Povestea cum am supraviețuit tsunami-ul din Phuket

Toate planurile comerciale prăbușit. Ne-am planificat să vândă în Patong. care trebuie doar să fie prima țintă a unui tsunami. Desigur, nici o vacanță nu ar fi acolo, și toți vor fi evacuate în tensiune nervoasă.

Prietena mea este atât de alarmat de faptul că ea a decis să-și petreacă noaptea pe deal Hill Rang, care este un kilometru de casă. N-am contrazis, deși el era sigur că de valuri nu vor ajunge la noi (orașul Phuket se află la 15 km de coasta de vest, în plus față de un mic deal). Luând toți banii, carduri, laptop-uri și alte obiecte de valoare ne-am dus pe o motocicleta pe deal. Și acolo era deja supraaglomerat, întregul drum aglomerat cu motociclete si autoturisme (pe unele camioane pickup au fost chiar lucruri mai mari - pungi, ventilatoare, Taisia ​​văzut au fost speriat în serios). Apropo, eu sunt farang nu este aproape niciodată văzut, doar locale.

Aparatul de radio a anunțat că aeroportul Phuket este închis și a anulat plecările pe insulă (o măsură foarte prudentă, deoarece este la numai 100 de metri de coasta de vest a Mării Andaman, care amenința să se prăbușească și tsunami-ul).

Ceva de genul găsirea unui loc pentru o motocicletă, am început să căutăm un loc pentru ei înșiși. Prietena sa așezat pe iarbă, și m-am dus la puntea de observație. pentru a vedea tsunami. Era deja amurg, iar deal oferă o vedere panoramică a coastei, inclusiv Patong. Din aceasta era evident că în Phuket Town este plin de lumini și pe plajele nimeni, intreaga coasta tocmai a murit (cel mai probabil turistii mutat departe de coastă și dealurile din jur). Oamenii de pe Dealul a fost atât de Rang de mult că un măr care nu se încadrează.

După ședere timp de 10 minute și nu am văzut nimic, m-am dus înapoi la prietenul ei. Ea a decis să cheme poliția prietenul său și a obține cele mai recente știri. Si afla! Tsunami-ul a lovit deja Phuket, provincia Phang Nga și restul coastei Mării Andaman. Înălțimea valurilor a fost deja 7 centimetri! Aproape că nu a murit de râs când am auzit.

Povestea cum am supraviețuit tsunami-ul din Phuket

În general, au fost adunați în drumul înapoi, și era deja întuneric și țânțarii au început să ne deranjeze. După întoarcerea acasă, m-am întors la știri. Am luat legătura pe Skype cu fratele meu în România și a spus că totul a trecut deja. Am râs împreună peste „gigant“ val în Phuket. El chiar a spus că au trecut la știri de tsunami de 20 de centimetri, care a lovit Indonezia. Au râs din nou.

Pe scurt, nimic să vă faceți griji, deci în concluzie, vă spun - Sărbători fericite în stațiunile de la Marea Andaman!