Prin rugăciunile tânărului, Vyacheslav - studopediya

Vreau să scriu despre lucrările minunate ale lui Dumnezeu, a făcut-manifest GUVERNAMENTALE noi păcătoșii prin omul minunat - cu adevărat un om al lui Dumnezeu - tanarului Vyacheslav Krasheninnikov, care a trăit în orașul Chebarkul.

Da, Minunata este Dumnezeu în sfinții Săi! Miracolele a început să se întâmple cu noi înainte de călătorie la mormânt Slavochki, imediat ce am auzit despre el și într-adevăr a vrut să meargă la el. Sora mea spirituală, Olga a oferit pentru a merge la mormântul tânărului băiat Vyache-slavă, care a prezis toate evenimentele viitoare majore ale zilei și apoi la sfârșitul timpului, până la venirea lui Antihrist, și a învățat cum să se comporte creștini ortodocși. Ea, de asemenea, a spus că ar fi bine să vorbească cu mama lui. Mai mult decât orice nu știam, doar orașul, dar cimitirul Chebarkul mormânt, și că mama la copil Viaceslav ajută oamenii bufniță-how și rugăciune.

În ajunul am avut un vis - este necesar, așa cum au fost, în aer, călugăr - o slabă, cu părul negru, cu o margine-sivymi ochi. El a făcut, binecuvântare, el spune: alege copilul. M-am întors spre dreapta și a văzut camera și un cuplu de copii cu vârsta de 15 și sub. M-am dus la un băiat, 10-11 ani, cu-cântarea schennymi părul umăr lungime într-o rochie lnya pe termen gri deschis, cu un zâmbet slab, el sa uitat la mine. Și apoi m-am trezit. Slava eu ​​nu-ZNA la, dar un copil și a amintit visul, lui neobyknoven-ness, de asemenea. Prietenul meu, Hope, dintr-o dată pre-lozhila mi o carte despre băiat Vyacheslav, am fost surprins-las această confluență de evenimente și după locul de muncă, obosit, a luat o carte noaptea târziu și înainte de dimineață nu am putut pune jos. Acest Neboli Shai-carte și informațiile pe care se află în ea, așa că mi-Nya șocat și uimit, ca nimic altceva. I este torturat-șoc, încântare și bucurie că Domnul a arătat astfel de milă pentru noi, a trimis Sfântul cer-rezident, noi în România!

Cu ce ​​trepidație ne-am dus la Chebarkul! Suntem ușor de găsit, în cazul în care părinții trăiesc Slavik. Tatăl său - Serghei V. - a fost acasă, ne-a primit cu căldură, este persoana grijuliu și un fel. Cu el, am vizitat Slavochki la mormânt. A fost un sentiment uimitor că suntem într-un fel de grădină de odihnă, care a luat gura, letargie, vanitatea, durere. De câte ori și apoi ne-am dus la Slavochke, și destul de interesant, indiferent de Pogo da Chelyabinsk - ploaie, nori negri, ceata, dar se apropie de orașul Chebarkul - cerul a fost acoperit cu Sunny-CEM, strălucitoare, ploaia a dispărut. Într-o zi, care trece cu trenul trecut Chebarkul nu am putut în gura cimitirului la Slavochke, nu au un coș de-Moznosti, atunci, cred că, cel puțin mă voi ruga pe tânăr, dar pe tren tot drumul la muzica si versurile. M-am gândit, „Ei bine, cel puțin ei au fost rugăciunea tăcută“ -și apoi radioul a mers tăcut și brusc pohripelo. I-Pomo curgea în tăcere, și după 10-15 minute, a deschis din nou.

Recent, a călătorit în Chebarkul, îngheț a fost de 40 °, într-un fel ne-am dus repede la cimitir să se roage-lis, iar șoferul a primit prietenos, în așteptare pentru noi, dar trenul a trebuit să aștepte în năut E 20, iar gerul este același, dar a fost o astfel de blând, aproape de soare de primăvară, ce putem spune despre frig si pierduta, la Celiabinsk din nou simțit piercing rece-yuschy.

Pe parcursul a doua vizită, ne-am întâlnit cu mama Slavochkinoy - Valentina Afanasevnoj. Lee Bo-consistent, om bun cu greu găsesc printre rude, mai ales în timpul nostru. Din primele minute de întâlnire, am fost uimit de cât de mult iubire, căldură dă, chiar și la străini, fără o atenție nu va fi nici unul la parazitism, toată lumea va auzi exact ceea ce are nevoie este un sfat de important și înțelept pentru el. Familia mea - sora Svetlana, fiul, Oleg, fiica lui Alain, sora mea spirituală și mă simt constantă-yannuyu ajutor de băiat Slava toate cererile lor. Voi scrie cele mai memorabile.

