Grecia, Corfu, trasee turistice

Este o călătorie în Corfu în urmă cu două săptămâni, a existat o dorință de moment. Asta e doar - am vrut să Corfu, unde m-am dus. Și a decis pentru o lună, dar, de obicei, timp de șase luni înainte știu unde să meargă.

Traseul: foarte simplu - pentru a zbura de la Moscova spre Corfu. Flew. Insula nu este parcursă în mod special au fost în Benitses (satul în care au trăit), Corfu (capitala insulei Corfu) Paleokastritsa (considerate cele mai frumoase locuri de pe insulă), du-te la munte. Eu încă să merg într-o o zi Albania - Saranda de la Corfu să navigheze pe barca doar o oră.

Compoziție: doi, eu și prietenul meu de școală Masha.

Cum se ajunge acolo: de aer sau de apă, cu Grecia continentală. Am zburat Nordstar companiei aeriene, charter, în avion, turiști ambalate. Acolo - fara probleme, zborul de întoarcere a fost amânată pentru o oră în zbor, agitând periodic, de a se apropia de timp lung, Moscova, am încercuit în jurul același loc, care se încadrează fără probleme. Dar am văzut norii negri, fulgerele în ele, și un curcubeu dublu mare-mare din cer la pământ. Înfricoșător, dar frumos. Teribil frumos.

Vizele: această călătorie pentru prima dată în mulți ani, am făcut-o agenție de turism Tez Tour în Posada nostru. Așa că documentele m-au hrănit - semi Schengen, așa cum am fost de așteptare pentru tine. În principiu, același lucru ar putea fi realizat, și cele mai multe, dar, la început, totul a fost decis în mod spontan - o dată a trebuit să cumpere bilete, uita-te pentru a merge la hotel pentru a aplica pentru viza. Și în al doilea rând, pe nas a fost celebrarea a 700 de ani Sergiya Radonezhskogo - cazuri au fost copleșiți de muncă și fără de călătorie. Vă mulțumesc Julia și Natasha manageri „Tez Tour“, cu ajutorul lor, am făcut o vacanta mare.

Mișcarea: pe insulă, am folosit transportul public. În Corfu există două linii de autobuz - autobuz albastru și verde autobuz. autobuze albastre - rute de oraș, în intervalul de 10-12 kilometri. Înainte de Corfu din Benitses, și ne-am întors doar pentru asta. Direcții de 1,5 euro, conducătorul auto - 2. Bilete plasează șoferul la intrare.

autobuze verzi - mai multe zboruri pe distanțe lungi. Aceste autobuze sunt mai mari în dimensiune și du-te din capitală la toate colțurile insulei. Tariful depinde de distanța. O modalitate în Paleokastritsa, de exemplu, biletul este de 2,2 euro (Corcyra de la aproximativ 15 km).

Datorită faptului că insula este muntos, drumuri de lichidare și înguste, tot traficul se mișcă încet și, în conformitate cu tradiția greacă, este într-o grabă. Zece kilometri depășit cu o medie de o jumătate de oră. Închiriază o mașină, nu am îndrăznit să ia, eu nu conduc, Masha conducător auto nu cu o mare experienta. Ei bine, despre motociclete și scutere și nu spun nimic - totul este în căutarea foarte periculoase pe drumurile de munte.

Cazare: Am trăit în satul Benitses, la 12 km de capitala, in hotel confortabil Bella Vista Hotel. Hotelul este în deplină concordanță cu ceea ce este declarat pe site-ul web. Mic, prietenos, foarte frumos. Este simplu, dar în același timp frumos. Mic dejun - delicios! Am petrecut la masa de cel puțin o oră, probabil. cafea și ceai Îndelete băut, mâncând pepene verde și pepene galben, iaurt, pâine delicioase cu brânză. Un tort care Coace gazda Anthea Hotelul în sine, noi toți a căzut în dragoste cu toată inima mea - cu branza si spanac, cu scorțișoară și smântână cu legume! La acasă, am într-adevăr dor de ei. Și totuși, într-un fel de desert a fost foarte gustos - terci de orez cu scorțișoară. Când am plecat, ne-am îmbrățișat, sărutat și a urat drum bun și întotdeauna vin înapoi la Corfu și mai prezentat pe dulce, cadouri frumos ambalate - trei magneți cu vedere la hotel și Benitses. Hotelul are rumynskogovoryaschie tipi, astfel încât limba va fi nici o problema. Cu toate acestea, la acest nivel de ospitalitate, mi se pare, vă puteți conecta chiar și limba pentru a explica. Singura negativ - atâta timp cât mănânci, viespile enervant care zboară în jurul valorii, și cafea este servit la micul dejun, la cafea bună este încă foarte departe.

Grecia, Corfu, trasee turistice

Terasă la hotel, în dimineață, micul dejun este servit aici

Camera am fost de așteptare pentru oameni

Alimentare: și aici, probabil, să fie un text special, deoarece produsele alimentare în Grecia - este mai mult decât o masă. Asta-i viața. Este foarte simplu - unt, pâine, pește și vin -, dar incredibil de gustoase. Noi nu refuzați plăcerea de a șurub pâine cu unt polbatona sau devoreaza porțiuni uriașe de shawarma locale, spălate în jos cu tot acest vin. Numai datorită marii nu se puteau aduce înapoi un colac de salvare sub formă de cinci kilograme in plus.

Bani: 8 zile tur ne-a costat 38 de mii de ruble pentru două persoane. Un alt 300 de euro, am luat cu mine - toate la ultimul bănuț cheltuit, dar nimic mai mult nu este adus. În euro în Grecia, Albania în Leks, dar de preluare euro (poate chiar cu bo lshim placere). Sunt în magazin mi-a cerut să facă schimb de un euro pentru aceeași sumă în Leks - acum am un pumn de monede albaneze, cu toate că am în Albania nu cumpara nimic.

Un alt interesnenkogo?

• Grecia, Corfu, trasee turistice
    10 lucruri despre Corfu noastră
    Prietenul nostru Anastasios
    Ce să mănânce în Grecia
  • Grecia, Corfu, trasee turistice
    Crete: produse alimentare, oameni, de călătorie