Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

În acest articol, voi împărtăși mea de pescuit puțină experiență pe alimentator.

Săptămâna trecută, într-o competiție online dintr-o companie de turism care organizează excursii de vânătoare și pescuit, am luat locul al treilea și a primit o tijă de alimentare premiu.

Concursul a constat din mai multe etape. Una dintre sarcinile a fost aceasta: organizatorii au postat 20 de poze cu diferite corpuri de apă - a trebuit să ghicească numele lor. La prima vedere, sarcina mi se părea un nonsens complet, dar un pic de pâine am ghicit toate numele.

La început, am încercat să căuta prin imagini rezultatele Google, dar fără nici un rezultat. Apoi mi-am adus aminte geoetichetele. Încărcat un album foto pe Google și Voila - lângă fotografie a apărut hartă care arată fotografiere locație. În general, eu sunt un gând de acest lucru înainte de toți participanții. Scorurile de la acest stadiu, și mi-a adus la locul al treilea în clasamentul general.

Apropo, am fost prezentat cu un test de VolzhankaOptima undiță 120 grame, lungime de 3,9 metri.

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

tija Feeder a fost acum, dar nu trebuie să bobina.

A trebuit să intre în cuib de ouă și să aloce fonduri pentru achiziționarea bobinei. Alegerea mea a căzut pe FlagmanFeeder master 5000.

În general, bobina este foarte bun. locuri cool linia de pescuit este foarte puternic și este proiectat pentru mulaje lungi. Pescuit linie de merge perfect. Există un mosor suplimentar.

Am folosit pentru a nu fi o astfel de bobină de mare - greutatea sa este de 532 de grame.

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

Câteva zile înainte am lăudat toate achizițiile noi și în paralel a studiat chiar principiul prinderea pe tava de alimentare în diferite clase de master pe YouTube.

Mărturisesc, alimentator mi „dependent“. Sam principiu de capturare este foarte gândit și logică. În procesul de învățare a unei noi unelte, am realizat importanța multe nuanțe care anterior nu a acordat suficientă atenție.

Mărturisesc că m-am simțit alimentator de specialitate adolescent. dar până în prezent numai în teorie.

Spre sfârșitul săptămânii, am decis să testeze cunoștințele în practică. Două zile fac colegii de lucru creier, cu povesti despre tava de alimentare și să aducă cererile lor la sfârșit de săptămână mă duc pescuit pe lac, după cum am văzut pe o bicicletă de 30 de kilometri, cu o grămadă de pescuit gunoi inconfortabil. Vineri, am avut milă de mine și sâmbătă dimineața m-am dus la primul în viață fidernuyurybalku.

Gamele de pescuit pe lac

Ajuns la lac, am marcat doar te un loc bun pentru a „Mostkom“.

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

Pentru mine, imediat am decis că voi face toți experții spus cum să aprecieze pe deplin noul mod pentru mine pentru a prinde (încă pentru a prinde mai mult pește decât colegul meu, care a fost de gând să prinde două tija float).

Pentru sigur, am luat, de asemenea, cu el o tijă float - bine nu știi niciodată. Dintr-o data de alimentare - este doar un truc de marketing și catchability recunoaște el poplavochke.

Căutați marginea prețuite atunci când pescuiesc pe alimentatorul

Primul lucru pe care experții sfătuiți înainte de pescuit - este de a găsi o bordură, care deține de obicei de pește.

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

Pentru a găsi marginea, am cumpărat în mod specific sarcini suplimentare de 60 și 80 de grame. Dacă eu nu pot arunca sarcina 60, apoi m-am schimbat-o la o mai grele, dar în practică nu este necesară.

Esența principiului de a studia în partea de jos este după cum urmează:

• Arunca-încărcare cât mai mult posibil și să aștepte atunci când el va cădea în partea de jos. Aceasta va semnala vârful tijei de alimentare. Apropo, acesta semnalează de fapt. După încărcătura atins partea de jos a tensiunii liniei facilitat și vârful tijei îndreptat.
  • Acum trebuie să 1 sau 2 ori să se rotească bobina și să detecteze cât timp este nevoie sarcina de a cădea înapoi la partea de jos (atunci când aceasta atinge partea de jos a determinat din nou în conformitate cu vârful tijei). Rezultatele trebuie să-și amintească sau să scrie în jos, apoi sa bazat pe ele pentru a obține o imagine de ansamblu.

În cazul meu, timpul sa schimbat astfel: 2 2 2 3 4 2 2 1 1.

Imaginea este aproximativ după cum urmează:

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

Balama a fost doar unul.

Un alt recomandat sa se intinda platinei de pe partea de jos, pentru a determina structura sa.

În practică, studiul de jos a structurii este după cum urmează:

• Aruncări greutate.
  • Întărește tija lui.
  • Mastic este linia de pescuit.
  • Din nou, înăsprește tija de marfă.

La tragerea platinei pe piatra sau banda shell vârful tijei de alimentare inferior trebuie să pir constant. Din păcate, nu am putut testa, pentru că partea de jos era plin de noroi, iar încărcătura doar vyaznul în el că sunt pe mâini foarte bune simțit atunci când trăgând sarcina.

