Site News - Vacanță cu copii - (comentarii, recomandări, etc.

Citiți pe site-ul nostru:

Într-adevăr arată pentru copiii de 8-13 ani. Fiica mea foarte mult, și eu. Datorită site-ului. Camera a avut o mulțime de copii mici si Intermission nasilis sala, dar spectacolul este într-adevăr privit totul foarte atent. Dimpotrivă, mi-a plăcut dekaratsii și această structură în centru și modul în care au jucat în mod constant mai ales scena cu pictura de gard (în două straturi).

Amsterdam - orașul în care ne dorim cu adevărat să ne întoarcem. Ea surprins de arhitectura, istorie si legende. De-a lungul secolelor existența de la Amsterdam, orașul a schimbat o mulțime de sfinți patron, dar a rămas întotdeauna principalul Sinterklaas - Sf. Nicolae.

Povestea despre vizita la Berlin Zoo

Zoo Berlin. Ce este el faimos? Odată ce el a fost o menajerie regala. La începutul secolului al grădina zoologică din Berlin a fost considerat grădina zoologică cea mai echipată punct de vedere tehnic din Europa. În timpul războiului, grădina zoologică a fost bombardat, iar animalele speriate frenetice cutreierau oraș. După război, grădina zoologică repede restaurat. Astăzi este nu numai una dintre cele mai mari și cele mai vizitate gradini zoologice din Europa, dar, de asemenea, una dintre cele mai bogate din lume, în numărul reprezentat în ea specii.

Sâmbătă, de 29 a venit cu fiica ei, ea va fi mai de 4 ani, a se vedea `Hare și druzey` lui. I-am cumpărat în mod specific bilete in avans, am avut locuri bune în al șaselea rând, a văzut fotografii cu scene din piesa, în general, au fost mai dispuși. De îndată ce vom intra, așa cum am început să solicite bilete. Am întrebat mai întâi, cel puțin ne permite să intre cu copilul: pur și simplu incomod pentru a menține ușa, copilul și să scotocească în sac. Ca rezultat, fiica a început să plângă și a refuzat să meargă.

Ne-am dorit mult timp pentru a vizita Muzeul de Istorie de echipamente de cale ferată la stația de la Riga. Duminica sa dovedit a fi o zi însorită minunată, iar visul nostru a ajuns în cele din urmă adevărat. Am ajuns la muzeu devreme la 10-30 la înainte de excursie (12 ore), cum ar fi în liniște și uita-te la toate. Vizavi de poarta Muzeului - de la capătul clădirii gării Riga - Expo Center din `RZHD`

Recent, am vizitat cu fiica (4.5), în teatrul Kuklacheva. Nici nu știu ce să spun. Pana atunci au citit `Koskin dom`, fiica memorat o mulțime de inimă, pe drumul spre teatru nu se poate aștepta să se uite la pisoii nepotii. Dar nu așteptați nici pisoi, nici un detaliu complot, nu un cuvânt dintr-un basm. Ea a amintit `pozhar` pe scenă (soluția de iluminare bună) și o pisică, care a dat animale de companie clovn.

Acesta este un studio mare, profesori minunati, care sunt foarte atasat de copii și munca lor. Ei învață bunătatea și prietenia copiilor noștri. Când studioul merge în turneu în alte orașe, copiii mai mari sunt foarte sensibile la băieții mai tineri, în toate acestea ajuta. Copilul nostru fericit rulează la cursuri la cheie, asa ca noi numim afecțiune studioul nostru.

Am fost atat de incantati `Insula Sokrovisch` că săptămâna viitoare ne-am dus la„skazku` Untangle. Performanța este bun, ca un copil, copiii se joacă. entități-mamă nu au observat acide, a fost ocupat de spectacol, dar cei care stăteau lângă mine părea să fie implicat. Aplauze într-adevăr nu a fost, cu toate că artiștii ei cu siguranță merită. Dar ei au fugit repede departe, (o parte din artiștii au dispărut în piept magică) și pe arcul nu a mers.

Albastru cărucior suntem foarte, foarte, foarte mult! Suntem: mama, tata, fiul, 6 ani, in-lege, care a venit să viziteze :)), si ei nepoata de 8 ani. Am fost sâmbătă la 29.03 zbor de la 12-45, rapsozi sunt uimitoare, spre rușinea și supărarea lui nu-mi amintesc numele lor. Dar, pur și simplu minunat cântând atât! (In-lege a cântat :)) Vizitați un miracol cât de bun a fost, dar.

