Am zburat prima clasa business, portalul pentru femei comode

Apoi, totul sa întâmplat ca în filme: soarele a strălucit mai puternic, păsările cântă mai tare și viața a devenit merrier. Ce? A fost primul meu turneu de presă și sunt foarte fericit.

În ziua X, m-am dus la aeroport. în cazul în care este important a trecut pe o linie lungă clasa economic de înregistrare. Dar inregistrare clasa business standul sa întâlnit, de asemenea, coada mea. Deși oamenii au fost mai puțin, nimeni nu a fost în grabă să mă întâlnesc expresia „Doamnă Dosmahambetқyzy, zi buna! Acesta este covorul rosu, suc de portocale proaspăt și un scaun de piele, în rândul din față.“ După cum sa dovedit, acest loc nu a fost implicat în compania aeriană, și a fost o caracteristică a aeroportului Almaty, pentru a determina un suport comun pentru pasagerii business-class, iar pasagerii au trecut de înregistrare on-line. nu au existat astfel de probleme în restul punctelor de călătorie noastre. O să-ți spun totul în ordine.

Salon Business Class

Primul dintre început imediat după plăcerii de înregistrare. Am fost dus la salonul de afaceri, care a avut un consiliu separat de sosire, canapele și fotolii, mese cu diferite gustări, salate, deserturi, ceai și cafea. Toate gratuit și fără cupe și dispozitive de plastic. Am început să se invidie.

serviciu

Serviciul Business Class echipajului de cabină individuală: mai multă experiență și mai frumos. Glumeam. Am fost salvarea unui însoțitor de zbor destul, care a fost zâmbind în toate cele 32 de dinți albi toți cei 162 de pasageri. A fost prima dată când nu am regretat de zbor în clasa economic. Ei bine. Dar există un motiv pentru a acoperi din nou Flydubai.

În general, însoțitorii de zbor Flydubai oferă un nivel ridicat de servicii tuturor pasagerilor. Dar de afaceri are propriile sale caracteristici. De exemplu, noi nu am avut timp să se așeze pe scaunele lor, așa cum imediat în fața noastră au fost însoțitorii de bord, oferind o varietate de băuturi. De-a lungul zborului, personalul a fost mereu interesat daca am orice altceva în afară de perne au nevoie de carouri, băuturi, snacks-uri, produse alimentare și căști. Era evident că ei sunt gata să dea totul. Acum stau și cred că era necesar să se ceară pentru a șasea iPhone. Nu este destul de inteligent.

Am zburat prima clasa business, portalul pentru femei comode

Nu știu despre tine, dar mâncarea pe avioane, îmi place dragoste specială. Se spune că, la înălțimea papilele gustative sunt tocit, din cauza a ceea ce mâncarea pe planul multora le pare fără gust. Aparent, receptorii mei sunt aranjate în mod diferit.

În clasa economic mese calde pot fi rezervate până la zborul companiei aeriene. În clasa business face toate acestea sunt deja incluse în prețul biletului. veselă și plastic recipiente de unică folosință din clasa business nu vor vedea. Mesele sunt servite în restaurant. Meniul este format din salata, trei feluri principale de a alege și de desert. Toate felurile de mâncare principale sunt servite cu mai multe feluri de pâine caldă. Vă sfătuiesc să încercați ravioli cu creveți și mezze arabă. Sau clatite cu carne de pui. Dori file cu condimente și lasagna cu spanac, de asemenea, au fost anulate. Mmm! Și încă de pe bord, oferim în mod constant gustări, nuci, ciocolata si chipsuri.

Apropo, bucătărie clasa business este foarte compact. Deci, pentru mine este încă un mister, în cazul în care ei reușesc să păstreze produsele alimentare se încălzească, așezați pe tăvi și să servească pe toți în același timp.

sistem de divertisment

În ecranele Business Class 12.1-inch sunt instalate. Sistemul de divertisment de mai mult de 200 de filme, împărțite în funcție de gen (două sute, Carl!): Melodrama, comedie, filme arabe, filme indiene, clasice, de familie - pe gustul foarte diferite. Unele produse noi doar puțin peste 50 de ani am găsit acolo toate filmele care au fost pe lista mea de trebuie să vadă și privit cinci dintre ele. Concluzie: nu pentru film, Leo a câștigat un Oscar. Oh, nu pentru asta!

În plus față de filme, puteți vedea emisiuni TV și de transfer, juca jocuri, asculta muzică sau de a lua o veste de cumpărături. Da, la bord puteți cumpăra chiar și unele mărfuri și să plătească pentru el prin card de credit sau în numerar. Pe ecran puteți vizualiza, de asemenea, informații despre zbor, citiți știrile sau de a lua o anchetă.

