Site de călătorii - Italia 2018 - Orvieto - Bagnoregio - Civita di Bagnoregio - Ziua 5

Una dintre cele mai interesante locuri din vecinătatea Roma - un oraș Orvieto și orașul Civita di Bagnoregio, care este un oraș mort, care este scopul principal al vizitei de astăzi, care este doar accesibil din Orvieto. Dar, mai întâi lucrurile primele.

Cum se ajunge la Civita di Bagnoregio

Civita poate ajunge din mai multe orașe cu autobuzul. Am ales Orvieto ca o escală pe drumul de la Roma, și se poate ajunge mai repede decât înainte de oricine altcineva. Astăzi ne-am trezit foarte devreme și de sosire podgadali în Orvieto, astfel încât la ora 9 dimineața, în conformitate cu programul de autobuz on-line cautat, du-te la Civita și Orvieto concediu de examinare pentru după-amiază. Nu a fost acolo! Deoarece site-ul companiei de autobuz nu a fost de lucru, noi credem comentarii de pe Internet. Asta a fost o greșeală. Ajuns în oraș, am cumpărat bilete pentru autobuz la cea mai apropiată cafenea și am așteptat un autobuz la stația de autobuz de la Civita stânga a funicular în oraș vechi. Împreună cu noi așteptăm un autobuz câțiva turiști. Autobuzul nu ne-am aștepta. Potrivit englezilor nu am spus nu, absolut. Nimeni nu a fost în măsură să ne explice ne despre autobuz și orarul său. Am fost foarte rău să realizeze că este imposibil să se Civita să ajungă. Ei bine, vom merge până funicularul în orașul vechi și apoi găsi centrul de informare. Aici este atunci când vom explica în mod clar că primul autobuz la Civita stânga la 8 dimineața și următorul deja în 12-40. Limpezite despre oprire, sa constatat că autobuzul inițial opresc aici. Fii atent atunci când caută acest lucru să se oprească și să nu fie confundat cu opriri în stradă în apropierea carosabilului. Așa cum să găsiți imediat ne-a ajutat noroc, mai degrabă decât o explicație a Centrului de Informare Granny. Pentru construirea roz inestetice este un întreg parc cu autobuze albastre. Una dintre ele este al nostru. Și apoi autobuzul se duce în jos la telecabina face o oprire acolo și merge mai departe. Acest lucru are ca rezultat o nouă, dar este absolut cel mai bun traseu pentru a doua zi. La Orvieto suficient de 2-3 ore pentru o vizită decât noi în timp ce așteaptă autobuzul la Civita. Orvieto este situat pe dealul tuf. Și toate casele din oraș sunt construite din tuf, de ce nu sunt foarte tipice pentru Italia, case de colorat. Principala dominantă a orașului este catedrala. Diverse surse spun că catedrala nu este mai puțin decât în ​​Milano. La Milano, nu am fost, așa că nu se compara cu nimic, dar catedrala este într-adevăr foarte mare. Dar frumusețea ei nu este în dimensiune și în sculptură pe piatră, care a decorat întreaga fațadă. Din oraș oferă priveliști uimitoare vale, vile și podgorii. Vazand bunicile italiene o dată crezut că într-un astfel de loc, aș dori să-și petreacă ani de pensionare. Dar timpul se grăbește înainte, și l-am urmărit.

Și norocul ne-a adus la magistrala corectă. oră cu mașina și sunteți în Bagnoregio. De acolo, aproximativ 15-20 de minute de mers pe jos la Civita. Vedere din oraș mort a fost numit cel mai frumos. Desigur, destul de mort pentru a apela acest oraș nu îndrăznesc. Familia a fugit după cutremur încep să se întoarcă, unele chiar deschide o tavernă. Dar, să fiu sincer, nu este clar cum să trăiască acolo, în cazul în care solul este în mod constant se acumulează chiar și în fotografiile pe care le puteți vedea cum se prăbușește solul sub clădiri. Și acest proces nu se oprește. Apropo, autobuzul penultima la Orvieto a trimis aproximativ 17-00. Noi trebuie să încercăm să nu-l dor, astfel încât să nu rămână într-un oraș mort.