Sub puterea pentru Insulele Canare, worldtravelbook

Da, da ... Insulele Canare sună bine. Îmi amintesc când el a fost un copil la cuvântul Insulele Canare să se gândească la unchiul si matusa bogat, un vile de lux și vile, briliant, etc. iar acum totul e reală pentru oamenii obișnuiți câștigă.
Într-un fel această toamnă lungă perioadă de timp nu am putut să decidă unde să meargă la odihnă, partea de sud a Spaniei, Madeira, apoi din nou Grecia, și sa stabilit în Tenerife, care este unul din Canare, în. Nu-mi amintesc cum am decis, și care a împins pentru această idee, dar imediat a început să se pregătească documente, vize, bilete și pentru a găsi hotelul. Citiți pe care au fost dificultățile, pe drum (și au fost) și cum să-l evite pe viitor pentru turiștii care călătoresc ca mine, pe cont propriu (de exemplu, ce concluzii din această situație am făcut-o).

vize
Insulele Canare fac parte din Spania, în care am aplicat la centrul de vize spaniol Ambasada de la Kiev. Este bine că vă puteți aplica pentru mama mea că ea nu a călătorit la centrul de vize în sine. Vizele am făcut în această săptămână. Un set de documente standard (site-ul are o listă de documente necesare), hotelul ne-a trimis o confirmare a hotelului, am rezervat bilete prin intermediul unui prieten.

hotel
Hotelul Am rezervat prin booking.com, cu anulare gratuit de rezervare. Pentru a alege între Puerto de la Cruz și Playa de las Americas. citește lung comentarii pe forumuri și site-uri, așa cum am zburat 23 okyabrya îngrijorat de faptul că vremea a fost bună pentru înot. Un prieten mi-a spus că, dacă vreau să văd natura și modul în care trăiesc localnicii, și nu doar să se întindă pe plajă și urmăriți turiștilor și părți, este mai bine să meargă la Puerto de la Cruz. Mulți oameni scrie că această perioadă a anului este rece, norii de pe cer și ploaie, dar eu încă decis să oprească alegerea pe acest oraș. În timpul șederii noastre (și am fost acolo 10 zile) ploaie a fost o zi (dar suntem în această zi a mers pentru cumpărături în capitala insulei), restul timpului era soare - au existat câteva zile, când norii au acoperit soarele, dar frigul nu a fost. Niciodată nu am regretat alegerea lor. Orașul în sine este foarte frumos, natura zamechtalnaya și atât de interesant pentru a vedea viața locală. O altă insulă nu este mare, și, în principiu, a fost posibil să se ajungă la orice punct al insulei cu autobuzul (pentru a inchiria o masina cu cutie de viteze automată nu este real - nu am fost în stare să). În general, m-am oprit la hotelul Apartamentos Trianflor Alta. Pretul a fost perfect 310 euro pentru două persoane, timp de 10 zile. Un alt lucru îmi place foarte mult apartamente în regim self-catering, atunci când se sprijină pe o.Santorin am observat toate beneficiile acestui fapt, ne pregătim nu de multe ori, dar mici gustări și cafea-ceai este foarte important pentru mine în vacanță (și imens de creveți prime cumpărate în acest moment, iar focul in camera ). Camera noastră a fost mare în dimensiune și sunt formate dintr-un dormitor, living, bucatarie, care a fost ca să spunem așa în camera de zi și balcon.

Sub puterea pentru Insulele Canare, worldtravelbook

Curățat in camera de multe ori, mobilierul prea vechi, dar, în principiu, era curat și ordonat. Bucataria are tot ce ai nevoie, nici un fierbător de apă. Nu. Am fost fericiți și chiar și pentru bani. Hotelul este situat la 7 minute de plajă și la 10-15 minute de centrul orașului. locație foarte convenabilă.