Dar mi-a plăcut căștile umoizoliruyuschie cele mai w. Se pare că publică motorul, nu audibil deloc. Senzație - cum ar fi așezat într-un cinematograf. Apropo, întregul sistem de divertisment din clasa business este gratuit și este disponibil în trei limbi: rusă, engleză și arabă.

Am zburat prima clasa business, portalul pentru femei comode

Un număr surprinzător! La bordul Flydubai are internet wireless! Cu toate acestea, până în prezent doar 20 de placi 51. Și imaginați-vă cât de norocoși suntem, în cazul în care pe cele patru zboruri ale 5 ne-am luat placa cu Wi-Fi? Nu vreau să părăsească avionul. Cu atât mai mult viteza de Internet la bord vă permite să posta fotografii în Instagrame, asculta transmisiile radio în flux, urmăriți videoclipuri pe YouTube, și chiar du-te la periscop! Este o astfel de plăcere 9 dolari pentru întregul zbor. Dar dacă sunteți un iubitor să corespundă mesageri, puteți cumpăra un pachet pentru $ 3 și întregul zbor pentru a discuta cu un prieten. Apropo, stoc pe câțiva dolari mai mult, deoarece costul serviciilor poate varia în funcție de segmentele de zbor.

Facilități de afaceri

Am ajuns în Dubai pe timp de noapte. Aerul cald este apoi izbucni în salon cu capul ne cufundat în căldura verii din Dubai. Dar autobuzul a venit cu aer condiționat, din nou, ne-a aruncat într-o racoare placuta. pasagerii Business Class are o singură magistrală. Chiar dacă numai o singură persoană în clasa business. Chiar a devenit incomod pentru pasagerii din clasa economic, sincer.

Un reprezentant al echipei de lucru cu pasageri la clasa business ne-a întâmpinat la intrare și a avut loc în terminalul pentru zborurile de tranzit. De asemenea, la sosirea la pasagerii din clasa business Dubai Fast Track este un serviciu care permite coadă să treacă prin controlul pașapoartelor și a obține bagajele. Le-am folosit deja pe drumul de intoarcere.

Am zburat prima clasa business, portalul pentru femei comode

În Flydubai companie aeriană are un salon de afaceri în al doilea terminal al Aeroportului Internațional Dubai. Aici am fost îndeplinite de către companiile aeriene prietenos membre de personal, a emis parole pentru Wi-Fi, a arătat că, în cazul în care există, de asemenea, a revenit pentru poziția sa. Vezi-l la asta: primul etaj business lounge dotat cu canapele, fotolii, mese cu produse alimentare, băuturi, frigidere cu o varietate de deserturi și o selecție largă de diferite soiuri de ceai și cafea. Am decis să încerc ceva nou și a ales mâncarea indiană. pui curry la început nu-mi place. Dar o jumătate de oră mai târziu, m-am dus înapoi pentru a doua porție. Ți-am spus că papilele mele gustative de lucru diferit?

stomacurile umplute cu alimente, ne-am decis să urce la etajul al doilea - în zona de recreere. Primul lucru pe care am observat pe designul confortabil. de iluminat și atenuată recliners cu nerușinare invitat să doarmă. Am decis că pot dormi în Almaty și în sala de afaceri, voi sta treaz „până când picătură„și nu va merge nicăieri. Mai ales aici există o sală de toaletă separată.

Aterizare pe zborul

După trei ore de așteptare același angajat, care ne-a întâlnit, a anunțat aterizare pentru un zbor spre Colombo. Flydubai un alt ofițer ne-a determinat să se separe de ieșire pentru pasageri clasa business, unde din nou să bea ceai și cafea. Autobuze ne-a condus ajuns la avion. Am un loc 1F. Și totul a început în runda a doua.

Și apoi a fost Sri Lanka cu un hotel minunat Shangri-La Hambantota, care este demn de un articol separat.

concluziile mele

Toată viața mea am crezut că clasa business - este complet inutilă opțiune. Flying Flydubai clasa business a schimbat părerea mea. Este într-adevăr mult mai confortabil - zborul de patru ore nu este aproape simtit. Dar nu este atât de mult confort, dar în confortul de servicii suplimentare. Nu stau în cozi, nici de așteptare pentru bagaje, care nu trebuie confundat la aeroport - angajat al companiei aeriene va intampina aproape din avion și însoțit la ieșirea din aeroport, și vice-versa. Este o mare economie de timp. Prima dată când am fost bucuros că am planuri.