O lună în Thailanda - Bangkok, Hua Hin, Phuket, Kanchanaburi, Pattaya

Partea 1 Bangkok, Hua Hin

Aceasta a fost a doua mea vizită în Thailanda. Am avut o oprire în Bangkok, așa că am decis să merg pentru o luna, „se stabilească“, în Bangkok și de a face scurte incursiuni în întreaga țară.

zbor Uzbekistan Airways prin Tashkent. Zona de tranzit aeroportuar Tașkent a fost o clădire mică de 2 etaje, cu o cafenea, magazine duty-free și două out-uri în țară. Ambele etaje au fost completate cu cetățenii din diferite țări lenevind pe scaune sau așezat pe scări, acoperite cu covor rosu sovietic. Erau evrei în mici craniu capace la binevoitor, cât de uimitor au ținut capul ras; Hindușii turbane, europeni, americani, coreeni și mai multe compatrioții - Kazahstan. Nu am avut nici o idee că atât de mulți oameni zboară Uzbekistan Airways. În zona de tranzit a avut un avantaj - cani de apa îmbuteliată și de unică folosință din partea casei, care a fost de mare ajutor la zapuseala care a creat toți acești oameni de culoare.

zbor de șase ore de la Tașkent la Bangkok a mers bine. Pe plan am primit toate „carte de la sosire“ Thai care mai târziu am predat la aeroport în fereastra „viza la sosire“, cu formularul de cerere completat cu o fotografie și un pașaport. Nu sunt necesare mai multe documente. Mi sa dat un număr și trimis să se aștepte, după 15 minute de pe tabela de marcaj se aprinde camera mea și am fost dat un pașaport cu viză. Salt la pagina cu viza a fost aplicată „carte este despre pensionare“, pe care doriți să salvați în țara de plecare.

Am contrast întotdeauna șocant că vă simțiți confortul rece a aeroportului - aerul cald umed și mirosul special al Bangkok. Am fost luat pe un drum nou, care, recent, în partea de nord - regiunea de est, este, de asemenea, considerat un nou cartier cu clădiri înalte și comerciale mari - mall-uri.

Am stabilit la etajul 11 ​​al hostelului universitar, care a fost în aceeași clădire cu universitatea, evident, foarte abrupt. Convenabil - clase de la toate nivelurile de până la 10, și 11 și 12 dormitor. Și camerele dotate într-un hotel frumos, sunt furnizate prosoape, camere curățate și, de asemenea, o vedere frumoasă a orașului. Elevii hrănite cină gratuită de preparate thailandeze într-un stil bufet, abordare și să ia ceea ce-mi dorințele dragi în orice sumele dorite, chelnerul va aduce apă cu gheață și să ia departe vasele murdare și toate util și cu un zâmbet!

Am lovit Universitatea, precum și un spital, pe care o recomand.

Odată ajuns pe drumul spre strada Sukhumvit, cunoscut pentru numeroasele sale restaurante, am trecut la spital, ea a sunat Bamrungrat, și a decis să meargă și să vedem, dintr-o dată nativ la îndemână. A fost o mare clădire înaltă în interiorul totul a fost de brand nou, marmura stralucitoare, strălucitoare de sticlă și fier. Primele două etaje au fost McDonald, Starbucks, și alte cafea și magazine. Mai sus au fost cabinete medicale care au ridicat lifturi mari. Și ce au existat camere! In Casa chiar a avut un pat pentru vizitatori. Am vorbit cu personalul, toate super-un fel, vorbesc engleza. Pe scurt, cele mai bune standarde spital americane, la un preț de trei ori mai ieftin. Au existat o mulțime de pacienți tip arab, și mai târziu am discutat cu un kuweitiene, el mi-a spus în Phuket, care vine să fie tratate în Thailanda, deoarece medicamentul mai ieftin. Lângă hotel se Bamrungratom la spital, un nivel de cinci stele, cu o piscină.

