Franța, care nu au știut

În Franța, am ajuns acum nu prima dată, deci nu vor fi discutate în detaliu despre Paris. Pe ea poți învăța de la alte poveștile mele. Mai mult decât atât, eu nu am propus obiectivul de a cita tot felul de ghiduri, descriind obiectivele turistice. Vreau doar să-ți, cititorii mei dragi și călătorilor să introducă, cu satele și orașele din Franța, care rareori zaglyayvayut turiștii noștri, așa cum nici măcar nu știu de existența lor. Pentru mai multe informații de ajutor utilizarea fiecare dintre voi va găsi, fără îndoială, marea iternete cu ușurință.

Călătoria noastră a început, ca întotdeauna, la aeroportul din Rostov-pe-Don. Ca și înainte, am folosit serviciile Czech Airlines și după o ușoară schimbare în Praga, a suflat în sfârșit aerul de la Paris. Totuși, de data aceasta, acest oras minunat nu a fost scopul călătoriei noastre. Promițând să vină înapoi aici, ne-am mutat la Gare de Lyon și 3,5 ore mai târziu a ieșit deja în Montpellier. Aici avem de a pre-a rezerva o masina de la Hertz și deja a ajuns în condiții de siguranță să rămână. Trebuie să spun că avem încetat de mult să rămână în hoteluri, preferând apartamente private care economii substanțiale de pe produse alimentare - produse din magazin, în loc de micul dejun în hotel și posibilitatea de a nu lua o mulțime de lucruri, pentru că peste tot acolo stiralki. Masa de prânz și cină, suntem mereu în orice restaurant sau cafenea, cu siguranță, nu deranjat la gătit.

Montpellier - capitala regiunii Languedoc-Roussillon, în sud-vestul Franței. Orașul este situat la numai 10 km de Marea Mediterană. Cu toate acestea, înot nu este inclusă în planurile noastre, așa cum a fost de a vizita o mulțime de locuri interesante. Exact același oraș este foarte frumos și primitor. Pe străzile din tramvaiele sale rula multi-colorate, ceea ce ridică, fără îndoială, starea de spirit deja ridicat.

Franța, care nu au știut

Pe teritoriul Montpellier împărțit pentru mai mult de 50 de grădini, dintre care cel mai cunoscut este cel mai vechi din Franța Grădina Botanică, creată în 1593 și a servit mult timp ca model pentru crearea grădinilor botanice în toată Europa. Gradina Botanica este deschis în fiecare zi, cu excepția luni.

În suburbiile din Montpellier Générargues poti vizita o adevărată pădure de bambus Bambouseraie. În parc există o mulțime de sere de flori și grădină japoneză Vellon du Dragon. Costul unui bilet pentru adulți este de 8 €, copii 4,5 €. Oricine poate utiliza ghidul audio serviciu gratuit, disponibil în 6 limbi.

Piața principală a orașului - este zona de Comedie. La site-ul teatrului ars, care a dat zona numele gării. Uimitor, vă puteți petrece timpul pe Esplanada Charles de Gaulle, la umbra unui copac, lângă fântâni, există câteva restaurante bune, o mulțime de tarabe cu suveniruri, piața produselor alimentare.

Franța, care nu au știut

Sleduduyuschy în ziua în care am plecat din Montpellier, cu intenția de a vizita Viaductul Millau. Și nu doar pentru a vizita, dar și pentru a trece pe ea. Acesta este cel mai înalt pod din lume. Soțul încrezător mișcare a pus capăt hărții de navigare. și ne-am găsit exact în același punct. dar sub pod, nu pe ea. Cu toate acestea, acest lucru este în cazul în care am făcut cele mai frumoase fotografii. Există, de asemenea, suveniruri cumpărate. Asta e modul în care aceasta este uneori util - a lovit marca.

Înapoi la Montpellier, am decis prin micul oraș Beziers. pe care le-am învățat prin intermediul poporului român Forum InFrans.

Beziers a fost unul dintre cele mai importante centre din teritoriul catarilor din Languedoc. Catarii au crezut Biserica Catolică ca fiind eretică și a respins autoritatea reprezentanților săi în regiunile lor de control din Franța. La un moment dat ne-am vizitat în ultimul bastion al catarilor - Carcassonne (care nu a fost, am foarte recomanda o vizită), iar acum a sosit în oraș, care este primul care ia greul cruciaților.

Franța, care nu au știut

După rătăcind în jurul centrului orașului, ne-am dus la catedrală, și a ascultat corpul cu un sentiment de implinire a revenit la Montpellier, după o mică gustare pentru a merge la o plimbare prin oraș.

Și în dimineața am fost deja de așteptare pentru Avignon! Să fie în acele locuri nu pentru a vizita acest oras minunat - o crimă. Tot timpul pe care am mers acolo, filate cântec, familiar din copilărie în limba:

Sur le pont d'Avignon
L'pe y Danse, eu pe y Danse
L'pe y danse tous en rond

Acest oras este situat la confluența a două râuri, dintre care principalul yavletsya Ron - una dintre cele 4 mari râuri din Franța. Avignon este cu siguranță merită să-l dețină o zi. Partea centrală a este încă înconjurat de ziduri. La Place du Palais are vedere cel mai impresionant monument al orasului - un complex vast de Palais des Papes cu Trezoreria, Turnul Îngerilor, Consistoriul a Palatului Vechi și grădini. În apropiere puteți vedea parcul Roche-de-Dome și crucile vechi Rhone Pont d'Avignon (Pont d'Avignon, XII cenți. Parțial distruse), odată conectat orașul cu locația de pe cealaltă parte a suburbia Villeneuve-les-Avignon (Villeneuve- les-Avignon). Și mai presus de toate se ridica piatra încoronarea Catedrala Rock-de-Dome Notre-Dame-de-Dome.

