Povestiri despre dragoste - care se încadrează în dragoste cu un extraterestru

În acest an ne-am decis să mergem cu un prieten pentru Turcia nu a existat niciodată byli.K inostratsam sunt mai indiferenți și nu știu de mult limba engleză pentru a înțelege să înțeleagă și mai greu de spus și au spus întotdeauna că nu va găsi un limbaj comun cu un străin pentru mine în orice fel nu poate ca era chiar întotdeauna. se spune că pentru a lupta foc cu foc. astfel încât a fost sigur că dacă am cu cineva cu voi comunica numai cu limba română)

În a doua zi am văzut un tip de visele mele în jurul feței figurii ochi căprui zâmbet (ne-am uita aparent chiar). și toți au dorit romantiki.On a fost destul de modeste, nu numai pentru a se potrivi cu noi uitam constant cu drugom.I aici, în această seară au colectat tot hotelul nostru și dus la klub.Horosho că un prieten cunoaște bine engleza, au vorbit ca ei să meargă, el a început ponravilsya.Ya prea pilit și a dat seama că, în principiu, într-o poziție în sine să vorbească limba engleză) experiență pur și simplu nu a fost specială, iar apoi mi-am dat seama că era a mea! şi așa sa ajuns la cu festivitatile au continuat, el a fost chiar lângă mine în mod constant prietena nu-mi place, dar că vatra AMB dacă-l avem simpatie acolo a fost foarte puternic! Suntem noaptea scăldată în lumina lunii a fost un fabulos frumos! Nu a fost observat bariera lingvistică, ne-am înțeles reciproc perfect! cu siguranță am vrut să fiu singură cu el, și ne-am băut și am așteptat până când se dispersează op numere. Prietena a vrut să doarmă am spus că voi sta este înfuriați, dar am știut că zilele trec și eu nu-i pierd sobirayus.Nakonets am fost singuri, iar el mi-a dat poueloval. a fost doar fabulos, a oferit pentru a merge la plaja este clar de ce, dar am spus că am vrut să-l cunosc un pic mai mult, el nu a fost împotriva ei, și câteva ore doar să-i sărute corpul meu a fost divin, cum nu am avea cu nimeni și niciodată nu a fost ușor de frumos și romantic. a doua zi, am vorbit mult mai aproape, și în acea noapte am dormit în camera mea deja. o pasiune Probabil nu am fost eu a fost atât de plăcut, încât părea oameni mai nativ vrut doar să fac ceva frumos pentru a lua doar grijă de ea. aceste zile au fost memorabile, am fost doar un cuplu care unul pe altul l-ar părea de know sooooo mult timp în urmă. Nu am mai întâlnit astfel de oameni grijulii blând aceste zile nu ma lăsat în mod constant ușor îmbrățișat sărutat mâinile. un om foarte bun și pozitiv.

Este timpul să plece, și am știut că eu nu cred că ar fi greu să se topească departe cu ea atât de îndrăgostită de el acum nu știu ce să fac cu pierderea mintea mea rănit grav și singur (((Ce crezi continuarea romanului nostru poate avea loc. El a promis că noi O să văd scris apel SMS imediat ce am ajuns în avion sunt sigur că va dori să vadă din nou. chiar mi-doresc și acum eu sunt doar deprimat. eu nu pot nici ce să se gândească, cu excepția foarte mult teamă că acest lucru a fost peste tot nu cred că este atât de greu . tocmai l-am văzut în ochii lui că el este o scânteie nu pentru mine să spun acum vreau doar sa ((dar el a fost până în prezent (((

O altă poveste despre dragoste

M-am îndrăgostit de un afemeiat. Nu vreau să-l pierd. așa că am mers la următoarea fusta mini. Ce să fac?

M-am îndrăgostit de cineva în care nu se poate = (

M-am îndrăgostit de un tip de la Ineta

Și acum sunt încă în dragoste.