Deoarece timpul acestui timp, am avut multe, am decis să învețe picioare masaj thailandez. Cel mai bun loc pentru aceasta - templul Wat Po, cel cu Buddha culcat. Templul a fost întotdeauna cunoscut ca un centru de medicina tradițională și are o școală de masaj, ei predau diferite tipuri de masaj thailandez. Pentru străini, prețul este de 2 ori mai scump, dar totul este explicat în limba engleză și chiar și în japoneză. Pentru a afla cum să masaj picioarele au nevoie de un minim de 30 de ore și 5.500 de baht. Pentru profesorul de bani numit (profesorul este de obicei 2 studenți) și să dea o carte și un set de masaj: două prosoape pentru uleiul de picioare, creme și încălzire, un băț de lemn pentru a influența punctul. masaj la picioare Thai este foarte frumos și logic, există un ritm, o secvență de mișcări, și anumite gesturi. Este foarte relaxant, și toți cei ce-l fac adoarma. Fara a fi surprinzator, este foarte popular cu turisti, în după-amiaza târziu, atunci când picioarele sunt zumzet după vizitarea obiectivelor turistice pentru a obține un masaj la picioare - cel mai minunat.

Am ales o masă pentru 6 ore pe zi, cu o pauză de prânz de o oră. Clasele începe la ora 9 dimineața, așa cum am trăit departe de centrul a trebuit să decidă ce de transport pentru a ajunge acolo. În Bangkok, cele două tipuri de metrou (subterane și de suprafață) circulă într-o zonă limitată și nu ajunge nici la locul unde am trăit, nici la centrul istoric. În dimineața întotdeauna blocajele de trafic imens, și am dat seama că dacă iau un taxi-metru (apropo, ieftin, aterizare 35 baht și 14 baht pe kilometru), statul va cheltui în blocaje de trafic. Alegerea ore sau 2 au rămas cu autobuzul sau 45 de minute cu barca cu motor, plus-taxi pentru a ajunge la școală.

Am ales barca. Marina, aproape de universitate era acasă. Prin urmare, în dimineața a fost de gând să o mulțime de oameni. Oamenii aliniat în linie dreaptă, în trei rânduri pe fiecare parte a portului, doar 6 rad. Fiecare abordare și liniște luat deloc. Nimeni nu împinge, nu s-au grabit înainte și a spus: „Nu ai fost aici.“ Tăcerea a fost uimitor. Privită barca, programul, și un tip în uniformă (cămașă albă cu epoleți și pantaloni albastru) anunță sosirea bărci striga și se pare că a cerut tuturor să se așeze ordonat. Un alt tip de a reglementa numărul de pasageri. Atunci când plantare este ușor de forfota excitat, toată lumea a vrut să intre în corabie, dar nu este nimeni împins. Se pare ambarcațiune a fost complet înfundate. Dar, la următoarea oprire oamenii stau jos din nou, astfel încât toate au fost mutate chiar mai mult, pe fiecare bancă a fost un loc pentru încă un pasager, sau, mai degrabă, pasagerul erau în majoritate femei. un număr mare Într-un fel, în Thailanda se văd întotdeauna de femei și bărbați este foarte mic. Mi sa spus că toate dintre ele de lucru pe timp de noapte și de somn în timpul zilei.

M-am gândit la antrenori. Totul a început cu faptul că am vrut să zboare la Phuket. Având în vedere că perioada de cartea mea de viză a expirat, nu am putut rezerva un bilet pe Internet. Așa că m-am dus la aeroport local, în cazul în care reprezentarea tuturor companiilor aeriene, inclusiv low-cost și puteți cumpăra un bilet la fața locului. Dar în acea zi a început o vacanță de 4 zile, bankoktsy a zburat pe insula să se odihnească, și era imposibil pentru a obține bilete. A trebuit să iau un autobuz și du-te undeva, nu foarte departe.

Un mic oraș de pe coasta. În nas lovește mirosul puternic de canalizare care curge direct sub străzile și acoperite cu bare, astfel încât nimic nu interferează cu duhoarea izbucnește. La un moment dat, mai târziu, am găsit un loc în care apele se contopesc în mare, așa că nu am scăldat.

În ciuda acestui fapt, orașul este foarte frumos, celebrul copac care infloreste flori frumoase albe, cu un centru galben și miros de lămâie. Din moment ce trăiește un rege, apoi peste tot o mulțime de fotografii cu el și Regina. Am găsit hotel pentru 700 baht Sand Inn, în cazul în care o cameră a avut un design interesant: podeaua era gri cu o dungă în mijloc, căptușită cu pătrate albe, iar un perete era roșu aprins. În acest context, un pat mare, cu foi albe și perne arăta foarte drăguț. Într-un colț era o lampa de podea mare - bastoane de lemn, acoperit cu material textil. Motivul baie era gri. balcon mare cu vedere la curte, și puteți dormi bine în liniște și se răcească.

