Prinderea burbot în zherlitsy iarna pe lacul Onega

În ultimii 30 de ani am fost prinderea pe zherlitsy. În anii tinereții sale, atunci când instalați zherlitsy necesare pentru a construi o movilă de zăpadă pentru a asigura o poziție verticală, care nu este menținută întotdeauna un vânt puternic din care steaguri merge în sus. De-a lungul timpului, aceste defecte au fost remediate.
Pierdere de timp pentru a grăbi la casetele ridicate de fals pozitive obosit, și interogări la numărul prins stiuca au devenit mai mici. Cutia mea de pescuit recent conține încă multe steaguri zherlitsy de serviciu pe care le folosesc pentru a marca găuri zakormlennyh. Dar atunci când pescuiesc burbot cu zherlitsy meu de gheață rămân relevante și nu casual. La montarea casetei în fața pescuitului burbot în I stiva zece zherlitsy.

Acesta gluhozime în timpul căreia un pește musca activă raritate. În ciuda acestui fapt, pagina de navigare înainte de forum de pescuit week-end pe internet, am dat peste un loc, cu recenzii bune despre prinderea burbot. Sâmbătă seara am început în partea de sud a lacului Onega, dacă te uiți la harta de acest loc se află la intersecția Republicii Karelia, Leningrad, regiunile Vologda.

Ne-am oprit pe baza numele de „ancora“ situat la sursa râului Svir, în apropiere de satul Înălțării. Pentru noi Moscoviții avid de pescari de la Moscova la locul căii a fost un pic mai mică de 900 km. Pentru noi, această distanță nu suna ca o mulțime de vizitele periodice ale Volga de Jos. Confortabil găzduit într-o cabana remarcabil cu două etaje pentru 4 persoane, cu toate facilitățile care le-am început să se pregătească pentru pescuit.

Ieșire pe gheață într-un loc numit „piatră Ludy“ pentru prinderea burbot am început dimineața devreme pe două sănii cu snowmobile. Pentru ca noi să găsim un loc fără ajutorul unui conductor părea foarte complex și așa cum ne-am dat seama mai târziu, nu este în zadar. Ajuns la locul ne-am dat seama că am fost doar pe locul descris de numărul mare de găuri înghețate. Așa cum am spus conductorul în timpul săptămânii precedente, acest loc a fost nebun musca burbot.

Prinderea burbot în zherlitsy iarna pe lacul Onega
Având în scurt timp de vară zi de iarnă rassusolivanie nu a existat nici o luare de motoledobury timp de 20 de minute la distanțe și direcții diferite forate o mulțime de găuri. În următoarele 30 de minute au fost deja stabilite zherlitsy noastre. Astfel, la începutul uneltelor a fost stabilit, și a trebuit să aștepte pentru ascensoare steaguri roșii () arsurile solare.

Pe scurt despre zherlitsy mea. Acestea sunt cunoscute pentru mai multe drumuri de pescari de iarnă sub marca A-Elita. Zece instruit zherlitsy umeschonnyh miniryukzak într-un compact, echipat standard, cu excepția metalului au fost eliminate lese că pentru prinderea burbot nu sunt necesare.

grosime de gheață aproape ajunge la motor motoledobura. Douăzeci-forate găuri, noi Serghei schimba locurile: el a purtat acum gaura, și le-am curățat de gheață, Zhenya-ne aripi, este bine: asamblare, reglare și zherlitsy de instalare are nevoie de timp minim.

Cel mai lung - așteptați până când sarcina scade cârlig cu o duză (de capelin, cumpărat în drum spre magazin), la o adâncime de aproximativ 10 m terminat, vă încălziți ceai .. Dar masa noastră întreruptă, făcând clic zherlitsy declanșată a stabilit primul. Ridica moale, Zhenya este tăiat în jos, și aici este, primul burbot Onega per 1 kg, coada Semafor ne din gaura. Cu un efort mare, tovarăși! Cu toate acestea, bucuria a fost de scurtă durată.

Restul zilei nu a adus nici o bronzare și Jig Seryoga întins foarte solid, dar numai plotvitsu. E timpul să se întoarcă la bază pentru a obține unele somn înainte de a doua zi. Burbot - un pradator de noapte, astfel încât rezerva zherlitsy peste noapte. În zori, ne grăbim să uneltele noastre, încercând în considerare o altă intrare ca arsuri.

Așteptările nu au fost îndeplinite. Nici unul poklovki pe noapte. Clear - locul trebuie să fie schimbat. Prin urmare, este necesar să se colecteze toate zherlitsy. Această perspectivă nu mi plac. Dar este bine că zherlitsyA-foarte gândit Elita. Separarea bazei de suport, și punând-o într-o pungă, pungă, numai linia este înfășurat pe motoviltse, și să-l facă confortabil, chiar și în mănuși cu un deget. Acuzațiile au fost de scurtă durată.

Trecerea la un grup de pescari care au văzut ieri. Kilometru snowmobil nu este distanța. Ne oprim, mergem să ia „limba“ a locale. El este fără îndoială stabilit tactici de capturare burbot în Lacul Onega. Sa dovedit noastră greșeală principală - duza second-hand. Aici mușcături burbot numai pe Pietrosel proaspăt prins.

Din fericire, aceasta nu trebuie să caute. Pietrosel răspunde bine la viermi acolo, în cazul în care de vânătoare pentru burbot. Desigur, la o captură decentă vânt cu o adâncime de 10 metri la diametrul liniei de 0,06 mm mai mică decât degetul de pește nu este o chestiune simplă. Dar dacă nu există un pescuit! Zywiec este, vom aranja zherlitsy. Mai jos ne-o risipire de pietre acel sentiment de bine cu dispozitivul de pură.

Prinderea burbot în zherlitsy iarna pe lacul Onega
Începând cu prima bronzeaza astăzi. Burbot pe Pietrosel angajat nu este mare, dar activă. Seara, rana locală uneltele lor. Potrivit acestora o burbot mare de aici a plecat, și o abordare mai mică nu a putut - este nevoie să vină într-o săptămână. Este întotdeauna: muscatura ieri, mâine și pentru rotație. Rămânem, există încă o zi și speră să prindă burbot mare.

Dimineața ne-a mulțumit cu mai multe zherlitsy de sarcină, dar peștele nu a adus nimic. Burbot strânse în fluieră roci, în cazul în care a mers în condiții de siguranță de pe cârlig. Dar vecinii noștri St Petersburg radiat bucurie. Sub aceeași dimineață, unul dintre ei a fost în măsură să ridice până la 3 kg burbot Jig, și chiar și atunci când joacă o tijă rupt, bucuria de a prinde pește trofeu nu este afectată.

pescuitul nostru pe Lacul Onega a ajuns la capăt. burbot mare, nu ne-am prinde, dar pentru mine, am redescoperit zherlitsy. Zherlitsy A-Elita - viteze mici, simplu și confortabil. Vântul nu naviga, ele nu sunt de culoarea bronzului fals. După instalare nu este necesar pentru a corecta pentru picioare corespunzătoare. Cu condiția lejeritatea liniei de coborâre de la alin motoviltse cu rana. În general, în cutia mea de pescuit Acum există un loc pentru compact miniryukzaka zece zherlitsy A-Elita.

Aceste articole pe care le-ar putea interesa