Nunta in Tae - Comentarii de călătorie pe drum 100

După nenumărate certuri, învinuiri și umilire, bătăi și bătăi, soția mea și am decis să-și legalizeze relația noastră. După ce a fost la cateva nunti, ne-am dat seama că în această țară nu intenționăm să cadă în fața lui Olivier și lupta cu rudele, asa ca sa decis să efectueze procedura din afara România. Și cel mai bun - în afara CSI.

O lungă perioadă de timp, mult timp pentru a alege țara. Cipru a fost abandonată din cauza trivialitatea. Europa nu este pur și simplu luate în considerare. Egipt cu „garjachego jigits egiptene“ Turcia și cu ei a fost, de asemenea, ascuns „cenzurat“. Soția ca marea, caldura, soare și cu mine. Am început să se gândească la Bali. Mă gândeam la două luni, iar după o lungă corespondență cu mai multe agenții în Bali, a dat seama că financiar nu suntem pregătiți pentru un astfel de pas serios. Tai ales. După ce am lună stoarcerea picioarele ei și să urle la lună, a fost gata pentru excursie la Pattaya, Dumnezeu a trimis dintr-o dată bucată complet neplanificat de verdeață, în legătură cu care Pattaya a fost înlocuită fericit de glorioasă insula Samui.

Despre organizație

2- După un studiu detaliat al site-ului venerat Vinsky și reuniuni în bucătărie cu un calculator a ajuns la concluzia că, pentru a organiza o excursie la parametrii setați în 150-250 $ mai ieftin decât prin intermediul unei agenții. Agenția are hoteluri mai scumpe, dar mai ieftin bilet de avion pentru a Samui ... Scoring la ea, am decis să aibă încredere agenție, care este scutit de câteva ori (nu pe Moscova - este dincolo de laudă). Dar, din nou, am face o rezervare, dacă nu pentru organizarea nuntii ar merge 100% pentru tine (cu alegerea hotelului la fața locului).

Deci, pentru organizarea:

Agenția Moscova - 10 puncte din 5. Toate dorințele au fost îndeplinite. Prețurile sunt mai mult decât rezonabile. A dat prețurile Transcrieri (bilete individuale separat fiecare hotel ...). Când a fost ultima dată când ne-am decis în loc de 2 zile în BKK 3 locuiesc acolo, totul a fost făcut cu pierderi minime de partea noastră. În general, am recomanda. Dacă sunteți interesat de agenție - scrie săpun. Data viitoare când mergeți la Thai ei înșiși, ci pentru toți cei care nu au decis o vacanță independentă, recomand să se adreseze agenției.

Vstrecha- 5 puncte, excursii (inclus) - 2 puncte (foarte rupt, pentru că după ce am refuzat să cumpere tururi suplimentare de prețuri nerealiste, relația acrit cu ghidul de mai rău decât oricând.) Mai mult, dacă este posibil nu luați transferuri ( din nou, am luat numai datorită faptului că a fost o luna de miere, și prin urmare, a decis că atât de fiabile ... Ăia! este mult mai sigur de a lua un taxi, mai degrabă decât să aștepte până în ultimul minut să se gândească, nu uita acolo despre tine ... este necesar plătească tribut: nu uitat, dar a fost exact de 2,5 ori mai scumpă decât în ​​1.5 și Ca. BPC MUE decât ne-ar fi făcut-o singur. Deși Moscova ne ferm și descurajat să ia un transfer (ciudat, nu? Cu toate acestea, încă o dată datorită lor, este fata remarcabil mai ales Veronica) nu ne-am ascultat și decid să plătesc suplimentar. Sper ca ultima dată când am fost atât de inteligent .

