Cum de a gestiona un cal

Înainte de cal înhămat la un cărucior sau sanie, uita-te cu atenție pentru a vedea dacă acestea verifică în mod regulat lungimea remorchere de pe manșonul. La început a pus pe căpăstru. Dacă gheața de pe stradă, înainte de a fi pus cârlige de metal în gura calului, le încălzi în mâinile tale, și se vor lipi de buze și limba de animale, deteriorarea acestora.

Dupa asistenta pus pe spatele calului, apoi - un guler cu shleey. Dacă aveți de gând să poarte un guler, transforma peste capetele inferioare ale căpușelor în sus și de la punctul cel mai îngust al gâtului, rotiți în direcția locația coamă, mai degrabă decât împotriva ei, și aduceți-l în locația dorită. Este de până la shleey, apoi să se elibereze de jugul coama și glisați calul în arbori. Din stânga arbori de diapozitive circumferinta, apoi chingi, apoi reîncărcați arcul de pe partea stângă, remorcherul stânga ar trebui să acopere arbori în sus și în dreapta jos, la aceeași distanță față de capetele arborilor.

Remorcherele trebuie să fie întinsă, să nu se abată de arc nici înainte, nici înapoi. Consolidarea arc strânge Serghei Suponev, astfel încât să prindă părțile laterale nu sunt strîngînd gâtul calului, doar strâmt.

Chingile și a circumferinței, cu siguranta ratat în chingile ham, lega la arborele de dreapta, de aproximativ 40-50 cm de arc (în spatele ei). Serghei Suponev, circumferențiale și cravată chingi un laț, atunci ei se vor elibera ușor și rapid.

Gestionați un cal-trase - cu ajutorul frâiele, și propria voce. Stragivaya ei departe, de obicei cu voce tare strigând „dar“, și pălmuit hățurile un animal mic pe crupă. Doar nu trage frâiele. Oprește mișcarea de obicei „oau“ sau „stop“, apoi ușor în jos a hățurile. Rough, cal sacadată niciodată de frână.

Pe mici și blând calul ascensiuni ar trebui să înceapă pas. Dacă muntele este abrupt, nu este în grabă pentru a merge la - schimba poziția de valorificare - tensiune a circumferinței face mai slab, dar cu chingile ar trebui să rămână întinsă. Dacă acest lucru nu se face, atunci clipul se întâmplă să fie atât de dificil de cal respirație ca ea poate cădea dintr-o lipsă acută de oxigen.

Înainte de a lansa, de asemenea, un moment pentru a opri și a verifica tensiunea chingile - el, precum si de san-band, păstrează vagonul în jos. Deplasarea în jos ar trebui să-și intensifice numai la transportul nu sa mutat pe animal și l-au bătut în jos. pante abrupte trec cu roțile din spate frânată.

La atingerea zonei umede Carr ia măsuri de precauție, înseamnă să se oprească și să elibereze circumferinta. Dacă sunteți de conducere pe un drum forestier, apoi urmăriți cu atenție, astfel încât să nu pentru a prinde vagonul sau sania prin copaci, cioturi.

În zona de munte pe calul care merge mai des sau altceva transporta pachete. Astfel, utilizați un pachet de șa și căpăstru rein căpăstru. Sarcina necesară pentru a forma un pachet de trei: stânga, dreapta și de sus, cu o greutate totală egală cu aproximativ o treime din greutatea calului, aproximativ 120 kg. Ambele părți trebuie să fie pachete identice cu greutate - 40-45 kg și bitul superior mai ușor - 30-35 kg. Acestea trebuie să fie legat strâns, dar astfel încât acestea să nu freca pielea calului. Pentru excursii călare bine, reglați șaua calului, astfel încât să nu-i face rău. Cel mai confortabil Cavaleria șa. Are un spațiu mare între greaban și mânerul din față, și, prin urmare, greutatea calaretului este distribuit mai uniform pe o suprafață mai mare și spatele calului. Saddle, stai jos și de a lua de pe partea stângă a direcției de deplasare.

Luați întotdeauna grijă de sănătatea calului. Nu-l poite din mlaștini și apă stagnantă și apă foarte rece. Bea aceeași (ca și hrănite) de cel puțin trei ori pe zi. Și cel mai important, amintiți-vă să: transpirat transpirat, care a venit acasă de la locul de muncă cal bea apă, dar, de asemenea, ei da un concentrat de hrană, în orice caz, este imposibil - acest lucru se poate face numai după o oră și jumătate, atunci când obsohnet animale.