Yemen, Socotra - Socotra (Yemen)

La început chiar am rostit numele insulei nu este adevărat, dar acum este conectat cu o experienta de munte. La o lună după acest loc minunat am fost la o insulă civilizată din Guadelupa, și cu un sentiment de tristețe și dezamăgire se uită la plajele, oameni, case, câini vagabonzi și clochard. Dar, amintiți-vă în timp ce albastru lagune, crabi și copaci de sticla.

Deci, în urmă cu câteva milioane de ani Socotra sa desprins de continent. De atunci, toate animalele și plantele populează trăit în afară, astfel încât peisajul local - unic si fauna - este unic. Oamenii din acest domeniu, de asemenea, trăiesc destul de primitiv. De exemplu, în munți, ei pasc vitele sau chiar până la mare pentru o viață. Am cumpărat un homar de pe coasta si a luat la munte, astfel încât surpriza rezidenților locali întrebat de ce acest crab a crescut atât de mult.

Acum, în ordine. Cel mai mare dezavantaj al Socotra este timpul necesar pentru a realiza acest loc magic. Socotra face parte din țara arabă din Yemen. Și, din moment ce Aeroflot certat cu companiile aeriene locale - zbor direct pentru a ajunge acolo. Noi nu am alege varianta de zbor cel mai convenabil, dar ghicit prea târziu - și anume, pe un plan la Moscova, în cazul în care deja mai mult de o zi, aproape nu am dormit. Am zburat prin Cairo. 04:00 la Cairo și aproape la fel de mult la Sana'a - capitala Yemenului. Țară - moravurile musulmani - relevante. Cu toate acestea, datorită tipul care ne-a întâlnit și a avut grijă de, nu a existat nici o problema.

Deci ... odată ce ajungi la Yemen, este încă să zboare pe insulă. Și nu este, de asemenea, ușor. Fly în general, în apropiere, dar compania aeriană locală face zborul cu o escală. Aceasta este - o muscă jumătate de oră, stai jos - și apoi din nou într-o jumătate de oră, pentru a decola și ateriza pe insulă. Acesta este genul de autobuz pe distanțe lungi. Una este forțat să-și amintească zicala „Frumusete cere sacrificiu.“

Acum, pentru al doilea roșu ... mai puțin semnificative, dar încă are un loc de a fi. În legătură cu obiceiurile populației locale, un hotel bun și un restaurant de pe insula nu este acolo. Principalul lucru - pentru a trata totul cu umor. Energie electrică (și, prin urmare, aparatul de aer condiționat) este oprit la 6, și până la noi la 8. Nimic - baie bună dimineața nu doare, și va servi ca un stimulent suplimentar pentru a face un duș.

Duritatea saltelei pe patul potrivit moliciunea un sac de dormit, întins pe nisip, care este, de asemenea, benefic pentru sanatatea generala.

„Restaurantul“ pe insulă singur. Aceasta este - o duzină de mese din plastic de zece ani în urmă că prima vizită învăluită fețe de masă de unică folosință, pentru a arăta preocuparea pentru client în viitor - nu este în mod special deranjeaza. Mâncarea există, cu toate acestea, de pește proaspăt și pâine tradițională și ceai cu lapte. Dar, instituție chic specială atașată la capre omniprezente - asistente medicale Socotra, care cu bucurie voi ajunge la pâine ai plecat si mucuri de tigara abandonate sau servetele. Într-adevăr, nu-i sfătui să accident vascular cerebral și a hranei pentru animale la produsele alimentare pentru a conduce departe de cina, ei vor avea mult mai rezistente. Culoarea locală.

Socotrans - oameni foarte prietenos și frumos, dar din nou - nu este nevoie să le ia în considerare naiv. Ca yemeniți (precum egiptenii, turci și alții), ei nu vor reuși să aibă un pic mai ieftin. Vindem „miere“ într-o sticlă de plastic (încă în picioare), mai mult ca un sirop de zahăr, crește prețul de zi cu zi de homar, motiva este dimensiunea, prospețimea acestora sau a altor farse inofensive.