O să-ți spun câteva cazuri de asistență din stâncă Viaceslav mine păcătoasă. Mai mulți ani la ginecolog anual examen medical mi-a spus că există un sigiliu de sân, și ma trimis la un medic oncolog. Dar, la acel moment am avut nici timpul și nici energia - tragedia Slava, naștere doche-ri, copilul, dar luând doar grijă de pâine pe zi -vzdohnut o dată a fost. După ce am următor Medos-Mothra, un pic supărat, a luat pietre din mormintele Slavochki, atașați-le la pacient luni, care și câteva zile purtau pietricele de marmura pe piept, de multe ori apeland la Slavochke: „Ajută-mă, Slavochka, vindecă-mă, dacă există voia lui Dumnezeu eu trăiesc, ajutor de familie, dar spălare pocăință Gre-hee meu - roagă-te pentru mine ". Aceste câteva zile, m-am simțit un fel de „agravare“ sau „mișcare TION“ în interiorul părții afectate, dar din nou nu va merge, se bazează pe voia lui Dumnezeu pentru mine, iar la următoarea examinare medicală, mi-syatsa trei, ginecolog a spus: „Aici vidi-cei care sunt importante pentru a fi tratate de către specialiști, ai toate plecat!“ Nimic nu i-am spus că nu a fost un medic oncolog, nu bea nici chimie, și a spus că tratamentul, dar cu credință în acest Leche-a, nu te lăsa în jos. Minunate sunt lucrările Tale, Our Lady Di! Vă mulțumesc, fondator Viaceslav!

Într-un fel am devenit foarte bolnav picior - cum ar fi varice. Uneori ea la pobaliva, dar apoi, doar durere de nesuportat. Am citit rugăciunile de seară, iar durerea nu știu unde și cum să pună piciorul, ce să fac? Ea a scos o pungă de pământ din morminte Slavochki și un sac de pământ din Ganina groapă, unde au fost arse regească mu-cheniki va stropi cu apă de zăpadă din mormânt Slavochki, și chiar pungi legate de picior, și a terminat de citit regula, dar numai de la timp am Zaba la despre durerea în picior. De atunci, aproape de crucea de pe amuleta poartă în piept cu pictograma Ven. Serafim de Sarov-cer, și amulete cu o piatră mică morminte Slavochki și teren cu canelura Fecioarei. Așa cum sa explicat-yasnila mama Slavochkina Valentina Afanasyevna mai mare cu ea despre asta a spus că timpul nostru nu este suficient până să poarte un crucifix, sau au nevoie de putere, sau chiar ceea ce este sfânt. Slavă Domnului că a dat nostru Marea Birsk și pământul Ural un altar - Otro-ka Vyacheslav.

Am o soră Svetlana Aleksandrovna Lyubchenko, a fost un eveniment extraordinar - ajuta Slavochki a venit atât în ​​timp util, și așa a fost necesar. Sora mea locuiește în satul Harmushi și ajută preotul în Biserica mijlocirii Maicii Domnului, lucrările svechnitsey și le-a pus în templu, ajută la aproximativ. Aleksanr în toate cazurile. În acest sat, nu există nici un spital, iar locuitorii care se încadrează bolnav înainte, să se pună. După Svetlana brusc febră, piept a fost arde ca focul, pielea de pe sânii devin greu și strălucitoare ca portocaliu. In fiecare zi, tumora a crescut de aproximativ doi centimetri. Sora crezut la început că era frig, și apoi am văzut ce se întâmplă-inflamate din piept, ea a căzut bolnav, deoarece a existat, de asemenea, cel mai înalt care temperatura. În tot acest timp sora sa rugat, întors la Domnul, Maica Domnului, vindeca-lu Panteleimon, a cerut ajutorul și mijlocirea de la Slavik, și ambele au început să se plângă Slavik durerea, temerile legate de sale, dintr-o dată de compensare în co-cunoaștere - „Earth din morminte Slavochkinoy ANEXA Ms, ungi. " Se ridică, se îndreptă spre colțul Sf-ku, a luat pic de teren, amestecat cu ihtiolamoniu unguent, tumora pătate, a pus un bandaj - a fost că-ceva simțit ca un dătător de viață calmează forță și înmoaie durerea și ognevitsu.

