10 Cele mai bune (și neașteptate) First Dates - Dragoste

1. „Am avut un prieten, care de mai mulți ani a fost îndrăgostit de mine, iar eu nu am observat. Într-o zi, el mi-a cerut afară. Ne-am întâlnit la casa mea, el mi-a pus în mașină și am plecat din oraș. Am urcat pe acoperișul unei case abandonate, în cazul în care el a adus anterior pături, alimente, vin și lumânări. Suntem toată noaptea uita la stele, asculta muzică și de a vorbi. Inutil să spun, în noaptea aceea am căzut în cap de dragoste peste tocuri. "

2. „Mi-a plăcut într-adevăr o fată, dar amândoi am avut o viață bogată în termeni de studiu și de muncă, nu am putut găsi timp liber pentru o întâlnire. Am vrut să am ceva special. O lună mai târziu, chinul reciproc ea mi-a scris noaptea târziu, nu vreau să vină să-l? Am ajuns, ea a deschis ușa pentru mine într-o haină, și când am închis ușa, tocmai a scos roba ei la podea. Cred că nu este nevoie să explice ce sa întâmplat atunci, și a fost cel mai bun prima dată în viața mea. "

3. „Fata pe care mi-a placut, a refuzat să iasă cu mine, pentru că am fost de gând să fie (atenție!) Nun. Patru ani mai târziu (am pentru acest timp și nu-l putea uita), ea ma sunat și a întrebat dacă ea ar putea veni. Desigur, am fost de acord. Ea a venit, și ne-am pune în liniște acolo și se uită unul la altul, până când au adormit. Dimineața m-am trezit, ea a sărutat și ma îmbrățișat. Am fost căsătoriți timp de câțiva ani. "

4. „La prima data, suntem amândoi foarte nervos. I-am scos din oraș pentru a arăta un pic cafenea foarte confortabil. După prânz ne-am decis să ia o plimbare, și după aproximativ o jumătate de oră în pădure, am găsit o ploaie torențială teribil. La ora două am fost în picioare într-o îmbrățișare sub un copac, și a fost atât de romantic, la fel ca în filme. Când ploaia sa oprit, ne-am întors în mașină, a condus la mine și nu a părăsit apartamentul, timp de 5 zile. În a șasea zi, ea ma dus lucrurile, și de atunci noi nu despărțire mai mult de o zi. "

5. „Am întâlnit o fată în iasca și a invitat-o ​​la lui. Nu știam prea multe despre ea, am stat și am discutat, iar la un moment dat, ea a spus că a fost cântat de mulți ani. Am o chitară, și toată noaptea am jucat și ea a cântat. A fost minunat. Desigur, avem și alte lucruri care fac acea noapte. Prea creativ, într-un sens. "

6. „Am cunoscut un tip pe un site de dating. Am fost de gând să se întâlnească, dar dintr-o dată mi sa oferit un loc de muncă în alt oraș, și timp de câteva luni, a trebuit să plec. Tot acest timp am corespuns. Când m-am întors în oraș, ne-am întâlnit. El ma dus la aeroport - a lucrat ca instructor pentru pilotarea elicoptere - și următoarele câteva ore petrecute pe cer, el ma învățat să zboare, am aterizat pe unele insule, pentru a avea masa de prânz, și apoi a zburat înapoi. A fost de necrezut. "

7. „Îmi place o fată cu care am fost introdus prieteni. Prin ei am aflat că în colegiu a luat un decapotabil vechi, care este apoi descompusă și pierde acea mașină (cumpara acum aproape imposibil) încă. Am găsit în cazul în care să închiriez acest model, și la prima noastră întâlnire toată ziua ei rostogolit pe acest foarte gig de cele mai frumoase locuri din țară. Desigur, ea a petrecut mai mult timp de conducere decât mine. Ea a fost perfect fericit, și eu sunt chiar mai mult. Ne-am căsătorit câteva luni după prima dată. "

8. „Poate că este imposibil să se numească o dată, dar a fost foarte romantic. Am strivi pe o fată care a lucrat în aceeași clădire ca și mine. Uneori cinat la aceeași masă și un schimb de fraze politicoase, dar lipsite de sens. Într-o zi am întâlnit-o pe scări și a întrebat dacă ea se duce la masa de prânz. Ea a spus că se duce la acoperiș de a fuma (avem era permis). M-am dus împreună cu ea. Era iarnă, era întuneric devreme, zăpadă a căzut în fulgi mari. M-am ridicat și se uită la ea cu părul acoperit cu zăpadă, iar fața ei este evidențiată de flacăra țigaretei. A fost atât de frumos că am avut lacrimi în ochi. În acea zi am început să ne întâlnim, și am fost împreună timp de nouă ani. "

9. „Am oferit fetei o plimbare pe o barcă. Lângă orașul nostru există mai multe lacuri, iar după câteva ore de plimbare cu barca ne-am pierdut. Din fericire, era vară și am fost cu alimente și apă. Am construit un foc pe malul unei insule mici și a petrecut o noapte de neuitat. Dimineața am găsit Garda de Coasta si a ajutat pentru a ajunge înapoi la stația de barca ".

10. „Cu câteva ore înainte de prima dată, am fost într-un accident de mic, de aceea, am venit la fata cu întârziere lungă, în haine zdrențuite și cu sprâncene cu fir. Tatăl ei a insistat că am rămas cu ei. Pentru restul serii am petrecut cu ea și familia ei frumoasă, și dimineața devreme, suntem cu ea și tatăl ei a plecat la vânătoare. A fost foarte cool, un an mai târziu ne-am căsătorit, și sărbători în curând aniversarea nunții 16-lea. "