Franța, care nu au știut

Mersul pe jos peste pod doar la mijlocul ei. Din păcate, francezii pentru un motiv oarecare nu-l deranja
restaurare completă.

Din nou ne întoarcem la Montpellier, dar nu trebuie să se plimbe în jurul orașului. Planurile - vizita la circ Arlette Gryus. Ei bine, ce putem spune? Există camere care trebuie să fie văzut. De exemplu, 9 motociclete, purtând diferite traiectorii într-o zonă mică. record mondial. O priveliște de neuitat. munca formatorilor este, de asemenea, destul de plăcut, dar au fost numere sincer slabe pe care artiștii noștri sunt mult mai bine. Cu toate acestea, pentru a merge acolo ar trebui cel puțin doar pentru bicicliști.

Cu toate acestea, există un farmec aparte de mers pe jos prin oraș timp de noapte!

Din păcate, am stat aici doar câteva ore. Calea venea nu un scurt - la Geneva, atât de mult nu am putut persista.
Și granița cu Elveția. Aici avem de a cumpăra un autocolant, care vă permite să călărească pe drumurile din această țară. Suntem indignați. Mergem după câteva zile, și autocolant - pentru un an. Dar, de asemenea, noi înțelegem că, pentru cei care patina acolo tot timpul economisește bani, pentru că drumurile de taxare din țară nu este în contrast cu Franța, unde a trebuit să plăti o sumă mare pentru o mișcare rapidă. Da, puteți, desigur, nu merg pe autostrăzi, dar 130 kmh este mult mai plăcut pentru omul românesc decât 110 / h. Trebuie să spun că 130 și câteva plimbari. Încălcați toate. Încălcat și suntem. Ei au fost prinsi de radar și în România a primit două scrisori de fericire. Amenzile plătite și acum dormi liniștit.

Cu toate acestea, nu ne place Elveția. Nici nu pot articula motivul pentru care această relație cu ea. Da, dragă. Da, oamenii nu sunt la fel de prietenos ca francezii sau, de exemplu, italienii. Sudiștii spun că sunt? Un olandez? Acestea sunt, de asemenea, de ajutor elvețian. Sau poate e pentru că nu mai avem noroc, iar pentru a doua oară. Înainte de a existat în Berna și Lausanne - experiență la fel. N-am venit aici, dar a fost cel mai scurt drum spre Alsacia. În plus, am vrut să conduc în jurul lacului Geneva, pe perimetrul, dar, de asemenea, pentru a vizita în orașul francez Annecy, situat pe malul lacului cu același nume.

Nu pot spune că nu ne-a plăcut la Geneva. Cele câteva ore pe care am mers acolo, ne-a permis să vedem centrul orașului, uita-te la fântână, ajungând la 140 de metri în înălțime, hrana pentru animale lebedele și chiar înmoaie mâinile în lacul de la Geneva.

Franța, care nu au știut

Dimineața ne-am trezit devreme, pentru că drumul a fost nu mai aproape vine. Geneva-Annecy-Coasta-Evian-Montreux. Cu alte cuvinte, ne-am planificat o călătorie în jurul lacului. Trebuie să spun. In jurul lacului, am putea, dar vozaraschalis noaptea târziu și în ploaie, și, prin urmare, impresia de sfârșitul turului a fost oarecum mototolită.

Annecy - absolut uimitoare oraș pe lacul omonim. Pentru a face acest lucru, ne-am întors pe teritoriul Franței și în curând sa oprit în centrul unui oraș ospitalier și plin de turiști.
Acesta este situat la poalele Alpilor Savoia. Potrivit acestuia, doar te plimbi și se bucură de o atmosferă și frumusețea ei.

În călătorie mea Kitty există mai multe orașe în cazul în care, ocazional, voi fi cu siguranta inapoi. Annecy a devenit acum unul dintre ei. Nu se încadrează în dragoste cu el este imposibil.

Fără tragere de inimă am plecat favorit la Annecy, dar numai pentru a cufunda din nou în Evul Mediu, o plimbare prin sat pustiu uluchkam Coast. a devenit câștigător în nominalizarea - „Cel mai autentic sat conservate din Franța“ Situat este un miracol pe malul francez al lacului Geneva și are peste 700 de ani de istorie. În plus, satul este inclus în lista celor mai frumoase sate din Franța. În general, uita-te pentru tine. Sper ca aceste cateva imagini pot chiar transmite la distanță coasta farmec.

Franța, care nu au știut

Vremea a început să se deterioreze, și am fost încă în fața a cel puțin două destinații. La Evian, ne-am oprit doar pentru scurt timp - ca să viziteze sursele, dar ne-am speriat de pe o ploaie torențială grele, și, prin urmare, pentru a face câteva fotografii, am îngrămădite în mașină și grăbit. În Mantro noroc cu vremea mai. ploaie pe scurt sa încheiat, care a dat posibilitatea de a se plimba de-a lungul promenadei și admira sculpturi ciudate și frumoase vederi.