De ce vis de un cârlig în somn

Am visat ca și cum ne-am adunat pentru a mărșălui cu soțul meu și tatăl meu a sugerat că luăm cu pește la peste un foc pentru a găti, în cele din urmă, peștii I în mână cules și apoi soțul meu și m-am dus la magazin, unde mi-a spus întins ambalaj pește roșu, deja eviscerat și se taie în 2 părți, prima pe care nu le-am măcelărit și nu obsedat. A doua zi, am visat că am fost în picioare, cu o tijă de pescuit și dă-mi un pește cu palma și l-am atârnă pe cârlig. Apoi am visat că am mâncat murături, plutind într-un bazin cu delfini, am viermi. Și astăzi, am visat că am adoptat un copil, dar foarte frică, pentru că nu erau pregătiți pentru asta. Știu că o mulțime de această sarcină de vis. Sarcina nu este planificată. Multumesc anticipat.

Ce este Fata a condus o altă prietenă, cu o tijă de pescuit, cu două cârlige pentru a le avea cârlig, tocmai m-am speriat pentru că știu cât de mult durerea ei trage care au aruncat momeala am pus mâna pe ea, și am săpat în brațul două cârlige a devenit pentru ei pentru a trage și trage-mi carne sânge

Am visat că am colecta cârlige de pescuit din fiica pat, ei au fost foarte departe de mnogo.Ne am avut un soț, l-am întrebat de unde apoi cârlige, dar el molchal.I tot timpul am crezut că doar fiica mea nu ar fi dependent.

Visat că am fost într-un sat de lângă rezervorul cu nisip alb și apă strălucitoare din partea de sus și profund întuneric, au existat rude ale unuia dintre ei a prins un pește în timp ce altele doar a stat și a privit ... Apoi, brusc, visul a apelat la ceea ce eu sunt în casa de lemn ale rudelor sale și a văzut că au petrecut în casa sanitare, am fost interestno și m-am întors pe apă și acolo a fost pe apa cristalina. După aceea am dat cârlig în raport numai ceea ce eu nu știu, și în acest vis sa oprit.

Zdravstvuyte.Chtozh, poprobuyu.Pomnyu am văzut un șarpe, o lumină șarpe, am mers prin pădure, pământ umed și șarpele se taraste foarte repede de la menya.Potom ca, care a fost într-o excursie de pescuit cum ar fi pește, arunca momeala a devenit un copac prins, am început să desfac ottsepil.Ryadom ei cu mine a fost bunicul meu explică ceva pentru mine, și totuși a fost iubit ryadom.Pogoda a fost pasmurnaya.Potom Îmi amintesc că am trec șinele de cale ferată vor avea în apropiere de stația de tren, luați legătura cu un prieten foarte vechi.

Cîrlige heap culcat pe masă, pisica mea (Sphynx) stabilesc pe ele, și l-au prins peste trupul său. Sora a vrut să-l ajute și a luat mâinile sale și, de asemenea, agățat cârlige. Mi-am luat pe rând la începutul unei pisici, iar apoi sora mea a luat toate cârlige.

Am visat. că am pește (crap mici), în râu, le-am prins 5 bucăți, și apoi m-am înțepat cu cârlig cu degetul atunci când, atunci când a ieșit din gura unui pește, și apoi m-am oprit să pescuiască și am plecat (am bunicii mei)

A avut un vis în care a văzut cârligele de pește, acestea sunt peste tot valyalis.Ya a început colectarea de ei, dar sa agățat pentru toți și în cele din urmă, unul săpat degetul meu .Bez orice probleme am avut acest vis despre vytaschil.Vpechatlenie lăsat neplăcut ..

Bine ai venit! Am avut un vis pe care îl pești și crap prins pe un cârlig gol fără momeală. Karas a fost în viață și el nu a fost rău pentru el, chiar a crezut că el a vărsat lacrimi. Nu-mi amintesc, am dat drumul de ea sau nu. O momeală poetomy am ales fostul meu soț, care a fost pescuit lângă mine, dar el nu a reușit să prindă. Mai mult de lângă mine a fost fiul meu Junior.

