Experiența mea de zbor cu Ryanair

În ceea ce privește călătoriile mele cu low-Coster, rotunjim până la 10 cifre mi lipsesc doar un singur zbor, dar care este încă să vină! Între timp, cred că pot împărtăși experiențele mele cu ajutor RyanAir-ohm, pentru că fiecare zbor mi-a învățat atât de mult și a făcut trage câteva concluzii prin utilizarea acestei companii aeriene în călătoriile lor.

Zborul Tampere - Frankfurt (Hahn) a ajutat să-mi fac o lecție foarte importantă: niciodată să zboare de pe acest aeroport finlandez, pentru că prea departe. Drumul de la Petersburg la Tampere, părea să dureze o eternitate, atunci când, de fapt, este nevoie de aproximativ 8-9 ore, fără blocaje majore de trafic la frontieră. Și în timp ce e distractiv sa dovedit nu foarte scump (doar 27 de euro) pentru noi, pentru că am putea „încadra“ în micro-autobuz, care a fost complet cumpărat de un grup de prietenii noștri.

Zborul Frankfurt (Hahn) - Milano (Bergamo) a făcut prietenii mei mi-au urmat, încă trage câteva concluzii în curs de pregătire pentru călătoria. După cum am aflat ulterior biletele pe această rută am avut două: zbor de zi de la Tampere și a doua zi, în caz de întârziere severă a primului zbor. Astfel, prietenii mei se pregătească pentru o posibilă defecțiune a transplantului pe zbor nestykovochny. Și am fost foarte îngrijorat de a nu ști când zborul de la Tampere a fost reținut timp de 20 de minute! Apropo de transplant, am avut doar 2,5 ore, care, în opinia mea, un pic mai riscante.

Zborul Lappeenranta - Dusseldorf (Veetse) a șocat singurul - în aeroportul Lappeenranta. Aici suntem pentru prima dată a văzut sala de așteptare a celor patru scaune))) Din fericire zborul a fost o dimineață și a fost capabil să stea în cantina aeroportului (da, este „sala de mese“!), Pentru că această instituție de catering există, de asemenea, o pauza de prânz ! În general, aeroportul a fost surprins, dar a fost posibil să se ia pungi gratuite pentru ambalarea lichidelor în bagajul de mână!

Veetse Aeroport prea „amuzat“, deoarece pentru 10 fete pentru statisticile 9 tipi pe câteva zeci de pasageri de așteptare pentru plecări dimineața devreme, a existat doar câteva bănci, limba în care să nu se transforme numita „sala de așteptare“. A trebuit să-și petreacă noaptea pe o canapea de ceai cafenea confortabil 2,7 euro pe persoană. Dar trebuie să spun că suntem încă foarte norocos: atunci am citit o mulțime de povești triste despre ce o cafenea, iar apoi întregul aeroport este închis pe timp de noapte. De aceea, vă sfătuiesc să specificați aceste informații în prealabil pe site-ul aeroportului.

Zborul Riga - Frankfurt (Hahn) mi-a învățat două lucruri: niciodată să zboare de la Riga și întotdeauna imprima două copii ale cărților de îmbarcare. Despre Riga ușor de înțeles - scump și lung, cu condimente totul „excelent“ de drumurile românești și nu mai puțin „frumos“ Ecolines companie de autobuze. Calea într-un fel ne-a luat viata si 11:00 30 de euro bani, celulele nervoase nu au fost numărate. Și apoi am avut pentru a obține mai mult de la oraș la aeroport, care, de asemenea, nu a fost foarte confortabil.

Povestea trece de îmbarcare și nu ucide, dar apoi a reînviat și în cele din urmă a lua un „final fericit“. La verificarea vizei / pasaport am ajuns la fata, care a vrut să testeze temeinic și greutatea și dimensiunea bagajelor noastre de mână și ... Ei bine, punga sa dovedit a fi forma greșită, deși într-o stare aplatizată a fost plasată într-un „cadru“)) Cu toate acestea, angajatul Airport nu este îndeplinită, si am plecat reambalate, nu-i lăsat de bună voie de îmbarcare mea trece. Și când s-au întors - doamna a fost plecat. împreună cu aterizare noastră. Dar! Am fost a doua instanță, am prezentat imediat fata la un birou din apropiere, și ea nici măcar nu a crezut pentru a verifica nostru bagaj, rapid palmuit timbre «viză cec». Singura consecință neplăcută a acestui incident a fost că atunci am fost pe difuzor cautat pe tot parcursul aeroport. Se poate observa, amintit stânga pensiunea noastra trece la fața «viză» de verificare, dar nu mai era nevoie!