În Nua Hin multe inalte hoteluri de cinci stele sunt situate foarte aproape de mare, astfel încât fiecare are propria bucata de plaja. Plaja City este destul de murdar și există mulți câini vagabonzi Roam. În general, acești câini foarte mult peste tot în Thailanda, ele sunt, de obicei, foarte liniștit, dar, uneori, vin peste tare. La unii câini sunt răni suspecte, deci cel mai bine este să stai departe de ele.

În Hua Hin, doar o mulțime de saloane de spa si masaj. Am vizitat un cuplu. saloane foarte plăcut, cu un personal amabil pe care l-am venit vreodată peste. Într-un salon de brand nou, împodobite cu lemn de culoare închisă, cu pietre albe și statui de pe podea spre mine a venit o fată fragilă, plecat, ceaiul oferit, a adus ceai dintr-o planta tropicala într-o ceașcă de porțelan negru lucios și abia apoi ma întrebat ce am mi-aș dori. Ea a fost atât de delicat și politicos, iar spațiul din jurul este atât de frumos încât mi se părea, asta e tot visez. Dupa masaj, a fost propus mai băut ceai pe care m-am retras în mod oficial la arcurile și recunoștință.

N-am luat un taxi, care este oferit la centru în cantități excesive și a prețurilor, și se așeză pe exterior stația de mini-bus pentru bazarul de noapte, un baht 10, care se află la o taxă suplimentară mică într-un alt 20, ma dus la un templu budist pe munte. La templu a dus scara mare pe care maimuta a sărit. Are vedere banda lungă de plajă și mare. Pe un alt deal, mai aproape de plajă a fost un mare Buddha de aur, cu care se confruntă față în Nua Hina.

După ce a trecut pe drum, am găsit piața de pește. A existat un pește, calmari, stridii și un crevete uriaș în bazinele cu gheață. Am cumpărat un kilogram de creveți, pentru că nu era imposibil să le încercați, unde altundeva te vezi? Ei imediat pregătit pe grătar, instalat deasupra rezervorului cu cărbuni, mi-a dat o farfurie, aparat, așezat, servit cu un sos fierbinte și toate pentru 400 de baht ($ 10), plătit pentru un kilogram de super creveți! Acești oameni simpli au încercat atât de greu să vă rog și să înțeleagă ce am nevoie, am fost profund atins. femeile thailandeze sunt foarte amabili și grija pentru ei și țara deține în fiecare sens.

Când am fost merge înapoi în centrul a fost ultimul autobuz 18.30. Așa că a trebuit să-l grăbească să ai grijă. In timp ce alergam, am renuntat la pungă, nu am observat și mai degrabă așezat pe scaun. Autobuzul pentru un motiv oarecare nu se mișcă. Un minut mai târziu, conducătorul auto, și a fost o femeie, a fugit din cabina lui și a fugit spre cealaltă parte a direcției din care am adus. Ea a luat punga, sa întors și a dat-o la mine cu un arc! Nu am avut nici cuvinte.

Dacă plătiți șofer 800 autobuz baht (în loc de 1200 pentru taxi), vă va duce la cascada de 60 km de oraș. Falls scurt, acesta este un râu de munte, care are 7 cascade, iar ea fuge spre dealurile acoperite cu păduri tropicale. Colorat de pădure cu bambus și alte plante tropicale, în care păsările trăiesc discordante. Este adevărat că pentru călătorie scăderilor trebuie să plătească 200 baht pe mașină, în cazul în care străinul auto. Când am ajuns acolo, el a fost interzis de la intrarea din cauza ploii, care a făcut drumul spre cascada alunecos. Dar am fost, probabil, un aspect frustrat, garda să ne treacă și nu a luat banii.

De Nua Hin sunt ghidate excursii la piata plutitoare, sat elefant, cascada.

În oraș există magazine de bijuterii, tablouri, îmbrăcăminte, patina și reptile pantofi și pungi, scoici, oglinzi, ca parte a carcasei. restaurante cu fructe de mare, Starbucks, Swensons, în general, o bună selecție de produse alimentare și gusturi. Viata de noapte nu este foarte intens, încercați să nu facă zgomot (probabil, nu doresc să perturbe rege), cu toate că există o serie de discoteci și baruri deschise până târziu, stai unde „fluturi de noapte“. Un loc mai potrivit pentru o vacanță de familie relaxantă.