Săptămâna în Rio fără un carnaval, o revizuire a unui turist pe ladydolly

Am încercat să corecteze greșeala de planificare, realizat acum un an în Statele Unite ale Americii. Apoi am plecat la New York, de 3 zile incomplete, chirie un apartament în suburbii și ordine scapă înainte epuizante drumul spre casă și înapoi la locul de muncă. În acest moment, suntem pe deplin dedicate Rio saptamana trecuta vacanta noastre si nu am promis în grabă și nu se așteaptă să vadă prea mult - cum să se relaxeze după rularea în jurul valorii în munții din Peru și nopți nedormite. În plus, am ales o casă mai aproape de ocean, t. Pentru a. Visul de modul în care să se relaxeze pe celebra plajă.

Sincer, după aceea m-am relaxat și a decis să nu programeze Rio de zi cu zi, dar se bazează pe recomandarea gazdei noastre și vremea. Ultimele două săptămâni de vacanță au fost pictate literalmente de minut, e de ajuns.

Ajungând cu două schimbări de Cusco, am luat un taxi la tejghea recomandată și târât în ​​afara orelor de vârf prin oraș. Mai exact, șoferul de taxi să trișeze, adică. Pentru a. Suma totală a trecut de 100 de reali în loc de 80. așteptat, face un personal, era imposibil, și tocmai l-am trimis un blestem maxim. Din fericire, a fost singura noastră probleme! Pentru planificarea unei excursii: poate doriți să utilizați un taxi cu un preț fix, cel puțin nu vor fi surprize. Cu toate acestea, într-un contor de timp mai puțin ocupat poate fi avantajoasă. De asemenea, autobuzele circulă la toate părțile orașului.

Apartamentul nostru este situat în 4 kvartalchikah de plaja, la etajul 11. De fapt, în dispoziția noastră a existat un apartament întreg pe acoperiș: un dormitor separat cu o baie de construit, mașină de spălat, precum și o piscină și o sală de tip bar acoperit în cazul în care am avut micul dejun. Sergio la etaj nu a mers deloc. Chiar de pat cu vedere la muntele Corcovado și statuia lui Hristos, un pic la stânga - un alt munte imens, din care atârnă cocioabă Favela. Acesta este contrastul.

Săptămâna în Rio fără un carnaval, o revizuire a unui turist pe ladydolly

Dar, fără îndoială, impresia principală a alegerii cu succes a loc - este maestrul însuși. Nativ brazilian de 50 de ani, vorbește 6 limbi, a studiat în limba germană fizician nuclear, parte-proprietar al unei ferme mari într-o unitate de trei ore de la Rio. El trăiește singur la 350 de metri pătrați. Ultimii doi ani nu au lucrat într-un birou, o viață întreagă călătorește mult (au vizitat 102 de țări!) Și salută vizitatori.

Mersul pe jos și populare

Sergio ne-a condus într-un tur al istoric și prezent de afaceri, in centrul orasului. Timpul zilei, timpul saptamanii nu este perfect în condiții de siguranță, dar în seara și la sfârșit de săptămână pustiu și periculoase: nimeni nu trăiește acolo permanent, dar poate fi persoane suspecte, nesiguri. Total în acest patch sunt 5 milioane de oameni, este greu de imaginat! Ca urmare, o cantitate incredibila de restaurante care vizează prânzuri de afaceri, și aproape toate dintre ele sunt situate în clădiri restaurate, conservate de la începutul Rio. Cumpăra o casă, spune Sergio, poate fi foarte ieftine, dar adapta la modul de viață modern și să mențină - un incredibil de scump ...

Săptămâna în Rio fără un carnaval, o revizuire a unui turist pe ladydolly

Masa de clădiri coloniale frumoase, inclusiv biserici. Oamenii de rând merg la aceeași biserică, să știe - la altul, și de la sclavi și toate au avut o capelă mică.

