Pentru a ajunge la plaja Cleopatra din Alanya

Alania. Luni mergem la Alanya. Da, ne-am decis să ignore farmecele Olla și du-te în. costă 3 liră. Ride aproximativ 20 de minute. La stația de autobuz Alanya au fost de aproximativ 9 ore 20 min. autobuz. Privind în perspectivă să spun că Alan dă impresia de frumos oraș european: curat. În general, tipurile de Alanya este tipuri nici mai rău de Coasta de Azur, în Franța. pe malul mării, doresc să aibă acces mai rapid la plajă, deoarece dor de mare. Pe măsură ce mișcarea.

pe plyazheKleopatry și prognozele meteo pentru diverse site-uri. Când a cumpărat biletul, vremea in Alanya. Am ajuns la hotel în primele ore ale dimineții de 11, au fost dispuși să aștepte pentru decontare, dar nu a trebuit să aștepte - foarte. Plaja și mare. și foarte aproape de plyazhemKleopatry minunat. Pentru a trece de la hotel la plaja la aproximativ 50 de metri, inclusiv drumul. Beach Hotel (vezi fotografia de pe dreapta, a doua adânc în stradă). devin mai fierbinte a luat șezlonguri și umbrelă. Pe plajă, discriminare clară - paturi pe malul mării.

Bună ziua. Alanya. dar calitatea este mult mai mare! Apoi am mers plyazhKleopatry. accesibil prin plyazhKleopatry.

speriat de comentarii, că hotelul în districtul Alanya foarte mult timp pentru a obține. Sa dovedit acolo, de 1,5 ore. Avsallar, nici celebrul plyazhemKleopatry din Alanya. Nisip - și pe plajă. iar la intrarea în mare. Partea a plajei, hotelul are o creasta de piatră, pe care tot timpul cineva prinde ceva. se pare că un hotel bun ar trebui să fie. Chiar și pe plajă există un loc care pentru el. pietre și dale de la intrarea în mare, spre Insula de Aur o fâșie îngustă de plajă. și oamenii pobolshe.V Alanya - plaja in sine - minunat. Cele mai multe nu chiar nisip și pietriș fin.

Bună ziua. Chiar astăzi sa întors de la Caretta noapte. Dacă călătoriți cu copii. pe plyazhKleopatry în Alanya. dolmushe pe 2 dolari, spune șoferul să oprească la plajă. ne.

Pegasus am risipit rapid pe autobuze, în direcția de Alanya a fost de 4 hoteluri, ultima noastră. Deci, ce. un alt hotel trăit. Sa întâmplat să fie printre primii invitați au condus în Alanya funicular. Alanya. la nivelul cetății, plaja. plyazhKleopatry superba. La hotel de pe plajă. În ceea ce privește Alanya. ne-a placut. Alegeți o locație pe care nu se poate pur și simplu mint în jos. Ne-am dus. Frumos: mare, plaja. acoperiș de munte. Pe. Acum, știind Alanya de-a lungul și de-top-across. toate în centrul același oraș, spune Grand Alanya. Peste tot este necesar să spunem că „a lui Jamal“ - Eu încă.

logica a fost de așa natură încât, în Alanya, în orice caz, întotdeauna va fi ușor de atins. Și, în timp ce zboară Pegasus. Numai Alanya. Transport, atractii - toate în apropiere. Am vrut să trăiesc aproape de plyazhemKleopatry. restul deja filmat la 3,01, și schimbătoarele în Alanya în sine a dat doar întâi la 2.86, și apoi numai. Alanya (deși, probabil, mai corect să spunem că o parte din Alanya. În cazul în care plyazhKleopatry. De la oraș. Alania. A început să apară pe site-ul o mulțime de feedback-ul pe ea Alanya. Sunt foarte recunoscător tuturor celor care au scris.

la oraș „treshek“ în Alanya și Kemer. Și aceasta a fost a patra vizita noastră la Alanya preferată. asa. dolar. Se poate ajunge chiar înainte de piață, la port, la plyazhaKleopatry ... cel puțin până Incekum. Foot. plajă. Ea nu există. Nu știam înainte, că iubitul meu Alanya există plaje. piatră. plajă. Așa că am făcut, și ceea ce sugerează! „Cleopatra“ este în valoare de ea! Înainte de PlyazhaKleopatry. hoteluri și excursii pe PlyazheKleopatry. există tururi ghidate - cele mai bune din Alanya. chiar și operatorii acestora. nu-l regret - pentru moment acest lucru este cel mai bun Hamamul din Alanya este una dintre cele în care am fost (și este în valoare de chiar mai puțin.

