vise neîmplinite și o vacanță bun - comentarii de călătorie pe drum 100

Următoarea noastră vacanță de familie, am decis să aibă loc în Grecia, și să combine înot în mare și situată pe plajă, cu vizitarea obiectivelor turistice, a fost selectat orașul Loutraki. City este undeva la 80 km de Atena, in apropiere de peninsula Peloponez (?). Un alt motiv important pentru alegerea acestui oraș a fost faptul că el este o stațiune balneară, așa că beau puțină apă și minerale unii oameni trata nervii.

Cupoanele au fost achiziționate de la Moscova, destul de ieftin, 660 de euro pe persoană, principalul motiv pentru ieftinătate este de a salva pe un zbor de noapte Aeroflot (joia și duminica) și cazare într-un hotel de 3 stele. începe călătoria, a sosit joi seara la Sheremetyevo-2, a pus mașina în parcare (nu-mi amintesc exact unde unele 100-120 de ruble pe zi, gratuit), și la călcat în picioare în avion. Totul a mers destul de repede, zborul a mers bine, atât de puțin un somn puțin, a mâncat Aeroflotovskie prostii respectat revistele lor. În Grecia, de asemenea, totul a plecat fără întârzieri, am fost întâlnit Panoetis (așa cum sa dovedit că au acolo oriunde te-ai scuipat pe tine va primi Panoetisa), în general, un bun prieten, la hotel cum am condus Demis (eventual Roussos), undeva într-o oră.

Acum, despre Loutraki ei înșiși. City este de 90% din persoanele în vârstă, încadrează în general în domeniul vechi, avem batranete respectat peste, dar atât de mulți oameni vechi nu au văzut pe străzi, pe plaja, unde au ocupat întreaga mare. Unele bunica restante au navigat de-a lungul coastei, și ne amintește cântând gondolă (interesant, ei cred că melodiile lor la cineva ca tine?). În general, grecii sunt foarte zgomotoase, vorbind cu voce tare.

Acum, pentru bucătărie. Bucataria nu este pentru noi. Teribil bland. Acum, despre prețurile, o masă pentru două cu vin costă aproximativ 20 de euro, plus sau minus cinci euro. Tot ceea ce se face în saganaki lor de brânză nu a fost plăcut, ele sunt bune pentru produse de nimic traduce. Pentru mine este posibil, au avut doar souvlaki (aceasta este carne de porc lor gratar sau de pui), salata de greacă nu este nostru (5 euro), toate servite la apa de masa de la robinet (este mineral lor, chiar de la robinet) și pâine . Nu, nu cere și nu iau pentru ea ekstrachardzh (1,5 euro pe undeva), se pot teme că vârful nu dă peștele, în general, nu este rău, midii grild @ Fried în mod necesar în test, nu este clar pentru greutate mai mult a fost ceva. Nu deloc gustos.

Am fost ca trei zile între oameni vechi și a decis să-și diversifice călătoriile noastre de vacanță cu mașina, cu vizitarea obiectivelor turistice. Orașul a fost găsit 4 rentkara (Payless, buget, Hertz.) Și un moto, dar după cum sa dovedit, pentru a lua chiar un scuter nevoie de drepturi. Peyless oferit Peugeot 106 timp de cinci zile pentru 250 de euro un mecanic, altul pentru aceeasi bani Hyundai Atos, Nissan Micra (prev. Model). Hertz este recomandat în general, deși există agent de Costas, doarme până când prinde pe mobil, începe să lucreze cu Agenția de etajul al zecelea, Kostik deranja să vină să lucreze undeva la 11. Am luat Hyundai Getz acolo de 250 de euro, timp de 5 zile.

Prima zi a mers spre Epidaur, pe drum oprire la Canalul Corint, 5-10 minute de Loutraki, spectacolul este impresionant, dar nu este clar modul în care acest lucru grecii leneș acest spodvigla. În Epidaur mare merita vazut cel mai mare și cel mai conservate teatru lor, celelalte săpături așa-așa, pietrele aici și acolo, ceva restaurat, dar cred ca in alta parte pretind. De la Epidaur sa mutat în Nafplion, un oraș mare, plaja nu este bun, magazine bune, semăna cu pofotkalis și s-au grabit la destinație stațiune Tolo. În Tolo delicioase mâncat (file de pește-spadă - € 10, a cerut cel mai bun vin de sticlă într-adevăr a fost foarte bun, singurul loc unde gustat bun TOTALĂ grecesc vin roșu pe undeva, cu un vârf la 25 de euro ..) Ca o notă - vinul casei - baleiază mai mult apoi, cu toate că grecii înșiși nu spun nimic diluat spirtyaga, dar încă la fel. În plaja de nisip Tolo, deși au existat valuri, dar încă cu unele eforturi mentale și fizice ale tuturor celor care au rezistat au fost în mare. Am cumpărat un succes, iar seara a mers la Loutraki, distantele sunt mici, principalul lucru pentru a avea o hartă la îndemână, plin de indicii, nu peste tot, deși în limba engleză, dar puteți citi în limba greacă.

