Pescuitul pe Oka insorit, a mâncat kebab, trage și - a prins nimic

Ne-am adunat pentru a merge la pescuit cu un prieten undeva în natură nu departe de Moscova. Cu câteva săptămâni pentru a negocia și în cele din urmă a decis în ziua. Am luat toiagul, carne murat, gratar cumpărat și a plecat. La sfatul prietenilor sa dus la râul Oka aproape de Serpukhov. Ne-am dorit să se închidă, dar în cele din urmă de 100 km de capitala a plecat.

Înainte de aceasta, pe o excursie de pescuit am fost, probabil, acum 20 de ani, care este încă un copil. De fapt, eu nu sunt un fan de pescuit, prinde pește din copilărie a fost într-un fel rău. Da, și eu nu mănânc fructe de mare, astfel încât nici un interes în acest distractiv om am nici o obiecție, precum și de vânătoare. Prin urmare, cu un tovarăș m-am dus doar pentru companie. Prietenul meu Lesch, de asemenea, nu super-pescar profesionist. Cred că e la fel cum am pescuit mulți ani în urmă ultima dată.

Spațiu liber am găsit repede. Am parcat mașina la umbra unui copac, în timp ce ei înșiși sunt situate în apropierea apei. Avem tije de pescuit, plantat viermi și am așteptat. În fotografia de mai sus, am aruncat niște frânghie, cu o greutate mică în apă. Un pescar cu experiență, spune, probabil, imediat ce este, și eu o să nu se concentreze amintesc.

Pescuitul pe Oka insorit, a mâncat kebab, trage și - a prins nimic

M-am dus la una dintre tije și sincer am încercat să prind pe cineva. Cum ar fi, aproape de țărm de pește înot, apa este limpede, se poate vedea. Dar appetitnenkih viermi nimeni dînd din cap. A încercat să atragă pâine, a mâncat peștele și un vierme nu acorde atenție. Probabil în ochi de pește-vegetarieni sunt găsite

locurile mele de pescuit

Principalul lucru - nu este rezultatul, și participarea! Nu-mi păsa, pește de captură sau nu. Doar stai pe malul râului în tăcere, întreruptă doar de ciripitul păsărilor și zgomotul de bărci cu motor, vizionarea valuri mici - pentru mine este o plăcere. Și apoi ceva a mers prost și scaunul meu chinez sa prăbușit.

Pescuitul pe Oka insorit, a mâncat kebab, trage și - a prins nimic

Am lăsat tijele sorții și nu de gătit cina peste un foc de tabără.

În cel mai apropiat tufiș apărut gunoi, am pus sticlele goale și cutii de conserve și trage la ei din anvelope, ca în planșa de bord.

De altfel, observăm că coasta râului este foarte poluat. Noi, de exemplu, întotdeauna după picnic colecta și de a elimina coșul de gunoi, apoi pe drum într-un container. Și aici, se pare că, oamenii se relaxeze, iar după încheierea banchetului, lăsați toate deșeurile lor în același loc, sau în cel mai bun puse în grămezi. Asenizare în cazul în care aproape toate tufele, unul are doar să se deplaseze la 10 de metri de plajă, în sticlă de nisip călcat în picioare, mucuri de țigară și capace de bere. Și ei spun că în Thailanda toate gunoi, astfel încât să vedeți ce se întâmplă în suburbii. Imaginea următoare arată ce o bancă a râului Oka. Chiar și câine de pază rău „Rambo“ mijește ochii de nemulțumire din cauza faptului că oamenii sunt atât de plaja poluate.

Pescuitul pe Oka insorit, a mâncat kebab, trage și - a prins nimic

Rambo nu-i place să meargă pe fundurile și acoperă

Nimic nu ne-am prins, nimeni nu ciugulit la viermi. A încercat să prindă pâinea, dar, de asemenea, fără nici un rezultat. bărbați locale din apropiere de pescuit cu succes (și nu mai puțin de băut cu succes), aceasta înseamnă că există pești în râu. Ceva nu am făcut-o. Sa dovedit că pescuitul nu este la fel de simplu pe cât pare. Dar, în mod interesant am avut o mare de timp, a mâncat kebab cu cartofi, trage și odihnă sănătos în natură. Această sărbătoare este mult mai plăcut decât întâlnirile cu prietenii în baruri.

Există o alternativă - un centre speciale de recreere care organizează cazare, masa, doar foarte pescuit, vânătoare și alte forme de divertisment. Pe baza călătorii de plăcere sunt cazați în cabane, relaxați-vă, kebab prăjită în jurul valorii de natura, aer curat, zonă curată, bine îngrijit. Chiar și liniile lor nu au neapărat toate emise pe loc. Avantajul pescuitului plătit este, de asemenea, ceva ce știi exact ceea ce va prinde pește. Apoi, este pe gratar pentru a găti și mânca. Există chiar și iazuri speciale, în cazul în care peștii sunt crescute pentru vânătoare. Citiți despre una dintre aceste baze, „Insula kolochnoj“ aici. Apropo, pentru copiii și femeile vor găsi, de asemenea, ceva pentru toată lumea - înot, plajă vacanțe, plimbare cu barca.

Am avut exact aceeași situație. Sunt un pescar exact la fel - adică nu, dar apoi a lovit-mi sezdit în urmă cu câțiva ani, iaz și stai cu o tijă de pescuit, tije de pescuit beneficii casei erau vechi. Eu nu locuiesc departe de Domodedovo metrou. chiar lângă șoseaua de centură Moscova și apoi câteva mile există corpuri de apă. Am ajuns seara, sa așezat la „prinde“ peștele. Ore stau mai mult ... Și fig. Am urmatorul tip de aproximativ 20 de metri de mine, trage și trage Roach. Nu am putut suporta - a mers să înțeleagă că, în gunoi ... Eu vin natural, așa cum ești cu viermi. Am acest tip și să lumineze ceea ce. Un vierme pentru a prinde aici este inutil. Este necesar de a prinde numai grișul, amestecat cu ulei de floarea soarelui la starea de plastilină. A doua zi a venit cu grisul. Aici a mers. Ei bine, m-am întâlnit acest pescar, și deci nu ar ști aici și nu a venit.

Da, el nu va ghici o astfel de momeală face. Mai mult decât atât, ca un copil, îmi amintesc ceva prins pe viermi. Poate că în diferite rezervoare diferite de pește este găsit, unele ca grișul, alte viermi, și unele pâine unele.

Despre grișul și unt surprins! Sunt într-adevăr un pescar, la fel ca tine!))))))) În curând ne vom întâlni, probabil, o întreagă armată. Dar identitatea vrea naturii: pescuit, sau să se relaxeze. Asta e tot ce merge, merge, și nu a întrunit încă.

De asemenea, vom timp de săptămâni și în cele din urmă a ieșit. Acum, pentru a doua lună vom merge în pădure pentru grătare.