Disneyland franceză cu Alice Călător în jurul lumii

De la nașterea lui Alice, nu ne putem imagina viața fără ea și să nu se despartă mai mult de câteva ore, așa că am soțul meu și eu nici măcar nu ar trebui să se întrebe dacă să-l luăm cu noi în excursii. Luați întotdeauna și niciodată nu l-au regretat. Alice, la rândul său, nu uitați să luați cu tine pe drumul celor care este deosebit de dragă.

Paris, care este întotdeauna cu tine

La Paris, am zburat companie aeriană low cost Ryanair din Vilnius. Biletele la Paris ne-a costat aproximativ 220 de euro (cu bagaje la toate). Apartament foarte confortabil studio în Cartierul Latin (foarte aproape de Notre Dame) am rezervat o lună înainte de cazare homelidays.co.uk.Nedelnoe site-ul de călătorie la Paris ne-a costat 500 de euro.

Disneyland franceză cu Alice Călător în jurul lumii

Cu toate acestea, am avut noroc, vreme tulbure păstrat doar câteva zile, iar apoi a venit primăvara reală, și încă mai avem timp să se bucure de oraș, nu numai în căutarea de sub umbrela.

Nu am avut nici obiective clare vizita de program, planul elaborat pentru a doua zi seara, ziua în care am fost capabili de a schimba traseul de mai multe ori. Așa cum a spus Remarque: „Paris - singurul oraș din lume unde poti avea un moment bun, nimic, de fapt, nu fac.“ asa ca ne-am bucurat de oraș, vizitând principalele atracții ale unul după altul, și o mare de timp, nimic, nu angajarea în substanță.

Fiica la acel moment a fost de 2 ani și 4 luni. La această vârstă, desigur, este dificil să se aprecieze magnificele monumente pariziene, catedrale si palate, Alice a fost mai interesat de rațe, vrabii, porumbei, flori, parcuri, tobogane și leagăne, sensuri giratorii, în general, totul, de la ceea ce și experiența încântare pentru copii la această vârstă.

Disneyland franceză cu Alice Călător în jurul lumii

Avem multe de a merge pe jos, astfel încât să nu obișnuiți cu astfel de plimbări lungi, Alice repede obosit. Sosind, ea a urcat în praștie și a adormit, și ne-am dus la locurile care au fost interesant pentru noi cu soțul ei. Acesta a fost la Paris, a deschis a doua sa vânt Babywearing noastră, pentru că a trebuit să poarte de multe ori și pentru o lungă perioadă de timp, bine, că greutatea ei - visul oricărui slingomamy. În plus, eu chiar place să fiu Alice să-i sărute o distanță, și de la mersul pe jos nostru experimentat este o placere. Uneori, în praștie Alice se trezește chiar și cel mai interesant (bine, relativ interesant pentru ea, desigur), și când mă trezesc, am cerut imediat un carusel.

Ni se părea că ea ar putea merge pe aceste cai și trăsuri chiar de zile. Așa sa decis să meargă la Disneyland, în cazul în care plimbari nu sunt doar fiica mea, dar ne-am putea să se destăinui. Pe acest loc magic și voi spune mai multe.

Drumul spre Disneyland

Nu știu care dintre noi a fost mai mult decât fericit când am ajuns acolo, dar primele lucruri primele.

La momentul calatoriei noastre Alice a reușit să se familiarizeze cu unele personaje Disney. Într-un fel a trebuit să gătesc cina și am pus-o pentru a viziona un desen animat timp de 10 minute până la făcut. Dar sa întâmplat ca am găsit pe nimeni în bucătărie, iar când am ajuns să-l sun, sa dovedit că ea a fost la întâmplare, de asemenea, a trebuit să învețe pentru a comuta desene animate pe u-tub și sa oprit alegerea pe „Mickey Mouse Club“. Și așa ia plăcut pe toți cei Mickey, Minnie, Goofy, Pluto si compania pe care a cerut-o periodic pentru a include acest desen animat special. Prin urmare, atunci când suntem înainte de o excursie la Disneyland sa spus că am fost de gând să viziteze Mickey Mouse-ul, este cu mare entuziasm a început să aștepte pentru o întâlnire cu eroul ei iubit.