Mai bine să nu conta pe o continuare. romantism de vacanță - dragostea este doar în vacanță. Am somnivayus că tipul tău va continua relația. Bărbații iau poveste de dragoste doar ca un hobby pentru o vreme. Dar noi femeile sunt naivi despre această ocazie.

M-am dus în Austria, în 19 ani să se relaxeze și să meargă la schi pentru distracție, dar în ultimul moment, am fost alăturat de prietenul mamei mele și fiica ei de 9 ani. Am fost rugat să găsească un instructor de tip tânăr (sunt foarte apreciate pentru angajamentul lor de a lucra, diligență și bunătate). M-am așezat pe site-ul și a găsit un tip în '21 să vorbească limba engleză, gata de a lucra cu o fată. În general, am ajuns și sa urcat pe munte, iar acum sa întâlnit cu instructorul. Cu ochi albaștri, înalt, tip frumos tocmai mi-a făcut o senzație de cald, am vrut să-l cunosc, vorbesc cu el, (am învățat germana la 11). În general clasele de început, și eu și părinții ei a mers la o cafenea pentru cafea și apoi merge mai mare, piste provocatoare. După clasa, ne-am întâlnit Natasha (numele fetei), ea a fost foarte fericit, a spus că le-a plăcut clasa, au fost interesante și amuzante pe care instructorul nu o narugal pentru ceea ce este greșit, și spectacol și a ajutat-o ​​din nou. Și așa au făcut 2 săptămâni, am ajuns în luna a fost de 2 săptămâni, dintr-o dată, am aflat că mama lui Natasha a fost dus la spital și ea a fost de 4! Timpul va sta acolo. Nu știu ce să fac, am așteptat Natasha clasei să spun totul, și aici vine plin de bucurie Natasha, și aduce instructorul ei ne spune să mâine și se întoarce. În acest moment, am tot spunea Natasha, ea începe să plângă, instructorul se aude și întreabă ce sa întâmplat, să-i spunem și el spune că, dacă suntem singuri, putem petrece timp cu el. Am fost de acord. Așa că în fiecare zi ne-am întâlnit, cu schi, mese, mersul pe jos. El ne-a condus la casa lui, a făcut cunoștință cu părinții, am devenit prieteni, ei sunt foarte frumos pentru ei! Iar seara, când Natasha a mers la culcare, ne-am așezat pe scaunele în hotelul nostru, consumul de cafea și vorbind, și apoi a venit la saruta. Acestea au fost momente minunate. Apoi a fugit din concediu, și a plecat orașul său, care este situat la 8 km de stațiunea, ea a lucrat, iar seara sa întâlnit cu noi, Natasha, el sa comportat ca un tată. Am încercat să o încurajeze, a ajutat-o ​​să citească chiar și o carte în seara în limba engleză, în cazul în care nu se înțelege ceva, el a explicat cuvinte mai ușor. Și acum a venit ziua de separare. El a mers la locul de muncă, și suntem la aeroport. Am fost plâns, stând într-o caverna liniștită Aeroportul Innsbruck. Am crezut că nu va veni să mă vadă off. Nu, a venit, el ar putea. Am alergat la el prin cameră, iar acum sunt în brațe. Dar e timpul pentru avionul, l-am sărut și să treacă prin inspecție. Asta e tot. Eu stau, îmi spun că, indiferent cât de puternic atracție pentru el nu a avut, ca și cum nu-l iubea, a fost doar o poveste de dragoste de vacanță. În cazul în care instructorul acum? În zilele reci, în week-end a petrecut pe munte, fac antrenamente cu grupuri de copii în zilele obișnuite de manager de lucru în rețeaua de stațiuni de schi, imprimă noile informații, răspunsuri vizitatorilor întrebări, organizarea de mese, înregistrări ale copiilor în secțiunea de schi. Unde este el acum? El este așezat la ieslea fiicelor noastre și cântă un cântec de leagăn, și apoi vom merge popem ceai și du-te la culcare.