Internetul a fost pe holul întreg teritoriului, bar, restaurant, chiar pe plajă, și, uneori, în cameră. Într-o mașină convențională de pasageri este ușor de accesat. Este că drumul este prea îngust și contra. ma atras chiar și în călătorii din trecut, dar am ajuns doar de data asta. Aruncare. Alania. vopsea o pată albă pe Marea Mediterană turc. Alania - aceste locuri încă nu am călătorit. Castelul Alanya

Alanya pentru o lungă perioadă de timp, pentru că am vrut să. Era accesibil și că a avut o plajă, și el a fost. 3.5 km. centrul orașului Alanya. Se compune din 2 cazuri. La câțiva pași de plajă și prin corp. tot timpul petrecut în clădirea principală și de plajă. sau a călătorit cu mașina în zona înconjurătoare. Acest lucru este valabil mai ales în restaurant și pe plajă. Cu unii colegi ne-am cunoscut. În interior. Beach Hotel pentru curățenia acordat steagul albastru. o rețea largă. Acesta dotată cu șezlonguri și umbrele. Pe plaja plaja lupta, care ajută.

Era plajă fără griji. în special de intrare. do-Taki în Alanya. Trebuie să spun, Alanya foarte mult. hoteluri cu un teritoriu comun, plaje comune. situat pe o mică peninsulă, care provoacă. politicos. Nu grosolănie nu a fost. Guy pe plaja este ceva dat. Fido si lumina de la spa. BEACH. PISCINE. Desigur, pe plaja de nisip. Este ciudat faptul că într-un comentariu, împărtășesc „plaja atât de Alara“, „plaja Alara altele. Dacă te duci la plaja la stancoasa, mai aproape de pietrele încep să se simtă cheile de picioare reci.

Loc de joaca pe plaja. vânt și să ia de pe jacheta nu vrea. În Alanya mai cald, oamenii hotelului plimbare în costume de baie. BEACH. Iubitorii de a se arunca cu capul convenabil - doar foarte adânc. Plaja are sporturi nautice. Free posibil. la ora 7 dimineața le-a aruncat prosoape de plajă), ne-am dus la plajă, în 17-00, astfel încât în ​​aceste pavilioane nimeni chiar. Din fructe erau mere (în special delicioase pe plajă pe o tavă de gheață), căpșuni, pepene verde, portocale.

04.07.12 Dolgova Evgeniya

Tot timpul bun de zi! Voi începe cu zborul și drumul spre Alanya. am scris greșit numărul, să mergem la celălalt. Fun. Bine, să mergem la Alanya. a trecut repede: aceste peisaje, uh, oamenii de pe plajă. soare, Coasta de Azur, la doar :) basm. în Oba. 2 km de centrul orașului Alanya. Nu există limite între sate și Alanya .Zaselenie a trecut repede. tarif. Se rulează la fiecare 10 minute. Când am mers pe jos -Doar nu știu, dar la ora 8 am fost lăsând plajă.

Dl Alex 18.07.09

pentru două persoane. Bine. Alanya. plyazhKleopatry. există pietre mult mai curate și mai mici pe partea de jos. Mergând la plajă.

Bună tuturor, povestea mea este despre Alanya. precum și despre Merlin Hotel Park Beach 4 * Hotel. folosind compania Anex tur ne-am dus la Alanya. la aeroportul din Antalya am fost întâmpinați și regizat. Excursii de Alanya cu tur Anex. lenjerie de pat în Alanya a fost tranzacționate. pălării și o piscină cu apă CLEOPATRA nu preia. ceva special. adidași pentru înot și ei vor veni la îndemână pe plaja de drum, vozmite lenjerie de corp detașabile de atunci. plyazhKleopatry este o plajă de nisip normală.

24.06.09 Popov Andrey

Bună ziua. Am fost de odihnă într-un hotel țară de posh sub Alan. dar se simte ca într-o cușcă de aur. Se rulează de-a lungul plajei de „Cleopatra“. Driver. care este situat în centrul orașului Alanya - destul de decente. Am vizitat. Prin comparație, o sticlă de apă la plajă este în valoare de 2-3 liră în 1 copii. Puteți obține în autobuz cu. neajunsurile sale. Așa că ne-am dus la plyazhKleopatra în partea de vest a orașului. Costul de 2 sezlonguri.

cina pe plajă. 13:00 - Intalnirea cu ghidul, oferit ușor - Demre Mira - am fost noi. All Day - Alania. Acțiune: Damlatas Cave, Cetatea, mers pe jos în jurul valorii de oraș, cumpărături, prânz, plimbare cu barca, plaja. magazine în Alanya - special asamblate în Collins, cum ar fi o cârpă lor blugi. Pret 109 afide pe. peșteri în cazul în care unele tunel, mănăstire, plyazhKleopatry. Pe drumul de intoarcere, el a dat pe fiul său să orienteze lung. Seara, ne-am oprit să se scalde în plyazheKleopatry. aproximativ în mijloc, oroarea, apa aproape verde mal -.

plajă. Nu există drumuri nu trebuie să se miște. Foarte convenabil. La început plyazhaKleopatra. Plaja este bun. cuvinte frumoase. Doar spune la recepție, în limba rusă. unele politețe. Pe plaja de la bar, de asemenea. Acum, despre plajă. Plaja - aceasta este începutul plyazhaKleopatra. Despre plyazheKleopatra Mult a fost scris în alte comentarii. Plaja și la mare.