Alegerea nu am BPC sta - cel mai mare hotel, Baiyoke Sky (a nu se confunda cu suita). Deși la sosirea sa dovedit că există maaaalenkie ferestre (adică, nu de la podea la tavan). Și pentru o mulțime de doresc $ 30 / noapte cost suplimentar. Cu toate acestea, am știut că vom merge mai departe, așa că au luat camera cea mai de bază din Moscova. De aceea, a marcat pe toate cele 3 zile și stau la etajul 42 (in camera are totul, adevărul este am fost acolo numai noaptea, și chiar și atunci nu întotdeauna ...). Mic dejun 78 - cel mai bun bufet nu am văzut în Turcia, nici în Egipt, nici în Samui ... Nu este totul - de la oua la sushi. Supraabundența de fructe tropicale. Este super. Ce altceva se poate spune despre hotel ... Ah! Acesta (ghidul nostru - aceasta se datorează faptului că este un transsexual, și suntem până la capăt și nu au înțeles că în fața noastră -. Un băiat sau fată ...) cere de la noi 100 $. Gajul la hotel! Pe prietenos „și nu ar fi mers“ cenzura“, a răspuns că, deși, în general, va trebui să se stabilească nu este ... Se spune că o astfel de procedură a introdus recent, multe dintre hotel în raport cu turiștilor români. Am vorbit cu două perechi, care sa reunit - au același lucru, doar jumătate din 1000 baht. Opinia mea - gazdă divorț. Nicăieri în altă parte nu am auzit că pentru mini-bar a luat un angajament (poate ascultare rau ...). Pe o contra-propunere pentru a face toate mini-bar, precum și modul în care să-l folosească, noi încă nu va - cu un zâmbet dulce, „este imposibil ...“.

După 3 minute, schimbul de aceste două fraze scuipat și a plătit 100 $.

Doar în cazul în care - 100 $ in 3 zile, a dat fără îndoială, deși era, desigur, păcat că noi ca popor clasa a treia ia pe toată lumea drept de retenție ... Dar poate că poporul nostru înainte de a ne-a făcut pe românul nu este cea mai favorabilă impresie ...

Dar cumva eu ​​sunt obtinerea înainte de evenimente.

Figura Ei bine, cu ei, aerofloat. Cu toate acestea, cel mai ieftin zbor direct.

Așa că, a sosit. Debarcată. Ne-am dus pentru a obține o viză. Primirea-l în România. În caz contrar, exista riscul de 2:00 să-și petreacă în coada de așteptare. Plătiți 300 baht. Și a văzut un mesaj (pe unele forumuri) - da 10 dolari și totul va fi mai rapid. FIGURA! Bine, a primit o viză, de control a trecut îndeplinite Lily a sosit, stabilit ... A fost un pic mai mare.

Prima zi în BKK a fost ca un vis. În rău. Zboruri afectate, zone de schimbare și climatice. Deci, suntem foarte bună dreptate, că n-au luat 2 și 3 zile în BKK. Deci, prima zi - să mănânce și de a lua niște aer proaspăt. Al doilea nu este găsit, ne-am dus în căutarea pentru prima. Kabakov (în sensul nostru), în imediata apropiere a hotelului, ciudat cum sa dovedit, foarte puțin. După o jumătate de oră de campanie umplut într-un restaurant indian cu un font suspect de familiar în meniul ... Sa dovedit meniul rusesc. Prețurile sunt 40-50% mai scumpe decât ceea ce am văzut până acum. Am marcat la toate și a decis să mănânce. Peste feluri de mâncare presărate probabil nu voi aminti (în ciuda faptului că suntem un gesturi bilingve și violente a explicat chelnerita, care a venit la noi NU P E R H și T L.).

