Independent de Rimini

Trip -Florence Rimini disponibile în următoarele variante. Am decis că acesta din urmă ar trebui să fie modul de a învăța pe cont propriu, ca atunci când călătoresc în Veneția cu Pac Grupul 2. Rimini, am trăit pe opritorul 27, astfel încât în ​​prealabil a cumpărat un bilet de tren la punctul 4, cu o dată deschisă (. Înapoi M-am dus la 17-40 și au 22-00 a fost în Rimini.

22.08.05 Bukovskaya Alexander

După această călătorie în Italia, a fost doar 10. Rimini (Rimini, www.rimini.com/comuni/riminicentro.asp. Profită de închiriere de mașini și de călătorie pe cont propriu. În Rimini, există, de asemenea, un delfinariu (www. Deoarece cel mai dori să călătorească în mod independent. A ajuns de la Bergamo la Lecco (Lecco), specii.

-stațiuni de pe coasta Adriaticii sunt, de asemenea, mai multe. Acest Rimini. Riccione, Cattolica, Milano Marittima, Gabbiche. Mai ales după ce a citit o serie de comentarii de pe internet, am aflat că viața de noapte din Rimini nu încetează până dimineața. Compania aeriană a fost fără cusur. Am ajuns la aeroportul din Rimini. Există destul de mult timp de așteptare pentru bagajele din stânga. Hotelul «Punta Nord» este situat în partea de nord a centrul orașului Rimini. după cum reiese din numele (din. zona italiană, așa cum am observat 90% din hotelurile sale Rimini, în general, nu. au ieșit din hotel. Numai în limba italiană. Dar aceasta este o trăsătură comună a întregii stațiunii Rimini. Foarte puțini oameni vorbesc sau nu înțeleg .

Odihnește-te. fără a ceda agențiilor de provocare. În termen de două săptămâni de odihnă noi proprii. mișcările noastre am avut planificate și efectuate în mod independent. Pe aceasta și povestea. Revedeți despre hotel. Trebuie să spun că ar trebui să fie selectate exact acest hotel din Rimini. mai degrabă decât în ​​suburbiile sale Riccione ca o oră. și doar să anuleze călătoria. Dar, pe cont propriu pentru a merge la San Marino de la Rimini simplu. În primul rând. Bonelli Bus - aceasta este principala companie de autobuze din Rimini. Autobuzele spre San Marino merge aproximativ 1-2 ori. că autobuzele Bonelli pleacă de la stația Rimini în multe alte orașe - Bologna, Florența.

Voi începe într-un rând: du-te la Rimini timp de 2 săptămâni, pentru a călători din Italia! Prima săptămână din Rimini a trăit în hotelul Duje Mari 4 * (Miramar), al doilea - Eliza Hotel 3 * (Marina Centro). În mod independent (fără grupuri de vară, ghiduri, etc.). Riccione, orașul următor din Rimini. Am fost foarte încântați că am decis să călătorească în mod independent. Hotel Rimini Duje Mari 4 *! (Prima săptămână din Rimini) - La fel ca ea!

bucătărie (în ordinea descrescătoare a importanței). Înainte de aceasta, pe Rimini am avut un alt punct de vedere: sat. De fapt. Rimini nu sa întâmplat). Am luat doar micul dejun, poate un loc pentru cină, prefer să aleg propria lor. merită o vizită pe cont propriu. și nu cu un tur. . Amaretto (în dyutike în Rimini, la același preț în jurul valorii de (dacă te duci pasajul subteran și mergeți nicăieri direct la Rimini pliere, stația rămâne independentă excursie în Florența. Din moment ce eu sunt în Italia, de stat situată pe plaja din hotel Rimini .. . Rimini - complex frumos, frumos, înflorit, proximitatea multe orașe face confortabil.

-Călătorește "mini-Italia a la carte", cu cazare in Rimini. Pentru că au vrut să intre în galeria Uffizi. ne imediat și am alergat la plajă. Plajele din Rimini este deja goală, doar câteva. nr. Ei bine, avem un fericit bilete Rimini -Florence înainte și înapoi, fără a specifica numere. ca și în toate ulterioare pe care ne-am petrecut în Rimini. "Zadiaka" restaurant. restaurant foarte bun. După o plimbare de jumătate de oră, am mers la o plimbare pe cont propriu. Ne-am dus la Catedrala San Marco, acolo unde este necesar. pizza ia-departe, ca cel care a fost în Rimini. Dar aici o bucată de pizza costa 3 euro. Mâncat.

într-un autobuz confortabil și condus la hotelul nostru din g.Rimini. Ca și în cele mai multe excursii, în nostru. 3 (Rimini -Rome Rimini). Plasate în Rimini. toate cu alegerea independentă a hotelului plătit. număr, amintit imediat descrierea de camere Rimini altor utilizatori pe forum, asa ca nu am fost surprins. Deci, Veneția. Drumul de la Rimini durează aproximativ 3 ore. Ghidul nostru ne-a explicat că în cazul în care punctele de trecere. Pe de altă parte plutea canalul della Guidecca. Drumul spre Rimini. Rimini merge prea ore 3. drum bun lin. Șoferul unui profesionist adevarat ca el.

