Pe râul copilăriei mele

râu Desna ... acest lucru este foarte special pentru mine. Nici un alt nume nu provoacă atât de multe sentimente în mine. Nostalgia, venerație, respect ... Pe acest râu am prins primul meu pește. Cât timp a fost ... Vă mulțumesc tatălui meu pentru faptul că în urmă cu aproximativ 30 de ani, el mi-a prezentat la pescuit, am explicat obiceiurile de pește, ma învățat foarte mult. Și, apoi am fost atât de mult încât am început să învețe această lume minunată în sine. Îmi amintesc de liniște a luat parfumul mamei mele Fidji (nume amintesc de o viață întreagă) și unele ruj. Am pregătit aluatul, rujul se înfrumuseța și să miros parfum adăugat))) Pește am prins. Cel mai adesea, am pescuit sumbră (în regiunea Briansk-Sebel "), pe tije de pescuit de casă primitive și plutește, dar a fost o mare de timp! De ce îmi amintesc numele acestor spirite pentru viață? Ei bine ...... A fost un parfum foarte scump la momentul respectiv. Noi nu aparțin unui strat bogat al societății, și spiritele erau la acel moment foarte scump și mama mea sa bucurat de aceste spirite în zilele de sărbătoare majore. Și am turnat o parte bună și că ea nu a observat reumplute apă acolo ... Ea mi-a observat cu siguranță, și se toarnă pe primul număr))) De fapt ce-mi amintesc numele ...

Și apoi m-am întors în această zonă pentru o lungă perioadă de timp ... nu am fost aici ... Acum am un angrenaj complet diferit, și experiența a crescut. Am fost în ajunul de filare mult-așteptata favorit Synapse 702ML deja au fost mâncărime pentru a încerca în acest caz. Desna râu foarte interesant, cu caracterul și este perfect potrivit ca un teren de testare pentru prima pescuit filare-l. În plus am luat junk de alimentare pentru a verifica pește alb. Am vrut să învețe cât mai mult posibil râu o zi, foarte mult mi-e dor ... Dar primele lucruri mai întâi. Am condus aproape orbește. Am învățat un pic de carte și a cerut sfatul de la baietii de la Briansk. Vă mulțumesc tuturor celor care au răspuns! La locul am fost sâmbătă după-amiază. Se apropie râul prin ferestrele noastre hoardele de tăuni și Horseflies luptat, salutând nou-veniți carne. Este demn de remarcat prietenii mei, mi-e teamă le-am la moarte. Dar entuziasmul de pescuit luat în fața fobie. Un pic de plimbare de-a lungul țărmului în căutarea unui loc convenabil pentru tabără. Înainte de a ne-a fost un râu frumos. Condițiile sunt foarte diferite de mediul meu „acasă“: coastă, curent, adâncimea ... Noi tabără tăbărât încet și a pregătit roata dințată. La Synapse, am inchis 3000-lea Nasci și imediat a decis să se amestece amestecul de groundbait pentru pescuit feeder. N-am pierdut un pic de alimentare și abilitățile, dar a fost amânat ceva. bait FishBait Second + adăugat skopeks trapperovsky, nuca de cocos, produse de patiserie mici, porumb dulce și larve.

Aș dori să adăugați sol la greutate amestec, dar altele decât cele de nisip, nu am găsit nimic, dar în schimb ușor umezit amestec si se pune deoparte toate aceste lucruri deoparte. Acestea au fost primele zile ale verii. Soarele ne prăjită pe toate părțile, iar tantarii locale și apoi să depună eforturi pentru a bea un krovushki nou-venit. Wow și hărțuiască în aceste părți ...

În timp ce am fost satisfăcut setea lui cu o răceală, răcoritor Limonadă Joe, Dennis are câteva mușcături și a prins primul bas. Am lăsat totul baltă și a mers la momeală iad dip. 10 gr tras, dar cablajul adecvat și literalmente pe a doua turnare, de asemenea, am biban prins Selectați Fetish 3 „în meu preferat“ Lokhovsky „de culoare. Cred că această culoare este universal rezervoare și noi această culoare zboară în apă una dintre primele.

Soarele apunea și ne-am dus la o plimbare de-a lungul râului. Parcelă pentru pescuitul de coastă nu a fost mare și există cu siguranță, au nevoie de o barcă. Trollingist deranjează acum și apoi zumzetul motoarelor. Pana seara, avem o mușcătură biban si stiuca a mers să crească.

În timp ce am fost atingând în partea de jos, am găsit un loc interesant pentru Gamele de pescuit și după cină târât lucrurile, a luat o cantitate de pastă de spumă și a mers la un club. Înspumat băutură nu numai potolește setea, ci, de asemenea, s-au raspandit flăcările provocate de pulpele de pui si aripi baza de reteta. Am Hot Bollywood Burner))) totul marinat într-o mulțime de chili, piper negru si usturoi sun. Vă recomandăm să încercați!

Trezit în jurul valorii de opt dimineața, soarele arzător de căldură în toate. Denis a primit un pic mai devreme, dar în afară de câteva abandonuri lăuda era nimic. Ei au băut cafea și a mers să se uite. Râul era supărat nu numai curent, dar, de asemenea, Obstacole ... Pentru cei doi au plecat în adâncimi de zece momeli. Se opri pe o plajă de nisip, unde au găsit o stinghie, care eclozează periodic. Conform conversații cu pescarii float a dat seama că activitatea de astăzi de pește este foarte slab, dar cel puțin am prins dungat. Aici am lucrat la momeala Puffyshad HitFish în culori interesante, pentru care am o mușcătură.

Locuri arse și mușcați de țânțari, ne-am dus la casa. Dar zâmbetul nu a plecat niciodata fata mea, pentru că a fost un mare week-end. jumătățile al doilea reazem cu privire la natura, trebuie să ne pește, și ce altceva este nevoie pentru un week-end perfect? Pentru noi, am decis că data viitoare când ne întoarcem aici, deja pe vapor. Și că, până la noua filare, mi-a plăcut folosindu-le. 10 c să curgă fund predominant nisipos bine au fost citite la cablaj. Muscatul tare transferat la mâini, ci despre a juca un pește pe un discurs curent nu este deosebit de necesar. Am nevoie de o filare pentru pescuitul de coastă și plimbare cu barca pe râuri precum și nu regret alegerea mea. A fost necesar să se folosească greutăți, dar cu el nu am luat sarcina de mai mult de 10 de grame. A fost doar explorarea inițială pe râul copilăriei mele ...