Luna de miere în însorita Abhazia))) - Gagra (Abhazia)

Și aici suntem în tren Chelyabinsk-Adler 343. Ei bine, căldura era înăbușitoare, scaunele laterale, sentimentul a fost că băile erau, dar chiar și aceste condiții teribile nu a putut strica starea de spirit după zi MAGIC nunta, plus vom SEA .

În timp ce călătoresc, am trimis pozele noastre fotograf svaedbny, deja procesate, care este atunci când am uvidela..emotsii doar de pe scară. Am sărit pe masina cu placere))), astfel încât perioadele de timp în drum a trecut destul de repede, discutând singur cu noastre de vacanță)))

Ei au călătorit în Abhazia, pentru prima dată, pentru a alege un oraș în care să se oprească și la hotel, citind forumurile. puțin a fost teribil. du-te în necunoscut (ce? ce? e)

Și soțul meu se trezește la 5 dimineața și spune, du-te uita-te la mare (Nu am fost niciodată la mare). Nu așezat vin off. la orizont, nu există nici un alt mal, așa cum am fost obișnuiți să ne vadă pe Volga))) ma șocat cel mai mult. Toate acestea imensitatea și vastitatea.

Până la Noul Athos a ajuns în 5 ore, începând cu privire la modul de pe tren și a mers la hotel))) În timp ce călătoresc de la Psou am admira vederile de la ferestrele autobuzului. cum mi-a plăcut totul și uimit de frumusețea ei.

Luna de miere în însorita Abhazia))) - Gagra (Abhazia)

Hotelul "Swan". , Akkurtano, camera uyutnenky curat la etajul 4 cu vedere la parc. și ceea ce există mâncare delicioasă. mmm. în general, anul viitor, când vom merge, deja știu unde vom sta)))

Am luat un duș și a alergat la moooooooooooooreeeeee))) aaaaaaaaaaaaaa. Ce vodaaaaaa. cald, curat. partea de jos poate fi văzut chiar și atunci când apa aproape la cap. Volga noastră mi se pare chiar acum un ghețar))) Ce fericire. M-am culcat. deoarece trenul nu în mod normal, de odihnă. Rezultatul - ars în prima zi, bine, că, chiar și pre-tratate cu creme)))

Am rezumat ghidul. nu au calculat puterea lor, turneul a fost de până la 12 noaptea, și am început deja să scadă în 10 Snog și adorm în mișcare, după puntea de observație pe planul a fost luat masa într-un restaurant cu Ktorov am fost rugat să plece. și se pare că autobuzul în acest moment nu merg acolo și de a ajunge la New Athos este problematică. IIII. El numește prietenul său și este de acord că el ne-a luat pentru a opri și a condus la destinație.

am fost șocați de faptul că ne-au ajutat și nu au certat sau indignat de faptul că a adus neplăceri. Acesta a fost primul dintre multele comentarii pozitive direct locuitorilor din Abhazia)))

A doua zi am mers la New Athos nostru.

Să mergem la peșteri. fotografii nu transmite acea măreție pe care am văzut acolo. Îmi place să cred că totul este creat de natura, peșteri. îți taie răsuflarea. Și dacă credeți că camerele sunt complet umplute cu apă. uhhhhhhhhhh. amintesc filmul din filmul „Sanctum“. că am fost frică să se uite.

Luna de miere în însorita Abhazia))) - Gagra (Abhazia)

Există pe piață a cumpărat churchkhela. La început nu am înțeles și nu-i plăcea. și apoi rasprobovali care este delicios.

și ce fel de piersici, smochine, portocale. mmmm. nu avem nici o astfel de (((am sorbit toate dulciurile și fructele acolo kilogrammami..na ani înainte a mâncat. prins un pic de cireșe.

și suc de mandarine. fără cuvinte. cum minunat. și prețul ocheeeeeeen bucuros))) doar 100 de ruble pe 1,5 litri de suc proaspăt nediluat.

Apoi, până la mănăstire Athos și cade în jos pentru a)))

Luna de miere în însorita Abhazia))) - Gagra (Abhazia)

Următoarele două zile ne-am petrecut în Sukhum. Acolo, pentru prima dată când am încercat dafin și ceea ce este ireal de prune gustoase. Ei au spus că Georgia privezennaya..nedavno a început să se efectueze.

Te uiți pe fereastră și este mare. într-un alt krasivuschy apus de soare cameră vizibilă. doar un vis)))))))) și de cealaltă fereastră cameră este casa în apropiere vizibilă cu găuri din armele de luptă (((

Este regretabil faptul că orașul nu a mai revenit. sau foarte încet.

Acolo a vizitat o grădină și o pepinieră botanice maimuțe. acesta din urmă este, de asemenea, impresia nu este foarte (((înainte de el a fost considerat cel mai bun din lume, acum sunt toate triste: 3 tipuri de maimuțe, în număr mare, care trăiesc în condiții îngrozitoare în celulele țiglei (((

Luna de miere în însorita Abhazia))) - Gagra (Abhazia)

Ei bine făcut! Am călătorit cu o atitudine pozitivă și să-l în totalitate.

poveste romantica se întoarse și fotografii pentru a se potrivi!

Vă mulțumim pentru o astfel de poveste minunată și pozitiv! Am fost în Abhazia acum 10 ani. Apoi, au existat o mulțime de case distruse, fără ferestre și cu găuri de la gloanțe și scoici. Impresia provoacă teribil. Și natura - oboldenno într-adevăr! Great fotografie!

cameia, vă mulțumesc pentru felicitări dumneavoastră.
Vă mulțumim pentru comentariile amabile)))

Sunt mulțumit și onorat, și uite! Mulțumesc mult.

Luna de miere în însorita Abhazia))) - Gagra (Abhazia)

Bună luna de miere. Ei bine făcut.