Dimineața, după cum am spus, a fost găsit pe 78 etaj superzavtrak. Dupa micul dejun am avut un tur al Palatului Regal - pentru ea de mult a fost scris, nu voi repeta. Cu acest ghid - e de rahat ... mai bine pe noi înșine, pe care am făcut-o după tur, atunci când restul grupului a mers pe un tur le-a vândut. Ce sa ma uit la BKK, nu voi scrie în detaliu. Multe lucruri: metrou amuzant, mers pe jos de-a lungul râului pe tema „Bangkok - oraș al contrastelor“ biserici -sleva magnifice, dreapta - baracă deșeurilor din construcții, Giant Buddha din Wat Po, unele parc cu iazuri și palmieri de toate dimensiunile, înconjurat de zgârie-nori - lovit, cu unele curiozitate toți vizitatorii parcului, am fost tratați ca și cum n-ar fi văzut pe omul alb, până la arătatul cu degetul la noi - asta e ceea ce înseamnă a lupta înapoi de la trasee montane - te simți străin ... la fel ca într-un fel de ghetou alb x - Coa pe strada san (posibile variații în scris). Fiecare tuk-tuk vă va duce la ea pentru 20-30 MNT. Street notabile pentru locuințe sale low-cost, restaurante ieftine (unul dintre care soția mea și am reușit să mănânc la 6 dolari luând: 1 ianuarie (Tom Yam) două feluri principale din carne + orez + cartofi + 2sendvicha + 2 + 2 bere de apă.) Și, în general, distractiv să meargă acolo. Ceva foarte amintește de Arbat ... Acolo am găsit o discotecă, care a fost foarte distractiv.

Despre poate vorbi BPC ore. Dar este mai bine pentru a verifica povestiri pre-scrise în care oamenii au împărtășit experiențele.

Deci, în dimineața următoare am ajuns la aeroportul BKK pentru un zbor de la Samui. zbor de 40 de minute pe un avion amuzant mic - și am fost într-un foișor din lemn, care poartă numele mândru de „aeroport despre. Samui. " Prima dată când am văzut la aeroport fără pereți. Dar, cu acces gratuit la internet de plecare (la sosire nu sa uitat).

Văzând un semn cu numele noastre, am ajuns la femeia care ne-a invitat în mașină pentru a livra corpurile noastre epuizat de hotel. Din moment ce comunica în limba engleză cu ea nici o plăcere (probabil, greu de înțeles pronunția noastră, așa cum o facem), atunci este limitat la chestiuni de serviciu câteva (în cazul în care, ca vremea, ca starea de spirit), a declarat că în hotel de așteptare pentru noi rusoaica care sa vom spune toate detaliile.

fată rusă Anya a fost (în măsura în care ni sa spus - singura de pe insulă a lucrat ca ghid, deși, în opinia mea, nu merge pe tur.) și a fost foarte interesat de ideea noastră de a organiza o nunta in Koh Samui. Tururi sugerate (pe care le-am luat politicos), a lăsat o carte de vizită și a spus la revedere.

ne Stabilit într-o cameră standard (pe care am plătit), și în costum. care, potrivit estimării mele conservatoare (pe baza prețurilor de pe site-urile unora dintre thailandezi agenți de turism) a fost mai mare de 1000-1500 baht pe noapte mai scumpe. Aceasta este, conform estimărilor noastre conservatoare, hotelul ne-a dat aproximativ 400 $ (care acoperă diferența dintre deplasare independentă și achiziționarea agentului tur). Camera a fost super - porti de lemn, în spatele lor o piscină cu jacuzzi, iluminate, apoi o masă la dreapta, și (nici măcar nu știu cum să o numesc) o așezare mare de piatră, cu o saltea. După aceea a fost numărul în sine, cu un design foarte original, în stil oriental, într-un pat solid, presărat cu flori după fiecare recoltare, orhidee notoriu într-un vas de toaletă, umbrele de lemn și alte arome orientale, organic combinat cu confortul civilizației moderne, kondishenom sensibile, TV, fierbător de apă, în condiții de siguranță ... În general, tot ceea ce este necesar pentru tinerii căsătoriți. Și restul nu au rănit.

Omiterea câteva zile pe insulă (așa cum am baieti fac, doar pune pe plajă și să mănânce off), puteți merge la povestea de nunta in sine.

