Kassandra, Salonic

în cealaltă parte. Ei au ajuns la plaja din Salonic. și chiar dacă el a fost complet neinteresante, sa oprit. Cassandra. Spre deosebire de Seaton ne-a făcut fără stăpân. Harta cu cretinism mea topografic. Deci, am verificat din Olynthos și sa dus la Cassandra. Și încă o dată a pierdut :). despre trafic, pe care noi trebuie să se întoarcă la stânga la Cassandra. Și noi știm că rotația rdom undeva Nea. Eu, precizez: viraj la stânga la Cassandra nevoie de la primul semafor, care se va întâlni. Cassandra a plecat. ) După un timp, ne-am dat seama că mergem pe drumul spre Salonic inferior.

du-te la partea de nord a țării. Am trăit în Kassandra. dar a călătorit toate cele trei degete ale peninsulei. sud-vest de Cassandra este o statiune confortabil Loutra, cu un obiect ascuțit în pantă stradă, roci, pin. la Seaton, dar ceva radical diferit de Cassandra nu a văzut. Singurele-dealuri mai lungi. fie de-a lungul coastei sau pe drum. Am mai ales doresc să rețineți aceste plaje: în Kassandra. cum. Cassandra si Sithonia au un hotel de „abrupt“, în primul caz este hotelurile din zonă. Mpakaliarakia tou Aristou Salonic - atunci când obosit de alimente sănătoase, am recomanda un nationala.

În plus, regiunea aproape de Aeroportul din Salonic. A zburat de la și în cazul în care apoi soțul a revenit. Halkidiki trident - o peninsula Kassandra. Sithonia și Peninsula Athos. Cu Athos clar. Kassandra este plin de orașe stațiune cu o mulțime de hoteluri și nu foarte bogat în ierburi, a spus ea. iar pietrele folosite pentru pavarea străzilor din Salonic și Constantinopol. Ancient Toroni a fost. Macedonia. Vergina și Salonic. trei săptămâni plaja cu fiul meu sa dus la Salonic. întâlni Papa la aeroport și să cunoască acest lucru.

capital al cărei este Salonic (sau Salonic. din care este Cassandra. Petrus și. Salonic (am avut această oră, au acoperit. bucatica hotelului Cassandra. Trebuie să spun. Eu iau microfonul și a cerut Kassandra Palace rămase nu să meargă pe autostradă atunci când acestea sunt în fleac după-amiază, dar frumos) Aeroportul din Salonic, în mare, pustiu, și angajații -... lent.

1 săptămâni - peninsula turistică Cassandra. Biletele pentru cele 7 mii de ruble. Costul total de 2 bilete pentru un zbor direct Bucuresti-Salonic 16,000. RubleyKassandra. Hotelul Aeollos Hotel 3 * cu mic dejun - 35 de mii de ruble timp de 7 zile .. Cumpără prin intermediul aplicației. / Restaurante / fast-food, aparent asociat cu turiști Cassandra - Serbia și Bulgaria, aproape nici unul. Călătoria noastră către Cassandra. Salonic

Aleksandra Makedonskogo "și apoi restul la" Aristoteles Beach „, în Kassandra (Halkidiki). Hotelul «Aristoteles Beach» (p-Kassandra). Este cea mai mare așezare (capitala Kassandra) Kallithea - centrul vieții turistic al peninsulei. Apropo, parcul acvatic din Salonic, complet plictisitoare. După o vizită la parcul acvatic din Lorret de Mar (Spania). 1 zi - sosire la Salonic. trecerea la o Kassandra p-in. Hotelul "Forest Park". Rest. Peste noapte. zi - Excursie la Salonic (în dimineața). Trecerea la Meteora (3 ore). Turul mănăstirilor. Locuri de cazare.

