Cum să învețe o fată frumoasă

Deci, aproape că am murit, suprasolicitați pe un hack. Apoi a murit aproape, lovirea banii câștigați client. Și ce crezi? Când am mândrie bate coada târât acasă încă slab agitare de extracție (fericit întrebam despre puternic din cauciuc dur, vechi, și mii de noi jachete), apoi aproape a murit din nou. Pentru ca printesa mea a spus că dorește să se odihnească culturale. In acea zi un fel sau trei-patru: ploaie Moscova și rece, iar în unele cazuri, deja in aceasta vara. Dar, pentru a acoperi în apropiere. Și asta a fost o vacanță decentă. Vreau să spun, de cinci stele. În toate punctele de vedere, auzi, draga mea?

Mărturisesc, tentația de ao duce la cea mai întunecată fermă imobiliare suburbane si arunca cateva saptamani a fost foarte mare. Dar m-am reținut. Dacă vrem să tratăm capriciile de sex feminin, ea radical. Așa că am fost de acord politicos. Dar el a avertizat că vom merge și totul va fi așa cum dorește, dar dacă vreodată cu adevărat draga mea ceva pentru a admira, striga vreodată de bucurie, sau gasp cel puțin în liniște cu plăcere, atunci. „Atunci voi arunca, dragă. Chiar acolo.“ - „Și dacă nu«Aach»Eu spun?“ - „Atunci ne vom căsători, prea scump acolo a fost de acord ..?“

Ne-am strâns mâinile, atât în ​​secret încrezător că acest lucru este o afacere genial. Și, spunând mental „rău“ Hardy, cauciuc si mii de noi straturi, am organizat o săptămână este ideal pentru a planifica o excursie în Elveția. Pentru că unde altundeva poți găsi întreaga vacanță de cinci stele, în cazul în care o fată nu vrea să zboare? Numai în Elveția. Și unde altundeva aceeași fată poate savurati pe deplin? Numai în Elveția. Și te înțeleg acum de ce.

Am zburat prin SWISS - desigur, în clasa business. Sincer, în cazul în care zborul scurt a fost prima clasa, mi-ar lua, și ar fi câștigat chiar și la Moscova, pentru că în primii pasageri de clasa SWISS dau câteva pungi de machiaj La Prairie. si scumpa mea de la ea doar shake-uri. Dar prima clasa este doar pe zborurile intercontinentale și indispensabile pentru șampanie clasa business fata mea a băut indiferență simulată-gheață. „Curve, curbe, soarele meu - cu o răzbunare, m-am gândit, și a cerut un steward încă servește brânză elvețiană excelent -. Fie că va fi mai mult.“

Într-un curat aeroport ideală din Zurich, am stat timp de aproximativ 20 de minute - doar suficient de tam-tam a luat pașapoarte și bagaje, iar în zece minute au fost în gara din Zurich, în cazul în care în grabă am împins frumoasă trăsură cu două etaje tren expres vin la Davos.

Davos - un cult pentru fiecare om de afaceri și politician loc care se respectă este o pereche de străzi înguste, aglomerate de buticuri și sute de case păpuși de turtă dulce. Restul face parte din munți, trasee și hoteluri pretențioase. Hotelul am fost încă la Moscova, fără să tresară, rezervat cel mai bun. Aceasta este într-adevăr cel mai bun - „Belvedere“.

În bună, frumusețea mea a fost încă țipa în cameră - un gigant, cu un pat mare, usi si dulapuri cu oglinzi monumentale. mobilier Gloomy, un vas cu fructe, gheață brut, flori - toate emanat de la modă vechea Europa.

capricioasă meu, punând nasul într-o baie de mărimea unui apartament decent cu un singur dormitor a fost emis un sunet vraci, dar apoi a prins și a transformat abil quacking în pufnet desconsiderare. Și toate cu aceeași pufnind (minute doar martiriu) inspectată atracții locale fără vlagă vaci elvețiene, case cu flori răsucit, restaurante, și cel mai important, buticuri (ceas de la Patek Philippe la bijuterii Chopard Longines unele pulovere tricotate pyatisotdollarovye și fabulosul scumpe și .. sfidător costume de plată). Să solicite imediat cumpăra toate menite să recunoască faptul că este delicios, și minunat de bine. Și fata mea încăpățânată a spus nimic.

