Nunti in Africa - ceremonia de căsătorie în Kenya, în compania din tribul lui aborigenii Masaya

Am decis să scape de la publicarea de articole despre Asia dumneavoastră preferat, și pentru scurt timp să luați în Africa exotice, la tribul antic al Masai.

Războinicii din tribul a ajutat prietenii noștri, o pereche minunată Veronica și Alexis se alăture inimile lor iubitoare acasă în Kenya.

Am vorbit cu ei (cu prietenii noștri, mai degrabă decât cu soldații), iar astăzi, într-un interviu, ei vor împărtăși impresiile lor de această zi importantă în viața sa, precum și idei utile despre cum să organizeze nunta ta de vis în străinătate.

O dată și pentru noi o nunta in Las Vegas, a devenit nu numai un eveniment memorabil și interesant, dar, de asemenea, o nouă rundă de dezvoltare în viața de familie, și anume - începutul unei călătorii de viață 🙂

Cu băieții ne-am întâlnit în urmă cu câțiva ani în Bali - în timp ce ei au vorbit cu entuziasm despre prima lor călătorie împreună, ochii lor sclipire cu fericire si bucurie. Și așa sa întâmplat, Veronica și Alex a realizat visul lor, pus în scenă o vacanță de neuitat - nunta exotice în Kenya.

Iartă-mă conservatorii și oameni care au petrecut nunta lor, astfel. Pentru fiecare propria lui ..

Noi nu s-ar fi preocupat de acest „masina de nunta“, ne-ar dori o vacanta pentru tine, ne-ar aminti pentru o viață întreagă. Și cel mai bun nunta pe plaja atunci când soarele strălucește, și sub picioarele de nisip alb-zăpadă este, în opinia noastră, deasupra capului, și nu vă puteți imagina)

Ai ochii pe alte țări? Știm că sunteți mari fani Thailanda și Vietnam 🙂
Fingered suntem multe locuri pentru o nunta, cum ar fi Sri Lanka. Thailanda. Cuba, Barbados, Seychelles, Grecia, dar din nou, fiecare a doua pereche, care a decis să se căsătorească în străinătate, selectează Europa sau Cuba, bine sau Thailanda. Nu vrem pop. Ne-am dorit ceva al lui, ceva nou și încă necunoscute, ne place să fie pionieri)

Cât timp a durat să se pregătească pentru o nuntă, și a existat o ceremonie oficială sau pur simbolică?
Din moment ce suntem de foarte mult timp nu a putut decide cu privire la țară, timpul de pregătire a fost scurt, a fost o lună. Ceremonia în Kenya, puteți face o formală, dar înainte de asta ai nevoie pentru a pune împreună un pachet de documente (certificat de la notar, etc.), și să se întoarcă acasă după nuntă mai mult și să execute toate documentele de 2-3 luni.

La început ne-am gândit la o ceremonie oficială, dar apoi a decis ca actele să ne la nimic, de mai multe ori pentru a merge la registratorul și mai știi cum merge în țara noastră, în care toți trebuie să se așeze.

[Notă, Alexei și Maria. Apropo, am cu legalizarea documentelor din Statele Unite, după nuntă cu bandă roșie de construcții nu a fost :)]

Așa că am abandonat ideea și semnat la Moscova, iar a doua zi a plecat deja la un Kenya face semn îndepărtat, care au avut loc deja o ceremonie de nuntă simbolică.

Deci, la început am fost naviga pe un dhow (barcă cu vele mici), în cazul în care fotografiere principală, și acolo am început să sărbătorească nunta lor. Am navigat pe insula nelocuită, care apare doar la reflux timp de câteva ore pe zi, în cazul în care am fost să-și petreacă ceremonia de nunta în sine, dar atâta timp cât ne-am ținut de filmare, si am colectat arcul, apă „a decis“ să vină o oră mai devreme decât de obicei.

În cele din urmă a trebuit să părăsească urgent insula se întinde în apă, gata de a fi plasate pe bolta navei și du-te pe o insulă pustie „Funzi“, pe care o avem pe planul a fost programat pentru o cina romantica

Pe insula „Funzi“ are un restaurant, care este deținut de un cuplu căsătorit. Ziua a naviga departe, iar după ce deservesc insula lăsând absolut totul pe ea nu este încă un suflet, insula in sine este situat în mangrove. Așa că am navigat pe „Funzi“, dar deja am fost gata pentru a sărbători cu șampanie și felicitări, dar băieții au spus că nu suntem încă căsătoriți și felicit devreme))

În cazul în care a avut loc, care a luat parte la ea, martori la ceremonie, oaspeții au fost?
Martorii de la nunta noastră au fost războinicii din tribul Masaya - semi-african popoarelor indigene care trăiesc în savana din sudul Kenyei si nordul Tanzaniei. Masai sunt, probabil, una dintre cele mai cunoscute triburi din Africa de Est.

În ciuda dezvoltării civilizației moderne, acestea sunt conservate aproape complet modul lor tradițional de viață. Pentru organizatorii de nunta noastră a realizat un casting printre soldați, și am ales cele mai frumoase. Ei au o uimitoare costume colorate, și în mâinile lancea mai autentic cu care vânează

Cine este implicat în procesul de organizare? Cum de a alege asistenții?
Din moment ce familia toate problemele noastre organizatorice legate de călătorie fac eu, atunci organizarea de nunta a căzut complet pe umerii mei 🙂

Și cum eu pot sta ore în șir și să monitorizeze informații, selectați hotel, pentru a găsi cele mai bune biletul de avion și a obține plăcere enormă de la ea, și Lesch nu un fan al acestor proceduri, atât de des el devine gata „pachet“ și fie-l aprobe sau să facă ajustări.

