Luna de miere pe Seychelles

Toată viața mea am vrut să merg la o luna de miere pe o insulă. nunta nu a fost important pentru mine, pictura și așa mai departe, și cu atât mai mult nu am fost de gând să arunce o petrecere, să se hrănească și apă oaspeții. Scuză-mă, poate răni pe nimeni, dar nu e pentru mine. Nunta pentru mine este o celebrare a doi oameni și așa ne-am decis cu soțul meu, este o sărbătoare vom avea o luna de miere într-un loc ceresc. Mult timp pentru a alege Thailanda. Republica Dominicană. Maldive. Cuba. Dar apoi am dat peste o revizuire a călătoriei în Seychelles, cu fotografii de neuitat și a realizat acest lucru, ceea ce avem nevoie!

Cum se ajunge la București și rutier - Seychelles? A început căutarea pe Internet. Ca rezultat, bilete de auto-rezervat - 80 TR pentru două persoane, în ambele direcții, zbor cu o conexiune în Dubai. Zburat compania aeriană Emirates Airline. Zborul de la Domodedovo întârziat timp de aproximativ 1,5 ore, așa la sosirea la Dubai, ne-am dus imediat la următorul zbor, și imediat la bordul aeronavei. Am observat că aeronava la zborurile Dubai-Bucuresti un pic mai vechi, decât zborurile Dubai-Mahe. Dar serviciul nu este afectat. Produse alimentare în zbor minunat, mare selecție de băuturi și chiar înghețată! În general, zborul a fost minunat și Emirates Airline justifică pe deplin reputația și prețul ridicat al biletelor. În zbor, Dubai-Mahé, am primit o carte de imigrare, 2 persoane diferite. Toate cardurile grafice sunt destul de clare care au avut cu ușurință rezolva problemele lor cu însoțitorii de zbor, care au fost foarte amabili.

Ieșind din avion la aeroportul din Mahe acoperă un deliciu! O astfel de frumusețe, oceanul pe de o parte, munți pe de altă parte. Controlul vamal am trecut foarte repede. Sub control, am luat cartea de completat și a cerut să arate un bilet de întoarcere, precum și un exemplar tipărit al aspectului. Pentru tot ceea ce ne-a luat aproximativ 30 de minute. La sosirea în Seychelles în Mahe am luat feribotul de mare viteză pe insula Praslin. Costul biletului pentru feribot 50 € (clasa economic). Și lupta ca o luna de miere surpriza placuta: am fost pus în loc de clasa economic în clasa business, tocmai pentru că a fost luna de miere. Am prezentat o copie a certificatului de înregistrare a căsătoriei, și voila! Ei spun acest lucru face dacă există locuri goale. Am avut noroc :) După ce a mâncat în apartamentul nostru rezervat prin rezervare. Prima impresie a apartamentului în OSC Seychelles. Apartamentul în sine, în ciuda aproape cel mai mic cost pe insulă, au fost mai mult decat bine: o zonă de luat masa, o cameră cu un pat dublu, toate mobilierul și aparatele necesare, precum și un balcon rece!

Luna de miere pe Seychelles

Primele zile am doar pelerin în mare și sa bucurat de o luna de miere în Seychelles. Apoi ne-am decis să fim mai activi și să ia o excursie la o insulă din apropiere Seychelles numit - Oddity (vizavi de Insula Praslin). Ne-am trezit devreme la ora 6 dimineața, iar barca a ajuns pe insula Curieuse. de trecere a oceanului este nevoie cu smarald apă de culoare în sine a fost spectaculos! Curieuse Island în Seychelles este o insula de broască țestoasă. La sosire am plătit o mică taxă de intrare, ca un parc marin național. Dacă pe de altă parte Seychelles broască țestoasă cea mai mare parte trăiesc ca animale de companie, în incinte speciale la hoteluri sau restaurante, acesta poate fi un lucru amuzant pentru a le vedea în mediul lor natural. Țestoasele sunt de fapt foarte mult, ele apar chiar înainte de a pasit pe barca. animale foarte drăguț.

După Curieuse excursie de o zi pe insula a fost planificată pentru a treia mai mică insulă din Seychelles și una dintre cele mai frumoase plaje de pe pământ - LAS Anse d'Argent. Aceasta insula este numit La Digue. LAS Beach Anse d'Argent (Anse Source D'Argent) - o carte de vizită a Seychelles. Pe insula La Digue fără mașini toate bicicletele, așa că le-am luat pentru chirie. Ah, ce frumusețe!

Soarele este mare și a fost cald, astfel încât să ia în nucă de cocos și se bucură de paradis pe pământ!

Luna de miere pe Seychelles

Ultimele zile de luna de miere in Seychelles ne-am petrecut pe Mahe de călătorie. Mahe - este insula principală, există capitala Seychelles - Victoria.

Biserica uimitoare, o piață, o grădină botanică și multe altele ne așteaptă pe Mahe, dar pentru a vedea toate acestea, am închiriat o mașină. Prețul de închirierea unei mașini în Seychelles 35 de euro pe zi (costul de benzină este de 1,35 € pe litru). cu volan pe stânga și cu volan pe dreapta - a fost teribil, dar soțul meu a reușit!

Pe coasta de nord a insulei Mahe este o plaja de Beau Vallon. Apa mica pe termen lung, nisip curat și cald ocean. Plaja este bun, dar pentru mine nu poate concura cu Praslin si La Digue.

Călătorind cu mașina de Beau Vallon pe coasta de vest a mânca în parcul celebru Mourne Seychelles National. Aici puteți vedea specii rare de plante, mangrove și păduri tropicale, arbuști, munți. Parcul cuprinde cel mai înalt vârf din Seychelles în înălțime 905 de metri. Mourne animale nu exotice și păsări. Șopârle, gecko, serpi veninosi non-endemice broaște, melci - asta e ceea ce am văzut acolo, și, desigur, tot felul de plante din Seychelles. Închiriază o mașină în Seychelles a fost o idee minunata. Conduceți de-a lungul coastei oceanului este ceva!

Desigur, un mic paradis pe pământ foarte scump. Dar, ce luna de miere si o nunta este singura pentru întreaga viață, sper :) Si oricum Seychelles acționează ca un hipnotic! Ne amintim de multe ori insula, încă ne simțim cel mai moale nisip alb și calde valuri Oceanul Indian. Aceasta luna de miere în Seychelles ne scump. Sperăm să vină aici pentru una dintre aniversările noastre!