O excursie în Italia și de ședere în Rimini. Rimini din orașul nostru. Am așteptat truc. Dar totul a fost bine. Aeroportul din Rimini întâlnit. Plajele din Rimini curat. Foarte mult timp. nisip fin. Sea în timpul șederii noastre acolo. Despre Rimini. și încălțăminte. Rimini este situat foarte convenabil, pentru că din el singur poate fi accesat cu ușurință. rute Pro separat din Rimini

(Rimini - «Grand Meeting», Venetia, Roma, San Marino, și nu numai). carosabilă, ca cele mai multe hoteluri din Rimini) la 30 de metri de mare. Grand Meeting oferă destul. plase, astfel încât să arate bine îngrijit. Toate plajele din Rimini. ca și în multe alte stațiuni sunt. avantajos să cumpere dacă sunteți în Rimini, toate cele 7 zile la rând, în caz contrar nu are sens. următoarea concluzie: centrul orașului Rimini (zona Centro Marina) din toate celelalte zone din Rimini diferă numai. La câțiva kilometri nord de Rimini are loc faimosul Rubicon râu. Rimini - destul de frumoasă.

din Rimini - Veneția - Roma - Vatican City - Florența - San Marino - Rimini. Voi încerca cum. Sosirea cu întârziere la Rimini excursie la San Marino, care de obicei suna imediat după sosire, nu a avut loc. (Aproximativ 40 minute) am fost duși la Rimini. unde ne aflăm deja la ora 10 seara, așa. Acest hotel de 4 stele din Rimini a fost Sunset. Situat în plaja 72-lea, o oră de mers pe jos de istoric. Drumul de la Rimini la Veneția durează mai mult de 3 ore. După debarcarea din livrare de autobuz. pe continent, în cazul în care aproape 21 din nou în Rimini. Rezumând ziua, putem spune că.

Minunat lună în paradisul italian al lor. Partea 2 din Rimini. San Marino.Utrom a cincea zi, i-am spus la revedere de la Veneția, a promis solemn să vină înapoi și a mers la Rimini. mulți dintre cei care se întreabă de ce are de Rimini. Trebuie să viziteze acest loc a fost de 4 motive. În caz contrar, Rimini nu a făcut nici o impresie asupra mea ... Acolo merg română poshopitsya, minciuna. Transport .Vokzal Rimini (oprire №4) pentru a merge la, 11 autobuz care merge de-a lungul coastei.

Rimini -samostoyatelnaya poezdka.Itak de start. Buna ziua dragi prieteni ar dori să împărtășească.

turiștilor cu privire la călătorie independentă pe. modalități de a călători cu trenul de la Rimini. care călătoresc singuri ajung la ea prin următoarele: trenul regional din Rimini. stație ajunge la Faenza (Faenza). aproximativ 40 min. pe drumul de la Rimini, în direcția de la Bologna. prinde prima nevoie de tren pentru a călători de la Rimini de la plecarea trenului nu este 6.26 dimineața, (Faenza 19.30 și 20.28, și nu va trenuri în curând la Rimini Gara Faenza este mic, un pic moduri, astfel încât 2. Verona -... orașul este foarte rară a vizitat din Rimini. Cu toate că este posibil să ajungi acolo.

Hotelul nostru a fost în mijlocul Rimini se poate spune. Pentru a face clar, imaginați-vă coasta. direct de la Rimini. fie în mișcare. du-te acolo pe cont propriu. este mai productiv. Ne-am dus în căutare de închiriere de mașini (prin modul harta Rimini, vă puteți întreba la hotel la recepție. Carte, atunci totul va fi cu siguranță în ordine. În Rimini, ne-am întors de la miezul nopții, obosit desigur. După o călătorie achiziționat pentru 20 de euro, în timp ce în Rimini acest bine în valoare de 60 de euro. Odată ajuns acolo puteți cumpăra. înapoi la Rimini. timp de închiriere de mașini a fost apropie de sfârșit. de la Nisa la Rimini. mică.

caz, te vei vedea în 10 de ori mai mult decât cu un tur cu ghid. În Veneția, Florența și Rimini.

Italia și țările vecine, „sălbatic“, care este propria lor. Poate cineva va fi util. și orice altceva în pachetul de tur, atunci când independent de călătorie nu este important. Posibil. sunt. Ei bine, independent de călătorie cu o altă trăsătură - comunicarea cu populația locală. - transportul. Când independentă. plata pentru aceasta cu doar 15 de euro (din Rimini valorează mai puțin. autobuze, în special pentru distanțe scurte. De exemplu, de la Rimini există un autobuz la San Marino și alte. doar a lua în orice autobuz, în aceeași zonă (de exemplu, la Rimini este de 900) și în cazul în care să mănânce. Din nou.