Am visat că am fost însărcinată, și face plajă pe malul râului, în primăvară, când se toarnă apă a mers înot confuz și picioare la unele frânghie am desfăcu picioarele lui și a constatat că această pescuit linie de pescuit și am blocat un cârlig în picior am avut vytashila apoi a început linia Tenuta și trageți-a fost greu dar am rezistat, și am văzut o grămadă mare de pește a fost un foarte mare prieten al mai mici devin buzunar skladovat aproximativ 3 .sau 4 pesti .I într-adevăr gravidă pentru a da naștere

Zdravstvuyte.Ya a mers pe piață cu fiica ei, ea nu a căzut de mult, dar a fost un mic pantaloni dyrochka.I a durat atât de mult timp pentru a recupera, am odna.Oborachivalos supărat și lăsat pe mulți oameni am ajuns la o linie de pescuit undiță care a fost întins în mod specific modul în care vânzătorul. a trebuit să treacă prin și am scos o jumătate de linie din storonu.I observat la soia sacou float cu mare kryuchkom.Stala decupla cârlig, dar a fost dobrotnyy.I aici a venit un tip și nu-l cunosc pomog.Spasibo

mânerul ușii a fost înfășurat linia de pescuit, și am trecut. Am prins pe un cârlig chiar în spatele al cincilea punct. A trebuit să se rupă. M-am simțit durere.

Bună ziua, am visat fratele meu ar fi aruncat momeala nu arata unde sunt și ma prins de mână în timp ce linia de pescuit oborvolas cârlig a rămas sub piele

atunci când vântul a crescut momeală improscat în râu și a început să se răsucească linia. Hook ma polnostyu blocat în picior. Am tras-o, dar nu a existat nici sânge.

Alo Azi am avut un corp de apă în ea din diferite țărmurile oameni pescuiau, și de ce am fost în apă, și ma prins (doar câteva cârlige de pe deget a fost), și dintr-o dată a început să tragă fiecare la propria lui, era neplăcut, dar nu sânge a fost degetul a rămas intactă, iar din cârlige am fost eliberat. I, în general, corpuri solide de apă pentru a juca în ultima săptămână.

Am avut un vis foarte viu! Ca și cum eu trăiesc pe ocean sau la mare ... nu amintesc cu adevărat ... am fost un om, dar în realitate este o fată. În vis, am avut un prieten cu care am căzut în unele modificări, dar doar amintesc cum a făcut să sară în apă pentru rechinii să se mute la un fel de navă. Am făcut-o și am ajuns pe vas ... suntem pe ea plutea, și au existat, de asemenea, proprietarii lor ... Nava sa oprit și ne-am decis să mergem pe ceea ce acea mică insulă a marcat unele lucruri și nu a găsit perla printre pietre mici ... Și, într-un vis am avut o soție și o fiică ... am fost să spună povești la culcare ... și la sfârșitul unui vis, m-am îndrăgostit de o fată și pentru familia ei a aruncat-o și tot ... m-am trezit

Alo visat că am fost plutitoare, apoi a fost cuplat, am încercat să obplyt. pe mal am tras tatăl meu, nu foarte precis (trăgând de cârlig). Apoi a încercat să obțină cârlig și doar rupt cu o bucată de piele, și-l doare o mulțime de sânge. Apoi m-am trezit.

Mergând în jos pe deal, la întregul râu care curge pentru a salva copiii de la drum navodneniya.Po agăța cîrlige pentru litso.Detey găsi, trimite, și ea sabiryvayu lucruri.

Am visat că mama mea a pescuit bine ciugulit ei și ea a scos un rybu.Mesto mare, în cazul în care acest lucru nu a fost un râu, și EREC de la razdopolki obrazovavschiysya (inundații) tata .Because spune du-te ia momeala arata un pic mai departe este văzută ca un pește a luat plavaet.Ya momeală și am fost de gând pentru a prinde, au existat multe viermi pentru sfaturi, dar atunci nu am avut kryuchka.Ya cârlige pawing, dar nu au putut alege, ei întotdeauna înțepătură-mi că un număr de rețele de oameni palets.Videla rybu.Voda prins era plin de noroi.

