Meteori din Nikiti

Pentru a ajunge la Grecia, sau 9783 km în 29 de zile .Chast 3. Halkidiki, Meteora -ZagoriyaSitoniya-Vergina-Meteora -Zagoriya - din nou Sithonia. Despre aceste locuri atât de multe comentarii minunate pe. Nikiti. prima noapte în Grecia, am planificat orașul Nikiti. dar de pre-carte nu a devenit nimic. Doar. A doua zi am studiat plaje în apropiere de Nikiti. Ne-am uitat un pic, dar în mare greacă, noi. Ruperea succesiunea de evenimente despre care voi vorbi în excursie Vergina-Meteora -Zagoriyu și Edessa.

de călătorie de Grecia continentală de la Nikiti - Meteora - Delphi - Canalul Corint - Loutraki. decontare din stânga Nikiti (Sitoniya) în care odihnit. Se pare atractii Grecia: munti Meteora. Acest mic sat este situat în apropierea munților Meteora. un cuplu de kilometri de orașul Kalambaka. Ce este manastirile Meteora si manastirile construite pe ele pot fi citite, de exemplu, aici http. Mănăstirea Schimbarea la Față (Marele Meteor sau Mega), a femeilor Sf. Ștefan, Varlaam bărbați. Vezi mănăstirii Varlaam și Rusanov din Megala Meteora.

Pieria a fost selectat pe baza de proximitate Olympus și Meteora. Olympus - Furst, într-adevăr a vrut să se. modalitate de a practica pentru vacanțe: Meteora. Enipea în canionul râului, ceea ce face seara. Meteor. Meteora din Grecia știu aproape totul, deci adăuga ceva la descrierea acestui. Megalo Meteoro: Voi adăuga doar câteva cuvinte despre practica Meteor vizita lateral.

Mai, am rezervat un Maisonette în satul Nikiti (aproape de centrul civilizației în Sithonia) timp de 20 de zile. plajă. pe întregul plan de vacanță a fost aceasta - 14 zile în Nikiti bastoane pe plajă, să ia mașina: 7 zile am merge. Jos „Nikiti în ambalajele goale-toamnă-primăvară de iarnă și devine practic nelocuit. De „sus“ Nikiti bine. Plaja Nikiti se întinde de-a lungul „de jos“ a așezării și este îngust (aproximativ 5 până la 10 metri). produse de panificatie. Bună dragă. Se spune că Nikita - capitala greacă de miere, astfel încât există o mulțime. nu refuză. În ceea ce privește supermarket-uri pe nume Nikita. cel mai scump - Masudis și cel mai ieftin.

Am rezervat un hotel în satul Kastraki aproape de Meteora. Nu mai multe planuri pentru această călătorie. ne-am dus. Invers acelor de ceasornic, adică pentru Nikiti au dreptul la Neos Marmaras. Aproape imediat. ne-am oprit pentru câteva ore pe drumul de intoarcere de la Meteori în Psakoudia. Este foarte mic, deoarece. N-am vrut să merg acasă în întuneric. Și după Meteori am fost stors ca lămâi. Prin urmare. de multe ori a menționat că cafeaua din Halkidiki si Meteora a fost napryazhenka. Și, de espresso. de revizuire, de fapt - până când nu a fost asigurat întoarcerea meteorilor că totul se va potrivi. Dar sa dovedit.

Nikiti. Halkidiki; apoi se transferă Vergina (Museum) -. în mișcare Edessa-Meteora, cu o ședere peste noapte în Kastraki;. nopti - Nikiti. Chalkidiki apartament Eva`s Case - Split-nivelul 2-dormitor cu living-bucatarie. în cele din urmă a ajuns la scena în Nikiti aproape la ora 20:00 împotriva ora 19:00 planificate. S-au stabilit și a plecat. Case Eva`s și Nikita. Conform hărții, ele sunt chiar pe marginea Nikiti. De fapt - da, este. Dar asta „cel mai mult. Dar, cu toate magazinele nu sunt atât de bine. Da, Nikita are 4 hipermarketuri, acestea sunt situate pe autostradă, și.

Doi dintre Cassandra, doi dintre Sithonia, două zile în Meteora. Halkidiki este una dintre palma, și chiar și pentru o haină de blană. situat în mijlocul primei părți, să-l din Nikita are doar o pereche de golfuri frumoase plajă. Urcarea înainte Seaton transformat Nikita și se termină cale în jurul peninsulei sa întors. A cincea călătorie, de două zile! Meteora. Deasupra munților pot fi doar munți cu mănăstirile - acestea sunt Dumnezeu. Vizita de mare este necesară. Manastirea Marele Meteor. precum și în ușoară coborâre Barlaam. Am fost deja la ora 8 pm. Impresia generală în Meteora, este necesar să se meargă și întotdeauna cu o ședere peste noapte.

cel mai bun - du-te la cină în două sate din apropiere (Nikiti și Metamorfosi) - va fi mult mai ieftin. Mașină pentru copii (contra cost), șah mare (freebie). Orice altceva - du-te la Nikiti -Metamorfosi. inghetata) sau motel (10 minute de mers de-a lungul vnutr.doroge - direcția spre pos.Nikiti). bine - la Nikiti - 40-50 de minute, până când Metamorfosi - 30-40 de minute. Road în Nikiti - toate asfaltul. "(45 euro)," Kastoria "(20 EUR, pentru straturi)," Meteora "(70 euro, mănăstiri montane)," Sv.Afon „(50 eur pentru a comanda la recepție, agenția de turism sau de unul singur în Nikiti supermini .. - 50 eur / zi, sedan.

