Scenery unde au filmat filmul The Storm Gate

Bună dimineața dragi tovarăși! Astăzi vom vorbi despre o mai multe Atracții Gelendzhik - peisaj, unde au filmat filmul The Storm Gate. Se pune excursii populare și în timpul în jeep-uri importate de multe ori turiști.

Decoratiuni sunt aproape de Mount Shahan. Le puteți obține de renaștere rurale din punctul de control mic, și mai mult de-a lungul vechi drumul urca militare în munți. Șoferul jeep-ul nostru, Serghei, și ghid turistic part-time ne-a spus că destul de recent, peisajul a fost restaurat și pus într-o vedere decent. Nici măcar nu sunt prea leneș și a găsit pe internet imaginile vechi ale acestor locuri și, schimbări majore, într-adevăr, peisajul a fost supus. A existat o mică zonă în fața cetății, care este acum parcat jeep-uri, iar în interior au existat magazine de suveniruri. Dar chiar și cel mai important, posibilitatea de a te îmbraci în costume comandourilor și plimbați la brațele cetății! Dacă nu pentru o perioadă limitată de ședere, ar putea face o sedinta foto destul de interesant! În general, am făcut totul pentru a atrage turiști și de a face bani pe ele!

Du-te prin poarta, vom ajunge la piețele mici. În cazul în care puteți cumpăra diverse suveniruri, precum și încercarea de diferite soiuri de miere. Mergând mai departe, vom vedea o ușoară consolidare a unde și costumele și armele de închiriere amplasate.

Scenery unde au filmat filmul The Storm Gate

Pistoale, mitraliere, lansatoare de grenade, mitraliere, puști cu lunetă și mai poate ține în mâinile tale aici. Armele, deși reale, dar mecanismele care sunt responsabile pentru filmare a fost mult timp scoase din uz. Deci, trage cineva nu funcționează, nici măcar nu încercați! 😀 drum lung în urmă visez propria mea pușcă Kalashnikov.

În centrul imaginile radio, așa cum este utilizat în filmare. Aceste posturi de radio și sunt încă utilizate în armată. Vă voi spune un mic secret, un absolvent recent al institutului nostru au prezentat două seturi de posturi scrise-off de acest tip în departamentul nostru. Fiecare este într-o cutie, iar greutatea totală a unui set este de aproximativ 40 kg! Însăși radio, baterii și diferite tipuri de antene. Cum să înființeze și să efectueze prima sesiune de radio, asigurați-vă că pentru a scrie un raport de fotografie!

Mai mic arc. In jurul atarna semne care interzic crawling pe pereți. Bine în măsura în care îmi amintesc în intervalul de două până la cinci mii. În timp ce toate crawling și nimeni nu mi-a fost amendat.

Scenery unde au filmat filmul The Storm Gate

Iată unul deghizat în formă de lunetist Airborne. Numai Koedam pot fi distinse, că el nu a fost un soldat! 😀

Ultimul arc mi-a placut. Frumos de relief, iar la baza arcului puteți vedea imaginile. Uneori doriți să construiască același castel ridicat în munți și de a trăi acolo! Dar, din păcate, nu suntem în acele secole.

Având arc anterior, oferim vederi excelente la o cruce de piatră mare, pe un fundal de munți. Munții și face semn să-l. La momentul scrierii post-am directiona inima mea sângerează și am vrut să se întoarcă din nou aici. În depărtare, puteți vedea fumul de foc. Ars un număr mare de pădure între Dzhinhotom și Praskoveevka. Aceasta se datorează faptului că a fost blocată de mal va naviga stâncă.

Scenery unde au filmat filmul The Storm Gate

Când călătoriți împreună cu partenerul dumneavoastră, puteți face o fotografie sau selfie stil comun, sau trebuie să întreb pe cineva. În timpul turului am traversat cu un cuplu de celălalt jeep. A fost foarte frumos să vorbească cu ei și să asiste în fotografii comune ale reciproc. Fotografia arată burta mea nu este retras! 😀 În timp ce scris teza a marcat o sumă decentă de Zhirkov, acum încerc să-l ardă totul pe ascuns.

