rugăciunea publică - rugăciunea Sfântului Matrona din Moscova

D Orogenului admiratori Sf Matroana Fericitului de la Moscova!

H Al Ortodoxă site-ul „Familia și Credință“ vă oferă o mare oportunitate - o carte de rugăciuni sfântă Matroana dreaptă a Moscovei în Biserica Sfânta Treime.

M oleben - un serviciu special biserică, în care au întrebat pe Domnul, Maica lui Dumnezeu, sau, la fel ca în acest caz, sfântul drept Matrona trimite în jos ajutor plin de har!

Despre TEC Demetrius este, după rugăciunile liturghiei, în 11 - 12 ore ale zilei, astfel încât să încercați acest timp și rugați-vă sfânta Matrona a predstatelstve cald ei înaintea Domnului!

N ozhertvovanie pentru nota (10 nume) este de 50 de ruble.

L pentru cardul de credit al Băncii de Economii: 4276380091877204

Și dacă un alt mod convenabil pentru tine pe site-ul pagina Donație >>

Nume scrie genitiv fără virgule și o linie nouă (ca în ilustrația de pe eșantionul din dreapta).

Postează o notă privind Biserica Învierii moleben Sfânta Treime:

Un serviciu de rugăciune matroana sfântă, de familie și credință

Postat în general Deoarece a face o donație la departamentul nostru de contabilitate pentru a procesa nota >>

Miracolele Saint Matrona - Pagina 101

W dravstvuyte, dragi vizitatori insula ortodoxă „Familia și Credință“!

P ublikuem povestiri 101 pagini despre minunile Maicii Matrona trimis la editorii vizitatorilor noștri, care au atins în ajutorul ceresc și sprijinul patronului nostru - binecuvântat Matrona!

excursie de Paste la Matrona Binecuvantat de la Moscova

W dravstvuyte, dragi vizitatori insula ortodoxă „Familia și Credință“!

Noi vă felicit din toată inima pe Duminica Paștelui!

În seara de Paste de astăzi, am făcut un pelerinaj la Manastirea Pokrovsky, trecând la moaștele miraculoase ale Matroana Fericita tuturor dvs. scrisori, memo-uri, precum și lumânări și flori - felicitându mijlocitor cu sărbătoarea Paștelui!

P oezdka a stat afară pentru seara, deoarece în acea dimineață de Paști și ziua în care am petrecut cu copiii, iar apoi ne-am dus la Vigilia Pascală în Mănăstirea Sretensky. Serviciul a început la ora 18.00 și sa încheiat la 18:40, după care ne-am dus la mănăstirea Pokrovsky. Se întuneca, dar încă mai avem timp. Vremea a fost tulbure și chiar o ploaie mocnită. Dar inima a fost bucuria Paștelui că nici meteo nu poate fi stricat. Pentru tot ceea ce vine de la Dumnezeu. Și soarele și ploaia și cicloanelor și anticiclonale. Totul vine de la Mântuitorul înviat!

Și apoi, când copiii mei au intrat în gardul mănăstirii, am apărut imagine destul de rare - pe zona mănăstirii nu a fost om ... și la icoana miraculoasă a Fericitului Matroana a fost un loc mic. Desigur, am ajuns la închidere (la șapte și jumătate seara) și chiar și vremea a fost rece și ploioasă. Prin urmare, dacă ne uităm la ea un alt mod, este surprinzător faptul că în stradă, în fața icoanei miraculoase - a fost un mic, dar încă - toate!

Miracolele Saint Matrona - pagina 95

W dravstvuyte, dragi vizitatori insula ortodoxă „Familia și Credință“!

P asskazy despre minunile lui Dumnezeu revărsat asupra poporului, rugăciunile Sfântului Matrona Binecuvantat de la Moscova, în fiecare zi vin în editorialul nostru, suntem foarte fericiți! Pentru a vedea legătura vie între cer și pământ, întărit în credința și dragostea lui Dumnezeu sfinților Lui!

P pagina 95th ublikuem cu povești despre ajutorul miraculoasă a binecuvântat Matrona:

W dravstvuyte, dragi vizitatori insula ortodoxă „Familia și Credință“!

În Trom versiune a site-ului ma pregătit pentru călătorie: calculat lumânări pe care am să cumpăr un magazin în Biserica Mănăstirii mijlocire și să treacă la moaștele sfintei Matrona; a conta comenzi pentru flori, transformat 170 de flori (printre ele - garoafe, trandafiri, mari și mici, crizanteme, alstroemeria, gerbera, crin alb și ramura pentru toți donatorii noștri) - și tot atât de mare mi-ar trebui să fie atribuită moaștele Fericitului Matrona; Personalul suplimentar a emis note cu numele donatorilor la serviciul de rugăciune, care va fi servit direct în fața moaștele sfintei Matrona; și imprima scrisorile album prețuite cu cereri pe care trebuie să, de asemenea, se va transfera la moaștele protectoarea vederii noastre Domnului, Maica Matrona!