Am o astfel de descoperire nu este mulțumit. Nămolul poate îngropa alimentatorul și apoi binele momeala nu ar fi.

Am mers un pic, dar se pare că întreaga partea de jos a mal meu era plin de noroi. Resemnat la ireparabilul, m-am întors la mostok meu.

Re adâncimea Gaugeable și a marginii scaunului asigurând o schelă în clema pe rolă pentru a trimite atunci când turnare alimentator să aibă o distanță măsurată la marginea ..

De fapt, toată punctul de capturare pe alimentatorul este redus la zakarmlivaniyu un punct de pe iaz și pescuit în acest moment. Distanță fixă ​​securizarea liniei de pescuit de pe bobină, și direcția - prin selectarea unui ghid pe de altă parte.

Acum, aici, îmi amintesc cum am prins anterior pe măgar - kapets simplu. Fiecare nouă distribuție a zburat la un nou loc - am hrănit întregul iaz.

Pe imaginea de relief de jos este mai puțin clară. Este timpul pentru a începe a face momeala.

Momeală pentru pescuit feeder

Ca momeala principala am folosit un ieftin RS Bream.

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

Acest groundbait conține deja o fracțiune mare, ceea ce va întârzia peștele mare pe punctul de capturare.

Am golit momeala într-o găleată plină cu puțină apă și se amestecă de palmier. Nu este necesar pentru a comprima momeala într-un pumn sau între degetele de la picioare - aceasta aveți o grămadă de bulgări apar.

Trebuie adăugat apă, astfel încât, după comprimarea de momeală în pumn, ea își păstrează forma. Dacă apoi aruncați înapoi un nod în găleată - ar trebui să se năruie.

momelii ar trebui să fie lăsat timp de 10 minute, astfel încât să umflat. După aceea trebuie să fie frecat printr-o sită pentru a scăpa de bulgări mari și se saturează cu oxigen, iar bulele pe care le va împinge în afara jgheabului la partea de jos a lacului.

Sita nu am făcut-o, așa că am dat slăbiți bulgări și hrănit oxigenul momeală prin agitare o găleată pentru câteva minute (a venit cu această metodă).

Din momentul sosirii la locul deținut timp de o oră, și eu nici măcar nu am aruncat aborda un pescuit. Între timp, prietenul meu a fost mult timp prins. Ei bine, din moment ce am decis să joace după reguli, va trebui să aștepte un pic mai mult.

Motive preliminare de pescuit zakormili la hrănitor

Pentru a atrage peștele la punctul de capturare a recomandat să arunce în loc de capturare 15-20 de alimentare cu groundbait și numai după aceea pentru a lega lesa cu cârlig și începe de pescuit. E ca fetele - trebuie mai întâi să atragă, și apoi răsfățați-vă în toate grave.

Ei bine, dacă acest lucru a informat experții - și voi face acest lucru.

Pentru a reduce numărul de aruncări, am decis să utilizeze un jgheab mare. Am cumpărat-o special pentru acest scop. alimentatoare in greutate a fost de 160 de grame, care este mai mare decât sarcina de încercare a tijei mea, așa că am luat încărcătura și l-au luat 2 bucati. Prin ochi, greutatea de hrănire a fost redusă la 80 de grame.

Umplute feeder groundbait, am aruncat-o într-un loc de pescuit.

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

zonele de pescuit Zakormili este după cum urmează:

• Repunerea alimentator cu groundbait.
  • Va asteptam timp de 15-20 de secunde pentru a momeală a început să se prăbușească și să cadă din jgheab.
  • Facem un salt mic pentru a face un alimentator de pasăre.

Se repetă această procedură de 5 ori, am realizat bancurile mari în acțiunile lor. Greutate zakormochnoy printr-mi 80 de grame, și am de gând să prind jgheab cu o greutate de 50 de grame. Supraînălțare că aș putea pur și simplu nu arunca alimentatorul mai mici pentru a plasa zakormki pre. Așa că mai târziu sa dovedit.

La revedere găsit fruntea - mă voi prinde în cazul în care reușesc. În ochii lor am fost justificată de faptul că aceasta este prima mea de pescuit pe alimentatorul și experiența practică este complet absentă.

Alimentator tachelaj

Deoarece linia de pescuit principală folosesc un diametru de împletitură 0,25 mm, cu o sarcină de rupere de 20 kg. În opinia mea, este un pic mai robust. De-a lungul timpului, am de gând să-l înlocuiască pe împletitura 0,2 mm în diametru.

Am folosit un alimentator de pasare din plastic, cu un fund deschis, cu o greutate de 50 de grame. Potrivit experților, este aproape verticală din apă și se hrănesc din ea cade mai repede.

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

Hook folosind 10 ecartament lungime lesa de 50 cm de linia de 0,14 mm. Data viitoare când luați o cârlige mai mici - 12 și numărul schelei în lesă 0,08 mm.

