→ itinerarul pentru week-end. Kulikovo Field, regiunea Tula, Tula. partea 1

Bună ziua dragi cititori! Din nou, nu putem sta încă, drumul și setea de noi experiențe numit! Noi deja nu știu exact de ce să nu înscrie deloc și nu am dormit acasă după săptămâna de lucru. Dar să nu homebody plictisitoare și trece la poveste!

Călătoria în sine a dobândit noi elemente care ar dori să viziteze cel puțin, așa cum am studiat obiectivele turistice locale și de a ajunge la detaliile rutei. Totul a început cu o excursie la câmp Kulikov. Ce. De la Lipetsk la un loc 150 km. Întoarcere 300. Într-o zi, mai mult decât în ​​mod normal. Apoi soția mea, un mare vă mulțumesc pentru ei pentru acest lucru, a sugerat: „De ce ar trebui să fie limitată la o zi, când nimic și noi numim Tula nu interferează?!“ Zis și făcut. A la Tula și alte elemente au fost înrădăcinate de la sine. Am adunat 3 echipajului (5 persoane), două vyfera 800 și unul sibishka 400. Am plecat la orele 9 din Lipetsk și zgâriat. Drumul care urmează să fie reparat, o acoperire normală, flux, uneori ușor întârziată. Dankova au îndeplinit toate împreună și de atunci a mers la putere maximă. Trebuie spus că timpul pentru o excursie ales cea mai buna: tot în jurul valorii de flori și mirosuri. Miroase orbiți și au dus într-o realitate paralelă. frunziș verde labe mari Bright agățat pe copaci. Adăugați un alt soare luminos, razele calde ale încălzirii, o briză ușoară și pentru a obține atmosfera din mai, pe care țara noastră a fost de așteptare pentru!

Traseul de sfârșit de sãptãmânã

câmp Kulikov în sine constă din mai multe „platforme“, pe care sunt amplasate monumente, biserici și complexe arhitecturale. Noi nu intenționăm să treacă prin toate dintr-o dată la un moment dat, și s-au limitat la o plimbare prin zona, contemplarea monumentelor și se bucură de atmosfera din locurile în care strămoșii noștri, așa cum povestea a oprit trupele Hoardei de Aur. A se vedea acolo, chiar și copii. Poate că acest lucru explică de ce există o mulțime de excursii efectuate cu elevii.

Mulți automobiliști ne-au invidiat, pentru că a conduce până la monumentul Sf. Serghie de Radonej, nu au putut, și putem =)) Și când ne-am plimbat prin parc, am tot cerut trecătorilor: „Ce este acolo pentru monumentul la care ai condus“
Parcul este oarecum similar cu parcuri Moscova: trasee aceleași înnobilate, peluze bordurate, frumusete!

Traseul de sfârșit de sãptãmânã

Monumentul Kulikovo Field - este o turla mare, se întinde în cer și care reflectă puterea terenului rus și războinicii săi. Este decorat cu inscripții, săbii și scuturi de războinici. Există, de asemenea, de lângă o platformă de vizionare, dar este pur simbolic, pentru că este clar că sunt foarte puține.
Prelucrarea o multime de modul în care să nu mănânce ceai gustos si aromat.

Chiar și pentru a merge oriunde nu doresc sa, dar, de asemenea, a întârziat timpul nu este permisă.
Am decis să numim în același timp, un alt unul dintre „site-uri“, care se arată câmpul Kulikovo.

Traseul de sfârșit de sãptãmânã

Acesta este un mare complex cu o punte muzeu și observație. Dacă te uiți în mod obiectiv, apoi în fața ta doar un câmp. Pentru sfaturi și explicații cu privire la partea de sus a site-ului pictat o panoramă a bătăliei a avut loc, care a găzduit partea principală a armatei și același regiment ambuscadă, care a decis rezultatul luptei.

De la Kulikova câmp la Tula rămâne de a conduce un total de 120 de kilometri. Drumul este bun, dar din cauza densității mari a camerelor rapid acoperi nu au de lucru. Trebuie remarcat faptul că drumul nu este una sau chiar două, astfel încât există o mulțime de a alege. Din moment ce suntem în grabă, ai ales cea mai bună calitate și a încercat să-l urmeze. Minuv grămadă de sate / sate în suburbii, suntem în oraș-erou Tula! Am fost aici de trei ori deja, dar a fost o lungă perioadă de timp în memorie este la un nivel scăzut din acel moment. De fapt, descopăr din nou oraș.

