nunta Rhodes

Aleks_ [16.02.17 12:22:18]. stați, întrebați la ghidul local, nu este doar obtinerea gata pentru nunta Cine știe că probabilitatea de o nunta pe insulă sau vremea rea ​​:) Eu nu cred că toate aceste trei săptămâni care trăiesc pe Symi sunt solide căsătorie. Poți avea Rhodes. du-te.

Tez //www.hotline.travel/master_klass/grecheskaya_svadba_a_la_carte/ un master-class Aparent pentru nunti. Dacă există un „master-class“, trebuie să existe o experiență personală, statistici personale. loc. Cineva a avut loc sau a participat? În acel an, Rhodes a vorbit cu oamenii de acolo, care au sărbătorit nunta cu oaspeții și tot restul. Tot ceea ce spun ei este bun, dar mireasa.

Antalya [19/05/14 13:00:18]. cu Lindos, este, de asemenea, foarte frumos! Este mai bine pentru bani în Oia cu lift mare in camera Rodos, cu piscina jacuzzi lor)), te imagini cursuri) Am avut o ceremonie simbolică în Lindos)) Dar eu sunt doar un fotograf găsit rusoaică din Sankt-Petersburg, accidental Odată ajuns pe timpul etozhe Rhodes si am lucrat part-time de locuri de muncă. Am în contact găsit), dar nu am avut Biserica Sf. Paul.

Buna ziua! Voi sărbători nunta lor în Rodos. Ne-ar dori să semneze în oraș, iar a doua zi pentru a acoperi în Grecia și să facă acolo. intr-o zi ar putea sugera organizatorilor unei agenții sau nunta de concediu în Rodos. care ar putea organiza o ceremonie? Aș fi foarte recunoscător pentru orice informație)

M-am dus pe croaziere de o zi la Nissyros Patmos, excursii cu barca pe cele trei insule - Kos. Rhodes - Symi.

Ekaterina20 [22.09.07 23:58:23]. Rhodes. Zona cere uitat, acolo pe plaja scăldată de câteva ori în seara. Ziua nuntii a fost observată atât în ​​hotelul nostru și în St Pauls Bay, sunt nunta foarte amuzant. mese pe acoperiș, fiecare restaurant casa)). Cu toate cartierele vin pentru o plimbare. Taxi Rhodes -Lindos 38 de euro. autoturisme taxa de parcare la 9 pm, dar dacă conduci un pic mai departe.

remarcat faptul ca in special aniversarea nunții noastre. Și, așa cum am recent, „bolnav“ Grecia, ne-am decis să stați la Rodos .not numai poate fi definit cu proprietatea. Ma poate ajuta cineva? Aș fi foarte recunoscător. Vreau să se consulte mai întâi cu experiență, ca Rhodes nu a fost nici măcar o dată, mai mult pentru restul Greciei continentale. De gând să meargă.

Beleon Tours LTD [08.04.14 11:19:12] Citat: Am decis cu soțul ei să se constate un anume aniversarea nunții noastre. Și, după cum ne-am recent, „bolnav“ Grecia, apoi a decis să rămână pe Rodos. Aș dori să recomande hotelul Lindian Village 5 *. Foarte potrivit pentru un astfel de eveniment)

Se pare că întregul forum citit în ultimii 3 ani pe Rodos. Dar întrebarea este încă acolo. 1. Este merită să ia cu carduri de credit Visa și MasterCard.

că cea mai caldă mare (și pentru mine acest lucru este important) către Creta sau Rhodos (din partea Marea Mediterană). Vă rugăm să informați hotelul de 4-5 *, cu posibilitatea unei promenada de seara. te rog. Și o întrebare-Rhodes de prost în cazul în care serviciul este acolo? (Santorini). Vă rugăm să ajute pentru a alege unde mai cald și mai romantic) și apoi nunta în curând, și agențiile de turism locale informații nu strălucească.

Olsea [19.05.11 11:58:43]. Sunt aici, aici! Odată cu organizarea noshus nunta cum prishparennaya seara, pe accesul la Internet a fost acoperit temporar (((.

Rhodes a revenit ieri. Dacă aveți întrebări - cere! Poate că le pot răspunde, dar vă avertizez că informația detaliată despre insulă, nu am studiat. 5 zile pentru a veni. Am trăit la Eden Roc. Am scrie un comentariu în zilele următoare.

Ljusja [09.10.06 11:18:05]. și poalele cetății în timpurile Lindose.Dva au fost - ambele ori a primit nunta. Ceremonia are loc foarte repede, sosește preotul și toate sunt în sala bisericii. ritual și apoi toate plece. Chiar și a văzut o nuntă în Filerimos - este, de asemenea, site-ul destul de vechi, situat pe un munte în apropiere de orașul Rodos. vedere panoramică fantastică a întregii insule.

