Shopping în Rimini și San Marino

Vim-a zburat avia. Având comentarii citit despre această companie pe internet, foarte îngrijorat de faptul că vor exista întârzieri de zbor. Nimic de genul asta, tot timpul, decolare și aterizare moale, distanța normală între scaune. A zburat înapoi la prima cabină, distanța dintre scaunele mai mult. Deci, zborul a fost „excelent“.

«Aqua Hotel 4 *“ hotel de .Pentru hotel de oraș este un "super". Situat în centrul de 10 de autobuz 11, și, în același timp, pe o stradă liniștită. Până la mare timp de 3-5 minute. Stație de tren 10 minute.

La hotel nu sunt plângeri. Totul este nou, curat, lenjerie de pat și prosoape -belosnezhnye. Micul dejun sunt excelente - Parma șuncă, cârnați, omletă, roșii cherry, ton, sardine, pepene verde, ananas, mere coapte, piersici și pere conserve, proaspete, la fiecare produse de patiserie, cereale, etc. Un cappuccino - este doar o operă de artă!

Am luat bicicletele gratuite de hotel, a mers în orașul vechi, de echitatie de-a lungul coastei, cu toate că ultima dată când m-am așezat pe bicicleta la vârsta școlară.

Shopping în Rimini și San Marino.

După vizitarea puncte de vânzare ne-am decis să ne întoarcem din nou în San Marino, și să cumpere pantofi suplimentare și alcool San Mari ca un cadou.

A doua zi, ne-am uitat la mall „Le Befane“ nostru „Mega“, dar prețurile sunt mai mici. Cei care nu sunt de la Moscova ar trebui să fie ca. Unele magazine au fost reduceri, dar nu ne-am petrece o zi de cumpărături la mall, din moment ce am avut doar o vacanță de o săptămână, așa că a petrecut o zi pe mare.

Chiar înainte de eliberarea de scris-off pe Internet cu agenția din Rimini, care a fost de însoțire pentru cumpărături. director de agenție Marina a venit la noi la hotel, cu unul dintre cumpărători. Ne-am întâlnit, i-au spus că au vrut să cumpere și l-au făcut un plan de a vizita fabrici și puncte de vânzare. A doua zi, la 8:30, el ne-a dus la mașină și am condus zatarivatsya. Rimini și San Marino să aibă sprijin individual a fost gratuit. Shopping a fost de succes, soțul meu a cumpărat un costum 3 pentru 150-170 de euro, suntem de 17 000 de ruble. I-am cumpărat un costum de afaceri de la Armani pentru 200 de euro, 100 de euro pentru cizme, blugi, rochie, chilot, etc. Prize Arca și Big și Chik nu-mi place foarte mult, dar depozitele Gros Rimini mulțumit.

Shopping de la operatorul de turism (am avut Intourist) costă 25 de euro pe persoană. Noi, desigur, a refuzat.

Seara, a decis să actualizeze imaginea, dată când sunt în Italia - este necesar pentru a vizita un salon de înfrumusețare. Marina cunoscut coafor ei, o fată foarte drăguță. Era luni, ziua ei liberă, dar la cererea Marina a deschis salon. Am avut părul lung, blond, așa că opțiuni Morin își schimbă aspectul. Am fost prevazute cu cataloage tunsori, Marina a tradus dorințele mele și mi-a lăsat în mâinile unui maestru. Cositul, pictura, colorat si styling ma costat 75 de euro, cu un discount (pentru că nu am venit ea însăși, și de la agenție). În România plătesc atât de mult doar pentru colorare. Rezultatul experimentului, am fost mulțumit, soțul ei, de asemenea. La Moscova, de asemenea, a apreciat rezultatul familiar.

De fiecare dată când am încercat să luați masa la restaurante diferite pentru a aprecia bucătăria. Alegerea de obicei se oprește acolo unde există oameni. Cu încredere putem spune că toată mâncarea este bună. Mi-a placut foarte mult de carne rosie. În România, nu ar risca o astfel de comandă. Proiectul de lege medie pentru doua a fost de 35-55 de euro cu vin, în funcție de feluri de mâncare. Pizza cea mai delicioasă la Roberto, unde puteți lua o livrata acasa. Restaurant prețurile nu diferă mult, plus sau minus 10%.

De multe ori sa dus la Conad supermarket, apare pe 13 sau 14 de oprire. De la hotelul nostru pe jos timp de 10-15 minute. Soțul meu a fost încântat cu prețul de bere, indignată de ce avem bere germană în valoare de 3 ori mai scumpe. Am cumpărat acolo șuncă de Parma, mozzarella, vin, apă. prețuri accesibile. Dar observați că în orașul vechi peste podul de Tiberius în prețuri Conad ușor mai scăzute, deoarece nu sunt turiști.

Aeroportul din Rimini Brut gratuit.