Au fost Borodino Panorama Muzeul cu fiul meu de 11 ani. Special timp podgadali la ora 14.00, pentru a ajunge pe ultimul tur, și apoi altul, și de a asculta sunetele de luptă. Totul a lucrat! Foarte impresionat de angajații muzeului - mătușa bună, o foarte amabilitate și cu un flux napryavlyayuschie zâmbet de vizitatori la punctele de dreapta))) Mi-a plăcut că am fost rugat să aștepte începerea turului într-una dintre camere, iar apoi a invitat la început; Mi-a plăcut că turneul a fost adaptat pentru copii

În această dimineață de primăvară, după ce a ieșit din mașină și a urcat pe asfalt uscat - de primăvară a venit mult timp în propria sa, pentru nu știu câta oară am crezut că - am fost aproape de intrarea principală a Muzeului Pușkin. Lângă ușă transparentă era portar genială. intrare Minuesh - și veți obține într-o realitate festivă, elegant de unde suntem, în plus, se așteaptă un program de divertisment întreg ...

Odihnească-se în Turcia, de 3 ori cu un copil (6 ani) la hotel Otium Art Kemer. Mi-a placut foarte mult. Zona nu este mare, dar foarte confortabil, toate verde. 3 bazine de, 1 centru de fitness interior deschis. Există o piscină pentru cei foarte tineri. 3 tobogane de apă care plimbare toate. pietricele Beach. Pentru copii a făcut o plajă specială cu intrare ușor la mare. Cine nu-i place să se plimbe pe pietriș făcut un dig frumos. Fiica mea a refuzat să meargă pe pietriș, am inotat la dig, astfel încât în ​​3 ani a învățat să înoate în mâneci, iar un an mai târziu, a navigat la sfârșitul vacanței în mare pe cont propriu.

Am fost să se joace cu doi copii 6,5 ani (fiul meu și prietena lui). Înainte de faptul că au existat copii în spectacole muzicale în teatrul Sateliți, la Teatrul Balșoi (Chipollino). Performanța este foarte frumos, frumos. voci frumoase, artiști minunați. Nici unul din ceea ce păcat multe teatre pentru adulți - deteriorarea performanțelor copiilor. Într-adevăr a avut impresia că piesa `pentru vzroslyh` nu pentru detey` deja realizate, și că el a fost doar despre dragoste. Pasiuni absolut `vzroslyy`.

Au fost acum pe piesa `Ali Baba și 40 razboynikov`.Nu spun. Sam juca copilul (o fiică de 8 ani) a placut (I, sincer, a fost plictisitor). Nu-mi place faptul că, atunci când copiii să înțeleagă că este posibil să strige ceva de la locul început doar necontrolate (părinți!) Cries constante! Actorii nu au putut auzi. Foarte stricat totul impresie.

Am fost cu copii de 3,5 și 5,5 ani pentru performanța `Cum Ivan Tareviciului a mers fericire iskat` in casa apartament. Pot să spun că aceasta este una dintre spectacole luchih am văzut. care acționează sincer Excelent, costume bune. Atât copiii, cât și adulții au râs fără încetare, și aproape lacrimi în finală. spectacole pentru copii sunt în Teatrul Old House Arbat, care este o clădire dărăpănată sărăcăcios, intrarea de pe partea din spate, de lângă site-urile cu basculante și construcții.

Vremea pentru weekend:

Tot în această săptămână, temperatura aerului a fost de câteva grade peste normal. Potrivit prognozelor meteo, așa că va rămâne în week-end. Dar dacă sâmbătă este încă soare și uscat, apoi până duminică, cerul se va strânge nori și crește probabilitatea de precipitații. Sâmbătă seara este de așteptat la +3 + 5 ° C, iar după-amiază la +14 +16 C, iar duminica noaptea temperatura va rămâne aceeași +3 +5, iar a doua zi este mai rece +11 +13 C.
Și acum pentru iubitorii de specificitate:
  • Intellicast. Sâmbătă seara aproximativ 3 C, sâmbătă după-amiază la +15 C, soare, fara precipitatii, duminica seara, 4 ° C, în timpul zilei la 12 C, dar tulbure, doar ploaie.
  • Met (estimare oficială): Sâmbătă seara, 4 ° C în timpul zilei în jurul valorii de 14. Ploaie, ploaie, duminică seara, aproximativ 5 C în timpul zilei C 12, acoperit de nori cu ploaie ușoară.
  • Vremea pe Phobos. Sâmbătă noapte 8 +10 C în timpul zilei C 16 18, ar putea fi o vreme tulbure, precipitații, duminică noapte 6 + 8 ° C în timpul zilei +15 +17, vreme parțial noros, ploaie este puțin probabil.
  • CNN. Sâmbătă noapte aproximativ + 5 ° C, în după-amiaza aproximativ 13 C, noros, ploaie, duminică noapte 6 C în timpul zilei la +14 C, acoperit de nori, ploi.
  • Yahoo sâmbătă seara aproximativ 3 C în timpul zilei la +15 C, parțial noros, fără precipitații, și duminică seara aproximativ 4 ° C, în timpul zilei la 12 C, noros posibil precipitații,.