Despre mersul pe jos pe șine

04/07/05, Velimir
Da, înainte de vară prietenii mei și am făcut de multe ori mersul pe sinele de cale ferata. Mergând, fericit despre vreme și viața, chat-ul, fum. Ceva în ea. Și acum era doar o nostalgie pentru acea vreme. Ultima dată când a mers (sau mai precis, chiar și rulează) pe șine, atunci când înainte de examen uitat acasă zachotku, și a amintit că numai în tren a trebuit să se oprească întreg înapoi pentru a merge. Asta nu a fost deja foarte frumos.

24/11/05, pasăre nebun
Așteptați noapte pentru a cumpăra un pachet de țigări, pentru a urca pe dig, pentru a merge, respira vântul de noapte, ascultând sunetul copacilor și bubuitul se apropie. Apoi lumina în față și toate în zece secunde, este de până la tine. Etapele deoparte și aprinse o țigară. ciudat divertisment

25/11/05 electrice eoliene
Da, ca un copil cum ar fi. Singur, și nu numai. Acest miros de rășină, traverse brute și o serie de două linii paralele care duc în depărtare.

21/10/06, sembatsuru Orikata
Îmi place șine, rigole, fabrici abandonate, poduri transparente peste drum. industriale, pe scurt, despre asta chiar acum. )) Și mai mult și nu se pierd. Șinele sunt drepte și rațional merge pe ea / ele de-a lungul decât pe marginile de lichidare drumuri de beton, autostrăzi. Rails sunt ca scari, da anecdotă este despre beat.

În afară de mine de obicei șinele trec prin pădure. Ei fac de multe ori trec printr-o zonă similară. Se pare că această ilustrare grafică a fuzionării naturii și a civilizației. Suficient de mult timp în urmă, o civilizație obișnuită simplu, deoarece locomotivele. Aici, de asemenea, un moment frumos: locația oricărui interes în suburbii, urme ale prezenței umane în cazul în care oameni ca cei mici (iubitori de mers pe jos de-a lungul șinelor un pic, da). deși șine și nu „obiect“, cu obiecte am mers prost.

01.22.07, Tsyba
Numai în cazul în care nimeni nu se întâmplă niciodată, dar dacă se întâmplă, apoi dispar imediat cu trenul. ) Mai multă distracție pentru a merge pe șine, cu o bere, iar apoi, atunci când nu există nici o bere, - pentru a sparge o sticla de aceste aceleași șine. Da, în principiu, mult mai mult decât vă puteți gândi (ceea ce de fapt, de la cel mai bun prieten al meu acolo și de a face :))! Doar calmează-te.

31/01/07, Tsyba
Ultima dată când am intrat pe șina în noaptea de sâmbătă spre duminică, cu un prieten. Peste tot zăpada, frigul, vântul, dar că nu a fost mai rău. Calea ferată, pe care am mers, duce de la stația de cale ferată din Lviv aproape la High Castle, girding orașul de pe partea de nord-vest și casele singuri din apropiere. Imaginați-vă această situație: mă duc cu ea, și peste tot în jurul noapte și tăcerea care distruge numai trenurile de marfă nebun, care a ridicat de zăpadă Kuchugury. Un fior când acestea Kuchugury naștere în fața ta, tu stai în jurul valorii de beschenno în tren și strigă cu un zâmbet pe fața lui. Păcat numai este că acesta a fost doar un prieten, dar nu și Natalie.

05.29.07, Zatvornik
Și apoi, o lecție excelentă: uneori, când am întârziat pentru trenul, iar vremea este bună, mers pe jos stații de cuplu peshochkom. Tokmo de-a lungul piese nu-mi place să se plimbe, picioare poticnire, folosit pentru a merge pe traverse shebonke opuse. Eh, a trecut recent shpalam- a mers pe două stații atunci când fixat la o a treia stație, tren uzho abordat. Tot la fel, o plimbare de-a lungul distractiv de cale ferată: în mâinile unui dosar în căști urechi, țigară în gură, cerul Soare. Îmi amintesc de ce piesa „pilot“ - „Mersul pe jos de-a lungul piese“

05.29.07, Bay a pierdut nave
din nou, a fugit de la mine ultima elektrichka..i am de-a lungul piese înapoi de-a lungul pistele iduuu. acasă din obișnuință)