În seara la restaurantul hotelului (o supă groasă în cești de cafea, carne de vânat, friptură Plateau de Fromages. Chelneri deferente) pentru a face splendoarea din jur ea era deja greu punct de vedere fizic. O plimbare în noaptea ea Davos, citând o durere de cap bruscă, a refuzat și grăbit să sape într-un pat luxuriant. Sunt fericit să vorbesc pe străzi întortocheate, a baut o ceasca de ciocolata cu vedere la munte pe timp de noapte, pentru a flirta cu un barman destul de blondă și-au întors în camera după miezul nopții.

În dimineața următoare (pare a nu ca Davos, dragă?) Mi-am luat prietenul meu la gară. În platformă importantă aspirației "Glacier Express", cel mai încet trenul rapid din lume, de mers pe jos de-a lungul traseului celebrul panoramică Davos / St. Moritz - Chur - Andermatt - Brig - Zermatt. Șapte și jumătate de oră călătorie. transportări panoramice. Nouăzeci un tunel și podul 291. Efervescență izvoare de munte, sat vechi de molid mic vechi, căprioare și veverițe roșii spumante. Incredibil, frumusete incredibila. Sincer, nu-mi imaginez că lumea ar putea fi atât de frumos.

În Zermatt am ajuns, atunci când Alpi a început să se strânge încet albastrul moale al serii. De la ametit aerul curat de munte: în primul rând, la urma urmei, 1620 de metri deasupra nivelului mării; În al doilea rând, la acest complex sunt mașini - este interzisă. Toate motoarele cu ardere internă sunt în termen de 40 de kilometri, pe un stand special. În Zermatt se pot muta doar elektromobilchiki, ciclism sau călărie.

Hotelul era mică măsură, din lemn și răcoritoare. Respingând (în prezent din ciuda) și de la cină, tuneless meu vredina colibri toată noaptea burtă și împins irritably mine lovind. În cele din urmă, i-am dat în sus și îmbrăcat în liniște și a ieșit afară. Liniște puțin Zermatt dormit stoarse din toate părțile nodurilor fixe. Aerul de noapte a fost sete, ca un vin prețios. A fost frumos, astfel încât, fără exagerare, inima dureau. „Dacă mâine în munți, ea nu a spus un cuvânt, nu am dat doar în sus. O voi sugruma!“ - M-am decis. Și în acest moment, din cauza munților plutea încet un soare imens.

În munți, am luat frumusețea lui nu la plimbare - Ai grija. Din platforma de observare. Destul de sincer uitând că ea este frică de înălțimi. Înainte de platforma de observare poate fi atins doar de funicular. Nimeni să nu, și trecerea ei cu o inflorescență balansul periculos la alta. În al treilea transplant de prietena el nu mai era palid și gri-albastru, cu teamă, dar a păstrat încă bine făcut și chiar a făcut tot posibilul să pretindă că nu îi pasă și că plutitoare sub noi lent peisaje fantomatice - lucruri teribile.

Soarele de dimineață a fost plecat undeva, o turmă de turisti germani, care ne-a divizat rece funicular tremurau de prospețimea de munte. Mâine dimineață a trebuit să mă întorc la Zurich, iar seara - la Moscova. Pe puntea de observație, să fiu sincer, nu a existat puține speranțe. Desigur, eu sunt încă în magazin restaurant elvețian și fondue, dar pentru ca acest lucru vredina ar putea muri de foame cu ușurință o altă zi. Încăpățânării pură.

Și apoi din ceata, munții Kuta, lovit brusc soarele. Matterhorn (cel mai faimos varf tsermattskaya - 4478 m, ucigaș tăcut alpiniști nefericiții Zermatt și caracterul său mândrie principal), pe care noi, de fapt, târându arata lent ca decal, a ieșit din Kiselny de aer și fulgeră brusc un foc purpuriu prădător - bizar, gigant, frumos, ca un vechi zeu. Germanii emise admirat strigătul păgân și toată mulțimea s-au grabit la o parte, ruperea de capace camere video și camere video. Funicular periculos înclinat. și tovarășul meu, uitând frica de înălțimi, guițat cu fericire și ștanțare picioarele lor, a strigat: „Nu se vedea, bine, vezi tu Gee Ibid avionul zboară încă acolo, probabil, pe avionul poate fi dat pentru a acoperi Hai, !!!!!! Oh, te rog! Ei bine, zboară! " Sincer, nu am recunoscut frumusetea lui de dormit vreodată. Arăta ca ceaiul fiert, care a rupt capacul.

