Cu feribotul din Sardinia spre Corsica gadgeturile - littleone 2018-2019

Ei bine, aici mă refer la ceva și să spun - este încă mai mult spațiu pentru activități în aer liber - acolo super-Wehling, rafting, trekking, cred, prea zamechtaelny, deși oarecum monoton.
Un uate pentru a ajunge la Corsica - o vrei, am înțeles? - Nu aș merge.

Nu, nu pentru o zi, vreau să zboare spre Sardinia, consternat la prețurile de cazare (în Corsica la Buckingham de mai jos) pentru a vă relaxa câteva zile, să ia mașina, și Corsica în ziua 3.
Mark 5 aniversare nunta acolo, și alte două zile la plimbare Sardinia.

Aaaaaaaaaaaaaaa. Totul este clar. îmi pare rău. ))
Nimic, am folosit pentru a :): floare:

Vadim, nu știu. pur opinia mea - pentru aniversarea, puteți alege un loc mai bun, și prea departe de Sardinia :)

De fapt, planul a fost o croazieră romantică în jurul valorii de Europa, dar criza a făcut ajustări lor.
I-am spus soției mele să rețineți cruce pe zborurile Ryanair kakrte oricare trei puncte, care va înlocui romantismul ei de croazieră.
Ea a ales Bergen, Sardinia și Tenerife.
Înainte de Tenerife Goshiku greu în Bergen el nu a fost vândut.
Și în Corsica, m-am vrea, am văzut destule filme.

Nimic, am folosit pentru a :): floare:

De exemplu: 016:
Dan, spune-mi o idee!

Ei bine, eu doar fără a fi legat de prețul de feriboturi din Sardinia, doar nu au nici o idee despre ele în curând atât de govoryu.A - de exemplu, de lângă Elba - natura este destul de similar cu Corsica, dar mult mai mici în dimensiune, și anume, Rularea pe pistă curat va fi mult mai puțin. Înainte de Italia continentală, înțeleg că nu vreau să ies pe durata feribot?

Pe continent, am fost deja, iar Goshiku de călătorie nu este întotdeauna ușor de dat.
Mai ales autobuze.
Deja două ori la frontierele polițiștilor de frontieră sale pe bolnavi :)))

Acesta este un bun, ca răspuns corect :) avem fata a încercat să le scuti :)
Da, de asemenea am fost în Italia - Duc trage înapoi :) Si despre Norvegia sunt tăcut - salbatic se rupe, nu este în stare să meargă din nou în acest an !!
Și apoi, am așteptați pentru Italia de informații citit mult - este foarte diferit!
în cazul în care obiectivul este de a încerca să salveze - cursul Corsica preferabilă Elba va, mi se pare, uitându-se la rezervare. Dar Elba compact cultivat. Napoleon din nou :)

Mai ales autobuze.
Deja două ori la frontierele polițiștilor de frontieră sale pe bolnavi :)))

Cearta. și cine este „Goshik“. 073:

Mark 5 aniversare nunta acolo, și alte două zile la plimbare Sardinia.

Și nu va fi surprins să nu merg la Porto Cervo, o plimbare în Santa Teresa Gallura, snimatsya acolo bedbreackfast sau dreapta otelchik pe malul plajei - doar un miracol. Acolo pare a fi acum 100 ceva de euro pe persoană (coordonatele supușilor, dacă sunteți interesat)
Și deja de la Santa Teresa Du-te la Corsica. Din acest oraș există feriboturi către Bonifacio Moby. oraș minunat, bine și în continuare o plimbare;)

M-am întors acolo timp de două zile. loc foarte frumos.

Într-adevăr, scrie coordonatele hotelului :): 091:

Da. și imaginile lor :) și percepția lor :)

Fotografii toate :) lui, dar vospiyatie tau surprins doar câteva locuri în Corsica Ktorov, cu greu o plaja :)) Deși același Google spune că coasta Corsica este de 1000 km pe care se întindea mai mult de 200 de interminabile alb plaje. În cazul în care ați rămas, dacă nu este un secret, doar intrigat impresia lui :)

Repet - am proshli5 sau 6 râuri Corsica. Ie Am călătorit în jurul insulei destul de mnogo.Tak numai un singur loc într-adevăr am fost capabili de a trece la nivelul mării, iar a doua zi este o prostie să se întindă pe peske.Bylo că, dacă memoria servește, în Marina di Solaro sau ka, care a fost vizibil tak.Severnee plaja lunga Da.
Dar oriunde altundeva ca plaja, nu am observat. Apoi, când ne-am dus - în rapoartele de rețea încă aproape nu a fost, dar care acum este onorat să se distreze - toți cei care tren de pe insula, dar nu a cumpărat o cameră de hotel, și acolo sa așezat - exact aceeași impresie.
Dacă este greșită - Nu știu, înseamnă masa oamenilor nu vedea că este :)

Și cine este pe feribot în noaptea în locurile navigat. Prompt, ca și cum ar simpatic să doarmă. Acestea sunt, în general prevăzute. Sau chiar inconfortabil?