Fiscale magazine gratuite oferă la achiziționarea de 155 de euro. Achizițiile trebuie făcute în acest magazin, și într-o singură zi. Cu lucruri etichete și etichete de preț nu se rupe și uzură. Revenire la aeroport este după cum urmează:

Dacă lucrurile în -idete bagajele la punctul de control de securitate în apropierea rack-1, în cazul în care un ofițer vamal pune o ștampilă pe chitanță, uneori, solicită să deschidă valiza. Apoi înregistrați pentru zborul de la ghișeu și să predea bagajele. Dacă lucrurile în bagajul de mână - check-in pentru zborul, trebuie bagaje și urca la etajul al doilea, există un element de etichetă duty-free. Aduc lucruri de vameș, el pune o ștampilă. Aproape de magazinele duty-free au tarabe, în cazul în care este returnat banii. Diferite pentru controale albastru și galben, să acorde o atenție. Revenit sau în numerar sau prin card, în funcție de dorința dumneavoastră. Am tot timpul pentru această procedură și nu a luat 5 minute, zborul a fost o dimineață, oamenii mici. Înapoi undeva 11-12 la sută din achizițiile.

Despre partea istorică a orașului este scris foarte mult, așa că nu se va repeta. Am luat o hartă Rimini la centrul de informare în apropierea parcului Fellini. Și pe harta ei înșiși ne-a cruțat toate locurile de interes. Centrele de informare sunt, de asemenea, în aeroport și în apropierea r / w stația.

Înfricoșător să se gândească cât de mult ar trebui să cumpere bagajele, dacă ar fi să vândă) Dacă te duci pentru prima dată pe o astfel de cumpărături, probabil că trebuie să se înroleze serviciile unei persoane cunostinte, sau poti face pe cont propriu, precum și informațiile de pe Internet?

În opinia mea, pentru a merge pe propriile lor piețe de desfacere și fabrici este dificil, trebuie să știți exact unde doriți, în același Gross Rimini mai multe depozite. Cred că este mai ușor și mai ieftin să contactați agenția. Ne-a sosit la hotel cu mașina și a adus la aceeași cumpărături de seară. Rimini și zona înconjurătoare San Marino, am fost luate gratuit. Și în zona Marche, se pare că în valoare de 35 de euro, dar nu ne-am dus pentru că dacă aveți nevoie de o pereche de pantofi sau două, nu are nici un sens să meargă acolo.

Ian, și ceea ce propria dvs. pentru a ajunge la orificiile de evacuare? Aceasta, desigur, posibil, dar are sens? Cu taxiul, cu autobuzul. De exemplu, înainte de Big Chic și Arcul se poate ajunge cu, autobuzul care merge spre San Marino. Conducătorul auto vă va spune unde să meargă. Gros Rimini este situat aproape de Le Befane, poate fi atins de către autori. Numărul 8. Dar cred, e mai ușor cu unele agenții să meargă. Este de dorit, desigur, în mod individual, nu să aștepte pentru grup. Am condus unul și în cazul în care ne-am dori, foarte convenabil. A determinat în cazul în care este necesar, împreună cu cumpărătorilor. I-am spus că au vrut să cumpere, el a propus să-l loc bine vizibil. Dacă doriți un anumit loc - condus fără probleme. Am cumpărat toată ziua. Dacă aveți întrebări - scrie. Când m-am dus, de asemenea, întregul Internet în căutarea de informații izryla -))

Elena, Buna ziua! Mergând în Italia pentru haine, date prompte prin care ați fost la cumpărături. Aș dori să intre în contact, pentru a negocia, să decidă. Mulțumesc.

Elena, Buna ziua! Și eu vreau să încep să efectueze lucruri din Italia))) Da, dar eu fac mai mult ceai. Și ca turist și ca un om de afaceri))) Eu întreb de sfat. În cazul în care pentru a merge cu cine. Și, în general, știu de unde să înceapă cantonamentul din Italia. agenție sau de unul singur calatoresti? Strashnova ceva, desigur. Mulțumesc.

Mesele cu familia în Italia timp de 4 zile în Rimini, aș dori să aflați mai multe în detaliu ce și de unde puteți cumpăra pentru familie. Vă mulțumim!

Marina, bună dimineața! Și ce anume vrei sa cumperi pentru familia ta? Scrie-mi un e-mail întrebări [email protected] încerc să răspund.

Buna ziua! Depinde de ceea ce doriți să cumpere și ce branduri. Te sfătuiesc să vizitați San Marino, mai bine le transporta operatorii de turism în anumite magazine, și totul este foarte rapid. În sine puteți merge pe jos și a vedea totul, merge la magazine. Prizele pentru cumpărături este cel mai bine pentru a merge cu un ghid de cumpărături, așa că o zi puteți cumpăra totul. Dacă vrei, scrie-mi un e-mail, voi arunca de pe contactele.

Alte comentarii despre restul în Italia