Responsabilitatea mea este de a vă rugăm un iubit, și crede-mă, nu este, uneori, ușor. Ultima dată, de exemplu, a trebuit să găsească un loc cu nisip perfect, moale și alb, cum ar fi faina, deci este în Traveller nostru exigente))

Dar dacă am face față acestor sarcini, organizarea unei nunți, și chiar și în Kenya, am fost confruntat pentru prima dată.

Cea mai mare problemă a fost de a găsi organizatorilor, acestea ar trebui să fie în mod ideal rumynskogovoryaschimi, altfel pur și simplu din cauza mentalității nu înțeleg reciproc și nu primesc dorit. Dacă luăm aceeași Thailanda și Cuba, în cazul în care măsuri similare au fost deja livrate în flux, atunci nu există probleme, era plin de organizatori români și a firmelor de selecție, pur și simplu uriașe. Și apoi Kenya ...

Așa că am început să caut ... Ca rezultat, a găsit un grup de VKontakte și o fată pe nume Emily, care a propus organizarea de nunti din Kenya, i-am scris-o și am găsit într-un fel imediat un limbaj comun. Emma știa că vreau să ajung în cele din urmă, ea mi-a spus multe momente „girly“, cum ar fi îmbrăcăminte, cosmetice pentru zona potrivită pentru condițiile meteorologice, și așa mai departe. D.

Acesta este un grup de profesioniști, care trăiesc în prezent în Kenya, înainte de a trăit în Egipt, America și Israel.

Ea cunoscatorii de afaceri, fotografi, cameramani, prezentatori, interpreți, ghiduri și oameni interesanți sunt pur și simplu minunat.

Pe propria noastră nuntă, așa cum am spus, martori au fost aceiași soldați și am fost servit un inel, ne-am gândit, în cazul în care sunt puse inele pe shell - nu este o idee nouă, în inelele de capăt au fost purtate de sulițe Masai, și le-am filmat drept, cu o suliță.

Machiaj și coafura la început gândit să facă la hotel, dar după consultarea cu fetele, ea a decis că nu are nici un sens, local nu este foarte bun la a face make-up „alb“, ei au prea vii, alyapistoe care arata bine pe piele „negru“, o coafura doar distrus pe briza. Make-up mi-am făcut, și am făcut părul meu, Emma, ​​un ușor și cel mai potrivit pentru o nunta pe plaja. buchet de mireasa si butoniere am ales din nou la Moscova. Nunta noastră a fost culoarea roșie, asa ca am optat pentru rosu Cullen - culorile iubirii eterne și pasiune.

martorii noștri erau războinici adevărați ai tribului Masaya, Alexander într-un costum brodată incredibil de frumos contrasemnat de unirea noastră, ne-am dat unul de altul un jurământ.

Apoi am luat cina pe perne moi, sub cerul fără sfârșit din Kenya, care a văzut întotdeauna Calea Lactee, si se pare ca ne uităm la un film sau ne este doar un vis, dar a fost într-adevăr, sa întâmplat la noi, a fost nunta noastră ...

În cazul în care au petrecut luna de miere, și memorabil Kenya?
Inainte de nunta, am fost în safari - aceasta, desigur, trebuie să vadă toată lumea cel puțin o dată în viața ta, acest magnific, spectacol incomparabil. Safari este în valoare de aproximativ 1.000 $, timp de 3 zile și 2 nopți în Masai Mara, ne costa mai putin - 650 $.

Apoi ne-am mutat la coasta Oceanului Indian Diani Beach, lanțul de hotel Sentido german. Hotelul ne-a plăcut într-adevăr, la nivelul de serviciu, mâncare bună, animația este într-adevăr lame, dar este contra de aproape toate hotelurile din Kenya.

ele nu sunt foarte „prietenos“ cu animație. Noi nu suntem fani ai sistemului de hoteluri „all inclusive“ și sigilii întreaga vacanță la plajă nu este stilul nostru, dar la pacea Diani Beach și liniștit, totul este creat pentru a se bucura reciproc și să nu facă mișcări inutile

Noi nu a fost plictisitor, am jucat în piscina, polo, volei, ping-pong, akvadzhimom angajat, hotel bun, toate acestea situate în întregime. Cu o astfel de sarcină nu bufet efectuat un pericol pentru cifrele))

Ce sfat i-ai da o tineri casatoriti souped care viseaza la o nunta în străinătate?
Ne-ar dori să-i sfătuiesc pe toți cei care visul de a petrece nunta lor în străinătate se tem de nimic, totul organizat, după cum doriți este, și nu ca altă ofertă. A nu se abate de la ideile lor

Prietenii transforma visele în realitate, amintiți-vă că aceasta este ziua ta, vacanță și vă poate și ar trebui să-l petreacă așa cum vă doriți. Să ne amintim de tine pentru o viață și va fi exclusivă și nu umplut cu clișee și modele. Vă doresc o nunta fabuloasa, fericit.

Ei bine, pentru noi, pentru a vizita țări noi de fiecare dată când aduce în viața noastră, nu doar emoții proaspete luminoase, dar, de asemenea, ne umple cu energie reînnoită permițând live la putere maximă - pentru a construi, pentru a crea, pentru a beneficia altele. Și în acest caz - pentru a obține noutățile din viață, timpul de călătorie și de timp din nou, pentru a extinde orizonturile lor, ieși din zona de confort, pentru a stabili obiective, stabilirea unor noi tunde și le atinge.

Și ceea ce va dori, fără îndoială! Apropo, o nunta simbolic poate fi organizată în orice țară, nu doar tineri casatoriti. Chiar fiind căsătoriți de mai mulți ani, este posibil să te și alte jumătate de vacanță de neuitat aranja - să-și consolideze relațiile sale cu ajutorul unei ceremonii exclusive în orice lume exotică pentru tine la 🙂