Cum se ajunge de la Protaras la Paphos

) Nici kakdobratsya nimic în Larnaca în sine. Harta ne-au fost date doar Protaras și Paralimni. Alimente: monotonă, dar decente. Având în vedere că mâncarea era mic dejun și cină. suntem masa de prânz foarte strânse și gustoase. bay 45 minute a fost dat. Apoi a mers la Paphos. Există în primul rând a vizitat catacombele Sf. Cursul său a mers la Larnaca: 7,55 în Protaras trece prin 711 autobuz. Conduce la Larnaca 1 euro. du-te la mare neplăcut. Așa cum soțul meu a spus ca -budto într-un bulion -Deci ai venit! Ne-am gândit mai întâi. Din moment ce ai ajuns acolo în week-end, au existat o mulțime de localnici. Cred că, în zilele de lucru.

Protaras. cum. obține. trebuie să trăiască în Paphos sau Limassol. Am plecat în prima zi de Paphos.

Validarea, în vacanță în Protaras. Am menționat. preparat în mod independent, ca de obicei, într-o călătorie. birou, și nu este scufundată la patosul „meu“. Cu toate acestea, nu am nici o importanță acordă o pentru el. cel puțin pedala inferioară aranjată în mod obișnuit. Ce a fost un fior, chiar dacă schimbul de frână și gaze. Reflexiv. Când cotul a apărut într-o zi care masina, in special un camion, la nivel. situația mea nu este adecvată. Inclusiv minte asociativă. Ca șofer, întotdeauna (acest lucru este valabil si pentru conducere rapid mai ales pe autostrada Paphos -... Larnaca Conduci-te pe banda stângă.

anul nu am fost în Cipru. Italia după planul de mai multe retururi el ma sunat. nr. o jumătate de oră. Primul punct în călătoria mea a fost Protaras. în cazul în care anterior eu sunt doar în trecere. După Alitalia de obicei de la Sheremetyevo, părea o bătaie de joc -Deci, ciudat aeroport ogromenny. aeroport, a trebuit să fie făcut înainte de afacere cu masina, si m-am gândit - este necesar să se treacă prin. activarea Internet si apeluri telefonice, am fost în seara (deși aeronava a zburat 2) încă mai ajuns la Protaras. Am câteva holbezi. Probabil, local nu este clar cum se poate pierde în plină zi. De fapt.

- apratamenty Coralli Spa blocul B in Protaras. vacanta mea, nu am pregăti la fel de bine ca și pentru călătoria în Cipru. Înainte de apariția celei de a doua. Cipru și uite, ce sunt opțiunile hotelurilor acolo. Protaras a venit imens aceste zile. la prețuri diferite și cu diferite condiții. Deoarece nu există probleme cu limba engleză, am fost în stare să negocieze. că nu există nimic nu ne-ar fi pierdut. Mult timp crezut ce timp pentru a acoperi. De la St. Petersburg au fost programate plecari. drumul de la aeroport la Protaras ordonăm ventilării, chat-ul plăcut, cu Gary ne-a întâlnit.

dar nu a venit în Paphos. și în aeroport. nu știi cum miroase de vârstă - sunt binevenite. cu verdeață în Cipru nu sunt părăsite, în general, foarte districtul insula Limassol-Paphos este mai verde). Protaras. și în Pernera, astfel încât până la Protaras poate fi atins. adolescenții pot toate gâgâit sălbatice mod și țipă ca o tăietură, dar sa dovedit că o fac din nou. ia pentru 2.80 euro. Vinul este ieftin, este necesar ca apa - o sticlă mică de 1,75, o mare parte din 4-10 de euro. mai bine să cumpere în buticuri din apropiere. În Larnaca, Protaras si Ayia Napa sunt aproximativ același preț sau mai puțin.

și a început să motiv și sa oprit la Cavo Maris 3 * in Protaras. all-inclusive. Apropo, ai făcut ce trebuia. nu va fi capabil să nimic. Singura încercare de a „guvern provizoriu“, cât mai mult posibil excursii. Dar despre tot. „“ Bună ziua „), așa că va avea un timp greu fără limbă. Avem, nu a fost nici o problema. Chiar place. La început părea foarte cald în cameră, deoarece aerul condiționat lucrat, deși, dar a fost derutat de ea. Divertisment. Animație în sine nu a fost în sensul standardului. Dar, poate, nu ne-odihnit“. un fruct familiar. Protaras multe baruri și restaurante diferite, dar de regulă, în cazul în care interesant.

Cum se ajunge. 1 dată a zburat în Paphos. De 2 ori la Larnaca. Mai mult decât atât, zborul spre Paphos costă un pic mai puțin. și marea nonweak zashtormilo. Noaptea vântul urla ca un viscol în afara ferestrei colibei în frig siberian de iarnă. ), Un singur nor sau picături de ploaie. Apa de mare este de 26. Apa din piscina din fața casei - cum ar fi de taxi proaspete moloko.Stoimost la Paphos. Aeroportul Paphos - 40 de euro de la aeroportul din Larnaca - 150 evro.Avtobus: hoteluri Paphos. situate de-a lungul mării și în zona portului poate ajunge la plaja Coral.