Principalul punct de atractie Paws - o scară Selarona. Selaron a fost un artist local, și timp de 40 de ani, în fiecare dimineață, el a blocat o țiglă pe ultima treaptă a scării gri a străzii unde locuia. În curând, artistul și scara a devenit cunoscută în lume, iar turiștii au început aducerea gresie Selaronu: una cu o imagine a orașelor lor, care scene desenate manual, una care ... Din acest aparent plin de eclectism a fost foarte frumos și chiar scara decorate cu bun gust. Din păcate, în urmă cu doi ani Selarona ucis prietenul lui. Scara a fost lăsat neterminat.

În interior este foarte spatios si frumos colorate prin patati cascadei lumina de sticlă. Pentru a fotografia nu a fost posibil, dar crede-mă, această catedrală neobișnuit întâlnesc rar. Scările sau centrul - o plimbare de zece minute.

Utilizarea limpezit în seara, ne-am dus la apusul de soare de la Sugar Loaf - de munte celebru, care oferă o vedere uimitoare a orașului. Sergio a recomandat să se întâlnească apus de soare și să rămână acolo până întuneric, când lumina toate luminile din oraș. Am ascultat, și le-a plătit.

Săptămâna în Rio fără un carnaval, o revizuire a unui turist pe ladydolly

Muntele poarta funikulerchik. Stația de telecabină, am ajuns în centru cu autobuzul numărul 107. Un bilet la munte este în valoare de 62, reali luând cardul. Creșterea are loc în două etape: în primul rând, de la sol la prima rampă, apoi o a doua mașină de cablu este deja pe Sugar Loaf în sine.

Dacă nu merge, va duce apoi pe tren de munte. Bilet de tren, împreună cu monumentul ar trebui, de asemenea, în jurul valorii de 60 de Reais, luând cardul. De obicei, pentru bilete ar trebui să rândul său, poate ajunge până la trei ore. Prin urmare, este recomandat să cumpere bilete de pe internet pentru același preț. Cu toate acestea, am fost în Rio în afara sezonului și nu cele mai bune vreme. .. Cumpara un bilet în avans - este riscul de a pierde bani, adică în ziua desemnată să nu vadă nimic din cauza norilor: pentru că oamenii vin nu numai să se uite la Hristos, dar, de asemenea, a orașului de la o înălțime mare. Biletul nu poate fi cumpărat online, ca de astăzi, doar pe viitor.

Așa că ne-am dus la gară la Cosme Velho 9 am: în momentul în care primul tren pleacă. Călătorit cu metroul la autobuz: ieși din metrou Largo do Machado stație și acolo urcat în autobuz 569. Ni sa spus că, chiar și un autobuz special merge direct la tren, dar nu am găsit nici a venit niciodată. Într-adevăr, în acest moment coada este încă aproape nu a fost. Era vreme tulbure, cu poieni, chiar și clar, cu toate acestea, fata de la casă descurajată să ne cumpere bilete arată de difuzare a webcam-uri pe munte, aproape toate tipurile de nori închise. Dar noi nu a decis să se retragă! În alte zile, vremea ar fi fost mai rău, și du-te din nou, nu a vrut să. Au așteptat, privim cu Machu Picchu, în cele din urmă!

Săptămâna în Rio fără un carnaval, o revizuire a unui turist pe ladydolly

Nu am ajuns într-un tren de nouă ore și a mers la 9.20. Trenul ne-a luat pe munte, și într-adevăr, a fost într-o ceață. Cu toate acestea, numărul de turiști este în mod clar mai mare decât capacitatea de a două trenuri! Cei mai mulți turiști au venit în cadrul unor tururi pe microbuze ...

Dar mică grădină de orhidee este mai bună decât orice magazin de flori :)

Există căi care duc direct în junglă, dar au fost închise. Am decis să nu încalce regulile, având în vedere că au văzut destul de junglă pentru călătorie. Dar îmi amintesc rapoartele pe care o parte sălbatică a parcului provocat emoție în rândul oamenilor.