biletele Disneyland sunt vândute direct în parc, dar, în scopul de a economisi timp și nu așteptați în linie, puteți cumpăra, de asemenea, bilete on-line sau la magazinul companiei, „Disney“ de pe Champs Elysees. Am cumpărat bilete chiar acolo, în timpul unei plimbări regulate în jurul orașului. Pe biletul nu este în valoare de nici o dată, și îl puteți folosi în orice zi pe parcursul anului de la data cumpărării. Tu du-te în parc și plimbare pe oricare dintre plimbari, pe care le doriți.

Trebuie remarcat imediat că Disneyland Paris cuprinde două parcuri mari - Disneyland Park și Walt Disney Studios Park. Disneyland Park include cinci parcuri tematice (Adventureland, Frontierland, Main Street Statele Unite ale Americii, Discoveryland, Fantasyland), în cazul în care puteți merge la o varietate de atracții bazate pe filme și desene animate Disney si arata pentru a vizita unele personaje bine-cunoscute. Un al doilea parc - Walt Disney Studios Park - oferă posibilitatea de a obține în spatele scenei din lumea magică a Disney, pentru a vedea cum să facă filme și desene animate sunt desenate, cum cascadorilor și-au exprimat rolul. În funcție de timpul și dorința, puteți selecta următoarele bilete: - „1 zi / 1 parc“ dă dreptul de a vizita un parc (Disneyland Park și Walt Disney Studios Park) pentru un dnya.- „1 zi / 2 parc“ dă dreptul Văzută în ambele parcuri (parc Disneyland si Walt Disney Studios parc) pentru un dnya.- "2,3,4 sau 5 zile / 2 parc" - ambele parcuri reutilizabile care vizitează Disneyland pentru 2, 3, 4- sau 5 zile.

Desigur, suntem bucuroși să fi ales biletul cu o vizită reutilizabil ambele parcuri, dar vizita noastră la Paris nu ar fi atât de mult timp, iar Disneyland francez nu a fost scopul cel mai fundamental al călătoriei noastre, așa că am decis să dedice o zi. Deși ne-ar plăcea pentru a ajunge la Walt Disney Studios Park, am înțeles că este puțin probabil să fie interesat de fiica ei vârsta ei, pentru că ea va fi mult mai interesant pentru a merge plimbari si uita-te pentru a vizita Mickey Mouse și alte personaje, așa că au decis să se bazeze pe ei interese și a cumpărat un bilet, „1 zi / 1 parc“ parc Disneyland.

Disneyland franceză cu Alice Călător în jurul lumii

Apropo, copiii sub 3 ani sunt gratuite Disneyland. La acel moment, costul unui bilet este de 62 de euro (de la 3 la 11 ani - 56 euro), cum ar fi prețul din acest an nu sa schimbat.

La Disneyland am luat în mod deliberat nici un sfârșit de săptămână și zi a săptămânii, în speranța că vor exista mai puține persoane. De la început nu am fost de gând să luați masa la restaurantele din parc, înainte de a pleca cumpărat în supermarket (puteți citi despre produsele alimentare din Paris, precum și costul produselor în superamketah) tot ce ai nevoie pentru snacking.

Disneyland franceză este situat în suburbiile Parisului - Marne-la-Vallee. centrul orașului se poate ajunge cu trenul RER 30-40 minute. Am condus de la stația de metrou Saint Michel la Chatelet Les Halles, au fost transplantate la cealaltă linie și vom ajunge la Marne-La Vallee Chessy (timp de 40-50 de minute de călătorie). Costul biletului pe tren la Disneyland 7, 50 de euro pentru copii cu vârsta până la 4 ani de călătorie gratuit.

