Prinderea un crap mare pe tija float - Altai Club de pescuit

Pescuit - un hobby pentru toată lumea # 33;

Prinderea un crap mare pe tija float se bucură de una dintre cele rare. Pescuitul pentru crap este activitatea dumneavoastră preferat de mulți pescari, iar eu sunt unul dintre ei. M-am dus într-o excursie de pescuit pe canal, în speranța de a prinde crap mare, iar faptul că este acolo, am știut deja. Rămâne doar pentru a ridica cheia de pește.

Am ajuns la locul în mijlocul zilei. Vremea avem în regiunea Leningrad toată vara sunt de așa natură încât nu este ceva ce peștele, oamenii nu sunt confortabile. Această furtună, apoi ploaie. Și în această zi de ploaie a dat cale de vânt puternic. Planul am fost următoarea. Goliți zona de pescuit pe vegetație acvatică, pentru aceasta am folosit o pisică cu o frânghie. Apoi, o nada buna si daca muscatura nu este, să vină în acest loc a doua zi dimineața.

După cum sa dovedit dovedit a fi o tactică câștigătoare. În primul rând, nu este ciugulit, sa mutat într-un șanț mic, care a târât recent crap mic, în speranța de a scăpa de la sol pe locul al doilea, de asemenea, a refuzat să muște crap și a reușit să prindă opt piese nu sunt pești mari.

Momeală pentru prinderea crap am selectat astfel încât peștele nu a luat linia ei de pescuit subțire, așa că a pus pe lese lansetei float mm 0,18, 0,24 mm, linia principală. Float 3 grame. firmele cârlig Proprietar 10 numărul de fire relativ groase.

Toate tije Gamele de pescuit și voi folosi momeala. În plecat mea sunt zilele în care râul ar putea veni fără momeală și prinde un rezervor de pește. Eu prefer să folosesc companie momeală Rybachella EXPERT Lin Karas. Un rezultat bun oferă o dimineata de pescuit la fața locului seara ademenea. Pentru o noapte pe momeala pentru crap merge la o mulțime de pește.

În dimineața următoare m-am întors la locul ademenit și prins primul crap mare atunci când încearcă să determine adâncimea la punctul de pescuit. Cât de frumos să se simtă ca bate crap pe un cârlig! Este foarte dificil de exprimat în cuvinte, este necesar să te simți!