Legat de pescuit linie deget cu un cârlig și vierme. M-am apropiat în cârlig atârnată de apă din iaz. și m-am simțit. momeala care prins. Am cuplat și a început să tragă la țărm. Faptul că acest lucru este un pește mare când a văzut un alt taschil.Dostal cu ușurință, și a chemat rudele să se uite la un pește foarte mare.

A fost vizita unchiului său, au existat rude și prieteni (prieteni, chiar acum nu sunt la fel ca înainte, jur, nu comunică) a început să meargă departe de unchiul său, pragul se afla un sac sau punga cu tije de pescuit, am început să se îmbrace ca un sac a scăzut cu tije de pescuit și mi mână sau două mâini (ca unul și dreapta) cârlige din oțel pentru a se agăța de ele, am izolat doar pe unul, doi, ei se agață din nou. Apoi se potrivesc fiecare are unchiul vârstă și a spus că nu rupe izolat, de asemenea, și tot ce trebuie și ei, pentru că am vrut să se rupă. Un cârlig este prins adânc, apoi a mers un alt unchi a luat mâna și spune, să se detașeze un alt unchi, eu nu trebuie să plâng, rănit, și să încerce să se întindă o mână pentru a răni nebylo, apoi m-am trezit!

Eu înot cu un prieten în lac. Începem să înoate de-a lungul țărmului, și mă simt ca o mulțime de cârlige pe o tijă de pescuit, agățându-se de corpul meu. Mă uit la plajă și a vedea pescarii acolo, dar atenția mea este doar unul. El zâmbește, mulțumit că a prins. Am strigat la el că nu este tras. El nu mă vedea sau auzi, dar dacă înțelege că nu poți trage. Ca rezultat, am scăpat de ele, în vis, m-am simțit durerea.

Am vis în cazul în care soțul într-o excursie de pescuit, și am fost rugat să dețină cârlige. Ele sunt foarte mari pe mâinile mele și o mulțime de ei. Le-am dat la el, și ei se agață de mine pentru piele, dar sânge și nici o durere.

Buna ziua! Visat un vis pe care am fost prins pe un cârlig de pescuit, străpuns piciorul rănit nebylo, era clar ca Eva)) a luat tăiat sârmă pentru a rupe cârlig și tras și l-au lovit ... ce ar putea să însemne asta?) Multumesc anticipat! )

Hook pește. dar nu un obișnuit mare. Nu am văzut o astfel de cârlig în viața reală. I-am dat Mougins. și am fost lăsat în mâinile pește. Omul ma certat ca și cum l-am furat

Bună seara, Tatiana. Vă mulțumim anticipat pentru consultare.
Mă duc undeva cu bunicul meu și ținea cârlig pe tija și linia. La sosirea la locul pe care nu-mi amintesc mâna mea a fost înțepat de acest cârlig de 3 ori pe aceeași mână în locuri diferite. Ea-l doare să se retragă. Apoi am fost la casa bunicii și ea a observat rănile mele au început să-i frotiu. A fost foarte dureros. Apoi, ea a certat bunicul. La întrebarea: „De ce țineți cârligul în mâinile sale“, am spus, „A pierde sau nu înțepa, e ascuțită.

soțul meu și eu sunt plutind pe o barcă, un om jefuit pe cineva momeală și cârlig prins pe obrazul meu, am încercat să scot cârlig și am fost foarte dureros, dar am scos și a început să sângereze.

A fost o vacanță. dar m-am plictisit cu prietenii mei și ne-am dus la o plimbare. Așa cum am mers. au venit la cimitir vechi. Apoi am văzut în mâna lui bine (în cazul în care cotul) undița. Apoi, visul sa schimbat dramatic și așa de două ori. dar în toate visele am avut acest cârlig. mai precis bandaj poate am tras deja.

a mâncat pește. o dată muscat, gura lui era un cârlig de pescuit mare. și cu timpul pe degete cârlige. Eu stau acoperit în cârlige, încercând să iasă. Ajutat doctorul, toate scos și m-am trezit

Bună ziua, sora mea a avut un vis, pe care ea mi-a descris astfel:

„Bună.
Am visat azi Dasha)))
Ea a prins un pește, două tije și cârlige tseplyalya mine! Le-am zgâriat toate mâinile și l-am rupt)))) "

Dasha, e fosta mea prietenă.