Fotografii cu iubita lui soție pe fundalul modelului vechi de pe pereții rămășițele cetății. După întoarcerea din turneu, nimic mai bun de făcut reanalizat tot filmul. Și această imagine este cu adevărat acolo! 🙂

Și, în sfârșit, o fotografie foarte interesant. Când a văzut steagul sovietic în creștere, am decis că este necesar să se ia o fotografie. O mică parte din cetate, radio, dezvoltă pavilion pe perete și a scris celebra fraza :. „Nimeni în afară de noi“

Scenery unde au filmat filmul The Storm Gate

Așa că am vizitat cu tine pe decoratiuni, unde au filmat filmul The Storm Gate. Regizorul filmului nu este ales la întâmplare acest loc. Nu departe în munți au existat evenimente, pe baza cărora a fost împușcat filmul. Tinerii băieții armata română a luptat împotriva forțelor superioare ale insurgenților armate. A supraviețuit doar șase oameni, dar înălțimea admisă. Memoria luminoasă a tuturor copiilor morți, și supraviețuitori onoare și laudă! Din fericire, mai multe astfel de evenimente nu se va întâmpla! Asta e tot pentru pacea lumii! 🙂

Fotografii de la vizita în timpul excursiei cu jeep-ul Storm Gate.

fotografie Minunat! Filmul Storm Gate vizualizat de 3 ori. Mi-a plăcut la momentul respectiv. Luate destul de realiste. Andrei, aici ești lângă cruce și am fost mult timp interesat de întrebarea - de la cruce de piatră monolit sau turnat cu o formă de ciment? Desigur laterale prea directe și pietricele văzut, cu siguranță, nu sculptat în piatră.

Mă bucur că ți-a plăcut! În ceea ce privește crucea, din păcate, eu nu știu. De ce atunci nu acorde atenție, cere Tatiana și scrie ca răspuns.

Tatiana a spus că dintr-o singură piatră! =)

Excelent! Total mult mai greu de tăiat decât să toarne din nisip cu ciment.

Am văzut sabia de piatră în parc vechi?

Storm porțile film minunat. De mai multe ori el reconsiderată. Mi-ar plăcea să viziteze set. Chiar și invidie un pic 🙂

Toată viața este încă să vină! As'll trec, asigurați-vă că pentru a vizita!

În general, este o idee de a invita turistii sa viziteze cele mai renumite seturi de film.
Mi-ar deveni regulat la astfel de „muzee.“)))

Multe decoratiuni sunt intacte și, în blog-ul meu, de exemplu, există peisajul în care filmul a fost filmat Ermak. Daca sunteti interesat, asigurați-vă că pentru a găsi și uite! 🙂

Da, Ermak - o mare figură istorică.
Chiar îmi imaginez ce ar fi interesant de a plasa aceste decorații și figuri (cum ar fi ceara) celebritati. )))

Vă mulțumim pentru tur. Gelendzhik a trecut printr-o de câteva ori în mașina lui, dar cu mult timp în urmă, în 1965, dar nu a mers la munte. Dar, din Dzhubga m-am aventurat să călătorească la Krasnodar, în cazul în care drumul normal de acolo a fost nu numai pentru trăsuri ușoare cal. În unele locuri a trebuit să numim „pomi de Crăciun“, deoarece masina a derapat pe o parte amendă de pasageri schebonke sprijinit aceasta, care nu ar fi răsturnat.
Dacă vă decideți să se construiască un castel în munți, desigur, aparatul va avea nevoie. La astfel de ratsiyah am fost învățați să lucreze la departamentul militar la Institutul din anii cincizeci. Trageți nu este foarte plăcut.
Punctele de vedere ale fotografiilor sunt mari, iar crucea seamănă cu o cruce pe râul Chusovaya, în cazul în care un fiu Akinfy Demidov. O am pe blog. turizmfoto.ru/tragediya-reki-chusovoj.html

Mă bucur că ți-a plăcut!
Noi cei de la Departamentul de doar un astfel de radio prezentat. Aici podyschu bateriile și să încerce să contacteze unul pe altul. Și ce mașină în munți? Acolo ești acum în siguranță.

Sunt, probabil, unul dintre puținii care, din păcate, nu au văzut acest film. Și cu reportaj de interes. Ceva nu dorința de a intra în motorul de căutare: de munte, într-adevăr, este numit - Shahan sau o greșeală de scriere?

Ivanov Artem Vladimirovici.

Filmul Storm Poarta este una din poveste mare favorit, o regie mare, actorii, în general, să păstreze tăcerea. Revizuit de 10 ori, cel puțin, ultima dată când îmi amintesc, la un punct de distribuție înainte de a trimite în trupele. Filmul ridica imediat spiritul și creat pentru a servi în armată. Ar fi minunat pentru a vizita un loc de fotografiere un film minunat, să ia câteva fotografii, țineți-l în mâinile diferitelor arme.

