viața de zi cu zi și viața șoferului de taxi privat

Un pic de Erotica, sau „molii“ clientului meu obosit

Noaptea taksovke are avantajele sale. Îmi place să călărească oraș noaptea. Mai ales în timpul verii, atunci când nu există blocaje de trafic, iar vântul aleargă prin ferestrele deschise, umple interiorul plăcut rece după o zi fierbinte. Cu toate acestea, pe timp de noapte, uneori, aceste aventuri, care, în timpul zilei, chiar mai greu de imaginat.

Este în această seară caldă de vară târzie a primit un apel de la unul dintre cele mai prestigioase hoteluri ale orașului. Clientul a trebuit să conducă la stația de tren, care ar merge în dimineața. excursie peste noapte normal.

De la ușa hotelului a venit om foarte prezentabilă, cu o servieta scumpă în mână. Porter rostogolit-l o valiza uriasa se potrivesc cu ușurință în adâncurile trunchiului fără fund al iubitei mele Renault Logan.

La câteva minute după ce am început, omul a apelat la mine pe jumătate întors, și ochiul conspirativ, a declarat:

- Aici este, libertatea!

Am zâmbit și a dat din cap, dar nu au înțeles. Între timp, pasagerul a deschis caz de piele, culcat pe genunchi, și scoase un balon de metal frumos.

- fie comun, domnul meu! - Am râs meu de pasageri și a făcut câteva înghițituri - Nu propun. Am înțeles că la locul de muncă. Eu, mulțumesc lui Dumnezeu, a lucrat, iar acum trebuie doar să se relaxeze și relaxați-vă. Deci, ia-mă-ka ai comandantul meu, pentru zânele noapte! Pas-cadre, este timpul în femei cu timp de femei ...

- Mă tem că nu am timp pentru zane: tren patruzeci și cinci minute la statia de tren - o jumătate de oră pentru a merge. Exact o oră transportul transforma într-un dovleac ...

- Nu-ți face griji, căpitane, totul este oferit! De fapt, am schimbat biletele ieri. Mă duc în dimineața, la cinci. Deci, vom juca feste chiar și patru ore. Nu-ți face griji, aici e doar 100 $, și - libertatea! Mână?

- o afacere! $ 100 poate chiar țiganii și un apel urs.

pasagerii satisfăcuți râs, ma palmuit pe umăr și din nou băut din cantina lui.

- Planul este aceasta: Acum vom merge pentru tolochkami mai feeric, apoi sauna, apoi un tren. Eu plâng, astfel încât nici timid, alege o fată, care place.

- Vă mulțumesc, desigur, dar voi trece. După cum se spune, „uite moralul“. Soția, de familie, principii.

- Ei bine, după cum știți. Numai tu va trebui să așteptați pentru mine lângă sauna, eu sunt acolo cu valiza mea nu este tras! Du-mă la locul unde costul cel mai scump.

Așa cum am condus, clientul meu, sorbind din alcool sa cantina, el mi-a spus că am avut o călătorie de afaceri la o reuniune a marilor companii industriale. Și întâlnirea a fost atât de intensă încât, chiar dormi în mod normal, nu a putut.

Când am ajuns la una dintre cele mai populare „locuri“, în cazul în care se adunau traditional „molii“ Pasagerul meu a devenit scruta în picioare de-a lungul drumului de fete.

- Uite, are niște picioare strâmbe, nu? Oh, și la cel din blugi, scurt unele ... Nu sunt multe pentru a alege.

Ne-am oprit mașina și imediat a venit una dintre fete.

- piept spectacol - nerușinare a apelat la ea pentru pasageri.

Lass, am avut nici mustrări, a ridicat tricoul ei până la bărbie.

- Nu, acest lucru nu este piept, e uger. Să mergem mai departe. Ceva am fost dezamagit cu zane, - suspină clientul meu, și ne-am dus în jos haunts de vice city pe timp de noapte.

La următoarea „punct“ istoria se repetă, și am mers din nou în căutarea prostituatelor perfecte. Curând, conținutul balonului a fost de peste, iar pasagerul meu, la toate exprimate în jos, după ce a pierdut în căutarea de dragoste plătit toată fervoarea lor erotică.

În doar câțiva kilometri la al patrulea „punct“ reprezentant al unei companii de producție necunoscută copil deja adormit repede: a afectat programul ocupat de călătorie.

Înainte ca trenul a fost o jumătate de oră, și m-am întors în direcția gării.