Consiliul de №23 excursie în vacanță cu mașina în Kabardinka

Bună ziua prieteni, fani și vizitatori!
Acest post este cu scop informativ, nu, am decis să-l scrie pentru tine să-și amintească ce sa întâmplat când și cum.

Înregistrarea un pic cu întârziere, mai bine mai târziu decât niciodată) Stretch nu va scrie tot un BJ
Cine are întreaga vacanță este încă să vină, și eu, din păcate, deja într-o lungă perioadă de timp în urmă, așa că e timpul să împărtășească experiențele lor.

Ca un loc de vacanță în acest an ne-am oprit la Kabardinka. De ce ea? În primul rând, pentru că foarte mult ca marea, astfel încât acel an nu ajunge nicăieri, din cauza lucrărilor .Dar acest an skasano a fost că doar mânca.
Căutare Hotel - Casa de oaspeti -sa era parcare, duș, toaletă în cameră și, eventual, puterea - este masa de prânz, cină.
Casa de oaspeti Gostinitsu- este literalmente o oră găsit, privit - ca tot și prețul aranjat, numit, a fost de acord că voi fi în trei zile, și chiar a făcut o mică reducere pentru tine)) și, deoarece este un subiect pentru un alt rechemare și descrie ceea ce este acum, eu nu fac voi.
Și astfel aparatul pregătit să poezdke.Tak ca masina vine un test foarte bun drayv.Pokazat toate argumentele pro și contra, dar că mai târziu voi scrie.
În ziua numit am urcat cu SWAG conțin în mașină, la aproximativ trei dimineața, conectat la radio, de navigație înființat și un cuplu de gadzhitov pe camera

Și ne-am dus pe ruta.
În ceea ce privește ruta ... .Navigator mi-a oferit 2 opțiuni de traseu, cu o diferență de 100 km și câteva ore, în cele din urmă a ales autostrada M-4 K. Voronezh, Rostov-Krasnodar-Hot-cheie Dzhubga, Gelendzhik Kabardinka

Pe blocajele de trafic și de drum:
Pe drumul spre sud am avut noroc în ceea ce privește blocajele de trafic și congestie ... Am condus încet 120-140 de locuri ... 170 ... În cele din urmă ne-am dus la Krasnodar pe program +/- 1,5chas ... congestiile din Losevo și Samara nu a fost ... au fost non-stop ...
În afară de cele două ore a pierdut în Rostov, din cauza navigatorul care a condus și a închis și nu mai este inclus a avut un pic pentru a vedea orașul și în fața Krasnodar pentru repararea drumului, dar nu vorbesc despre asta la pompa .Ostanavlivalis bea, mânca și de alimentare cu combustibil mașini, în total, au luat aproximativ 10 opriri în toate cele 4 dintre ele dus la stația de benzină a masinii este locul unde am realizat frumusețea masina ta este un rezervor mic. un mare minus! a reprezentat pentru 1.000 de ruble pentru a alimenta de fiecare dată când .Zapravlyal masina ta numai la benzinarie Lukoil altele nu sunt luate în considerare în plus față de un alt bal de gaz
Dar consumul este foarte mulțumit de mine .Și astfel încât întreaga rută ca masina a fost în mișcare.
total general

în conformitate cu BC
Ce pierdere pentru întregul traseu cu stilul meu de conducere include, uneori, aer conditionat +
Kilometrii finale de la punctul A la punctul B

Timpul final ca masina a fost în mișcare

Am ajuns la ora 22.00, în timp ce planificarea câteva ore mai devreme .Srazu după așezarea a fost un vis ... .a dimineață am plecat toți la plajă.

Și era foarte clar, în orice caz, putem vedea apa este limpede și toate-toate. Deoarece în nostru plajă „sălbatic“ la început a fost o pietricică, și apoi destul de lung de fund alunecos stâncos, iar apa pentru o lungă perioadă de timp abia a ajuns la mijloc, era un paradis pentru snorkelling și captura krabov.Pravda doar câteva zile de la în mare se pare că a existat o furtună, în primul rând la o grămadă de morți spălat pe uscat meduz.Ischezli ei sunt literalmente într-o zi, dar marea era destul de tulbure și a durat timp de 2-3 zile, apoi toate eliminate, deși din nou, au existat meduze, dar copiii sunt fericiți să-i prindă sachkami.POGODA mod, de asemenea, nu ne lăsa în jos. Temperatura a fost stabilă în regiunea de 25-30 de grade, dar marea este greu de simțit.