Tumora a început să treacă, și să scadă în același ritm, care a fost în creștere - o zi pentru două centime-tra. Temperatura a fost menținută timp de o zi, la toate, cu toate că o singură pastilă de temperatură de lumină nu este de a lua la. Câteva zile mai târziu, tumora a trecut la toate. Cine poate vedea o mică urmă de ea - ca o cusătură. Este un astfel de sprijin evident din Slava! tu, dragul meu băiat mulțumesc, pentru un astfel de ajutor de vindecare, pentru că Amy avea încă doi copii, să le ridice și să ridice necesare.

Enoriaș Valentina cumva pozhalova-las lumina casa ea este ceva care nu-plăcut, ceva-i sperie, bate-o și foarte frică să fie singur. Lumina a luat pietre din mormintele Slavochkinoy care cu Valentina, și se împrăștie în cele patru colțuri și în centrul pus Ka-muște ale Maicii canelurilor lui Dumnezeu Diveevsk, și chiar și în casă și în jurul casei stropite cu apă de botez. Lumina si Valentina a mers cu icoane în casă-cerc și sa rugat, a cerut în special pentru a proteja Slavochku care trăiesc în casă. Stookey apoi sa oprit, iar casa a fost mai bine, mai calm. Va Lentini acum atrage-Xia de multe ori cu recunoștință la băiat, Viaceslav și pietre sfinte și-Tawil la oc colțuri. Slavă lui Dumnezeu pentru ajutor, și cum să trăiască în casă, în cazul în care este deranjant și înfricoșător?

Înainte de această călătorie, am călătorit la Ekaterinburg și mănăstirea, și întotdeauna au existat mulți pelerini, câteva zeci de autobuze, mici și durere-Shih, o mulțime de mașini particulare, grupul ekskur-sovody - un loc sfânt, care suferă Locul de amplasare Zaba ceva, și venerată și vizitat de mulți pelerini. Valentine Afanasyevna un pic nervos, ea rareori frunze, și mari oameni de co-lichestva pur și simplu frică, ea a spus că într-o pasiune mare greu se roage reverențios, este nevoie de o mulțime de putere. Tot drumul de Valentine Afana-sevna suportînd bine, a fost prietenos, zâmbind, rugându-se, făcând de multe ori semnul crucii.

Când am ajuns, dar a fost sâmbătă, m-am gândit că termenii sunt autobuze și o mare de oameni. Dar cum putem fi surprins de faptul că parcarea nu a fost auto-autobuze, sau pelerini, toată ziua cu 3 sau 4 grupe. Și tot în jurul valorii de curat, curățat, în vacanță. Am vizitat toate templele erau ca locurile sfinte, și toate fără a se aglomera, în rugăciune, cu centrul plin de viață, iar când au ajuns la sala de mese, am fost întâmpinați și a sărutat un servitor, el spune: „Ne-am pregătit și sunt în așteptare pentru tine.“ Am fost doar înmărmurit. Pentru toată ziua ne-am întâlnit doar câțiva călugări și novici. Eu zic: „În curând părăsi și binecuvântat nu una în care toată lumea?“ Un Valentine Afanasyevna a spus: „Acesta este modul în care mila Domnului, eu cer Sfânt rege Ba tyushku și Slavochku - că ne-ar fi ca fara Tol-Chei, chiar dacă nimeni nu a fost, și atunci nu va vedea nimic, iar capul în jurul merge dintr-o mare de oameni audio de ieșire DECURG. Asta ne-a dat Domnul zi-HOL-poreclei, a dat un miracol. Apoi am întrebat celălalt-ka, unde toți călugării și preoții? Sa dovedit acestea au fost lăsate peste noapte în mănăstire, care pentru multi-la kilometri distanță și va ajunge în seara. Și pe drumul de intoarcere am venit la binecuvântatul preot mașina lui. Binecuvintez eco cu afecțiune, larg și am condus repede și bufnițe, acest lucru și nu obosit.

Aici este un pelerinaj minunat, nu o dată în toți acei ani nimeni nu am auzit că a fost. Iată câteva lucruri ciudate și evenimente face ca Domnul în rugăciune și mijlocirea sfântului nostru - rob Viaceslav, vindecator plin de har și miracol-creator.