În condițiile contractului, nu am amintesc. A fost păcat să strice o astfel de bucurie sinceră. Și pentru că am zburat o senină și de distracție în jurul Matterhorn pe „Airplane“, bine realimentat într-un restaurant zgomotos și fondue locale cu vin alb, iar fata mea nagolodavshayasya upisyvala pentru zece in sine - in pentru o dată! - a cerut desert.

P.S. Dacă credeți că în avion, am luat un inel cu diamant și a propus legile genului, vei face cu siguranță fată. Nu există propuneri au fost. La Moscova, suntem ca oameni cinstiți au pierdut frumos capricioasă lor - politicos și fără regrete din partea mea.

Acum am o nouă prietenă. Și știi, voi lua cu siguranță mi-o în Elveția. Vezi pe înflorire pajiști alpine. Pentru că ea a început prea des capricios. Și va fi de acord, ar trebui să fie tratate.

În cazul în care cu siguranță gasp femeie mai capricios:
- Festivalul de Jazz de la Montreux (Lacul Geneva Region)
- Muzeul Ciocolatei din Caslano (Ticino Italian)
- baia termală din Leukerbad, cel mai mare spa din Europa
- fabrică de brânzeturi din Gruyère
- Plimbare pe o barca veche pe Lacul Lucerna
- cea mai mare podgorie din Europa - în satul Visperterminen (Valais)
- Carlton Hotel în St. Moritz, care a fost construit ca resedinta de vara pentru Nicolae al II-lea
- Myurrenbahsky Falls, cea mai mare cascadă din Europa, unde Sherlock Holmes luptat cu Professor Moriarty
- Muntele Pilatus, în cazul în care, conform legendei, este îngropat calul preferat al lui Pilat din Pont
- Schilthorn, „Vârful Gloria“, un loc de filmare a filmului „pe ea Serviciul Secret Maiestății“
- Paradise marmota parc național în Rochers de Naye
- echitatie într-un coș de tras de cai în valea Saas-Fee
- răsărit sau apus de soare pe muntele Riga.

În Elveția:
- cea mai frumoasa vaca din lume
- patru limbi naționale: germană, franceză, italiană și retoromană
- este posibil să traverseze întreaga țară, și veți fi întotdeauna nu mai mult de zece mile de lac
- Alpii elvețieni ocupă jumătate din teritoriul țării (9,650 mile pătrate.).

Prezentați biletul!
Dacă aveți de gând să gust un pic de călătorie în Elveția, cumpara un bilet. O oferta:
Swiss Pass - număr nelimitat de călătorii în jurul valorii de țară pentru 4, 8, 15, 22 de zile sau o lună. Pe toate modurile de transport, inclusiv bărci, trenuri și tramvaie.
Swiss Flexi Pass - număr nelimitat de călătorii în jurul valorii de țară trei zile dovosmi de alegere în termen de o lună calendaristică. De asemenea, toate tipurile de transport.
Important: În cazul în care titularii de Pass elvețian și elvețian Flexi Pass pentru mai mult de două și călătoresc împreună, fiecare primește o reducere de 15%.
Swiss tineret Pass - turism pentru tineret, o reducere de 25%.
Bilet de transfer elvețian - bilet de călătorie la granița țării (sau aeroport) la locul de ședere în Elveția și înapoi.
Card elvețian - un bilet pentru călătoria de la granița țării (sau aeroport) la locul de ședere în Elveția și viceversa, precum și o reducere de 50% la bilete pentru toate călătoriile viitoare în țară în termen de o lună.
Swiss Travel System-Family Card - Copiii sub 16 ani sunt transport gratuit, cu condiția ca se deplasează cel puțin un părinte cu ei.