La început părea a decis controlul de securitate, care trageau cu faptul că mărimea pachetului, care sunt compuse din lichid, nu a respectat stabilită, deși volumul de lichide a fost complet în cadrul normelor. Am fost trimis să cumpere pachetul de dreapta, dar ne-am înșelat și am ridicat într-o altă coadă la controlul de securitate, în cazul în care mai mult de oameni adecvate pentru a se agăța de oțel și să aibă nicăieri.

Următoarea surpriză ne aștepta în camera direct în fața porții, în cazul în care lucrătorii speciale de aeroport verificate selectiv în greutate a bagajelor de mână de pasageri. Dacă totul este în ordine, supraveghetorul atârnat pe punga cu tag-ul «Mână-Bag verificat» inscripție nutrit - în cazul în care nu, probabil, trimis să plătească pentru bagaje. Ca bagajele de mână numai jenat de dimensiunea și greutatea a fost absolut în cadrul legii, atunci tag-ul fara probleme a remorcilor. Cu toate acestea, noi, ca un teribil „Plyushkin“ după zbor a decis să le păstreze, care mai târziu a salvat viața, dacă nu, atunci cel puțin 40 de euro și o mulțime de nervi, dar va spune un pic mai departe!

Zborul Barcelona (Girona) - Frankfurt (Hahn) sa dovedit a fi, probabil, cele mai extreme în viața mea, atunci mi-am promis niciodată să zboare de frumoase țările din sudul Europei, fără cel puțin un bagaj pentru două persoane. Faptul că nu am reușit să aducă acasă un vin spaniol mare, pentru un motiv oarecare, nu ne-a salva de la depășirea standardelor bagajelor de mână și de greutate și dimensiuni. Cu toate acestea, pentru a cumpăra mai multe lucruri în planurile noastre nu sunt incluse, și a fost o greșeală foarte gravă!

Aeroportul Girona, se pare, totul a trebuit să treacă prin fara probleme. Deoarece verificarea vizei / pașaport a fost localizat într-o fereastră separată, dar nu ca de obicei pe stativul pentru bagaje, apoi verificat bagajele de mână nimeni. Cu toate acestea, nu ne-am putea imagina că un control rău intenționat ne așteaptă undeva, și chiar în fața porții, în cazul în care posibilitățile de a achiziționa bagajele deja pur si simplu nu. După verificarea îmbarcare, am fost rugat să pună bagajele de mână în „cadru“, în cazul în care acesta este în mod natural nu a urcat. Am fost dat oa doua șansă, iar următoarea încercare a fost mai mult succes, dar a trebuit să descarce jumătate din conținutul pungii. Când verificarea a observat un truc murdar, am fost deja la jumătatea aeronavei, și numai auzit-o strigă după noi. În cele din urmă totul sa dovedit bine, dar nu voi uita niciodată cum am fost difuzate pe teren lotnomu:
- Ea conduce după noi?
- Nu știu, nu vreau să se uite!
După cum puteți vedea, puteți obține o lovitură de adrenalină, nu numai în timpul zborului))

Zborul Frankfurt (Hahn) - Riga a devenit pentru mine o „minte de control“, cu toate că acum își amintește el cu un râs. La început am avut o noapte lungă și rece - suficient timp pentru transplant, astfel încât să nu pierdeți al doilea zbor)) Ca atare, sala de așteptare pe aeroportul din Frankfurt nu, există doar câteva bănci, dar este imposibil de a dormi pe ele. Toate din vina cotierelor teribile și plasticul alunecos care face sus scaunul.

Următoarea provocare a fost controlează toate aceeași siguranță că două săptămâni este în mod clar supărat chiar mai mult. În acest moment, „înfășurat“ mine în aceeași coadă, inspectorii au început să vadă să-l că nu am sta în picioare la alta. A trebuit să merg la aeroport punct de informare și de a cumpăra un sac de suma stabilită de 50 de cenți. Cu toate acestea, era cunoscut în prealabil că toate lichidele, volumul total nu depășește chiar și 800 mililitri, să se înghesuie în acest pachet va eșua. Pentru a ajuta la rezolvarea problemei doamnei în centrul de informare a refuzat, așa că a trebuit să găsească cele mai multe din situația: cel mai mic borcan, pur și simplu scos din sac și se pune într-o pungă, iar cu cealaltă ridicat acoperă cel puțin, care a avut, de asemenea, loc.

Ca urmare, controlul a fost aproape trecut, pouncing doar două 100 ml sticla suvenir de vin, care este pe propriul risc, am decis să plec în sac. Unul dintre ei este încă găsit, apoi peste mult timp poring inscripția de pe etichetă, am explicat că aceasta este doar vinul și. Am ratat, chiar și fără să spună un cuvânt despre faptul că trebuia să fie prezent la inspecția într-un singur pachet!

