Nunta în Bali 2

Că nunta mea va fi necesar pentru a Bali, am știut că pentru o lungă perioadă de timp. De ce o astfel de încredere? Se pare, este ca un „om perfect“ - pur si simplu totul inventa și apoi să nu se stabilească pentru compromisuri.
Am decis că este în primul independent de călătorie. El a trăit timp de o lună pe insulă. Și topit complet de farmecul și magia. Apropo, am fost un copil, de asemenea, a decis să dea naștere aici, vezi ce se întâmplă cu acest element :)

Și apoi sa întâmplat să văd această fotografie, iar pentru un motiv oarecare a devenit pentru mine o imagine care apare în capul atunci când expresia de „nuntă în Bali.“

Nunta în Bali 2

Așa că, atunci când Anton mi-a făcut o ofertă în Ushuaia an în urmă (bine, vă amintiți cum a fost, nu?), Ne-am cam de doar a decis că scrie la Kiev, iar ceremonia va fi în Bali iarna viitoare. Invitați doar părinții mei au decis și mama, Anton cu fiica lui Masha.

Apoi, în Argentina, când am conceput planul părea oarecum ireal și foarte departe. La acel moment am avut nici o idee cum să-l organizeze și cât de mult s-ar putea costa. Și cât de ușor totul este de a aduce la viață. Acum știu și vreau să împărtășesc cu voi.

Trebuie să spun că în visele mele despre nunta perfecta a constat exclusiv din vecinătatea Ubud. Am vrut ceremonia în inima insulei, nu în apropierea oceanului. În junglă în jurul valorii de, natura ireal, templele și spiritul acestei insule magice.

Pentru a scăpa de probleme de organizare, am decis imediat să facem o nuntă într-un hotel. S-ar putea, desigur, zamorochitsya scoate vila separat aranjarea ceremoniei, preotul, catering și Othe. Dar nu a avut nici puterea, nici dorința, nici timpul. Și, dacă aveți doar câteva persoane, mai degrabă decât 50, este, în principiu, la nimic.

Toate hotelurile de cinci stele oferă pachete de nunta care includ tot ce ai nevoie. Apropo, dacă doriți ca ceremonia a avut forță juridică, este necesar să se gândească în avans cu privire la proiectarea lucrarilor. Nu știu cât de mult costă, și cât de greu este de a face totul. Am decis să scape de aceste probleme și pentru a pregăti toate Zara la Kiev.

A fost o problemă - pentru a găsi un hotel. Chiar înainte în căutarea mi se părea, că este în cazul în care-în cazul în care, dar în Bali un astfel de loc ceresc care ia orice. Dar, în realitate, nu a fost atât de ușor.

Deci, cum pentru a găsi hotelul un vis?

În primul rând, am examinat Pinterest pentru a inspira imagini și ce unele locuri secrete. După cum sa dovedit, la cerere, nunta in Ubud, Bali nu prea multe opțiuni, dar un cuplu încă descărcat. Apropo, aproape imediat am văzut pozele mele preferate de pe pod, care vă arată la început, și de a afla unde a fost eliminat. În Kayumainis de hotel. langa Ubud. El a devenit numărul unu pretendent. M-am gândit - și dintr-o dată că e un semn?

Multe hoteluri are o zonă foarte rece, dar un loc pe care le-au oferit pentru ceremonia de nunta intr-un fel nu a impresionat. Prin urmare, acestea nu sunt imediat incluse în listă.

În căutare de afaceri dificil a ajutat, de asemenea, booking.com. Am ales pentru a căuta toate hotelurile din Ubud mai mult de 300 $ pe noapte, și să studieze cu atenție propunerile lor.

Apropo, pe site-urile acestor hoteluri au aproape întotdeauna o secțiune de nunta, care este deja pictat pachete de nunta, uneori chiar și cu prețurile. Și există fotografii de la eveniment.

Ca rezultat, vom obține o listă de aproximativ șase hoteluri. Și ne-am dus la „bogachestvo tortură“, așa cum a numit-o, Anton.

Privind la primele trei din listă, am fost un pic dezamăgit. Ei bine, ca de obicei - imaginile pe care le vedeți pe Internet și tot ce atunci Doris imaginația ta nu coincid întotdeauna cu realitatea. Toate hotelurile ceva lipsea - domeniul de aplicare și sensul de basme. Și am vrut să vin și să înțeleagă imediat - adică, El este.

Și a fost așa: dar acest pod în fotografia unde este? De ce, aici este în fața ta. Eeeee, ei bine ... cum ar fi, da. Cortina.