04.08.07, Iltranka
Se taie unghiile de la rădăcină, să se îmbrace într-o decent și mai departe. De la stația de tren în direcția podului Gogol. Și, la fel de teribil, pentru că este necesar să se cunoască regulile. Dar romantikiiiiii. trebuie doar să completați în sus. O reflectare a ei înșiși în piese, mașiniști înfricoșătoare, soarele în spate, iar vântul fluierând undeva sub fire. Aproape magie. săgeată rails ele însele sunt mutate, lumina svetoforchiki și șoaptă, nu te-ar crede. șoaptă reală. este în camera de control sunt oameni importanți peregovorchiki, uitând pentru a opri microfonul. Si cel mai important, este o metaforă, alegorie, care invariabil stabilit în creier pentru acele ore scurte, mă plimbam pe șine. Care este viața noastră - este o cale ferată - drumurile noastre, și chiar întâlnit o persoană fără adăpost, care a cerut-mi sticla de apa, de asemenea, ceva atât de serios. Eh. La apusul soarelui, șinele cele mai ono..po de mers pe jos.

30/08/07 3 3 Sofia
Îndelete, gândesc la ceva, purtând un jucător pe urechi și se uită periodic înapoi: dacă trenul, pentru că muzica Acopera sunetele. Nu mă uit înapoi, dar ce să fac, deși nu-mi place. Mersul pe jos lung și foarte lent, amestecare-a lungul șinelor, și apoi de mers pe jos până la calea ferată, cu brațele larg răspândit și pas cu pas prudent să nu scadă. praf rutier și ochii fericit, vesel, nou, ceea ce e toată Vokzal'na! Mersul pe jos.

04/10/07, zeița dragostei
Deci, frumos, atunci când nimeni nu interferează, și nu spune nimic pentru sine. Tu doar du-te singur, apoi plânge, apoi zâmbet, această lume devine atât de bine. Aș dori mai multe astfel de momente, frumos, curat, iubit. Când nimeni nu îndrăznește să te ating. Tu doar bredosh de-a lungul căii ferate. Nimic nu doriți să nu se gândească, nu pentru a vorbi cu cineva, nu se simt rău pentru cineva. În acest moment, vreau să uit tot. Mă duc înapoi acasă, și apoi toate se întoarce viața de zi cu zi. Nu mă tem de el, dar înainte ca am fost speriat, am crescut, atunci! Deși nu există oameni care se tem de nimic. De exemplu, pot să spun că nimic nu mi-e teamă că nu sunt o excepție, există multe. Dar cum se face ceva, rău și dintr-o data, apoi podozhmosh imediat genunchi, speriat. Prin urmare, temerile lor, pur și simplu se agită de la sine. Mă duc la stația de cale ferată, du-te printr-o mulțime de moduri, și se întâmplă ca un alt mod de a vent sentimentele lor. Dar asta e altă poveste. Nu-i așa? Principalul lucru pe care am fost foarte bun!

04/10/07, Solidarnost
Este romantic și un pic periculos. Cu toate acestea, pentru a merge de-a lungul piese nu este foarte convenabil. Și totuși, calea ferată merge la infinit, se pare, pentru că poate merge mai departe și mai departe și întotdeauna există o cale.

04/10/07, norman
Am iubit atât de mult ca un copil! Este dificil de a motiva, doar ceva fascinant în toate acestea. Pe calea ferată pe care foarte clar conștient de sine un străin să se piardă pe drum de undeva undeva. Alții au o cale și destinație clar definite, și a înghețat în incertitudine. Simțiți-o astfel tristețe și singurătate, toate trece de tine, și doar contempla. Când eram mic, de multe ori molestat de tatăl ei: „Să mergem să vedem trenul, bine, să mergem, bine paaaapa“. Și nu a fost atât de aproape herachit și tata nu sunt de acord întotdeauna. În principiu, iar acum e ca, dar atunci când trenul Stai un timp pentru a găsi traverselor progulyatstso?

30/05/08, Velimir
Există în acest ceva. Nu știu, probabil, ceva din copilărie. Puteți merge de-a lungul șinelor, și poate fi în tramvai. În orice caz, într-o astfel de mers pe jos, există ceva naiv, romantic și lumină. Mai ales dacă mergi împreună cu altcineva.