Disneyland franceză cu Alice Călător în jurul lumii

Da! Dragi părinți, aș dori să vă avertizeze dacă copilul dumneavoastră, precum și fiica noastră este un fan al conținutului și validarea biletelor, să fie vigilenți și să se asigure că, la biletul rămâne în mintea ta în timpul călătoriei.

La Paris trenurile de multe ori controlere. Am aici și-au pierdut vigilența lor, un bilet după predarea Aleesk undeva zapropostilsya. Când a fost supraveghetorul, a trebuit să furculiță afară pentru o amendă de 40 de euro pentru a călători fără bilet. Unchiul strictă a fost de neclintit și nu au fost de acord să ne ierte aceasta este o neînțelegere. Doar el a dat asigurări că pedeapsa ar putea fi de 20 de euro mai mult dacă nu am fost în mâinile unui bilet de întoarcere.

franceză Disneyland

Și aici ne aflăm în cele din urmă, în loc. Umplut cu visul de propria noastră copilărie, în care o vizita la Disneyland părea ceva destul de ireal. De asemenea, nașterea unui copil - nu este doar o mare responsabilitate, dar, de asemenea, capacitatea de a obține, împreună cu el a doua copilărie.

Disneyland franceză cu Alice Călător în jurul lumii

La intrarea în parc am luat o hartă și gândit ruta aproximativă, care mai târziu sa dovedit a urmat cu dificultate. Se pare că o zi nu va fi suficient, și a vrut să prindă aproape peste tot. În plus, a devenit clar că întâlnirea cu personaje Disney pot fi accesate numai în anumite perioade - se afirmă în program. Am sperat că, în primăvara devreme pe o zi nu ar trebui să fie mulți care doresc să viziteze Disneyland, dar oamenii era încă destul de mult în linie, uneori ore a reprezentat timp de aproximativ 5 minute de fericire :). Îmi imaginez ce se întâmplă aici, în timpul verii sau de vacanta!

În plus față de atracțiile de pe teritoriul Disneyland este un oraș Disney Village. în cazul în care există hoteluri, restaurante, cinematografe, recreere și divertisment, precum și locuri de parcare. Așa cum am scris mai sus, el frantsuzskiyDisneylend Park include mai multe parcuri tematice. Prima dintre ele - pe strada principală din SUA (Main Street USA), veți obține aproape imediat când intrați în parc. Ea a stilizat orașul american al secolului al 20-lea. Pe ambele părți ale străzii sunt case colorate, magazine de suveniruri, restaurante, cafenele, și de la ea trece în continuare de cale ferată pe care trenul în jurul parcului cu locomotiva. Atmosfera este distractiv și festiv. Magazinul oferă o gamă largă de cadouri, jucării, haine, costume, personaje de poveste de marcă. Nu am putut merge dincolo de urechi si baloane Minnie (baloane costa aproximativ 5 euro). Din moment ce fiica noastră sa transformat într-un complet manual si dulce mini-Minni Maus.

călătorie prin parc, ne-am decis să începem cu Fantasyland, pentru că această parte a parcului este conceput pentru cei mai tineri vizitatori și include plimbari pe motivele de basme de Pinocchio, Alice în Țara Minunilor, Albă ca Zăpada și cei șapte pitici, Frumoasa Adormita si altele.

La intrarea în fiecare atracție pe o placă electronică specială, puteți vedea cât de mult trebuie să stea în linie pentru a ajunge acolo. La sensul giratoriu cu caii galopul Lancelot și carusel cu teacups gigant bazat pe linia Mad Tea Party a fost foarte mic.

Disneyland franceză cu Alice Călător în jurul lumii
Pe un astfel de carusel minunat și liniștit permis cu copiii, chiar și până la un an, iar unele dintre cele mai extreme caruselului există restricții de vârstă sau de înălțime.

Nu departe de a cupelor ar putea uita intr-un labirint de arbuști ingrijite bazate pe toate de aceeași „Alice în Țara Minunilor“. În timpul unei plimbare prin labirintul de noi eroi vstrechaliis mecanice de basme, ascuns în tufișuri. Și apoi ne-am dus la castelul Reginei, pe puntea de observație, care oferă o vedere minunată a labirint și parcul în sine.

