Cum sa te ajunge de la Napoli la Capri si Ischia

În timp ce în Napoli, am decis să viziteze insula, care este situat în apropiere de Napoli, pentru a ajunge la ele doar pe mare. Descrieți experiența personală.

La început am vrut să cumpere biletele de pe internet, dar ceva nu a funcționat și închide site-uri. așa că am decis să cumpere la sosirea în Napoli, cu atât mai mult că aceste călătorii am planificat la sfârșitul anului și am avut cel puțin o săptămână, între achiziționarea de bilete în Napoli și o excursie pe insulă.

Am cumpărat un bilet la malul mării Napoli, în cazul în care portul Beverello, în New Castle în inima orașului Napoli.

-Departe New Castle sau Castel Nuovo în Napoli

-M-am dus la casa de bilete din Molo Beverello, prin urmare, se îndepărteze și să ajungă aproape toate navele din insulele și insulele

-În fotografie la box office Molo Beverello

Biletele sunt puse în vânzare direct de la Molo Beverello- mai multe companii care efectuează o excursie cu feribotul (acestea sunt numite - Tragetto și barca rapid sau simplu.

A trebuit să cumpere bilete pentru insulă, așa că am plecat dimineața devreme pe insulă și sa întors noaptea târziu, că este o excursie pentru o zi.

În primul rând, informații pe insula Capri.

Aici este un exemplu de două programe kampaniy.ya privit mai ales în timpul dimineața și Vecherni acest lucru este încă acasă, m-am uitat pe site-ul de internet, în cazul în care există un program al tuturor site-ului korablikov- - www.traghettioline.com

În fiecare cutie, iar multe bănci sunt suspendate pliante pentru numele campaniilor și rute.

- (tragetto) -07.25 - sosire la 08.55.

Întoarcere de la Capri la Napoli - același kampaniey- pe Vecherni (TMV) - 20.15-21.05

programa o altă societate - SNAV - plecare dimineața la ora 07.00, 08.05 .. 08.35., 09.10., 09.30, și așa mai departe. D. ...

plecarea din Capri seara -... 17.05, 17.10, 17.50,18.10, 19.10 este ultima.

Arată în cazul în care punctul de plecare de la Porta di Massa- merge de la Molo Beverello la sud, în direcția muntelui Vezuviu, care poate fi văzut la dreapta și trece stația maritimă din Napoli, vin la el nave mari de croazieră, nu avem nevoie trecem pe la sud

În fotografie Naval Station

Capri asa ca am fost - 11 ore la un moment dat (pentru mine a fost suficient pentru a vedea toate distracție și înot la două plaje!

În urmă, mă întorceam de la Capri la 20.15 și 21.05, m-am întors la Napoli Beverello pe Mall ca din spate nu este pe feribot. Prețul total al biletului - 31 de euro. (retur - 14 euro și vice-versa - 17 de euro).

El a luat un bilet în același loc timp de o săptămână.

Există, de asemenea, o altă campanie - firma ALILAURO- a ales această zi în bărcile pleacă dimineața acestei companii - într-o sosire -07.35 la Ischia - 08.25, precum și în - 09.35.- sosirea la 10.30.

Du-te și companii - SNAV, CAREMAZ

I-am cumpărat în dimineața devreme, la 07.35 și a plecat de la Napoli, a ajuns la portul Ischia în 08.25.