Am scos cârligul de la pisica din laba. Pisica a fost srednesherstny și a lăsat să mă scoată din laba dreapta o mare cârlig. În final, am făcut-o.

într-un vis am văzut unghiile de la picioare mele. unul dintre ei a fost foarte mult timp și foarte răsfățat. toate negre în unele benzi. Apoi am fost pe lac cu o pisică în brațe. au existat 2 persoane, au pescuit un dispozitiv similar cu o tijă de pescuit. unul dintre ei a scos un pește, și l-am împușcat pe cârlig. și sub picioarele muntelui am avut un pește diferit, mai vibrante.
pictura nu-mi amintesc de dormit, era totul în culori naturale

a se vedea modul în care prietenul mort un om care sa înecat într-un vis reînviat deget străpunsă două cârlige spune două femei l-au plantat el era încă în starea lui de sănătate era halat, eu încă cu el înecat scos din apă au căzut peste bord șlep felts nave

Buna ziua! Vis, ca și cum am fost de mers pe jos de-a lungul țărmului în mâinile au fost fie de șist, dacă bataia este, în general, pantofi, du-te pentru o plimbare și a vedea pe mal băiat prinde pește, nu cu mult înainte să-l înapoi la mine, tatăl său, dar, de asemenea, un om tânăr, un pește băiat agățare și apoi a căzut tija de tensiune și ma lovit în față, în frunte, apoi o durere teribilă pe care am experimentat și înțelegerea că eu sunt pe cârlig. În cazul în care cârligul a fost blocat în stânga mea (pentru mine) o spranceana, apoi durerea și încercarea de a „acest tată“, ajută-mă, este, prietenul meu, în general, încercând să mă scape de cârlig nu a reușit și m-am găsit mai târziu și instrumentul (tăietorul lateral) și mod de a extrage. Vă mulțumim pentru interpretarea ta!

Propulsia cârlig cârlig ... mare ... Am încercat să se retragă, dar nu ... l-am răsucit, dar nu am fost rănit și nu a existat nici un sânge

mulți pești plutind în apă curată nu este adâncă, apa este trecut treptat de la un corp de apă nu este mare în cealaltă, m-am dus să-i aducă apă și a vedea peștii pe sol bate la sol, dar nu a luat. M-am dus cu o tijă de pescuit, cu copiii și prietenii lor, prietenul meu, și tocmai a lansat o tijă de pescuit de capturare, dar nu pentru captură și pentru distracție, de câteva ori cu degetele agățându-se de același cârlig lui, rupt din deget, dar fără durere. Apa a fost întotdeauna foarte clar.

Alo Azi am avut un vis interesant - eu, soțul meu și tatăl meu a plecat într-o excursie de pescuit, vremea a fost mare, dar pentru un motiv oarecare stemnyalos rapid. In jurul nostru era un lac frumos, o mulțime de verdeață. Mai întâi am aruncat momeala și soțul meu a prins un pește frumos, mare. Îmi amintesc că ea a sărit de pe teren și am în curând apucat cu ambele mâini și soțul ei îndepărtat cu grijă kryuchek.Potom i-am uitat la pește și a crezut cât de frumoasă era curată. Apoi ne-am oferit pentru a arunca momeala tata, dar el a refuzat, spunând că pescuitul este deja prea târziu și a spus că va încerca să pescuiască mâine. De ce vis de un vis?

Am visat că prietenii mei și mă duc pescuit, am pescuit, apoi am venit pe un cârlig de pescuit, și nu-l putea scoate

Ca și cum tatăl meu nebun înghiți cârlige, și i-am scos din gura lui și a tras. După ce a simțit bine.