Acum, voi spune câteva cuvinte despre Kabardinka. SATUL mi-a plăcut. Deși am fost acolo pentru o lungă perioadă de timp nu a fost doar despre ultima oară a fost acum 10 ani. De-a lungul anilor, satul sa schimbat la nici o recunoaștere. Chiar și acolo, nu asa mi-a placut. Bine îngrijit, verde, înconjurat de munți, este minunat. Și este foarte curat, în orice caz, în ciuda absenței aproape completă a musorok de-a lungul străzilor, munți de gunoaie oriunde de-a lungul net.A seara felinarele lumini neobișnuite în formă de înflorire arbuști decorațiuni și figurine de animale
Magazine în Kabardinka nu sunt multe, în opinia mea, cu toate că nu există o mare mai multe magazine, în esență, de Big numai „magnet“, cu el, deoarece nu există o piață de alimente mare, trebuie să cumpere pentru a obține o mai bună seara, cât mai mulți furnizori oferă reduceri la sfârșitul zi. Pentru deținătorii de carduri de lângă magnetul are o banca rogojini Sberbank.

Separat vrea să vorbească despre QUAY Kabardinka

-da da, este acolo și foarte frumos. Ceea ce este similar cu terasamentului Gelendzhik, deși nu atât de mult, de la un capăt al acestuia poate merge ritm fără grabă timp de 20-25 de minute, probabil: după cum se poate vedea totul peste tot foarte curat și îngrijit-mersul pe jos este o plăcere. Există, de asemenea, propriile sale atractii:

Gene și Cheburashka de exemplu

sau ... Turnul Eiffel din Paris

, dar nu atât de mare, dar încă Kabardinskaya ei
Pe malul mării, există divertisment pentru copii și adulți.

În ceea ce privește produsele alimentare Cafe disponibile a fost nu-i rău: am mancat cea mai mare parte la hotel, dar uneori a mers în cafenea.
Cu puncte de interes prea totul a fost tururi bine organizate auto-ghidate pe toate rutele, dar, de asemenea, în Kabardinka există multe de făcut și de a vedea, cum ar fi „Old Park“, „Bringing Down the House“, există acvariu (deși nu vorbesc foarte interesnyy- Noi nu merge) și un delfinariu. Deci, puteți merge în cazul în care

Prea mult divertisment atât pe uscat și pe apă, în special pentru pescuit adulți mare, parasailing, și pentru copii, și trambuline și mașini și plimbari și tabere labirinturi pentru copii, în general, orice capriciu pentru banii tai.

Apropo de la Kabardinka Gelendzhik literalmente pe ușă și ajunge pentru a merge pe cont propriu nu provoacă dificultăți.

În general, de vacanță și ne-a placut foarte mult. Mare, soare, aer și sat îngrijită uimitoare - mulțumit cu totul.

... Și a venit sfârșitul vacanței, zilele au zburat consultând foarte repede chiar acum, amintesc că a fost sâmbătă dimineața, înainte de prânz a mers la mare ultima înot, arunca o monedă în poproschatsya mare cu el, apoi să se întoarcă) După mare am mâncat pe pistă și a condus
În general, am plecat cu Kabardinka la 14.30 ...
Pe drumul de intoarcere, iar blocajele de trafic pot spune că avem norocul din stânga, în picioare în fața Samara aproximativ probabil aproximativ trei ore și era deja noapte, iar la aceleași eșarfe toate adunate la locațiile de plug parcurse de drumuri diferite .În cele din urmă, am primit doar duminică seara la ora 18.00 suntem deja acasă, bea ceai cu chifle)
Aici am ajuns soios))

Trei zile mai târziu, după sosirea unei scrisori a fost de așteptare pentru mine fericire.

Marturisesc însuși să dea vina ignorat camera din sens opus, când a mers la gândul de sud, care prinde banda din sens opus, și nu există nici o bylo.V generală a fost doar o singură literă.

Rezumând ...

Cât despre mine personal, a existat dorința de a vedea Kabardinka nu a fost încă raz.Dumayu du-te din nou, anul viitor voi nu .zagadyvat.

în conformitate cu BC
Pe drum, masina a avut loc înapoi în general

Am mers înapoi pentru a obține mai puțin de 1527 t.km.