A fost grozav. Dimineața am alergat pentru managerul și a cerut foarte plăcută (dacă pot spune așa) întrebări. De exemplu - dacă dorim micul dejun în cameră (și nu ar vrea) și cât de mult? Ce ne dorim pentru micul dejun? Ce cină specială? Champagne seara sau pentru micul dejun (întrebare ciudată - dar el a explicat că unii oameni ca aristocrați în dimineața sau ....)? Nu vrem să cocktail de bun venit înainte sau după ceremonie? L-am rugat să trimită o fată pentru a ajuta pe soția mea să mă îmbrac, el mi-a promis ... La ora 16:00, cu strigăte și lovituri aruncate afară din cameră (bine, la naiba, nu a avut un soț soției sale pentru a vedea ceremonia într-o rochie ...) și am mers cu tristețe la recepție. Acolo am fost întâmpinat ca un nativ (frig dat niște apă, trase ventilatorul). Am cerut fetelor să ajute soția lui că a fost făcut cu bucurie).

Apoi, o inserție mică a soților:

Când a venit fata, am întrebat-o dacă ea ar putea să mă ajute să mă îmbrac. Ea a spus că toată viața este preocupat doar cu ea, trăiesc fără ea nu se poate face, iar acest lucru este chemarea ei. Văzând corset, ochii ei din glisierele înguste transformat în emiterea de monezi de monede metalice în 1961. Ea nu a mai văzut un corset! După 15 minute agonizante din spatele meu a venit liniște pare rău ... Ea nu știa că înainte de dantelărie șireturile ar trebui să fie nivelat (unt cu combustibil lichid)). Start reactivare 15 minute. Ulterior ennaya suma de bani pentru serviciile a fost propus de mine, de la care ea a evitat. (Asta e treaba mea!).

În principiu, cuvintele pentru a transmite atmosfera acestei ceremonii este dificil. Pot spune doar că au fost în România pentru 6 nunti (de la buget redus la un cost foarte scăzut) pot spune - în România, totul este făcut pentru toți (părinți, rude, prieteni ...), cu excepția tineri casatoriti. Acolo - sunteți principalii invitați ai serii.

Zilele rămase ne-am relaxat (pentru câteva zile a luat o motocicletă a călătorit în toate obiectivele turistice, plimbare pe elefanti, pat crocodili înotat în cascade, fluturi capturate, gândac zdrobit, a ars jungla (oh, a derapat ...)). Natura uimitoare - munți și palmieri, se pare că este pe cale să colț taxied dinozaur. (Sotia: se pare mai ales pronunțată după câteva băuturi) băuturi alcoolice orale nocturne și joc (gratuit!), Biliard impact benefic asupra sistemului nostru nervos.

Înapoi acasă ne-am întors odihnit, fericit și căsătorit ... inelul pe deget inelul de la mâna dreaptă brațul neobișnuit sa redus în timp ce ridicați un sac greu. Refularea locale de zbor, 2 ore de așteptare în aeroport BKK, distrați-am concetățeni (cuplu în vârstă în duty-free nu a putut înțelege cuvântul englezesc „cumpăra patru cutii de bomboane de ciocolată, a cincea liber“ pe soțul furios a spus, „în limba rusă, capre, nu a putut scrie“...), zborul de retur al Aeroflot cu zâmbitor destul de stewardese ... glumă.

Ce mai memorabil Samui - 3 zile înainte de plecare, hotelul a condus trei perechi de compatrioți de vârstă mijlocie fericit. Cronologia evenimentelor:

11:00 - Dorokhov, dacă Sho, sunt la bar.

14:00 - însămânțarea la o masă de germani, ceea ce le face „față de capră“, care însoțește cuvintele: „Noi, germanii blestemate.“

15:00 - Razdoetsya dureros familiar „alianță incasabil“ de 3 deja beat ca un lord cetățeni.

A fost distractiv. Slavă Domnului, ei nu au venit în săptămâna înainte. Indiferent de nunta, de la înființarea, în România, nu a fost diferită ...