Momeală pentru pescuit pe alimentatorul

Ca momeală am folosit un sandwich de mai multe bloodworm și viermilor. Vă rugăm să rețineți că cârligul Stinger lăsat deschis. Cu o astfel de duză la pește momeală sunt mai puțin susceptibile de a trage în sus, așa că, dacă cineva se închide ustura - nu mai cred în povești băbești despre ceea ce vede un pește și nu ia această momeală.

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

A încercat pentru a prinde chiar și un vierme, porumb și orz - nu au fost mușcături. Toate acestea am adăugat apoi la momeala.

Worm, desigur, a trebuit să fie tăiat în bucăți, dar nu am luat o pereche de foarfece și un cuțit pe tăiere nu a vrut să piardă timpul. De asemenea, a fost adăugată o momeală viermilor și lipitori - înțelepciune „decât să se hrănească pe ea și de captură“ nu a fost anulat.

Se pare că totul este gata. Puteți începe să prindă.

Pescuitul la hrănitor

feeder Marcat. L-am instalat pe două pliante, astfel încât să nu atingă podul. Acest lucru a fost făcut, astfel încât vibrația mersului meu nu este transmis la tija (această experiență a fost dobândită în practică).

Clopote fixate fluturasul. În cazul în care afisul un pic agitat în clopotele vor suna la cea mai mică mușcătură. Bonusul acestei metode - nu iritante de apel atunci când joacă un pește.

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

Asigurați-vă că pentru a lega clopote la fluturasul, dar apoi m-am înecat doi - a zburat în timpul tăierii. Ei au fost pentru mine ca o familie.

Eu stau, fum, uita la vârful alimentatorului. După 10 minute, sarcina ambreiaj pe tambur, undiță într-un arc, și. pauză abordează. Kapets! De tricotat peste tot din nou, am arunca. Stau si rafturi creierul pentru a găsi o soluție la această problemă. Se pare cel mai mare pește ciugulit, și am o linie în clipul este fixat. Ea a epuizat după cum am putut și a rupt lesa, ca linia de pescuit nu va mai ieși.

Numai a doua zi, am găsit informația despre amortizoarele de șoc feeder, care este în esență o bandă de cauciuc cu diametrul de 0.6-1 mm, care trebuie să fie legat între un plumb și un jgheab. Lungimea suspensiei trebuie să fie de 15-20 cm.

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

Dacă în loc de impletituri, am avut linia de pescuit mono, l-ar întinde mi-a dat timp pentru a elimina linia de clipuri, precum și am răsuci, apoi 2-3 secunde de o astfel de muscatura puternica, eu doar fizic nu a avut timp pentru a elibera linia. Împletite nu este întins.

Este o rușine, desigur, ar pierde șansa de a prinde un specimen trofeu, dar odată ce am experiență.

După 10 minute, din nou, musca. Este tăiat și trageți. Am ridica o plasă de aterizare de pește și trageți afară. Plătică aproximativ 1 kg. Se răcește!

Am trage cârlig și arunca peștele în rezervor. Acest șarpe în ultimul moment are o coadă și zboară pe lângă cușcă în apă! Mlyn! Cat ghinion ca asta!

Lodge momeală și du-te pentru un fum să se calmeze.

Un pic de vin la sine după o serie de fatare, am din nou neglija alimentatorul. După 30 minute din nou musca - plătică dependent.

După 10 minute - altul, apoi altul, și un cuplu de plătică plătică. Ca rezultat, lucruri mai puțin, care a fost lansat - captura mea a fost aceasta:

Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

Apropo, nu uitați să schimbați complet momeala după fiecare plătică prins și scoateți-l „muci“ de pe linia de cârlig și de pescuit. În caz contrar, mirosul acestor emisii se va speria rudele sale.

Acesta este modul în care am petrecut prima și alimentator meu de pescuit pe lac.

În ceea ce privește celălalt, care a prins două tija float, mărimea și numărul de pește am pescuit pe. Este posibil ca, în cazul în care vremea în acea zi a fost mai stabil, rezultatul a fost diferit. Pentru pescuit, de mai multe ori ploaie turnat, iar apoi soarele strălucea, iar vântul a schimbat în mod frecvent - condiții nu sunt cele mai bune. În ciuda acestui fapt - alimentatorul arătat mâna lui mare.

În general, pescuitul a fost îndeplinită. Feeder - catchability excelent aborda, care, chiar și în condiții meteorologice nefavorabile, nu te va lăsa fără o captură. Sunt convins că au câștigat experiență practică, eu sunt cel mai mare captura de pește trofeu pe el.

vertical_align_bottom Prima mea experiență de pescuit feeder pe lac

Bună tuturor feeder-iubitorii!
Am decis să-și arate și cota.
Numai plătică, 12 buc., 18 kg (în general), și așa mai departe, pentru o jumătate de zi.
Acum nuanțează: momeală materia -In a fost adevarul meu, IIII, achiziția este orice negru și sekretik mine: dacă nu te deranjează bani, ea Borodino pâine!
Da, da, este în lot dumneavoastră, afigeete de succes.