Foto: Olga Tatarnikova pentru 66.ru

Revenind la primul său în procesiunea vieții am căzut în pat și a dormit aproape o zi. Nici trupul și nici capul nu a putut recupera rapid din această noapte ciudată. A fost doar a doua zi, tratarea bătături la picioare, am fost în stare să evaluare mai sobra a tot ceea ce se întâmplă, și să înțeleagă că necredincioșii în procesiune este mai bine să nu participe.

Totul a început jumătate de noapte ultimele două. În acest moment coloana a fost de a aduna la Biserică în sânge. Pentru a merge pe un traseu pentru drumeții de 20 de kilometri, prin care aproape o sută de ani în urmă a fost condus rămășițele familiei regale. Am calculat greșit timpul și a apărut într-o zonă puțin mai târziu, când coloana a mutat. Și asta e ceea ce am văzut: mormane de gunoi, cozi lungi la toaletă și mulțimile, călcând gazon. Dacă nu pentru pictogramele și clopotelor, s-ar putea crede că ziua orașului sa încheiat prost și dezamăgit de oameni într-o grabă pentru a ajunge acasă.

Cei mai mulți pelerini - femei. Eșarfe și fuste colorate, cu un rucsac pe spate și covorașe de gimnastică, acoperite cu haine de ploaie. Pe piept - icoane. Mulți au călătorit în papuci și șosete de cauciuc, care, până la sfârșitul procesiunii transformat în bucăți de murdărie.

Printre religia ortodoxă

Coloana a fost greu de prins. În ciuda faptului că partea principală a pelerinilor erau femei, persoanele în vârstă și copii, au mers, astfel încât a trebuit să ruleze pentru a ține pasul cu ei. A fost uimitor sa vezi copii mici, care au fost mame de mână. Uneori vin peste oameni cu cărucioare pentru copii.

Și, în sfârșit, sunt printre credincioși. Bell de apel cu rugăciuni a condus într-o stare de transă. Intre un popor aproape nu vorbesc. View se odihnește undeva în gol, iar buzele sunt repetate:

Printre religia ortodoxă

Imediat ce am ajuns în interiorul turnului - am fost speriat și rău. Niciodată în Yekaterinburg pe timp de noapte nu a fost atât de înfundat. Este imposibil de a respira. Faci o gură de aer - și nu umple plămânii. Pur și simplu nu pot respira. Treptat, am început să se simtă amețit, frunte a devenit grea, și a existat o senzație ciudată în ochi, ca și în cazul în care cineva apasă pe ele. Oricât de mult m-am forțat să merg printre ortodocși, picioarele ei m-au dus mai aproape de trotuar.

Pe stradă 18 de grade. După primele câțiva kilometri, când am ajuns la bulevardul Iset Superioară, era cald.

Am bîlbîi o fustă lungă și raid meu în spatele oameni nemulțumiți - mulțimea nu se oprește.

- Alioșa! - strigă o femeie. Datorită rugăciunii sale sonoră este la numai câțiva metri. Ea a pierdut fiul ei în mulțime. apelurile nimeni nu răspunde.

Printre religia ortodoxă

Am ajuns la „Carnavalul“, și am înțeles că în curând leșin. Mă simt ca pe sudoarea de scurgere din spate și să ia de pe jacheta lui.

Pe un pod cu lumea din jurul ei începe să se întâmple ceva. Sunt sigur că un pic mai mult - și din cauza lipsei de aer, scandând și opresiune își piardă cunoștința. sub picioarele de asfalt eșalonate. Dar acest lucru nu este în capul meu. Mersul pe jos mulțimea zguduit pod! Ai face un pas, dar pământul nu te respinge, și se duce în jos - există o panică, și am sari peste gard și, probabil, alerga prin noroi de capătul podului, pe teren solid. Dar chiar și atunci bobina nu este trecut - Îmi place câteva ore de plimbare cu barca, iar acum a ajuns la pământ.

Printre religia ortodoxă

La tehnic, vom merge în case. Bărbați scape de standuri de flori și stau sub ferestre pentru a se elibera. Femeile au unde să scape, astfel încât acestea să se ghemui sub copaci, sub acoperirea steaguri cu imaginea regelui. Cineva vine în curte și din spate, el spune că oamenii înjură participanții la procesiune. Apropo, despre organizație: toaletele publice non-staționare, distanțate cel puțin la fiecare kilometru de-a lungul traseului procesiunii, ar fi salvat situația.

Jumătate drum prin creierul nu mai funcționează. Mă duc, nu încearcă să-și intensifice pe degetele de la picioare și să asculte conversațiile rare.

