Dancer 3, povestiri oneste despre profesie

Eu dansez cu 10 ani în liceu a devenit implicat în hip-hop și antrenat în fiecare zi, timp de 5-6 ore pe zi. Din acest motiv am fost în stare să se deplaseze la un nivel profesional superior.

În „Dance!“ Concurau cu sute de dansatori. Au existat trei etape de selecție de televiziune: în fiecare rundă, am ajuns la radical stiluri diferite în solo-uri și duete. După ce au trecut toate etapele, am lovit „top 24“.

Primul număr am avut dans jazz. Partenerul meu a fost un cubanez Yordanis Forbes. Nu am fost imediat capabili să lucreze bine împreună, așa că nu dzhazistka, interferat cu și bariera lingvistică. Dar, până la sfârșitul anului de formare să se înțeleagă reciproc deja dintr-o privire. A lucrat la numărul maxim. Păcat că nu a fost suficient - am eliminat.

Participarea la un astfel de proiect - aceasta este o școală bună, pentru că am fost dat de master coregrafi clase de clasă, ne introduce noi stiluri și a pus un număr foarte puternic. Este păcat că proiectul nu este o „lovitură“, cum ar fi „Dancing“ pe TNT.

Despre activitatea artiștilor

Primul mare actor, cu care a trebuit să funcționeze, Zhanna Friske. Cu acesta, am participat la două concerte de „slave Bazaar“ în format suplimentar.

Polina - o persoană minunată și artist talentat, știi, cu un simț al umorului. Comunicați bine, dar cu respectarea lanțului de comandă, desigur. În primul rând, avem o relație profesională.

Cum sunt turnee stele

Evenimentele din Moscova și eu pot învăța în trei zile, dar excursii sunt planificate pentru aproximativ șase luni.

La semnarea contractului precizează, de asemenea, că sunt necesare toate concertele pentru dansatori, admiterea este posibilă în circumstanțe excepționale - am, din fericire, nici o astfel de nu a fost. Atunci când programul este convenit, administratorul notează timpul săptămânii în calendarul nostru comun. În timpul liber, mă duc la cursuri de master, pentru a perfecta tehnica.

zi obișnuită de pe tur merge ca aceasta: zbor de noapte, mic dejun, somn, și apoi se pregătească pentru concertul serii. Muzicieni vin în primul rând pe platforma de la soundcheck, apoi vin echipa de dans. Înainte de concert, avem o repetiție obligatorie: verificarea figuri recuzită dans. Rămâne timp de aproximativ o oră și jumătate pentru a obține gata: stretch, vopsire, pieptăna părul - și pe scenă.

Arată „Pauline“ este compus din trei blocuri, intrăm de-a treia piesa din prima filiala. Între a doua și a treia unitate am propriul număr de dans la Pauline a reușit să se schimbe pentru a se potrivi partea finală a concertului. Al treilea bloc de dans maxim și activă.

Dupa concert am otvozim costume la hotel și, de regulă, du-te la întreaga echipă pentru cină. Apoi dormi, taxele și zborul de noapte într-un alt oraș. Micul dejun este din nou pregătește pentru concert.

Pentru că fără scene și spectacole, am tuhnu, pentru mine avantaje ale acestei lucrări intensive în aproape orice: Sunt implicat în afaceri preferat și este în mod constant în contact cu oameni talentați.

În 25 de ani, am decis să pun împreună echipa ta, pentru ca proiectele altor oameni, eu nu fac întotdeauna așa de așteptare și coregrafie. În prima echipa, „Angels ritm“ (primele probleme au implicat percuție) - trei fete în alte trei, de asemenea. La început, am încercat să lucrez cu manageri, dar ordinele de la ei nu a fost suficient, iar noi nu suntem interesați în a ajunge la locul de muncă.

Când am început să joc cu spectacol, am cumpărat o mașină de cusut - crezut că voi coase de una singură. A fost foarte greu, așa că am găsit o croitoreasă profesionist, dar o parte din decor si accesorii costumului mă fac.

Pe părțile corporative de Anul Nou, de obicei, în condiții de siguranță. Dar, în sine, Anul Nou, atunci când vin la site-ul în 3 ore de noapte - trebuie să se apere hărțuire. De obicei, ajută la paza - e treaba lor de a conduce departe de invitați artiști beat.

Despre munca în China și Italia

Acum doi ani, am renunțat la școală. Am dat un ultimatum: fie un profesor sau un dansator. După o lună și jumătate după demiterea, ne-am dus în China.

clienții chinezi care le-am găsit prin intermediul prietenilor. Pe WeChat (rețeaua socială chineză) a ordonat să scrie off. Mult timp am discutat detaliile pe care unele dintre costumele ea nu le place o parte din muzica au schimbat: dragostea chinez doar ultimele tendințe ale modei și piese coregrafice.

Turneul a fost tensionată: la fiecare 2 zile, am schimbat hoteluri și site-uri din oraș, și ei sunt, din păcate, China non-standard. Etapa în timpul numărul ar putea fi răsucit, prelungit. Odată ce Dansator nostru a scăzut atunci când scena pentru un motiv oarecare a început să se ridice. Deci, primul lucru pe care îl facem într-un oraș nou - vizionarea site-ul și repetat.

Am dormit puțin, iar primele două săptămâni de a manca prea putin: nu ne-am înțeles la restaurantele locale (chinezii nu vorbesc engleza), chelnerița a râs și a fugit. Apoi am aflat - „fan chao“ - un orez prăjit cu ou și legume, și a dispus în fiecare cafenea. În ciuda complexității lucrărilor în turneu în China a lăsat o impresie bună. 60 de zile de muncă, am vizitat 19 hoteluri și a vedea ceea ce nu vedeți turiștii obișnuiți. În Italia, de asemenea, ne-am dus la sfatul prietenilor dansatori. Spre deosebire de China, Italia avea nevoie de pene, cabarete, și toate în CANCAN acest spirit. Touring nu a reușit: să ne plătească în fiecare zi și am avut timp să se odihnească.

A doua oară a fost mai puțin succes. La început nu am dor de gărzi în aeroportul din Torino, în calitate de vize au fost turistice, iar în bagajele - aproximativ 20 de costume (clienții viza de muncă italiene fac dintr-o extrem de rară). Am fost trimis la Moscova cu un transfer de 16 de ore de la Chișinău.

Câteva zile mai târziu, încă mai ajuns în Italia printr-un alt aeroport. După două săptămâni de lucru de la club au fost concediați și plătit mai puțin decât valoarea contractului, deoarece clubul a fost nepopular cu publicul.

Am găsit repede un alt club de pe mare, colegul său sfătuit. Am luat și cu condiția de locuințe: în fiecare dimineață am biked să facă plajă și înot. Totul a fost corect, iar noi au fost plătite în temeiul contractului.

Coperta: Ulyana Zhabina (Polina Gagarina în emisiunea "Pauline", înconjurat de balerini)