Tinere dormit lung, forum

GostNe nu este normal! Trebuie să-l trezesc la 6:00, cu o creștere strigăt, sukablya.

cicârliile generale de oaspeți absolut cu intoleranță la bufnițe.

Nu am atât de tânăr, dar până la 40 de ani de dormit pe week-end, de asemenea, de până la 3-4 ore pe zi. și întotdeauna supărat că mă trezesc la 9-10 dimineața și trebuie să facem ceva, împiedică orice sunet. el vrea să facă liniște și întuneric timp de noapte. emoționată că vecinii trage pe zgomotul străzii. Nu înțeleg cum poți dormi atât de mult. Abia după 40 de ani a fost obtinerea de până la sfârșit de săptămână, în 11-12 zile. el ar fi dormit mai mult, dar a început să înțeleagă că există o mulțime de cazuri și ar trebui să se facă mai devreme, și chiar înainte de a pune în afara cazului în seara zilei. dar multe lucruri trebuie să fie făcut în dimineața și după-amiază, în seara totul este închis.

Ce este de făcut în timp ce el a fost adormit, mi se pare. Tocmai vizitate gândit că poate orice probleme de sănătate. Și din răspunsurile se dovedește că nu numai că este singurul care iubește să doarmă, dar lucru este că el este o bufnita de noapte. Sunt, de asemenea, o bufnita de noapte, dar după 11 de a dormi deja nu doresc să)))

Am avut o astfel de MCH. De asemenea, dormi la sfârșit de săptămână înainte de cină (și nu a putut obține), apoi 40 min (fără exagerare) petrecut la duș, apoi micul dejun stând la un calculator, „merge la ideea“. Eu de data aceasta nu a știut ce să facă. Ca urmare, acum 17 sâmbătă, a doua zi a fost, nu am ieșit din casă. Duminică același lucru. Uneori, scuipând asupra lui, a mers singur la expoziții, muzee, cinema-cafenele și așa invidiau cuplurile normale, care, împreună petrec zile libere de muncă! În general, atunci Dumnezeu a luat de la el, datorită mari la el.

Asta e. Nafig Taco nyzhen - atât de mult în lumea interesantă, Vyhodnoi Taco scurt - și aici este jurnalul. Și stai lângă, să păstreze visul!

cum înțeleg femeile! Se pare că nu sunt singurul! înainte de căsătorie, eu știu că îi place să doarmă și cum. M-am un fan al somnului la 11, dar soțul meu doarme dacă nu sunt acasă până seara. Dacă eu sunt acasă-l mai devreme. bine, dacă a lucrat pentru uzura. deja 9 ani. oriunde cu ea nu converg, am pierdut interesul pentru tot. Am leneș. nervi în general solide

Sub conducerea sovietică, oamenii au fost lipsiți de somn de zile. Comuniștii ispititorul a venit cu tot felul de DSO, TRP, BGTO, DOSAAF, unele cercuri, sectiuni, etc. A trebuit să patinaj de iarnă și schi. În vara de trenuri suburbane și autobuze au fost aglomerat la sfârșit de săptămână - tineri de echitatie pe raiduri. Dar, după cum sa dovedit, nu în această fericire. Datorită democrației, avem în sfârșit posibilitatea de a implementa dorințe secrete. Odihnește-te în pace, dragă prietene!

Ediție de rețea «WOMAN.RU (Zhenschina.RU)“

Informații pentru agențiile guvernamentale (inclusiv, pentru Roskomnadzor) Contact: [email protected]