Deci, suntem acasă, a venit munca de zi cu zi, sa se obisnuiasca cu un nou mod de „oameni căsătoriți.“ Înapoi place.

Unele numere utile (I le colecta pentru o lungă perioadă de timp pe internet înainte de călătorie). Eu spun la o dată - în Tae, am fost prima dată, așa că nu aruncă cu pietre noi, dacă prețurile enumerate mai jos par cuiva exorbitant:

Zborul Aeroflot - $ la 550

Hoteluri - 54 (CBP), 75 (Samui)

Transferurile în agenție a luat în zadar (dar Samui nu este mult mai scump decât ceea ce este oferit acolo --I medie mașină cu kondishn)

Bere (local, foarte bun) - 60-70 baht 0.33 în bar (în magazin, nu-mi amintesc, dar cred că 35 de baht pe 0,5 litri)

Cocktail-uri - 90 baht (Samui în BKK cred că mai puțin ...)

Thai fel de mâncare - 50 BATT (Samuj)

Ce înfuriați - prețul de pâine imens, și fără pâine, eu nu pot mânca ...

Taxiuri în BKK - mai mult de 80 baht nu a plătit o singură dată.

Tuk-tuk - mai mult de 30 baht nu a plătit o singură dată.

Ceea ce pot sfătui - să ia o excursie la Tai cel putin 1 ora. CCB poate fi găsit un hotel normal de 20 de dolari pe Samui aproximativ aceeași (dacă cerințele suplimentare necesare, așa cum avem - încă o lună de miere ...), de la $ BPC, de 40 Samui de la $ de 50 ...

www.tours.ru - multe articole utile

www.travel.ru - aceeași cantitate de articole utile

www.awd.ru - o mare de informații pentru călătorie independente. Nemeryannom de informații despre Thai. Foarte util pe forum.

Victoria - reprezentantul agenției Moscova pentru organizarea excelentă a călătoriei (dacă doriți ca numele agenției - [email protected])

www.pavilionsamui.com - un hotel în care trăim și care ne-am aranjat nunta. Trimite un mesaj pentru ei, păstrați întotdeauna răspuns rapid și informative la orice întrebări.

www.samui.sawadee.com - din punctul meu de vedere, cel mai informativ despre despre site. Samui

Uh, cum ar fi practic totul. Au existat o mulțime de site-uri diferite, hoteluri, agenții de turism unde am primit informații și sugestii ...

Dacă aveți întrebări - de contact

Se răcește și foarte convingătoare.
Da, a existat o invidie albă sănătoasă, postați un link către favorit lui, poate prea Virați ceva de genul asta, preferăm întotdeauna independent de călătorie, dar în Thailanda nu a fost (din nou, o combinație de romantic.) Multumesc pentru poveste!

Felicitări!
Și dacă te duci peste detalii cu privire la cât de mult costa ceremonia? Și ai comandat în avans, de la Moscova, sau in domeniu?

Buna ziua, am, de asemenea, a jucat o nuntă în Thailanda, și anume în Pattaya, am plecat toți fără probleme, așa cum este prevăzut, organizatorii au găsit prin contact, prieteni sfătuit, astfel încât, dacă cineva ar trebui să arunce într-un contact dovedit oficiul poștal.

Prin trimiterea unui mesaj, confirmați că ați citit cu punctul 5 din secțiunea informații juridice și sunt de acord să-l pună în aplicare.
Mesagul nu poate depăși 1000 de caractere.

Nunta in Tae - Comentarii de călătorie pe drum 100

Sanctuarul Adevărului este situat în Pattaya. Este o clădire modernă. Biserica de lemn construită de peste 30 de ani. El a ridicat un mod original: unghiile sunt conduse, dar numai pe jumătate ...

Templul Emerald Buddha

picturi Muzeul 3D din Pattaya 'Art Institute of Paradise'

Ang Thong - Marine Park din Thailanda de Sud

Piața de noapte în Pattaya pe stradă. Teprazit.