Cadru pentru un „viu“ piatră

Pandantiv este proiectat pentru a elibera tensiunea de la persoana. Acesta ajută la eliminarea tensiunii interne, oboseală, greutate în organism, mintea, echilibrează emoțiile. Stone pandantiv pe piept crește înțelegerea reciprocă în relații, îmbunătățește relația, oferă o percepție armonioasă a lumii.

Navaratna are un efect tonic și protector. Aceasta crește eficiența, elimină temerile legate de inima, creează o stare de spirit pozitiva. Datorită funcției de protecție a aurei umane devine impenetrabil. Liderii foarte potrivite, pentru cei care lucrează mult de a comunica cu oameni care sunt extrem de sensibile.

Cercei ajuta la ameliorarea tensiunii. afectează mai mult zona capului: îmbunătățirea circulației sanguine cerebrale, creșterea eficienței, confort. Cercei ajuta, de asemenea pentru a îmbunătăți relațiile cu alte persoane.

piatră Sănătate

„Navagraha“ margele au un efect tonic pronunțat. Îmbunătățirea concentrare, creșterea eficienței, pentru a îmbunătăți imunitatea. Face ușor de a face față situațiilor stresante și de a mobiliza psihicului. Taloane „Navagraha“ este recomandat pentru o sănătate bună, rapid de luare a deciziilor, gândire pozitivă.

Taloane „dezvoltare“ pentru copii

Recomandat pentru copii slăbite, cu un interes redus în viață sunt predispuse la tearfulness, lipsa de exercițiu. Îmbunătățirea bunăstării copiilor cu apetit redus, de multe ori care suferă de infecții virale. Margele da voioșia îmbunătăți imunitatea.

piatră Sănătate

Monobusy sunt un efect relaxant si calmant, alinarea tensiunii și tonusul crescut al sistemului nervos. Aceste mărgele sunt bine potrivite pentru persoanele cu sistem nervos excitabile. Ei armonizează psihicul, un efect benefic asupra starea de spirit a unei persoane, făcându-l mai pozitiv. Impactul pozitiv al hipertensiunii arteriale.

Taloane „HARMONY“
pentru copii

Monobusy recomandat copiilor cu excitabilitate crescută, mobilitate excesivă, agitație. Margele au un efect calmant, contribuie la o mai mare ascultare și attentiveness. Recomandat pentru copii cu tulburari de somn.

COMANDA
INDIVIDUAL
SELECȚIE

Orlovskaya Ekaterina
Vladivostok

Am o margele foarte frumos. Fiecare individ care se obțin.

Primul sentiment pe care am primit atunci când au fost îmbrăcați - o explozie incredibil de voioșie. Când le-am purtat, m-am simțit atât de bine, chiar distractiv. Starea de spirit se ridică.

Vreau să spun un mare mulțumesc tuturor.

Helena
Chelyabinsk

Mai întâi am început regresul. Dar pe măsură ce timpul a trecut, și eu încă mai cred că pietrele vor începe să se aplice. Și, după câteva luni am văzut rezultatul. speranțele mele au fost justificate. Am să ies de putere mai devreme în dimineața. Acum vă, în fiecare dimineață pentru a practica. obiceiurile proaste au început să plece. Herpes a început să plece, a devenit mai puțin dureroasă. Structura și proprietățile sale au început să se schimbe. Sunt foarte recunoscător lui Oleg Gennadevich pentru dezvoltarea și cercetarea acesteia.

Klimanova Elena
Nizhny Tagil

Sunt un oaspete obișnuit al „bunătate“ a festivalului. Câteva sezoane au văzut modul în care oamenii sunt tratate, Dr. Torsunov ajută cu succes. Și am luat lanțul, iar acum o jumătate de an am purta, și starea mea sa îmbunătățit semnificativ. Am avut probleme de sănătate, iar în acest moment pot spune ca acum nu observ unele disconfort, unele modificări pentru mai rău deloc. Starea de spirit a fost chiar mai bine, starea generală îmbunătățită.

Sunt foarte recunoscător pentru medic pentru contribuția sa la sănătatea multor oameni. Acest lucru este de neprețuit, de fapt, pentru că este o metodă nouă, fără utilizarea de orice fel de medicamente chimice, și este destul de unic. Multumesc medic si intreaga echipa sa.

piatră Sănătate

La acel moment, am avut un copil de șase luni și toate tinerele mame am fost destul de epuizat. După ce am început să poarte această piatră, am simțit o anumită explozie de energie. Simt că am puterea de a face față cu toate acestea.

Al doilea efect pozitiv al acestei pietre, așa cum am spus, Oleg G., este un efect benefic asupra alăptării. Acum, copilul meu de un an și jumătate, și nu avem nici o lipsă de lapte.

Viața se schimbă în bine, toate du-te la starea de bunătate.

piatră Sănătate

Pe stânci, am învățat de prelegeri, Oleg Gennadievich. Faptul că el ridică o piatră și ajută la rezolvarea problemei. Când am ajuns la centrul său, am decis să iau un lanț.