T lui a fost destul de acoperit de nori și dimineața noros. Desigur, inima a fost bucuria de astăzi Matronushkinogo de vacanță, dar încă, soarele nu este suficient ... Deci, în 14 ore, am fost la zidurile Mănăstirii mijlocire. Mai întâi m-am dus la magazin de flori și puneți un buchet de flori pe care cineva din magazin numit inteligent, și toți cei care m-au văzut cu această ofertă frumos și parfumat Fericitei Matrona, se întoarse și se uită surprins. Presupun că binecuvântatul Matrona a fost surprins și plăcut mulțumit!

P Inainte de peretii manastirii, am facut o imagine de buchet noastre frumoase (imagini poate fi crescută).

Un serviciu de rugăciune matroana sfântă, de familie și credință

Trandafiri, garoafe, alstroemeria, crizanteme, gerbera și Lily

Miracolele Saint Matrona - pagina 92

M ai ir, dragi vizitatori insula ortodoxă „Familie și credință“

M olitvami Sf Drept Matroana Fericita de la Moscova, mulți dintre noi primim ajutorul lui Dumnezeu în multe dificultăți pământești. Aici și acum în versiune a site-ului a venit din poveștile celor dintre voi care au primit ajutor de mai sus!

W dravstvuyte. Matroana Vă mulțumesc închide și întotdeauna ne ajută păcătoși! Vreau să spun despre minunile din viața mea Matrona. Am scris mai multe scrisori și a descris miracolele. Acum, vreau să-i mulțumesc draga mea, pe care le-am carted cu succes pe fiica ei de a follow-up de examinare după o intervenție chirurgicală. Vă mulțumesc că rezultatele sunt bune, vă mulțumesc, patul din camera a fost plat stenochki aproape (așa cum am solicitat), și am calm putut alapta copilul (deși încă două paturi în aceeași episcopie au fost căzuți). Vă mulțumesc, Matrona Nikolay Chudotvorets, au ajutat cu bilete. Am cumpărat biletele, și o jumătate de oră în direcția biletele noastre au dispărut. Vă mulțumim întotdeauna să ne audă și să ajute!

Un serviciu de rugăciune matroana sfântă, de familie și credință

excursii de vacanță la comunicare. Matron ziua cursei numele ei!

W dravstvuyte, dragi vizitatori insula ortodoxă „Familia și Credință“!

La vacanță de astăzi, când suntem cu voi pentru a sărbători ziua de naștere și ziua îngerului sfântului Matrona, am făcut o călătorie de vacanță la mănăstirea Pokrovsky, unde odihnesc puterea miraculoasă a femeilor vechi binecuvântat!

M excursie Oya a avut loc la ora 16 seara, astfel încât fotografiile capturate seara mănăstirea luminată de numeroase lumini.

Un serviciu de rugăciune matroana sfântă, de familie și credință

F sau pentru a face o fotografie a acestui imens buchet, am cerut o persoană să-l dețină, iar acum - a fost o astfel de imagine strălucitoare, mai strălucitoare decât era pe stradă, așa cum amurgul a coborât deja la pământ. În următoarele imagini vor fi mai vizibile.

Miracolele Saint Matrona - pagina 86

W dravstvuyte, dragi vizitatori insula ortodoxă „Familia și Credință“!

P azmeschaem povestiri pagina 86th despre miracolele Sf. Matroana - sunt trimise la site-ul editor cei care au simțit ajutorul lui Dumnezeu, prin mijlocirea sfintei drept Matrona Binecuvântatul de la Moscova!

W dravstvuyte! Pace tuturor! Mama Matroana mă ajută mereu în toate cererile și situații. Recent, am făcut greșeala foarte gravă într-o scrisoare importantă a declarat informații false și a făcut o greșeală în încălcări de calificare (Eu lucrez pentru auditor). Mama și sa rugat Nikolayu Chudotvortsu de rezolvare a situației (și consecințele pentru mine ar fi foarte grave). Nu mă îndoiesc că voi ajuta! Și ajutor a venit imediat. Situația a fost rezolvată într-un mod neașteptat, în favoarea mea! Slavă Domnului pentru tot.

Miracolele Saint Matrona - pagina 82

Bună ziua, dragi vizitatori ai ortodocșilor insula „Familie și credință“!

F sau lectura spirituală, întări credința, și dătător de speranță pentru propria lor miracol, oferind 82 de pagini de povestiri despre minunile Matrona Sfintei Binecuvântați, din care istoria au fost trimise editorilor de la vizitatorii site-ului nostru.

zi obry D. Aici este povestea mea despre cum am ajutat mama Matrona, sfinți ai lui Dumnezeu, Fecioara, și, desigur, Domnul însuși. Desigur, cazul meu nu este comparabil cu modul de rugăciuni vindeca bolnavi în fază terminală rezolvată situație aparent fără speranță, dar cu toate acestea, vă voi spune.