Nostru Royal Pita Maha a fost ultimul din listă. Nu pentru că ne place cel mai puțin, și datorită locației sale pe cel mai recent drum Sayan, în cazul în care, de altfel, au fost aproape toate hotelurile.

Pentru a spune că am căzut imediat în dragoste cu acest loc, este doar să spun nimic. Mi se părea că am văzut o mulțime de frumusețe și mă surprinde greu. Dar acest loc a devenit încă de la început.

Nu există compromisuri - doar o încredere absolută în alegerea - cred că acest principiu ar trebui să fie decisiv în luarea deciziilor. Fie că este vorba de o nunta sau o propunere de căsătorie :)

Zona hotelului este cât de mare, care ne-a luat patruzeci de minute la tot în jurul ei. De la restaurantul de la nivelul de sus al unei imagini spectaculoase de junglă la orizont. Și undeva în partea de jos a râului Ayung se execută, și ranguri în jos Villa.

Nunta în Bali 2

Apropo, camerele standard ale hotelului detașat nu numai vile cu piscine infinite private.
Toate decorate în stil balinez, toate sculptură, frumusete nebun de usi din lemn și mobilier.

Hotelul are mai multe temple, izvoare lor sacre calde și o piscină lagună, care serpuieste de-a lungul râului. Pe scurt, prima jumătate de oră se părea că noi am fost într-un fel de basm. Apoi, folosit pentru a :))

Și astfel, în principiu, totul a fost stabilit. Am palmuit broșuri care descriu diferite pachete de nunta și trimis acasă să se gândească. A doua zi, am făcut o programare la manager, și într-o jumătate de oră toate au decis. Apoi, e-mail a ales meniul cina - și totul. Toate acestea au fost de aproximativ o săptămână înainte de nuntă.

Despre pachetele de nunta

Ei arata cam la fel, și toate sunt concepute pentru două persoane. De fapt, am dat seama că a existat ceremonie populară pentru doi.

Dar, dacă nu stați, vă va aloca în continuare o vila sau o cameră specială pentru câteva ore pentru a face make-up și pregătiți-vă.

Ne-am planificat să închirieze mai întâi o vila undeva, nu în hotel, și în câmpurile de orez pe airbnb.com. dar apoi au căzut în dragoste cu pitamaha și a decis să rămână acolo.
Și a fost o decizie foarte corectă, pentru că imaginea este în dimineața zilei de junglă, care poate fi văzută direct din pat, acesta va fi încă în picioare în fața mea.

Ei bine, micul dejun pe îndelete cu vedere nebun, aceste lagune și sursele pe care nu le-am explorat dimineața pe îndelete.

Și cel mai interesant: prețul

Pachetul pe care am ales a inclus întreaga ceremonie de organizare, umbrele florale si tot felul de decoratiuni, șampanie pentru pâine prăjită, cina pentru doi și muzicieni. Tot costa un pic mai mult de 1.000 $. În plus, a trebuit să plătească, pentru un motiv că nu a mers pentru un unchi preot in camera, plus cina pentru patru persoane.

preot unchiul tras 250. USD bine Vila - am avut o foarte frumoasă vilă piscină Royal, pe care am luat de la un discount imens. În general, suma finală pe care am plătit pentru toți: 1.500 $.

. Asta este, se arata ca acest lucru: la ora 11 am fost stabilit la vila si la ora 16:30 am avut timp pentru a obține împreună pentru o plimbare și a face fotografii. La cinci a existat o ceremonie și cină la ora 18:30. Apoi am trimis părinții acasă în Ubud, și a rămas la vila în sine.

Prețurile de aproape toate hotelurile pe care le-am numit, aproximativ aceeași: o oră și jumătate sau două mii de dolari, în funcție de tipul de cazare și a pachetului de nunta pe care le-ați selectat. Fiecare site poate fi vizualizat secțiunea de nunta si exemple de ceea ce le oferă, cu prețuri uneori.

Pentru a spune că am fost mulțumiți, să nu spun nimic. A fost doar o zi fabuloasa - organizarea, vila noastra, cina, totul este clar și totul este frumos. Nu forfotă, stres, doar vederi nebun și un sentiment de irealitate. Chiar și ploaia care tocmai a inundat întreaga insulă toate zilele înainte de asta, am decis să ne bucure și a spus nu o picătură pentru intreaga zi.

Pentru toate fotografiile mulțumiri Tane Korobovoy
Și pentru faptul că ea a fost de acord să fie cu noi în această zi specială