Mă simt de la ea o mulțime de ajutor, o mulțime de sprijin. Mai ales în zilele în care frecvente modificări ale dispoziției și instabilitate emoțională. Simt că lanțul este foarte bun. Simțiți-vă de sprijinul ei, eu sunt mult mai calmă. Mi se pare mai ușor să îndure unele situații emoționale dificile, și așa că sunt foarte fericit că am luat-o.

Olga
Chelyabinsk

În Torsunova Oleg Gennadievich a reușit să ridice margele care se armonizează starea mea. Am abordat problemele următorul caracter în tipul de lucru de multe ori trebuie să se schimbe fusurile orare, și au existat unele anomalii hormonale, dureri de cap, și a stării de instabilitate mentală. O săptămână purtând margele, piatra potrivire 4, care afectează cele 4 planete - Soarele, Mercur, Rahu, Ketu.

aproape imediat un efect tangibil. Mă simt acest soare. Vrei să faci ceva bun, starea de spirit se îmbunătățește cu fiecare zi care trece. Sper că efectul va fi de a crește zi de zi. Sunt foarte recunoscător pentru tine.

Sheyn Olga
București

Am dat naștere la un copil frumos. Deoarece hemoglobina este in regula. Eu sunt acum poartă inelul fără a îndepărta numai somn fără ele.

Am, de asemenea, un alt soț, care poartă minerale alese de medic. Suntem foarte recunoscători și recunoscători că avem un astfel de sprijin.

Zaitseva Svetlana
Cheboksary

Am fost luat de regimul individual, purtând mărgele și inele. Trei luni au trecut, iar primul lucru pe care mă simt puterea psihică.

Am avut o depresie foarte mult timp, si am pierdut sensul vieții. Dar poartă inele și coliere mi-a întors un gust pentru viață. Vreau să trăiesc, vreau să se bucure de viață! Sunt foarte recunoscător pentru ajutor Oleg Gennadevich.

Vreau să fac este, vreau să se angajeze în auto-dezvoltare! Am avut un sentiment de viață.

Orlovskiy Sergey
Vladivostok

Margele, Oleg G. mi-a luat 4 zile în urmă. Din moment ce am un Marte puternic, am pus roșu coral. Și acțiunea sa, m-am simțit prima noapte. El armonizeaza activitatea, temperamentul scurt, ceea ce ma ajutat în situații dificile.

Margele, în general, sunt menite să armonizeze și să reducă influența negativă a anumitor planete. Asta e ceea ce am simțit.

L. Ubaeva
Astana

Am ajuns în centrul Astana „Amrita“, în cazul în care am făcut o selecție de pietre, pentru că eu chiar cred în influența pietre asupra organismului. Am luat o grenadă.

Înainte de asta am simțit întotdeauna frig în organism, în special la nivelul membrelor, iar la culcare sunt aproape întotdeauna purta șosete din lână. Întotdeauna am fost teribil de frig, și eu sunt foarte greu de acest transfer. Dar, în timpul celor cinci zile, am simțit într-adevăr cald, m-am simțit impactul. Deja de patru zile nu purta șosete, purta chiar pantofi deschise. Și în mâinile lor, mă pot simți căldura. Este într-adevăr adevărat că m-am simțit într-o astfel de perioadă scurtă de timp. Mulțumesc.

Kamilov Alexander
Londra

Sunt la festival pentru prima dată, și în primele câteva zile, am luat un colier Oleg Gennadievich.

Am auzit despre proprietățile curative ale pietrelor de la prelegeri Oleg Gennadievich. M-am întrebat întotdeauna cum funcționează și dacă lucrează efectiv. După ce a fost luat de mine, a durat 5 zile și pot spune că deja se simt unele schimbări.

Prietenii mei, prieteni apropiați-mi spun că am devenit mai calm, și eu, în principiu, el poate simți. Prin urmare, aș dori să spun un mulțumesc mare Oleg Gennadevich și echipa sa pentru selectarea acestor margele, pentru toată munca lor, ei fac. Și, de asemenea, să le mulțumesc tuturor participanților la festival.

Vladimir Zhdanov
București

M-am întâlnit cu Oleg Gennadevich Torsunovym de soția lui Margarita Nikolaevna, care a avut probleme foarte grave de sanatate. De fapt, el a salvat de la un handicap, iar acest lucru, desigur, i-am spus foarte, foarte recunoscător.

Când m-am venit la Centru, Oleg G. și a întrebat despre problemele mele. Am început o coapsă pic amortit pe piciorul stâng și pe partea stângă a rinichiului în sine a făcut simțit. A fost dureros. El mi-a examinat cu atenție, apoi am luat pietre, a luat coaja. Sincer, îmi place orice profesor normală, este atitudinea sceptică totul, dar spre surprinderea mea, șold nu mai este amortit. Și rinichi oprit doare.

Alexey Golovin
Krasnodar

Familiarizat cu tehnici Dr. Torsunova de peste 10 ani. Am încercat tehnicile sale la diferite etape. De asemenea, aceste tehnici sunt testate pe mine, mama mea, fiii mei.

Personal, pentru mine, am adunat un efect puternic astrologic. Nu a fost o perioadă ușoară, și Oleg G. mi-a dat pietrele. Influența negativă a planetelor a devenit mai moale.