De asemenea, îmi place foarte mult acest film! Un film românesc, care este foarte interesant. Dacă există o oportunitate de a vizita Gelendzhik, asigurați-vă că pentru a vizita! 🙂

Surprinzător, accidental am dat peste acest articol și că este ceea ce este cel mai izbitor, am revăzut de multe ori Storm porțile și nu au știut că au fost luate în Gelendzhik. În timp ce am fost acolo, de asemenea, m-am odihnit de câteva ori. peisaj superb. Dumnezeu dispus, aceasta poate fi încă o șansă de a vizita Gelendzhik, asigurați-vă că voi merge la munte Shahan /

Eu, de asemenea, numai după o vizită la Gelendzhik aflat că filmul a fost împușcat aici. Principalul lucru pe care nu a învățat mai târziu, când odihnit acolo.

Minunat loc cu o excelenta vedere la munte și aer! Postul de radio 40 kg vpechetlyaet curs! Și astfel arcul este, în general, un tema.Ne separat știa că acest film a fost filmat sdes.Vidok de munte, la toate este uimitor, deoarece eu sunt în munți nu a fost pentru mine este fantastic.

Mi-ar fi rămas aici, în cazul în care a fost lăsat să stil de viață. Este loc foarte frumos aici.

Da, locul unde au filmat acest remarcabil încă o altă sursă de mândrie pentru locuitorii din zonă, așa că, dacă vin să se odihnească în Gelendzhik, este puțin probabil să nu-l viziteze. Când am văzut „The Storm Poarta“ pentru prima dată crezut. care a filmat undeva în Caucazul de Nord, dar nu și în nici un caz, în imediata apropiere a acestei stațiuni confortabil. Aflând acest lucru, în timpul următoarei vizite la Gelendzhik. Am vizitat si a fost foarte impresionat.

Cel mai bun lucru, că după filmarea scenelor din film, actorii au fost capabili să înoate în mare. Cred că un plus decent, pentru desfășurarea peisajului în acest loc! 🙂

Îmi place filmul The Storm Gate, se uită la momentul cu mare placere. Acum, uita la fotografii și am citit articolul, am învățat locurile unde au fost luate. Foarte interesant! O fotografie în cazul în care o mică parte din cetate, radio, și steaguri în curs de dezvoltare asupra senzațiilor mi-a adus înapoi la copilărie, atunci când am fost tratați cu o mândrie steagul nostru. Și cuvintele sunt bune. „Nimeni în afară de noi.“ Este păcat că acest spirit era doar aici, în aceste locuri de excursii. In viata, ca ceva nu ma uit. Nu, nu sunt nostalgic pentru trecut - există, de asemenea, orice se poate întâmpla.

Dupa ce a vizitat acest loc sunt fericit să-și reconsidere din nou acest film! Spiritul încă trăiește în oameni, este doar normal să arate nu pune! =)

Filmul a fost facut bine. Interesant, nu a distrus peisajul. Oamenii de aici le place să urce peste tot și rupe într-o zi. Interesant inventat. muniție și arme de închiriat pentru copii - este visul suprem. Mi-ar plăcea să dețină polazila pe astfel de ruine. Un tur și imagini de mare bun!

Ruinele recent restaurată, astfel încât totul arata ca nou, dar să se târască pe ele, din păcate, interzis ...

M-am fost șocat când a aflat că filmul a fost filmat aici. Din anumite motive, m-am gândit că undeva departe, în munții Caucaz, dar, de fapt, se poate spune sub nas!

Nu-mi place cu adevărat filme despre Cecenia, cu rare excepții. „The Storm Gate“ Am făcut până la capăt. În primul rând, există o distribuție foarte bună. Și în al doilea rând, în acest film el joacă actrita mea preferata Liza Boyarskaya. Filmul este ideologic, prietenie și dragoste pe locul 1, datorită sprijinului prietenilor și a celor dragi, toate au rupt. Istoria „la“ toate diferite, dar pasa apărat și militanții nu pierdeți. Nu contează cât de bune sau rele nu au fost deloc caracterul el a apărut cu un miez interior, nu se sperie. bărbați adevărați.

De asemenea, mi-a plăcut cu adevărat faptul de la începutul filmului a arătat ce eroii au fost de până la armată și ceea ce a început în timpul serviciului. scriitori mișcare foarte bună ca forțat să nit atenția privitorului la film.