Pinocchio casa memorabil, în cazul în care ne-am dus la cărucior prin camere întunecate din trecut scenele animate și personaje din desene animate Disney „Pinocchio“. Scene uneori arata prea rau augur pentru noi (de exemplu, jucării plângând, închis într-o cușcă păpușar rău), dar fiica mea este nici o teamă, ei nu a provocat, probabil pentru că în acel moment nu a fost încă familiarizat cu acest basm. În general, să fie atent în cazul în care copilul dumneavoastră brusc frică de întuneric sau scenele de acest gen.

Disneyland franceză cu Alice Călător în jurul lumii
Când a venit timpul să se întâlnească cu Mickey Mouse, ne-am dus la cabana lui să ia un viraj. În sala mare, în cazul în care toate se mișcă, atârnă un ecran mare, acesta afișează desene animate cu Mickey Mouse.

Când este rândul tău, te duci într-o cameră mică unde vă întâlni Mikki Maus și comunica exclusiv cu tine în cinci minute. Aveți posibilitatea să se agită mâinile, imbratisare, un autograf și să ia o fotografie pentru memorie. După ce Mickey Mouse a avut o întâlnire similară cu Winnie the Pooh.

După prânz ne-am dus la Advetureland, unde oaspeții de la intrare a întâlnit Dzhek Vorobey. Dzhonni Depp nu, desigur, dar foarte asemănătoare.

Disneyland franceză cu Alice Călător în jurul lumii

Cred că copiii mai mari ar fi interesant pentru a colecta autografele personajele lor preferate aici, într-o broșură specială pentru autografe. Acestea sunt vândute acolo la fiecare pas. Pe lângă autografe și apoi pot fi lipite împreună cu o imagine a caracterului tău.

În Adventureland pentru o lungă perioadă de timp, probabil, aproximativ o oră, a trebuit să stea în linie pentru atragerea „Piratii din Caraibe“. La momentul în picioare în cozi mari am fost foarte salvate praștie. Pe „Piratii din Caraibe“, atunci când am navigat într-o barcă în întuneric și am privit scenele vieții pirat, Alice a biruit de somn. In timp ce fiica mea a fost adormit, am plimbat prin parc, și soțul meu în acest timp a reușit să plimbare plimbari Frontierland, și Discoveryland, care trebuie să fie cu precizie Aleesk nu este permis. Până când sa întors Alice treaz, plin de energie și gata pentru noi experiențe.

Apoi, soțul meu și am facut schimb de locuri, el a rămas cu fiica mea și m-am dus pentru o unitate. Am știut că, la ora 18:00 ar trebui să fie pe strada principală, pentru că nu va începe parada tradițională de personaje Disney. Am avut un pic de timp, și în cele din urmă ne-am dus la Casa bantuita (Phantom Manor), cu toate că pentru o lungă perioadă de timp pusă la îndoială dacă vom merge acolo cu fiica mea, dacă ea nu se teme de nimic acolo, încă ne-am decis să mergem.

Disneyland franceză cu Alice Călător în jurul lumii
Astfel sa încheiat această zi minunată. Desigur, cozile și mulțimea de oameni strică ușor impresia de ansamblu, pentru că am avut de a conduce numai plimbari jumatate. Dar, in general am fost foarte multumiti. Cred că aceasta este o opțiune excelentă pentru familii. Poate că vor exista sceptici in randul parintilor, care vor crede că copiii prea mici, sunt dificil sau nimic de a face. Dar vă asigur, Disneyland toate vârstele. Fiica mea a fost exact doar amintiri bune, ca și copii, de fapt, este nevoie de foarte puțin pentru fericire. Alice încă își amintește că călătoria noastră, cum ar fi sa ma uit la imagini și cere pentru a obține mai mult.

Primele zile după întoarcerea și a zis: „Mamă, să mergem la Paris! „:).