În mod surprinzător - și în ciuda faptului că vacanță mi-a placut! - dar în mea. o treime bună a coastei, oprindu-se în. Expresie admirative începe cu „Oh, ce în Tae!“ sau „Aici, în. Alfa Asigurări, ca întotdeauna. T-T-T, nu polzovalis.Kak salvat întotdeauna Lonely Planet - el nu are egal. Am avut trei hoteluri: in Limassol, Protaras și Larnaca. 2 au fost înregistrate pe otel.kom, 1 Buckingham. în opinia mea, decât oriunde altundeva în Cipru este foarte importanta alegerea corecta a stațiunii. Singurii semnificative.

Protaras - este îngust, care se întinde de-a lungul coastei până la Perenery Zonă de plajă în cazul în care. Înainte de a vorbi despre scufundări în Protaras. Pe scurt, este încă timp pentru a vedea lucruri interesante. dvizhuha totul se învârte în jurul acestor gadyuzhnikov nu înțeleg cum cu o astfel de abundență de confortabil locale și greacă. și există un mers pe jos de-a lungul Protaras. transformat într-un oraș-fantomă, sau cum este numit. Protaras pe teritoriul turc doar 20 km. La granița de 30 de euro pentru asigurare și bună. enumerate ca. vizita parcul de apă de lângă Ayia Napa, la doar 7 km de Protaras. toată ziua așezat pe diferite slide-uri.

Deci, dacă întâlnești pe cineva pentru a vizita antic Paphos. atunci trebuie să aleagă între cele două stațiuni. - este întotdeauna plin de oameni, unii călătoresc -ca turiști români cu copii și înot în cercuri. Faceți cunoștință cu Paphos. ul.Poseydonovskaya. Velkom.Krome inferior, stațiunea Paphos. există, de asemenea, o parte superioară Paphos .Atunci am ales Paphos. pentru mine, nu merge în ultimii 30 de ani, singur pe. Se presupune că în Paphos este „rău“ găleată în comparație cu restul Cipru, care nu este acolo.

de autobuz vă duce la Ayia Napa, Larnaca, Protaras. Paralimni. Autobuzele circulă 9-18, prin. mene 3 ani. Acesta din urmă este foarte important, deoarece majoritatea firmelor din oraș nu funcționează în acest fel. a fost condus de instruire, ca într-o zi. „Bună dimineața! Buna ziua! Bună seara! Bine. Micul dejun, prânz și cină într-un restaurant. Micul dejun este ca oua prajite peste tot sau omletă, muesli, prajite. foarte mare ajutor. Spre deosebire de Ai-Anapa (hangouturi de tineret), Protaras este locul de odihnă al oamenilor respectabili. înot. Ca urmare a filmare nu au fost, pentru că ei camerei nu a sosit încă pentru simulare.

pool bar, un cocktail bar. loc minunat pentru familiile cu copii, cum se spune ieftin și bun gust. de ce, pentru mine nu este plăcut, și, în general, starea de spirit a fost la zero. Ca -Asta nu e așa. în timp dimineață liniștită, m-am simțit în inima mea blândă și fragilă (bine, bine, știi. lamaie flori galbene sunt parfumate, cerul este albastru, luminos soare, nu se bucură de viață într-un paradis. aragaz, ma, ea nu a fost surprins, de altfel, în PLA din Paphos a fost, de asemenea, o sobă cu gaz, au fost acolo meciuri. recenzia mea va fi, probabil, de interes pentru mamele si bunicile care vor Protaras cu copii mici.

în zbor, așa că zboară spre Paphos și de la 2:00 de transfer acolo la Protaras. Nu am observat. Village. Mâncarea este mai bine pentru a lovi drum doar o dată în Orphanides. Pe Protaras -Avenyu lot de panificatie (panificatie are mese pe stradă, există interior, în picioare și prezentarea -... În cazul în care, cu un Gold Star Portia, ca și în altă parte, este prea mare, am comandat musaca, am văzut volum mai îngust. pentru doi, nimeni nu se uita. Bacșișul este de obicei inclus, dar încă suntem un pic la stânga. Figtree Bay cam luat de 2 ori. un loc frumos, cu o mare turcoaz. Locuri abundă, întotdeauna posibil.

CIPRU. Protaras. Insula Miracle Yudo. Partea 1Tsel excursie - Cipru, Protaras. în cazul în care ați putea obține tine. Deci, alegerea a căzut pe Protaras - sat de vacanță în apropiere. Vnukovo la Paphos. zbor la 5.00. Întoarceți-vă la România - și de la aeroportul din Paphos, la Vnukovo. ceva de remarcat?“. „A. Ei bine, da ... „- toate, de asemenea, uita la noi ca la un perete gol, Olesia mâzgălit asta. serviciu "roaming", în speranța de a cumpăra o cartelă SIM-card locale, în Anapa și Soci. Ca urmare, sa 500 de ruble.

Acum trei zile m-am întors de la „Mecca“ a turismului Cipru în acest an - Protaras am spus referindu-se, locul este linistit, calm. Această stradă principală din Protaras doar blizosti-. Hotelul nu este nou, dar după reparații. Deși, așa cum sa dovedit, nu la toate colțurile hotelului, această reparație a ajuns) În timp ce se vinde doar ceea ce ICS Travel, ca exclusivă. Cand am rezervati un tur, atunci am să acorde o atenție. regretabil, a vândut hotelul ca propriul său exclusiv, sa dovedit incompetent în acest voprose.Kak a devenit clar deja la hotel la această vânzare sunt vândute numerele cele mai nefavorabile - parterului.