Călătorie în jurul insulei

Deci Să ne întoarcem la călătoria noastră. Am ajuns la aeroport de pe insula Socotra. Avionul zboară aici o dată pe săptămână și ia oprit, respectiv, de asemenea. Cele mai multe dintre toate mi-a placut bagajele de cale. A fost o lungime de 15-20 metri și rupt. Virgină (obișnuiți cu piesa sub formă de buclă) am așteptat ca o valiza lângă cad de pe pista fără a aștepta gazda lent, dar surprinzător de rapid căutate, iar cele două sau trei cutii care au sosit la sfârșitul anului, au fost frumos am pus pe podea unul dintre Socotrans.

Aici, la centura de bagaje, ne-am întâlnit cu gazda petrecerii si am fost prezentat ghidul nostru. Imediat după ieșirea din aeroport am fost așezat într-un vechi Land Cruiser (cu aer condiționat de lucru!) Și toată săptămâna nu am pleca cu el. Această formă de transport numai pe insulă. Nu există autobuze, nici un alt transport public acolo. Doar cămile sălbatice - un cuplu am văzut în munți.

Prima zi am început pentru a verifica în hotel și mic dejun în singurul restaurant în cazul în care, și pentru a testa primul nostru homar. Și apoi am fost duși la frumusetea uimitoare a plajei cu dune de nisip alb, roci și Marea Arabiei cald. Apropo, de cele mai multe excursii noastre în jurul insulei includ vizitarea diferitelor plaje - una dintre celelalte frumos și retras, cu oricare dintre ele, am putea fi, atâta timp cât posibil.

El a terminat cina excursie de o zi în același restaurant și somn fără griji (nu am știut despre pană de curent de dimineață).

Mai târziu, în după-amiaza ne-am decis pentru a prinde cina. Am ajuns la unul dintre satele de pescuit și cu ajutorul copiilor (care vin să ia bomboanele. Sunt absența lor foarte rău) a prins câteva zeci de crabi. Am prins cina 30 de minute și la fel de mult ca ghidurile noastre au fost de acord să fie gătite. Și în acest moment, am văzut o imagine uimitoare - băieți mișunau în jurul valorii de masina pe ambele părți, la fiecare oprire.

Seara și noaptea ne-am petrecut pe plajă, în apropiere de laguna de mică adâncime, care este închis la maree înaltă stratul de apă de 30 cm, iar seara la reflux numai gâlgâie de apă sub picioare atunci când mergi pe nisipul ud spongioasă.

Dimineața am luat o barcă și a mers să caute delfini pentru a înota cu ei. căutare de mult timp nu este ocupat, dar delfinii nu au fost reglate pentru a ne da atenție, astfel încât a trebuit să prinde în mod constant cu ei. Și când a devenit clar că aproape nimeni în barca să înoate bine, nu este în măsură să, și în adâncuri ar putea fi văzut de pește, la toate destul de mare, lăsați siguranța navei și Chase delfinii am refuzat. ora si jumatate, am ocolit partea muntoasă a insulei, diverse peșteri, vizionarea o varietate de păsări care trăiesc pe aceste roci, și în cele din urmă au navigat la plaja. Plaja este complet separat de restul terenului muntos al insulei, și puteți ajunge doar pe mare. Complet pustiu - numai pescuit bărci în depărtare.

Pe drumul de intoarcere am fost pescuit. Am prins cinci specii diferite care gătesc pentru cină.

După pestera ca restul dintre noi au fost aduse la plaja de corali, unde am snorkelling cu succes. frumusete speciale la coasta, desigur, nu a fost, și scufundări să înoate la epavele de pe insulă, din păcate, nr.

În noaptea următoare ne-am petrecut în munți. Am fost demonstrat „pădure“ copaci dragon (peste un milion), care cresc doar în Socotra. In plus, am vizitat grădina botanică, care se cultivă specii endemice de copaci și plante.

În ultima zi a călătoriei noastre în jurul insulei, am fost adus la malul Oceanului Indian, unde am fost capabili să simtă diferența dintre mare și ocean (mare mi-a plăcut). Și apoi a explorat o altă peșteră.

Atingerea de finisare a fost o vizită la magazinele de suveniruri din capitala insulei. Există doar două: unul vinde materialele imprimate, altele - suveniruri. Selectarea-l sincer - săraci.

ploaie dimineață Socotra ne-a urmărit. Insula vizibil avansat verde din momentul în care am ajuns și am plecat cu ideea de a se întoarce.