În cazul în care un copil este bolnav, în călătoria de vacanță este anulat ați făcut este că

Suntem doar atât de bilete pentru tren a trecut, directe în ziua de plecare, de asemenea, se gândi mai bine. Am decis sa nu chinuiasca copilul, și de a nu fi torturat, a rămas acasă.

Am avut de la timp, înainte de eliberarea de bolnavi (((. Același gând va trebui să se deplaseze pentru a anula. Dar apoi totul sa dovedit, temperatura împușcat în jos nurofenom și tuse a dat Gedeliks. Cu el a mers tuse rapid uscat, și chiar fără efecte reziduale nu au fost. timp de 4 zile, am reușit să recupereze, probabil pentru că un copil prea mult ca marea?

Consultați copilul. Sunt un senior la 38,5 galopuri ca un cal, iar cel mai tânăr este cu formarea 37.3. Dacă mai tânăr bolnav, mi-ar fi anulat călătoria pentru că el doar minciuni și gemete. Prin urmare este important ca un copil poarta rece ..

Ei bine, intra urgent antibiotice Tamiflu. În cazul în care nu gripa, apoi câteva zile popravitmya

Cursul este anulat, nu cu un copil bolnav este de a merge

Ei bine, mă uit la situația în general. Am fost ca, plecăm în 4 zile, în timp ce copilul a fost bolnav. Primul lucru pe care am făcut copilul la doctor, pentru că mai devreme medicul va examina copilul si sa se prescrie un tratament, cu atât mai probabil să recupereze rapid și nu aduc la complicații. Am avut, de asemenea, o tuse, febră, nas înfundat. Doctorul a scris viferon lumânări, prin inhalare și tuse sirop, picături vasoconstrictoare de frig comune, și de antipiretice. Temperatura diminuat a doua zi, o răceală a devenit mai puțin preocupat de a doua zi, a existat doar o tuse, deși deja umed. Ie o tendință pozitivă a fost văzut, bine, pentru un copil era clar că acest caz merge la recuperare. În cele din urmă ne-am dus, dar am un copil la acel moment a fost de aproape 6 ani, a existat doar un simptom al tusei, am luat o șansă și a plecat. Dar trebuie să ne uităm la situația, copiii și boala sunt diferite.

odnozna4no dacă temperatura este anulată.

dar, pe drumul înapoi la următorul copil compartiment temperaturl. iar când ea a devenit 38 namostanovke în oraș anonim mx plantate cu ponzda și trimis la spital. și înainte de copil vecinii zarygal de pe raft și întregul coridor și întreaga toaletă. eu și greutăți, părinții și pasagerii ..

nimeni nu merge în cazul în care familia, care este bolnav. suntem aici. Imaginați-vă codul de greu AAK temperatura pe măsură ce trageți undeva în căldură, astfel că nu se cunoaște de vacanță kuda..na amintesc adus copil în vârstă de ani bolnavi, sa dus la temperatura rlyazhu plâns și mama mea a fost băi de soare, apoi întregul hotel zabolel..potomu că el, ca besprizornyts mers de-a lungul plajei din unul la dugih adulți plâns și a cerut hectare mâini tot rău și Auger lui zabolevali.maltsa a fost dus la secția de terapie intensivă. și mama mea sa dus la bronza. Achtung.
nu de a avea copii daca stai mai mult de copii sau de lucru Dorje decât copiii

A fost doar recent, dar temperatura nu a fost înainte de călătorie, ea a început să crească chiar în drum.
Flew, a condus copilul la medicul local de copii tratați ei și totul a decurs în timp record. Acasă la 2 săptămâni cu muci a fost așezat, iar apoi de trei zile, totul a mers - încă un climat bun, soare și apă de mare au un efect pozitiv asupra sistemului imunitar.

a fost un fiu a fost de 4 sau 5 ani. in-lege a sugerat să mergem împreună cu soțul ei, și ea a fost lăsată să trateze copilul. Adică conștiința nu ar lăsa merge să se relaxeze și să părăsească copilul bolnav. dar suficient de nebun să-l trage pe tren (la momentul podspala temperatura), pe care am regretat foarte mult după două ore de călătorie. el a avut febră, vomitat. copil sărac. Este reconfortant doar ceea ce am de gând să închirieze o cameră de la o femeie care a lucrat acolo toată viața într-un spital de copii. Datorită ei imens, ea a pus-o pe picioare. antrenată medicamente de la spital, l-au străpuns o lovitură. mai scurt decât tot restul dintre noi au fost tratate, greutățile copil, vremea a fost teribil, gheața marină. încă rușine.

în cazul în care temperatura este anulat-la-unu!
Da, m-aș, la o temperatură nu a mers, cu atât mai mult copilul pentru a trage.