A doua zi ne-am decis să meargă pentru câteva zile cu înnoptări în alte orașe, în beneficiul nu este sezonul, în speranța de a obține. Primele Mystras destinație care aproape de Sparta, în care, în ciuda numelui răsunător al urechii noastre, nu există nimic care le puteți vedea. În Mystras castel venețian Grand pe deal, la fluaj și târăsc până la partea de sus pentru cei care doresc să intre în formă, pentru a arunca o pereche de kilograme, toate din partea de sus, dacă veți compara cu Acropole, castelul de mai sus cinci ori sau mai mult. Dar este în valoare de ea, vederi super, foarte bine păstrate construirea de tot felul de mănăstiri. Vă recomandăm. Castelul, unde a petrecut 3-4 ore. În general, în cazul în seara, așa că trebuie să se mute la mare și să se stabilească în jos pentru noapte.

Cea de a doua destinatie Monemvasia, este de remarcat faptul că drumul de la Mystras la Monemvasia trece prin munți, drumurile sunt înguste, pauza următoare, în general, aproape de kilometrajului, dar încet la o viteză de 60-80 km, dar peisaje frumoase, punctele de vedere ale Greciei continentale. În timpul călătoriei de două ore la loc întunecos, a intrat în oraș, plin de camere chirii, ne-am oprit într-o casă de oaspeți privat și stabilit la licitație pentru 25 evrov pe noapte, casa de oaspeți deține synoom mama, vedere frumoasă a insulei de rocă și de mare, camera super, de asemenea, pentru timpul de călătorie a fost cel mai bun, mobilier curat, frumos, apă, munți rece. Învățat de la Pitera băiatului, unde puteți avea o masă gustoasă, Recomandați tavernă în apropierea orașului de 3 km, se numește un fel de Pipinelli, într-adevăr gustoase, The souvlaki de pui cele mai delicioase din Grecia (rekomendid). În dimineața pe care am început să rușinea noastră în fiecare zi în Grecia, în cazul în care cele 10 de ore au intrat în oraș vechi, foarte frumos, fără clădiri noi. Plin de turiști, română nu a auzit, magazine de suveniruri, hoteluri, chiar și în case vechi și valuri. rupere pe stânci și o mică plajă de beton în partea de jos a unei serii de fier în mare, și un cuplu de oameni, cina kupayuschihsya.Reshili, dar de la siesta lor, acest lucru este problematic, leneș un singur cuvânt.

Apoi, traseul nostru a fugit prin Gythion în Aeropolis. Gythion destul de oraș, un port, dar nu merită să pierdem timpul și aici ne întoarcem după lăsarea întunericului în Aeropolis. Ați putea întreba de ce ne-am tras înapoi, răspunsul - o peșteră cu stalactite și stalagmite și lacul pestera. Rețineți că orașul nu este mare, dar sa dovedit dificil de aranjat, toate încolțit într-o peșteră, nu singuri, suntem atât de inteligent. Ne-am dus într-un hotel și a vorbit cu zhenschionoy pe anglitskom, ea ne-a arătat-o ​​cameră și o cameră de 70 de euro, ne-am gândit, sa întors și a mers la mașina noastră, dintr-o dată am auzit că se scurge și strigă la noi în limba rusă, cu un ușor accent „hotite Deshevle?“ I ei pur românesc „doresc, doresc.“ Ea a apărut lângă hotel există un al doilea, prețul este de 35 de euro, cu mic dejun, așa cum sa dovedit tot aceeași, numai numărul este mai mic, iar mobilierul este aceeași, dar mai rău săli. În general OK pentru o noapte, iar mătușa era din Moldova prietenos, sabbat acolo timp de 6 ani. A decis să mănânce pe drum, până cutreierat orașul în căutarea de noapte, am văzut un fast-food greacă și plin de oameni, pe principiul mânca în cazul în care grecii înșiși mânca, du-te acolo. Am ajuns. În cele din urmă sa dovedit după câteva libații, vorbind ca fast-food a construit georgieni, georgienii spatele tejghelei standuri, carnea intr-o tigaie se prăjește georgieni, mătușile care rulează înainte și înapoi georgieni, ordinea are un fel ciudat de greacă albastru. Nu pot să înțeleg, am venit în străinătate în Grecia, și am fost înconjurat de unii tovarăși sovietici rumynskogovoryaschie. Și în cazul în care populația locală? Dar carnea este recomandată excelent, svinyushka, gustoase chiar și în dimineața stânga toate împachetate și dat lor, așa că face tot grecii, ieri bine, nu s-au născut. Dimineața, ne-am trezit, a mâncat micul dejun mai bun decât Mantas Madase sau, în general, calitatea micul dejun de pe acest prea nu se schimbă. și s-au grabit la peșteri din satul Spileo Diro, bilete scumpe - memorie - la 20 de euro, un tur de 25 de minute, mai întâi cu barca și apoi pe jos, purtând zhiletik, toate subliniat, stalagmite diferite și negru-alb-roșu. Voi spune că în valoare de shove (rekomendid).