30/05/08, Augeas
Sine - poveste de dragoste. Dacă visezi despre modificările, apoi privindu-le simt pe drumul spre vis. Dacă sunteți dezgustat și de multe ori gândit să părăsească șine vizualizare dorește, dă speranță. Șinele conectează orașul și țara. Stand, de exemplu, în St. Petersburg și figeesh gândul că la celălalt capăt, sau undeva în mijlocul acestui lucru București (Omsk, Vilnius, Berlin.). Și dacă ți-e dor adrenalina, imaginați-vă că puteți merge acolo, astfel încât să nu treacă peste și să aștepte pentru tren, și simt ca este foarte posibil excită. Dacă prea rău locuiți, șine calm - În picioare pe ele doar amintiți-vă cât de mult în momentele luminoase de viață pentru care vrei să trăiești, îți dai seama că, pentru a rămâne acolo, ar fi o nebunie, și, astfel, în viața altceva veți obține important și util, în caz contrar Se spune că instinctul să mă sinucid acum în mod corect. Și bucuros să știe că, dacă stai față în tren și îndoiți în jos, atunci creierul nu va avea timp să se simtă durerea și întreaga zaronchitsya coșmar. Dacă dragostea este foarte graba pe șine, vreau noi doi la orizont.

11/03/09, Orome
Ca un copil, a fost una din clasele mele lyubimyz. Îmi amintesc cât de des a fugit de acasă și a fost aproape de șinele de cale ferată. Tren nu mă sperie, așa că de multe ori am umblat în căile este. Firește, atunci când un tren de departe doar a mers cu piesele. Îmi amintesc de mers pe jos de-a lungul stația a fost în mod constant în vagon și depozitul de locomotive. Dar acum nu mai este atras de mine.

07/11/10, mort Knight
După ce m-am îmbătat și a mers în jurul valorii de vânzare cartier. Rătăcesc, Rătăcesc, Neva sorbindu, simt inconfortabil-du-te, uite - mă duc pe șine. Ei bine, cred că FSU, du-te, am auzit brusc semnal tren, și trenul în sine direct la mine graba. Dar eu nu sunt confuz, am scos din Times Personal (+50 Intelligence, 70% din bonus vraja Regen mană) și kastanul Taymoushonom. Timpul sa întors, trenul a încetinit, iar apoi complet devin pentru a merge în sens invers. Ei bine, eu sunt sorbind Neva, am mers de-a lungul șinelor.

28/12/10, Solnyfffko
rutier daa..zheleznaya moo..ya nu este ceva care ar dori să se plimbe de-a lungul piese de tren, îmi place doar să se uite la poezda..kak au lovit la drum. Vreau să termin cale ferată colegiu va ghida automobile.))

21/07/13, ploaie de noapte plângând
Îmi pare rău că în cazul în care locuiesc, nu există căi ferate, relsy- slăbiciunea mea ca clădiri abandonate, sau acoperișuri. Am fost întotdeauna atras de cale ferată, traverse, semafoarele, trenuri, în picioare în vacanță. Naiba, chiar de la Pioneer a fugit pentru a lua o plimbare pe șine, atunci când ea a fost în sat în a Oseția constant pe timp de noapte a mers pentru a face o astfel de excursie, chiar dacă eu chiar luat-o pentru ea, m-am dus în sat ca un copil, membri ai familiei mi-au urmat. Cu ce ​​plăcere m-am dus la aceste piese, gândesc la altceva, și numai pe timp de noapte pentru a comite astfel de atacuri, a doua zi nu a fost interesat, și chiar și atunci când a existat o astfel de plăcere dozhd- cu nimic nu se compară. Oh, când mă simt încă sub picioarele șinelor, și de a face astfel de necunoscute promenad-.

10/13/13 Carver Mad
Am mers pe jos în jurul valorii de fiecare șine pini clădiri abandonate și anume, pur și simplu vorbind peisaje industriale din elementul meu. Desigur, nu a fost pe șine lutshe mult mai departe de ei, atât timp cât șinele incomode să meargă. Mai ales adtsski rece sub muzica grea cu prietenii pentru o plimbare pe șine! Este păcat că, în curând iarna și șine nu merg mult în timpul iernii.

13/04/15, Torika
Nu știu de ce, dar am întotdeauna ceva atras si fascinat de calea ferată. Prin urmare, mersul pe urmele îmi dă o mare plăcere și trezește niște senzații ciudate inexplicabile. Ca un copil, de multe ori a mers în apropiere de tren, bun este aproape de casa mea. Acum, totul este blocat și nu este pur și simplu, astfel încât nu va primi.

Antipopugay. 21/10/06
Mai mult decât atât, este periculos, cu atât mai mult și inconfortabil. Îmi place mai mult sau mai puțin suprafață plană, și apoi ce? Traverse și șine, du-te și spotykaeshsya. În plus, ele sunt încă înguste, constrânsă de vedere, ca să spunem așa. Nu, este mai bine să meargă undeva de-a lungul traseului în jurul movilă, „prichosyvatsya“ vânt și conta mașinile în trenurile care trec, sau pur și simplu leagăn în traseu. Îmi place calea ferată, dar nu este necesar să se meargă pe ea.