Auzit un ghid lăudat apus de soare de grup între plajele din Ipanema și Copacabana, am decis să meargă după grădina acolo. În general, în Rio există un fel cinstit la vest, dar cu unele puncte, cum ar fi Sugar Loaf, puteți viziona soarele stabilit în spatele munților. Un al doilea astfel de punct poate fi considerat mic promontoriu stâncos pe granița și Ipanema Copacabana. Noi nu am calculat un pic de timp și a venit doar cinci seara, când a existat doar o lumină frumoasă după apusul soarelui. Toate Capul a fost mișunau de oameni cu fotoappratami!

Săptămâna în Rio fără un carnaval, o revizuire a unui turist pe ladydolly

Plimbarea sa dovedit foarte interesant, de asemenea. Am parcurs un cartier la modă din Leblon, în cazul în care cele mai scumpe apartamente.

Gone sunt toate Ipanema, dar atenția noastră nu este fata în cântec, și joacă fotbal băieți. În grupuri de câte cinci persoane pe care le aruncă mingea fără a atinge mâinile. de obicei, vom juca bine în „volei“. De altfel, terenuri de volei sunt, de asemenea adaptate pentru jocul de „fotbal“ pe net! Foarte spectaculos, și este evident că necesită îndemânare.

Pe plaja avem, din păcate, am avut doar una, în prima zi. El a fost singurul cu adevărat soare. Prima dată când am înotat în Oceanul Atlantic! Apa este rece, valuri puternice. Plaja este plină de oameni și comercianți compulsive. Cu toate acestea, impresia este foarte pozitiv, nisipul și apa este curată, vederi frumoase.

Săptămâna în Rio fără un carnaval, o revizuire a unui turist pe ladydolly

În general, vremea nu a fost foarte rasfatata. Ploaia a coborât în ​​fiecare zi, cu diferite grade de succes. Dar plângându păcat: am reușit și poplyazhit și vizita atât munții la grădina botanică vreme frumoasă.

În vreme rea, duminica am vizitat târgul de la începutul Ipanema. De la noi puteți fie merge pe jos sau plimbare cu metroul la statia General Osorio, care merge direct la bâlci.

Sergio este foarte recomandat pentru noi acest târg, t. Pentru a. Este prezentat în principalele produse braziliene și nu chinezi, majoritatea de haine și suveniruri din Rio.

Săptămâna în Rio fără un carnaval, o revizuire a unui turist pe ladydolly

Ceea ce ne-a șocat, probabil, cel mai mult a fost faptul că a existat o antenă de satelit, și, uneori, mai mult de unul, pe acoperișul fiecărei epavă. Oamenii sunt atât imagina viața fără televizor, care cumpără în rate placă, chiar dacă nu are bani pentru a acoperi acoperișul de ardezie. Sergio spune că setul de televiziune prin satelit costă aproximativ 1.000 $. Verificarea nu a făcut-o, deși pare inutil de scump.

Locuitorii din favele a fost sincer, nu-mi pasă de noi, uitându-se în jur și făcând clic pe camere. Chiar și arată invidios rău, nu am putut prinde. Dimpotrivă, unele zâmbet prietenos și salut. Acestea sunt folosite pentru acest tip de viață și să se bucure, așa cum se îmbunătățește. Și într-adevăr se îmbunătățește: școală - această inovație, de eliminare a gunoiului pe cheltuiala publică - de asemenea, chiar și electricitate legalizat și a pus o pereche de metri pe străzi! Campionatul de fotbal și Jocurile Olimpice - este un stimulent bun pentru guvern. Și modul în care oamenii obișnuiți ar trebui să fie fericit să aibă grijă de mafia de droguri de așezări sale ...

Desigur, nu ne-am mai văzut de mult la Rio din cauza relaxare. Cu toate acestea, noi credem ca programul nostru de inspecție suficient de bogat, să nu mai vorbim cât de interesante au fost serile petrecute pentru a vorbi cu Sergio!

Poate că va fi posibil într-un fel și să se întoarcă, mai ales dacă este prins din nou bilete de noroc :) Dar este mai bine să nu toamna târziu și sfârșitul primăverii. După Jocurile Olimpice, orașul ar trebui să fie transformată încă o dată, sperăm pentru cel mai bun. Dar el și așa suntem foarte multumiti!