Îmi place foarte mult acest film. Am revizuit de mai multe ori. Prin modul în care aceasta este una dintre puținele filme de război pe care le plac. Și aruncând-o foarte cool. poveste emoționantă a fiecăruia dintre personajele principale. Foarte rău pentru Yegorov. El a jucat de M. Porechenkov, soția și fiul său. Și Shah prea. Oh, în general, filmul în sine este rece, toate sfătui. Chiar nu am putut crede că locul este acum tururi ghidate. Vedere la munte este într-adevăr frumos. Când te uiți la acest departe - de odihnă ochii drepte)) Prin modul în care este util pentru fotografi. În general, ai făcut. Poate că după prezentare generală a ta numărul turiștilor va crește)) Aștept cu nerăbdare următorul articol.

Prea rău pentru acești eroi, dar nu cât de mult teroriști milă care au atacat gazonul și a încercat să o ia cu forța, și de masă. Ne pare rau baieti mort ...

Da, da, din păcate, filmul se bazează pe evenimente reale. teribil război au existat atât de mulți oameni au murit ... După ce a vizitat asigurați-vă că pentru a împărtăși impresiile tale!)

Apropo, filmul se bazează pe evenimente reale ale războiului din Cecenia. bazat pe cartea „pui si de război.“ Această carte a fost scrisă de tatăl unuia tip. care a servit în Caucaz, în Cecenia și a fost în lupta dintre pușcașii marini și luptătorii bandei. acest tip după Cecenia, 2 tăcut. apoi încet am început să vorbească despre resturi sale de serviciu. o bucată de povestea tatălui său a fost imaginea de ansamblu și fără cunoașterea fiul tuturor înregistrat (probabil, fiul întrebat pe tatăl său să nu spună nimic nimănui), în cartea sa schimbat numele. dar toate faptele au fost de natură ceea ce este. Dar, după ce a fost publicat cartea cinematografia națională a decis să facă un film. și tipul ăsta. prin ale cărui cuvinte și cartea și filmul, probabil, încă nu știe că ceea ce a dat premisele pentru crearea lor

Foarte interesant pentru a citi o carte, să ia o notă mentală de război ... da, teribil au fost chiar mai teribile au fost consecințele după ei ...

Acest film și povestea reală a evenimentelor de acolo. El a împușcat în 400-600 km de eveniment real ...

Interesant loc, și chiar și atunci, în cazul în care a avut loc de fotografiere. Ce natură frumoasă, surprinde spiritul deja, pur și simplu nu văd suficient. Mama Natura ne răsfață locuri uimitoare în cazul în care există o mare dorință de a capta o memorie. După acest articol a vrut să revizuiască din nou filmul și să vedem locul unde a avut loc fotografiere. Deci, film minunat și cred că aceasta se bazează pe evenimente reale.

Cinema se bazează într-adevăr pe evenimente reale. Apropo, filmul este de lucru foarte interesant! =)

Filmul „The Storm Gate“ este una dintre cele care pot fi vizualizate și revizuite. Faptul că aceasta se bazează pe evenimente reale, chiar mai mult ia sufletul, vizionarea cu lacrimi în ochi. Atunci când în vacanță cu soțul ei în Gelendzhik, nu putea să nu viziteze locul unde au filmat filmul. A fost o lungă perioadă de timp, apoi excursii jeep au fost, dar atât de mulți oameni, atât fotografia ta nu era acolo. Soțul meu și am mers acolo împreună, impregnată cu atmosfera filmului. Cu toate acestea, a existat un pic de ploaie, așa că poate am fost acolo singuri. Nu a existat nici un magazine de suveniruri sau de închiriere de arme, etc.

Recent, mult mai popularizat acest loc. Este necesar să se ceva pentru a câștiga bani! =)

Cât de interesant! Acesta este unul dintre filmele mele preferate, esti foarte norocos pentru a vizita locul unde au filmat filmul! După ce am fost la balt patriarhului, am simțit o bucurie să fie în locul în care au filmat „Maestrul și Margareta“. Dar în curând sper să fie în măsură să fie aici, pentru a vedea unde împușcarea „Storm Gate“

Asigurați-vă că pentru a vizita aici! În munți, este foarte frumos, iar peisajul este bun se potrivesc pe fundalul naturii!)

Privesc filmul. Filmul este violent, voyna- este întotdeauna moartea, lacrimi și durere mame gore.Vechnaya. Filmul se bazează pe evenimente reale, și aici, în fotografie puteți vedea locurile unde filmul a murit copiii cuiva.
natura frumoasă, fotografii minunate încorporate zile însorite și imaginația se întoarce înapoi la film.