Nuraddin [11/08/14 11:30:59]. Noi nu am primit stânga din Grecia pentru vara viitoare. deoarece bugetul nu este suficient de mare. Nunta mows)) plus un zbor de timp nu vreau să risc din punct de vedere meteo)

Toate zilele bune! Vă rugăm să ajute la definirea hotel în Rhodes. o alegere de trei: plaja Pegasos 4, Hotel Mediterranean 4, Esperos Hotel Village. Să mergem. în timp ce în zona înconjurătoare și de hotel. Dorim să plimbare de-a lungul coastei, plaje frumoase, atracții și Rhodes însuși. Ce se va sfătui? Voi lua în considerare și alte opțiuni. Multumesc anticipat.

YuYuYub [24/02/14 01:07:15]. Consiliul în ceea ce privește hotelul din Rodos. Înșiși nu sunt noi în Grecia și Rodos were-, dar încă mai cred că înapoi (în acest an au fost pe Zakynthos Ranee- Rhodes -... Rhodes flagel în oraș fi- 25 de ani de nunta si doresc ceva curat estetno, frumos, natural, fără mulțimile (acest lucru este important, și voi bărbați - mai ales înainte în orașul Rodos merge pe jos până la oameni.

pentru producția sa, pe care ne-am dat din greșeală. Ulei perfect. Cunoscătorii din Rodos. spune-mi dacă există o astfel în Rodos. si transforma aceste locuri te rog :) Vom fi inordinately recunoscători. Și astfel de locuri. apoi ața în greacă. 3. Ne place să călătorească în mod independent, în Creta, rent a car si o motoretă. pentru că Rhodes nu este mare - cred că putem face o motoretă) Prompt, acest vehicul.

sentibr [13.07.11 14:52:26]. interesați de Panorama Gennadi hotel 2 *, situat în partea de sud a insulei Rodos. în satul Gennadi. Cât de convenabil este locația pentru. încercați să conducă nu, există încă 2 cutie de franceză de la nunta)) noi nu-i bate pe an)) Citat: Island timp de 6 zile, pe o mașină a călătorit.

Babangida [06.01.13 20:19:36]. plajă anul trecut în acest forum ma ajutat să găsesc un hotel de mare în Rhodes. Sper ca în acest an pentru a ajuta membrii forumului!

3 *, tichetele au fost răscumpărate în timpul iernii. Ieri mama și fiica mea a sosit în Rodos. Acestea au fost aduse la hotel, au lăsat la intrare, iar autobuzul a plecat. A ajuns să fie ocupat la recepție, și li se spune. este pe site-ul Natalie Tours. Ea a vorbit cu mine, a promis să contacteze reprezentanții în Rhodes și sună-mă înapoi. Am sunat înapoi și a spus că nu există nici o cameră în Dolphin, că prin.

MarinaByk [13.06.13 12:53:58]. fărădelege. Citat: Și dacă, de exemplu, m-am relaxat pe masă Rodos Labirint Anul trecut, colegii mei fiica planificat o nuntă în Rhodes. A fost zabronen avans de hotel Ixian Grand prin.

VS Creta învins Rhodes. Rhodes din nou, am câștigat! Când rezistență este inutilă - nu este nevoie de a lupta, ci pur și simplu urmați soarta lor))) voi fi în Rodos 2-30 mai. (Pentru a șasea oară!). În centrul Rodos. Prieteni.

Fac apel la fanii din Rodos. Esența problemei este după cum urmează: buhtak publice (plaje) la Rhodos pot petrece o sesiune foto la apus de soare. Și anume, că a existat apus de soare în mare. Dacă cineva arată o fotografie cu apus de soare, la toate ar fi super. M-am fost în Rhodes. Dar aici, în seara în golful / plajă de pe insulă nu a mers. Aș aprecia cu adevărat dacă.

Antalya [26/06/13 11:44:35]. Citat: În cazul în care sooo ieftine (în afara ei, în anticiparea nunta, am început să înțeleg fotografiile de pe prețuri). Nunta fotograf meu durează o oră mai mult. arunca într-o da cu caracter personal, vă rugăm să scrieți la PM și date de contact și prețul. Vom fi în Rodos în aceleași date)

nu a fost niciodată în Grecia și, respectiv, Rhodes. în primul rând am vrut să mergem la Rhodes Beach Rhodes (la demipensiune), dar pentru aceeași bani găsite Saint George Hotel 3 * all inclusive. buget. în afară de hotel, astfel neobhodimf-ne pe Wi Fi gratuit, spre deosebire de plajă Rhodes)) aici este dacă vom merge la Lardos, undeva este scris nu Lardos.

Nik_Jr [11.08.11 14:11:49]. pe calea asfaltului. Frumos Bay și biserica puțin alb, în ​​cazul în care nunți iau adesea loc. Deci, ceea ce în Pefki, tur.mesto în cazul în care de obicei.