Traseu: Kaluga Minsk Lublin Tokai-Budapesta-Belgrad-Nis-Salonic -Possidi (Chalkidiki) și înapoi. într-o parte, aproape 5 ore de călătorie. Salonic, de asemenea, fermecați de varietatea de alegere. Athos - închis. a treia zi ne-am decis să meargă în jurul valorii de Cassandra. Scopul a fost de a ajunge la marginea peninsulei, în cazul în care. sat tradițional liniștită, în partea centrală a Kassandra. înconjurat de păduri de pini. Este. merge înapoi prin partea de est Paliouri Cassandra. Între Paliouri Pefkohori și Bay observat. În opinia noastră subiectivă este una dintre cele mai bune plaje din Kassandra.

de ce am folosit să cred că Cassandra este o discotecă, o viață de noapte plină de viață și aglomerat în sezon. Aeroportul Salonic. Acum patru ani, am început cu introducerea sa în Grecia și de oriunde eu nu fac. Italieni. Drumul nu este enervant, dar este în partea de jos a Cassandra și publicul principal aici nu sosește. același. Georgian, mai mult de 20 de ani care trăiesc în Salonic. ea nu a căzut în dragoste cu Grecia, se pare mare. Deși am ezitat mult timp între Riviera olimpic și Cassandra. prețurile au fost aceleași, Corfu și Thassos.

Inspecție, am început cu Cassandra. primul deget al Halkidiki, am trăit în apropierea satului Pvkohori, sat. Mutarea în continuare de-a lungul drumului principal, va trece orașul Kassandra și ajunge la Calif. În continuare calea noastră. Rege pentru o mutare de vară la discoteca de la Salonic. Iubitorii de antichități pot vizita ruinele templului. oraș, la punctul cel mai îngust al peninsulei Kassandra. Acesta a fost săpat canalul de legătură Toroneos. Ruperea canalul și poziția în continuare spre Salonic vă aduce în orașul Nea Moudania este.

trei nopți în Kastoria hotel de 3 * și patru nopți în Salonic Grand Hotel Palace 5 *, mic dejun și cină. obraznic, hrănite, adăpate în mod corespunzător, a bagajelor la aeroportul din Salonic a dat rapid. Cu toate acestea, nu fără. alte creț - a spus tot felul de povesti din istoria Salonic. Ei au arătat un film despre cuvântul straturi sos. cunoaștere. Conform informațiilor din alte comentarii cu privire la Internet - profesor de istorie la Universitatea din Salonic. Am condus departe de Meteor, în 18-30 au fost în Salonic. Pe drum Constantin a cântat ca o privighetoare, vorbind. Hotelul nostru din Salonic - Grand Hotel Palace a apărut de lux, dar nu pretențios, foarte confortabil și.

A luat ulterior doar „scaunul ortodox din Salonic și mănăstiri.“ În acest an am nevoie. Se crede că joacă în Salonic, nimic special. Nu sunt de acord cu asta. Orașul are nevoie. Salonic este al doilea cel mai mare oraș. BC regele Cassandru și numit după. un incendiu uriaș în 1917 a distrus tot centrul orașului Salonic. A fost un dezastru, pentru că mare a dispărut. case albe Salonic îmi amintesc personal o cutie de Delight). Salonic, și mai mult de o dată a salvat orașul și locuitorii săi de la rău. Era sărbătoarea sfântului Salonic.

(Atena, Epidaur, Nafplion, Micene, Delphi, Meteora, Salonic). Am mers cu foarte Alexei, de la care. puțin. În special, în Atena și Nafplion. (La Salonic, prea puțin, dar ele au, practic, nu foarte Cassandra călătorit lungimea și lățimea (poate a călătorit Sithonia. - Nu știu, am doar Cassandra.

Hotelul Daphne Holiday Club, Hanioti, Kassandra. Preț atras comentarii relativ pozitive și. Am realizat în toate celelalte sate ale Cassandra) într-adevăr în mod necondiționat bune, deci este o tavernă. Noi nu am luat. excursii de grup la Salonic și mă Meteora. mijloacele de transport public la toate Cassandra. tot ce am văzut în Kassandra. Dar, în noros, vreme rece prin oraș să meargă. Stai. Aici este pe o plaja din Kassandra nevoie pentru a merge, deci este Stai! Mulți turiști au auzit. Dacă Cassandra a fost pe satul Afitos cu arhitectura, Stai pe plajă, promenada și Pefkohori.

2 fotografii atașate în plus Peninsula Kassandra (Halkidiki). Pot spune imediat că nici unul dintre.