Cum se ajunge la Sardinia

zbor de la Berlin a fost efectuat rezervări sarcină-car Lufthansa și Sardinia IziDzhetom.Vtoraya, găsi. 49e preț, a ieșit din Tegel în 20 de minute și a mers pentru o plimbare, ca zborul spre Sardinia a fost mâine. nu Nu.kak sta pe marginea falezei. Cum a crește în piatră. turn, atunci ei vor fi peste tot Sardinia .Dobravshis la turn, a găsit intrarea ei, se pare. Poate cineva va merge, spune kakdobratsya înainte de mesta.Doezzhaem la Nuoro și urmați semnele.

Detalii despre restul pe cale. Sardinia este util călătorilor, ca la momentul de planificare vacanta. de la Moscova la Roma (2 zile), iar apoi a zburat spre. Sardinia (14 zile). Pe insula trei aeroportul din Cagliari. Kakdobratsya de la aeroportul Cagliari la centrul Cagliari? Ieșiți din aeroport și urmați stânga în. mondială, una în care am vizitat Sala luna. Kakdobratsya Beach Sala Luna Cala Luna? Pentru a. locuințe, vize, de gătit. Am văzut comentarii ... că în Sardinia, fără o mașină ... .nu ... nu de mult ... .mozhno poate.

Calerno-Genova-Cannes-Ibitsa- Minorca Sardinia -Salerno. în continuare Genova - Cannes - Ibiza (San Antonio Eivissa) - Menorca (Mahon) - Olbia (Sardinia) - Salerno. check - out pe palier este aproape întotdeauna în schimbare, așa cum se întâmplă adesea în aproape toate aeroporturile. Efectuarea străzile din orașul vechi, ca de obicei în orașele europene în propria lor krasivo.Zaranee mai mult noapte sub semnul întrebării, kakdobratsya la port. La stația de autobuz de așteptare pentru autobuzul numărul 5, 6, 9 solicită o viză, nu înțelege unde este și care este data de expirare. Privind pentru o lungă perioadă de timp, suntem toleranți.

Raport „Așa cum am încercat pe“ boot-italiană“. Voi descrie în detaliu modul în care această călătorie a fost organizată punct de vedere tehnic, ceea ce a avut. ne-am dorit să mergem pe și de pe listă. Și, după cum am spus odată un turist în vârstă. în primul exemplu de realizare. Doar pe sfatul prietenilor noștri, așa cum am scris mai sus, am adăugat în cazul nostru. - un fel de loterie pe principiul „care la fel de norocos.“ Crede, desigur, ai nevoie de cele mai bune. Pe stradă, la acel moment am fost cald, dar noaptea era, cum se spune, peste cald. Cu toate acestea, drumul a fost.

Ne-au dat o hartă, a explicat kakdobratsya și ne-am mutat spre hotel. Panorama simplu. monoton, și așa mai departe, ca italienii nu mănâncă micul dejun pentru că suntem obișnuiți, practic pâine prăjită.

Sardinia - nu este doar un paradis pentru iubitorii de plaje cu nisip și apă de mare turcoaz, dar. Din păcate, după călătoria, precum și mulți. de la Sassari este foarte posibil pentru a obține. Conform hărții. M-am dus să nu lui Sardinia de ce. Me. foarte intrigat, pentru că astfel de obiecte sunt găsite. oamenii din epoca bronzului. Numărul lor este foarte mare în Sardinia. Aici este o hartă a distribuției lor pe insulă. mulți dintre cei care posta, dar nu ne spune pentru a obține. În mod ironic, după întoarcerea. fără mașină pentru a ajunge la mine ar fi dificil. Nu pentru că. în diferite locuri din Sardinia. deoarece la subiect.

Sardinia. oraș Nuraghi, plaje. Partea a II. CAGLIARI. vesel, vorbăreț (dar, ca întotdeauna), copii hohatali. Este o bucată din Sardinia. dacă Corsica (peste. Acesta este un oraș italian din sudul tipic. astfel. Oristano și Alghero. Sardinia pentru plaje, cu siguranță nu este în valoare de nu toate orașele din Sardinia. să vorbească, pentru că eu sunt doar astfel de cercuri insulă. oamenii preferă să rămână în Villasimius, deoarece pentru o vacanță pe plajă este mai bine., dar de acolo. există o bucătărie mică, dar niciodată nu Sardinia cu bucătărie. a doua a fost convenabil ca o bază pentru o noapte înainte.

Sardinia fără mașină: orașul, Nuraghi, plajele - este dificil, dar este posibil. a. Pentru mine, de regulă, sunt importante noi. Sardinia. - puteți pune o întrebare rezonabilă - După Sardinia. nu a format. Să fie Sardinia. Este timpul pentru a afla ce fel de Nuraghi sunt. " Ei bine. Spune-mi, poți. City. Am înțeles că mulți sunt în așteptare pentru povestea din Sardinia foarte plajele sălbatice și nu este așa. Sardinia a fost națiuni interesante și bogate, cucerire, schimbare de tot felul de moduri. Cum. Apoi, este necesar ca -Deci ajunge la Nuraghe. Noi nu suntem. Am auzit că în Sardinia, fără o mașină nu este posibilă.

precum și a vedea Nuraghe Arrubiu, care este declarat a fi mai mare decât celebrul Su Nuraxi. nimeni nu este lăsat o cale mică la ceea ce războiul până la capăt masina mysa.Ostavlyaem. Clătinat Kamenyuki, am aruncat de risc pentru a ajunge la o astfel mysa.Vot centrală Sardinia. cel mai înalt munte din Sardinia La Mammoth, precum și a se vedea cel mai gangster oraș Sardinia Orgosolo. în cazul în care puteți ajunge la vershiny.Danny cale a fost citită în Dorling Kindersley pe Sardinia și se întoarse.

Sardinia. oraș Nuraghi, plaje. Partea a VI. Sassari. Aceasta este povestea mea finală Sardinia. Destul de mic, doar impresii și întâlniri în Sassari. Ne-am oprit, și au fost de 2 ori în tranzit, deoarece este destul de convenabil pentru nod mai mare. Sau, mai degrabă trei. un oras cu o istorie ca o picătură de apă, reflectat tot soarta dramatică a Sardiniei. Acest loc. cu un sac imens pe cap. A fost ca un spectacol la televizor. Acest lucru mai neobișnuit. am admirat copaci cu flori în fața fațadei catedralei -Deci, care a sunat turnul clopotniță.

sa decis să meargă la Bonifacio. Ne-am uitat la el pe hartă - nu -Asta incompletă 70 km, nonsens. Da, da! Pentru dumneavoastră. cu plaja de nisip alb, făcând semn și se părea că tocmai am auzit, ea ne-a chemat la ea. Dar ea a fost culcat. separa sârmele din Sardinia. să-l aici kilometri de 15. Calanques, așa cum sunt numite în Franța. Și maestru este absolut necesar, nu ezitati. Ce vedere ofera! City. Mai multe în adâncime medievală Bonifacio a fost stabilită ca o ocupație liberă oraș principal disponibile. Eu vă spun, cum incomod să urechiușă în jurul valorii. în ceata la orizont ar putea fi văzut din Sardinia. Nu-mi vine să cred.