I Apa este rece, în cazul în care fierbinte, a fost, de asemenea, ai promis să ne la sosire
Bunica: prea târziu, acum 12, l-am opri
I: Ce se întâmplă, pentru toate uplocheno, lasa apa
Bunica: apa nu va
I: și când va
bunica mâine dimineață
I: Să apă
bunica din serzenomu acest lucru: Vino după 10 minute, activați
10 minute a durat până dimineața, a trebuit să fie temperat.

Dimineața ne-am aruncat lucrurile în mașină, pentru a cumpăra fructe (prin modul de stabilire a prețurilor kilogram pepene - 1 euro, pepene verde - 40 de cenți, struguri, 2 euro, piersici - 2,5 euro, în turistic general, a încercat totul este scump la Atena stradă mai ieftin). Apropo, și în supermarket-uri pentru prețurile de fructe sunt mai ieftine decât vânzători de pe stradă. baclava Cumparata (foarte gustoase, mai bine decât oricare dintre prăjituri și morozhnyh, Veri rekomendid, una dintre impresii placute din Grecia). Și pe plaja, toata ziua stau pe plajă (prin prețurile - umbrelă de soare și 2 șezlonguri pentru ziua de 6 euro). Seara ne-am dus la Loutraki, în general, călătorind într-o mașină este în valoare de ea, nu joacă.

Și, desigur, o prostie care nu au vizitat Grecia pentru a vizita Atena. Până în prezent, la Atena Loutraki se poate ajunge cu autobuzul, așa cum a scris deja aici este un om bun (vă mulțumesc). Ne-am trezit doar o singură dată dimineața devreme, la ora 7 dimineața și la ora 7:30 pozavtrokali erau în autobuz, a condus o oră de la stația de autobuz spre centru, și anume Piața Omonia se execută 51 de autobuz, gratuit, cel puțin atât a spus John Myung negru (komarad african, numai în limba greacă limba engleză pe autobuz), întrebarea de ce a spus că nu știa. Singura întrebare oameni informați - am o carte cu o avea în Piața Omonia ei în verde, când am ieșit totul în fântâni din beton și nu, nu se poate ea? Am ajuns la Acropole, toate uitat, toate interesante, iar a doua parte a vizitei a fost dedicată atracțiile Atenei, la cumpărături. Magazine neimportante. Deși am cumpărat o pereche de cârpe, pentru fiecare în funcție de prezent. A decis să mănânce din Piața Syntagma a mers la Neon, am marcat pe selfsovis, fără gust, general, urban fast-food. Ne-am așezat în piață și a mers la 21 de ore cu autobuzul la Loutraki, din nou prin Piața Omonia, în cazul în care în seara merge antielements ca prostituate prostitutov și li se alătură albanezi (ghid posmortet recomandat pentru Grecia). Pe piața era goală, am decis să mergem la Starbucks, cafea delicioase, hrănitoare prăjituri (rekomendid). Pe drum spre stația de autobuz pentru a satisface doar 51 de albanezi, există o suspiciune că acestea sunt, de asemenea, prostituate și prostituty.

Alte zile lain pe plaja din Loutraki, nervii călite, mersul desculț pe pietriș. Daca sunteti interesat, vă rugăm să contactați, voi răspunde posibil. (Prețuri, locații, atracții).

PS: nu fi leneș, să ne împărtășească propriile experiențe, ajută să se odihnească, vă mulțumesc tuturor.