DA! Există ceva pentru a se vedea, în cazul în care să meargă și au ceva sa se minuneze. Pentru noi, acest oras a fost o revelație. Un număr foarte mare de motocicliști! Aici și acolo puteți vedea persoana în Equipo, sau cu casca, în loturi de parcare nu sunt 1 sau două ca în Lipetsk, și douăzeci de motociclete!

Traseul de sfârșit de sãptãmânã

Acolo patrulare motocicleta! M-am gândit că părea la noi, când ne-am depășit pe călărețul în uniformă, dar după un minut sau două a fost unul dintre mai multe la fel! Da, oameni buni, aici, fără plăcuțe de înmatriculare și documente nu mai bine pentru a merge =)
Chiar înainte de călătorie, am sunat cu prietenul său din copilărie, care sa mutat la Tula de la intrarea în universitate și a cerut să viziteze. El a fost de acord cu bucurie să ne primească și chiar să ne ducă la muzeele din oraș, în cazul în care nu există o mulțime de luarea în considerare mort. Noi nu ajung special doar la timp, dar, cu toate acestea, a primit în Noaptea Muzeelor, atât de mulți dintre ei, intrarea a fost liberă.
Tula neobișnuit de interesant și frumos oraș. Este clar că nu București, dar încă.

Traseul de sfârșit de sãptãmânã

Pe ea frumos să meargă doar și să fie străzi văzute și parcuri. Am stabilit prietenul meu, am scăpat de lucruri, motociclete la o parcare păzită, pe care inițial nu a vrut să lase. Noi trebuie să plătească tribut pentru că rareori veni peste gărzi ca decente! Pentru bicicletele noastre nu era loc pe punctul de vedere al gărzii de securitate parcare, iar el nu a vrut ca noi să le pună undeva departe, temându-se pentru siguranța lor. Așa că a trebuit să facem loc.
Lucrurile răspândit, motociclete parcate, este timpul pentru a merge la o plimbare. Am început să exploreze orașul cu Kremlinul (Tula, ul. Mendeleev, 2).

Este mic, zona este bine îngrijit și rătăcitori întotdeauna turiști și localnici, cum ar fi ceva confortabil și confortabil. Tula Kremlinul este renumit pentru faptul că, pentru tot timpul, el nu a cedat inamicului.

Traseul de sfârșit de sãptãmânã

În interiorul acestuia, există temple, un muzeu de arme, magazine de suveniruri și buticuri. În general, oricine poate găsi pentru el însuși ceva interesant. Aproape de Kremlin este muzeul samovar, care, de asemenea, se pot uita. Uneori te întrebi: ce pur și simplu nu face samovare din Rusia-mama =)

Era deja seară, și a vrut să mănânce. Dacă sunteți în căutarea unui loc unde puteți mânca gustare gustoase și ieftin, cafenea «Doi brutar“ (Krasnoarmeyskiy Prospekt, 4) este doar ceea ce ai nevoie. La acel moment, atunci când am mânca atât obrajii diverse gustări, am auzit vestea că în acest an, ca și în trecut, echipa noastră de hochei a pierdut semi-finala din nou, de data aceasta impotriva Canadei. A fost deosebit de trist despre faptul că am câștigat în timpul meciului cu scorul de 2: 0, iar la capătul relaxat și 2: 4. Iată un pechalka. Ei bine, bine, să nu-și piardă inima.

Următoarea pe ordinea de zi au fost diferite muzee din Tula. Tula a început cu Farmacie veche (Lenina AVE., 27), care este acum pantof celebru un purice! Acolo a avut loc o căutare de a face pe care le-ar putea obține premiul. Mediul în sine este neobișnuit și original!

Traseul de sfârșit de sãptãmânã

Uite aici, sunt sigur că se va bucura. Ne-am uitat în muzeu de artă, în cazul în care nu poate avea un aspect standard la picturi și sculpturi.
Într-unul din muzeele nu am putut ajunge acolo, deoarece concertul a inceput o orchestra de instrumente populare pe o platformă în fața lui. Acest lucru este minunat! Nu au auzit de acest lucru, și chiar și cu jucătorii psaltirii, acordeon zadoristoy și Balalaika neobosit! Din fericire pentru oprirea de către!

Deci, mai multe tipuri de cuțite, pistoale, puști, mitraliere, mitraliere ... ochi alerga! Sunt un mare fan al în brațe în timpul al doilea război mondial, așa că etajul al treilea, am fost multumit cel mai mult. Un sentiment că, dacă m-am dus acolo singur, mi-ar fi ore blocat la 5. Dar oboseala de o zi plină sa făcut simțit, și este timpul să se relaxeze. Am ajuns la casa, pe drumul care merg la magazin alimentar. Mâine ne așteptăm la o zi plină ... Pentru a fi continuat ...