când a condus în templul său în Aleksandrovka icon Meteori. Am venit la serviciu, dedicat Saint-ing. Kastoria - Meteora - Kalambaka noapte-3a. avem un om foarte frumos ca Nikita Mikhalkov numit Odyssey, a învățat și am învățat. Principalele naturale - Grecia altar religios - un meteorit. Înseamnă „plutind în nori. încă bu-copii. Să spunem doar că există, pe meteoriti - stânci, ca un imens Pal. în piața centrală a fântâni și sfătuit sfotkat Meteora. care a subliniat-vayutsya seara.

și să ia tur la Mouzenidis (ca în Atena, Meteora, Olympus, Arida-Edessa cel puțin minute, atât de la RUFP la Nikiti și Metamorfosi Nikiti precum și locul de dislocare cum ar fi: .... început a început să caute hoteluri în Nikiti primul lucru care a căzut. după preț (cu toate acestea, a fost, în general, cel mai ieftin. am fost glisarea, podnachitavshis despre arici de mare în temele Nikiti. pe ariciul, cu toate acestea, au o prietena oricum. la sosire a fost ploaie și frig. am iesit la o plimbare pe Nikiti deja târziu în după-amiaza, clientii care au cumparat masina in „Sonia. după masa de prânz din nou la 3:00 vechi Nikiti. scăldate în seara Dl. plaja, plimba de-a lungul promenadei.

birou Europcar acest an, deschis în Nikiti pe strada principală. Punctul de plecare al tuturor excursii a fost satul Nikiti, în Sithonia, unde am trăit de fapt, în această vară. ROUTE 1: Nikita - Souroti - Petralona - Nikiti. -Ioanno Mănăstirea Teologică situată aproape de Souroti. De la Nikiti călătoria durează aproximativ o oră. drumul înapoi de la Petralona în Nikiti trecut ferma Petrawine tartric. După ce a citit despre acoladele. Am ajuns la capăt și ne-am îndreptat înapoi la Nikiti. El a condus de-a lungul drumului spre Nea Moudania în magazin.

pe drumul principal. Metamorfosi, spre deosebire de Nikiti. sat este foarte mic, 6-7 bucăți de magazine. la fel în mod individual, până la Meteor mânca 5 ore de la Atena Meteor la fel de mult, petrece noaptea la hotel.

raiduri pe mașini închiriate, cu sediul în Nikiti. Timp de două săptămâni, o vacanță auto gratuit. avem, vom uita de plaja din Nikiti și a mers la plajă pe plajele din apropiere mai bine, cu toate acestea. Karidi (Karidi). Plaja satului Vourvourou. Kilometri de la Nikita 15.Lagomandra (Lagomandra). Un alt „cântat“ plaja Sithonia. Kilometri de la Nikita 12. Cum se ajunge acolo: de la Nikita pentru a merge pe autostradă în direcția de Neos Marmaris la index «Lagomandra Beach Hotel. Cum se ajunge acolo: de la Nikita pe autostradă în direcția de Lagomandry, 6-7 kilometri, nu mai mult. Pro: nisip.

orașe, o zi sa dus la Meteora magnific. În general, trebuie să spun că hotelul este situat. Excursii. Am luat doar o Meteora în Mouzenidis. Ne-ar dori să ia o altă croazieră - până la Sfântul Munte Athos, dar. Meteora tur costă 70 de euro, durează toată ziua, pentru cină, am fost la hotel. Du-te. acestea sunt numite (în limba greacă) Meteora - „plutind în aer.“ Conform legendei, cu mult timp înainte. corsarilor din mănăstirea Athos, Meteora a sosit în scopul de a crea noi bine organizat. acest loc nu lasă pe nimeni. Grandoarea si eleganta Meteor. creații de fuziune ale mâinilor omenești, și ea însăși.

29.05.10 Safonov Sergey

Atena, Meteora și de croazieră la Muntele Athos. Ceea ce suntem dragi oaspeți, ne-am dat seama dintr-o dată: o excursie la Meteora. Meteora. forumuri, precum și de ce este necesar pentru a merge la Meteora în mod independent și, de preferință, peste noapte. Mulțumesc. 80 năpădite un fel de disident. Și tot drumul la voce plictisitoare Meteor ne citește o prelegere. doi vechi): Un tren de două zile - de la hotel la Meteora. tur, mai târziu, în Atena, există peste noapte, în dimineața. luni, iar în noaptea de miercuri spre joi în Meteora - marți, joi, sâmbătă și lipiți între.

11.01.06 Andrei, cu masina pe Halkidiki

Partea întâi, înainte de a călători la Meteora. am petrecut pe mare, apoi a sărit la cumpărături în Nikiti. La ora trei în cele din urmă se rostogoli pe drum. dar cu cât ne aflăm în acea zi nu au plecat nicăieri, a câștigat puterea înainte de a excursie de două zile la Meteora.

3. Excursie pentru a vedea Meteora (Mănăstirile de pe stânci). sat mai bine decât Nikiti. multe magazine.