Omul chel spune vecinul său despre miracolul lui Dumnezeu. Se spune că prietenul său a avut cancer. În primul rând lung plâns din cauza vieții nedrepte, și apoi a demisionat. Am decis să trăiască la biserică. Și doctorul a venit în două săptămâni pentru el, cu toate echipamentele, verificat muzhichinu și a spus că toate metastazele au murit.

Printre religia ortodoxă

În pădure, și apoi oamenii se opresc și se agită pietrele din pantof. Pe marginea drumului se află o femeie cu o cruce roșie pe cap și un spray în mână:

- Cine a stropit cu apă de botez?

Șase dimineața. Picioarele plictisitoare marș înainte. Am auzit conversația din spate. Un băiat de cinci mana mamei și se plânge că este foarte obosit. Alături de el este un om care sfătuiește mulțumesc lui Dumnezeu pentru test:

- Oboseala - va trece. Ar fi greu pentru tine - esti complexe ca această mână și cere ajutor unui sfânt. El vede în fiecare suflet, și să vină imediat la salvare. Numai atunci nu uitați să vă rugați la Dumnezeu și să spună vă mulțumesc pentru dificultățile pe care le-a supus tu. Muncește din greu, rugați-vă și să fie răbdători.

- Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, ai milă de noi.

O jumătate de oră mai târziu vom ajunge pe EKAD. Pentru noi, au blocat drumul, și mă simt pielea arată drivere nemulțumiți. Mai aproape de Ganina Yama, cu atât mai mult în modul de cerșetori. Și aceștia sunt aceiași oameni care au implorat pomană la Catedrala sânge rezultat.

Sosirea iminentă a spus sunet abia auzit de clopote. Sunt încurajat de acest sunet. Oamenii colectate ultimele rămășițe ale forțelor încetează picioarele shorkatsya și a fugit cu nerăbdare undeva în timp. Nu sunt în grabă și delir undeva la sfârșit. Singura mea dorință - să se oprească în cele din urmă.

Când voi ajunge la intrare, mulți au somn de-a lungul drumului. Preparată întinde rogojini și frecat picioarele. Cineva mănâncă și se duce să ia un pui de somn. Lăsând antrenor resuscitare. Eu stau jos pe pin de piatră și restul fericit. În spatele auzit sforăit.

Condus oameni din mănăstire erau autobuze. Pentru pelerini a fost o surpriză faptul că autobuzele vor călători numai în satul Shuvakish, Sredneuralsk și spitalul nouă. Poliția rutieră încearcă să liniștească oamenii că există suficient pentru toți, dar, de îndată ce se apropie de mașină, credincioșii încep să ia cu asalt violent autobuz, împingând, pas cu pas pe picioare și înjurături reciproc. curbe de autobuz.

Cei care nu doresc să se înece, mergând pe jos la Shuvakish și acolo în căutarea pentru o modalitate de a ajunge acasă. Sunt printre ei. Alte patru kilometri - și puteți sta într-un taxi (langa masina nu sunt permise). Zece și jumătate dimineața. „Slavă Domnului, acasă“ - Cred că, și cad instantaneu adormit pe bancheta din spate.

Foto: Olga Tatarnikova, 66.ru

Este prea toți oamenii obișnuiți, cu un comportament adecvat. In jurul ceea ce sa întâmplat se poate întreba doar cine idolatrizat și a considerat că acestea nu au mers la toaletă, și spre deosebire de alte persoane, deșeuri menajere, mulțumită lui Dumnezeu, nu lăsați 8))
Ei bine, oricine altcineva care le abuzuri, probabil, uita de bețivi țipând toată noaptea sub fereastră și un funcționarii slab performante, care iau mită. 8)

Mă bucur că nu thumps la ferestrele și țipi, în ultimii zece ani. Și ce numim vii ppsniki.

Toată lumea vede și găsește. el vrea să vadă și să găsească. Ea a plecat și a văzut-o. ceea ce este demn.

Doamne ortodox, vă va învăța cum să înceapă să se respecte reciproc și altele. Și apoi, după murdăria și grămezi de gunoi, care nu pot lua toata lumea cu un sac de gunoi lor, și apoi aruncat afară. Boarding autobuzul este, în general, un subiect separat! Oamenii de acolo, în general, uita de puțin respect atunci când, aproape pe capul lor și blesteme oameni ca hering umplute în autobuz! Deci, trebuie să se gândească, cred, domnilor ortodocși.

unde ai văzut Ortodoxia, dacă toate poruncile complet uitate și rupt!