Mama mea a pus pietre (ea a avut probleme cu sănătatea femeilor și a efectuat operația). Dar, datorită tehnicii medicului, operațiunea nu a avut loc, mama recuperat. Astfel, efectul terapeutic a fost pe experiența mamei mele.

Anastasia
Yuzhno-Sakhalinsk

Înainte de selectarea pietre am avut probleme cu comunicațiile, cu (, moliciunea atractivitate) concentrarea feminină. Am simțit nevoia de a încerca să-și imagineze această metodă. După selectarea pietre, prima mea de piatra a fost smarald, m-am simțit ușurința de comunicare, a devenit ușor de a găsi limbaj comun cu oamenii. Apoi am luat o piatră pentru Jupiter (concentrația minții). A devenit mai ușor să studieze, am găsit o minte concentrată, anxietatea este plecat. Pietrele luat pe Venus, lasă-mă ușura. În general, pietrele, am simțit că viața mea sa schimbat. Sănătatea mea generală, energia mea este foarte mult afectată. Acum le-am purta în mod regulat, fără a îndepărta, și este foarte fericit. Modificările observat nu numai mie, ci și familia mea. Desigur, ei nu au considerat că acest lucru se datorează pietre, dar le-am spus despre asta.

Valery
Ucraina, Lugansk

Mai mult de 10 de ani am avut tulburări de somn, procesul de adormire; generând un hormon de somn violare (melatonina). Am luat o mulțime de ani de somnifere puternice, hormoni.

Insomnia - acest lucru este atunci când o persoană vrea să doarmă, dar nu pot. M-am dus la festivalul de „bunătate“, Oleg Gennadievich transporta în mașină, și a promis să mă vindece. Și imediat ce am pus piatra în aceeași noapte, am adormit. Am dormit ca un copil pentru ultima dată când am făcut școala nu doresc să se ridice. Asta este, din moment ce liceu am avut acest vis și niciodată nu a făcut. Sunt foarte recunoscător. Mulțumesc.

Vasileva Olesya

Sleptsov Vladimir
Wandering călugăr din întreaga lume

La început nu am înțeles atât de mult impactul de pietre în mintea mea, asupra sănătății mele. Am purtat pietrele, pentru că mi-a spus mentorul meu spiritual, că am nevoie de ea, eu nu vin la îndemână, pentru că am zbura foarte mult, călătoresc. Timp de 40 de zile, aproximativ 20 de zboruri.

Sunt la nivelul de credință știa că această piatră ajută-mă să recupereze. Când ies din avion, mă duc timp de 3-4 ore, și am recupera repede. Știu că pietrele funcționează.

Vladislav (e soț)
Germania, Nürnberg

Am auzit despre uimitoarele metodele OG Torsunova, unde a explicat metodele, căile l tratează. Și soția mea și am decis să priehat.Posle eșec hormonale puternice, cu alergii alimentare, soția mea a venit pentru tratament. Ea a fost descărcată nu doar pietre, ci un întreg complex de tratament. O dieta care se potrivește în mod direct la ea, un set de ierburi, condimente set, care ajuta, de asemenea, să se ocupe de problema pischevareniya.Po despre eșec hormonale, a spus că aceasta este una dintre cele mai frecvente probleme. Am fost mulțumit de această onestitate. De la clinica ne-am dus cu o surpriză - a 4-a lună de sarcină. Vreau să subliniez faptul că medicii au spus că, cu un astfel de nivel de hormoni, cum ar fi soția mea pentru a ramane insarcinata nu este posibil. Dar minunea se întâmplă. Vă mulțumesc foarte mult Oleg Gennadevich pentru tehnicile sale unice si intreaga echipa sa. Băieții lucrează, toate sunt foarte sincer.

Isaev Dmitry
România

Așteptați instrumentul, în modul de bunătate, un tratament rapid este inutilă. Încet și în liniște, el vine în viața ta și viața ta rămâne. ușor și rapid El schimbă calitatea caracterului tău. Se schimbă modul în care lumea cu ajutorul sistemului nostru planetar. Toate pietrele acestea sunt asociate cu sisteme planetare, este o lucrare planetară. Încet, încet, încet vă schimbați în bine. Crede-mă, merită!

Ne schimbă în bine, a schimbat punctul de vedere al lumii, și tot concediul de boală. Boala vine de nicăieri și merge nicăieri. Te oprești să te gândești la ceea ce a fi bolnav. Și începi să te gândești la ceea ce trăiesc, creatura fericită, care nu are nici o naștere, nici moarte.

Astahova Evgeniya
București

Cel mai valoros în această lume și nepretuit, în același timp - este sănătatea și frumusețea.

Margele, atent selecționate Oleg Gennadevich, elevii săi - Artem și Alexei, a devenit un simbol al cooperării, comunității și a muncii.

Oleg G., dragi oaspeți ai festivalului, am cordial vă mulțumesc pentru dvs. de bunăstarea în toate sensurile. Protejați-vă cei dragi doresc inspirație și impact asupra eficienței afacerii.