bilete
Asta e cu biletele am făcut prostii. Și atunci nu era foarte plăcut. Am luat întotdeauna biletele printr-un prieten (era timpul banner-ul său să stea undeva din lateral), iar de data aceasta a învățat prețul și a decis să vadă chiar și pe internet. Ca urmare, de gândire pentru a salva pe bilet 300-400 UAH (așa cum am zburat 4 persoane), am luat bilete în acest fel. Zborul Kiev Madrid pentru copii și zbor Kiev-Frankfurt-Madrid pentru tine (am o viză germană și zbor prin Germania, care ar apoi întrebări au apărut în ambasada) - aceste bilete le-am luat la prietenul meu, și bilete Madrid - Tenerife North a cumpărat iberia aeriană și a trebuit să zboare din Madrid împreună. În total, un bilet de persoană, am plătit 5000 USD (aprox. 500 euro). Dar aici cel mai interesant - cum am ajuns de zbor!
În primul rând, voi descrie situația, și concluzii inteligente și cum să cumpere bilete vor scrie vkontse. A trebuit să zboare mai devreme (zborul meu Kiev-Frankfurt-Madrid), schimbați în Frankfurt și Madrid, am fost la un moment dat, aproape acoperi. Băieții au sosit, și plecarea mea de la Kiev reținut timp de 8 ore! În Frankfurt, am înlocuit următorul zbor către Madrid (a fost Lufthansa și deoarece cele două zboruri au fost cumpărate de un bilet, am fost transplantat fara taxe suplimentare si fara probleme), și aici, în Madrid, am ajuns seara târziu, când mi se aflau în Insulele Canare :) ) am Reis Madrid dvs. ratat, a mers pe tejghea Iberia, a explicat situația și au fost de acord m-au pus pe următorul zbor (și zborul următor a fost doar în dimineața în ziua sleduyushy) pentru o taxă de 60 de euro (ca bilet de la Madrid la Tenerife i cumpărate separat). Am petrecut noaptea la Madrid, bine că era familiar și a avut un loc unde să rămână, pentru că atunci când am fost doar o geantă de mână și pungă, și toate lucrurile în valiza era deja pe insulă :) am coborât ușor. În dimineața următoare, a ajuns în siguranță în Tenerife.
Și acum, așa cum ne-am zburat înapoi. Și ai crezut că toate astea? :))) Nu, acum începe distracția. Înapoi de-a lungul aceleași linii, eu sunt de la Madrid, prin Germania, celălalt de la Madrid la Kiev, în mod direct. Dar ... zborul nostru din Tenerife arestat și înregistrat pentru zborul spre tipi Kiev ratat doar 10 minute, dar UIA (companiile aeriene noastre din Ucraina) nu au luat la bord, în orice! Deși înainte de zbor a fost încă 50 de minute înainte de a închide înregistrarea, timp de 10 minute și nimic nu a putut fi realizat, am numit în UIA și indignat de aeroport - nimic nu a ajutat. Și următorul zbor la Kiev a fost în dimineața următoare și numai de la Barcelona și UIA a luat o penalizare pentru fiecare persoană 120 USD plus segmentul refuzat să plătească pentru zborul nostru spre Barsleonu. Iberia, care a întârziat zborul din Tenerife este, de asemenea, eliminat orice responsabilitate motivată de faptul că biletele nu am cumpărat un bilet și nu ne pot ajuta. Ca urmare, ne-am cumpărat mai mult și bilete la Barcelona - aproximativ 180 euro pe persoană! Și în aeroportul din Barcelona pe noapte de petrecere! Am fost mai norocos, zborul spre Germania a fost mai târziu și am avut timp să sosească, și a venit la Kiev fără probleme în aceeași zi, dar ceea ce am experimentat griji prietenii și mama mea, care au stat cu ei ... De asemenea, doresc să rețineți că la sosirea în Kiev, am încercat să scrie o scrisoare de cerere la UIA, dar a fost inutil. Acesta este serviciul nostru „gata să ajute toate și întotdeauna“ ... a fost numit «bun venit la Ucraina».
Și morala poveștii este:
1. Cumpărarea biletelor cu transferuri și pentru a evita astfel de probleme - toate cumpăra un bilet, adică toate zborurile pe care trebuie să fie pe aceeași foaie de hârtie, în cazul în care societatea de transport pe a cărei vina a existat o problemă sau că sunteți obligat să replanteze gratuit pentru zborul următoarea sau a doua zi - oferi un hotel și mese. E ca și cum am făcut în cazul întârzierii unui zbor de la Kiev-Frankfurt Lufthansa.
2. Dacă vă decideți să cumpere bilete nu un bilet, și câteva - citiți regulile avikompanii uslvoiya transportul și ce se va întâmpla în cazul unei întârzieri de zbor. În cele mai multe cazuri, compania aeriană nu va fi tras la răspundere dacă nu ajunge pe un alt zbor a fost vina ei.
3. Atunci când cumpără bilete în UIA să fie pregătit că într-o situație de urgență într-un mod civilizat de a te ajuta, nimeni nu va si nu va dori sa! Mai mulți bani și se va rupe și amendat, pentru că nu sa prezentat pentru zborul (așa cum am avut-o, chiar dacă am fost, dar cu o întârziere).
Totul e bine când se termină cu bine. Aceasta este ceea ce sa întâmplat cu noi. Restul au fost îndeplinite în toate 100! Iar cele de incidente doar să învețe cum să facă data viitoare :)
4. Lasă întotdeauna bani pentru situații neprevăzute.

Rezultatul o excursie pentru 2 (cazul nostru unic de zboruri întârziate nu cred): 1000 euro (5000grn zbor pe * 2) + 310 euro (hotel pentru 2 persoane timp de 10 zile) = 1310 euro.