În cele din urmă, nu a fost doar un control la poarta de ieșire. Aici amintindu-ne salvat cu ultima birochkami zbor «Mână-Bag verificate», noi apoi le fixat pe sac, și verificarea apoi du-te și pieziș lung la noi, aparent nu cântărit pungi noastre și eprubete pe ele deja suspendate))) Cu toate acestea, de control înfricoșat în Girona, de data aceasta ne-am decis să-l joace în condiții de siguranță până la aterizarea avionului. Deci dvuhkilogrammovy mâna mea supraponderal bagajul a fost distribuită în mod egal între buzunare și o glugă pe jacheta mea îmbrăcată. Și colegul meu călător a fost temporar „gravidă“ aparat de fotografiat, înfășurată să fie mai convingătoare într-un prosop))) Dar, de control, atunci când aterizare, precum și ultima dată, nu a fost acolo, și am zburat înapoi în condiții de siguranță la Riga!

Deci, după ce la foc RyanAir-lea, apă și cupru conducte, pe care mi-a dat, am făcut o listă a regulilor de zbor cu low-Coster:

- Zboruri cu stykuya, lăsați întotdeauna de 3-4 ore între ele și să se gândească prin acțiunile lor, în cazul unei posibile întârzieri în transplant;
- este important să se evalueze puterea și capacitatea aeroportului de la transplant noaptea lor;
- asigurați-vă că pentru a obține un sac sau o valiza, în mod clar adecvat la dimensiunea de bagaj de mână;
- sau să cumpere un sacou cu buzunare mari și capota)
- atunci când călătoresc în țările în care doresc să ia o mulțime de alcool și nu pentru a cumpăra suveniruri pe drumul înapoi cel puțin un bagaj pentru două persoane;
- doar în cazul în care, purtați întotdeauna o pungă pentru lichide strict specificate dimensiunea (și linia de inspecție)))
- nu prea leneș pentru a imprima două copii ale cărților de îmbarcare;
- să fie pregătite pentru a controla greutatea și dimensiunea bagajelor de mână de la intrarea în aeroport, înainte de flop în scaunul său în avion;
- și acoperi doar RyanAir-om nu mai mult de o dată pe an pentru a menține nervii)

În concluzie, aș dori să spun că, de fapt, zboară cu angajații de stat nu este la fel de înfricoșător ca au pictat. Cel mai important lucru aici - pentru a studia în detaliu toate regulile și vânzarea biletelor de zboruri, site-ul oficial al companiei, iar în caz de neîndeplinire a oricăror condiții pentru a fi gata să plătească pentru asta. Și din nou, cred că de toate capriciile de low-Coster cu un bun simț al umorului, pentru că fără această vară va fi foarte trist)

Succes si costa zborul!

Victoria Shostak
crazy-traveller.ru

Natalia,
hehe) Vă mulțumesc) Poate într-o zi voi scrie o carte)))
Despre transplantul. MDA. Nu aș risca. Pe parcursul acestei ore, veți avea nevoie pentru a obține un avion, colecta bagajele, trece-l din nou și a pus o ștampilă „viză de-a verifica“ dacă nu sunteți cetățean al UE, treci controalele de securitate și stau în al doilea smolot. Toate acestea sunt cu adevărat dacă faci totul ybstro și în cazul în care primul plan nu este întârziată în tranzit. Deci, aici 50-50. Puteți prinde, nu poți prinde. Bagaj primirea necesar deoarece compania aeriană Ryanair sa poziționat ca punct-la-punct, și anume să nu se angajeze zboruri de legătură, ceea ce înseamnă că pentru bagajele dumneavoastră să răspundeți la tine.

Experiența mea de zbor cu Ryanair

placa-zbura! simt nervii, vom fi la limita!)
Ei bine, nimic! sper sparge prin)
și, în general, în acest aeroport Dussault Weeze este puțin? departe de a rula, sper că nu trebuie să?) și viză verificarea, în cazul în care pentru a pune? același loc în care bagajul trece sau separat?

Experiența mea de zbor cu Ryanair

Natalia, ei bine, nu jura asa! Suntem într-o societate decentă!
Dacă ați cumpărat deja bilete, nu este nimic de făcut decât să le setați pentru cel mai bun și să se pregătească pentru cel mai rău. Căutați hoteluri în zonă, în cazul în care acestea ar putea petrece noaptea în caz de întârziere în avion, sau chiar puteți cumpăra un bilet pentru zborul următor. Ei bine, am cel puțin o dată pentru a face acest lucru.
Aeroportul Veetse vizachek mici pus în același loc și de închiriat pentru bagaje. Apropo, chiar ca o opțiune - acoperi primul zbor fără bagaje, atunci nu este nevoie să pierdeți timp să-l primească.

Experiența mea de zbor cu Ryanair

Vă mulțumesc, Victoria), apoi atinge scopul)
iar zborul următor este doar o zi, deci nu foarte convenabil, desigur.
și perebroniruet de zbor al companiei aeriene la următorul liber, în cazul în care întârzierea este vina lor?